Rabljen avto nižjega ranga – kateri
Kupujem rabljen avto, nižji rang, tam okrog 7-10 let star.
Gledam recimo Hyundai i20, Polo, Mazda2, Dacia Sandero, Škoda Fabia, Kia Rio … – nekaj v tem rangu.
Najbolj domača sta mi Fabia in i20. Vidim pa, da ima kar zanimive cene tudi Dacia Sandero (cenejša od omenjenih dveh). Kakšno mnenje o Dacii? Kaj pa recimo Kia?
Fiata ne bi, slabe izkušnje.
Kaj pa recimo Citroen C3, Peguet kaj vem koliko…?
Katere znamke v tem rangu so nekak nabolj ok, zanesljive, da bodo še nekaj let?
Pa katerih se je najbolje izogibat? Eni pravijo, da ne italijanskih in ne francoskih?
Statistika zanesljivosti avtomobilih po različnih starostnih razredih: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/
V vašem razredu in starosti so najbolj zanesljivi:
Mini, Honda Jazz, Audi A1 in Punto (začuda).
Najslabši Hyundai i20, Peugeot 206 in 207 ter Opel Meriva.
Zanimivo tole. Punto med zanesljivimi (pa ravno o Fiatu pogosto poslušam, da so problematični pa tudi jaz imam take izkušnje).
Hyundai 120 pa med najslabšimi pa ga imam za svojo izbiro št. 2. Št. 1 je Fabia.
Fabie, Sandere, Kie Rio pa sploh ni na seznamu. Pri meni so pa ti avti v ožjem izboru.
Mazda 2, ampak po ceni odstova. Tudi Toyota Yaris odstopa po ceni, je pa luštkan avto. Pa Suzuki Swift mi je tudi všečen, samo cene mi niso všečne.
Audiji itak ne pridejo upoštev.
Tvoja “dojčlandska ” “copy past” , mi prav nič ne pomeni. Morda tebi za nakladanje in ne vem še za kaj . Moja Opel Meriva letnik 2012, z prevoženimi 79000 km dela kot “urca”. Za druge avtomobile se pa ne zanimam, zato malo “smiri konje”, če ne veš in ne poznaš stvari , razen leplenja, saj veš česa. Reden servis pri pooblaščenem trgovcu itd. Malo pozabi na statistiko, pa upam, da še vedno voziš Zastavo ali Yugo.
Tvoja “dojčlandska ” “copy past” , mi prav nič ne pomeni. Morda tebi za nakladanje in ne vem še za kaj . Moja Opel Meriva letnik 2012, z prevoženimi 79000 km dela kot “urca”. Za druge avtomobile se pa ne zanimam, zato malo “smiri konje”, če ne veš in ne poznaš stvari , razen leplenja, saj veš česa. Reden servis pri pooblaščenem trgovcu itd. Malo pozabi na statistiko, pa upam, da še vedno voziš Zastavo ali Yugo.
[/quote]
Statistika ADACa bazira na tem, koliko avtomobilov so pomagali, ko so OBSTALI na cesti oz. zaradi drugih napak in okvar.
Statistična verjetnost pa ni nujno enaka vaši osebni izkušnji. Zgolj zato, ker ste zadeli na loteriji imenovni Opel Meriva, ne pomeni, da je to dober avto.
Že kot nov ni blestel (poglejte si ocene Fifth Geara, Auto Bilda itd.).
Poleg ADAC-ove statistike so na voljo tudi TUV, DECRA.. JD Powers (ki se ukvarja z zadovoljstvom kupcev novih vozil), kot posameznih revij – koliko napak odkrijejo na testnih vozilih (ki jih vozijo do 100 000km in nato ocenijo) ter koliko pritožb imajo kupci.
Če sosed hvali Yugo-ta, to ne pomeni, da je to dober avto.
Dacia ne kotira visoko na listah zanesljivosti.. za kupce novih je pa vseeno zanimiva, ker je pač poceni.
Gre za starejšo tehnologijo Renault-jevih vozil, ki jo na novo zapakirajo in vam jo prodajajo kot “novo”. Sprva niti niso bile namenjene za Zahod Evrope.. (niso imele večino varnostnih sistemov zahtevanih v EU). A je bilo zanimanje za nov avto z nizko ceno tako visoko, da so jih prilagodili za Zahod.
V NCAP Crach testih je rezultat temu podoben (beri: zvezde ležijo bolj po tleh).
Če nimate zaupanja v Renault, bo v Dacio toliko težje zaupati. Je pa avto. Opravlja svojo funkcijo in za ne preveč izbirčne, čisto funkcionalna stvar.
Dacia ne kotira visoko na listah zanesljivosti.. za kupce novih je pa vseeno zanimiva, ker je pač poceni.
Gre za starejšo tehnologijo Renault-jevih vozil, ki jo na novo zapakirajo in vam jo prodajajo kot “novo”. Sprva niti niso bile namenjene za Zahod Evrope.. (niso imele večino varnostnih sistemov zahtevanih v EU). A je bilo zanimanje za nov avto z nizko ceno tako visoko, da so jih prilagodili za Zahod.
V NCAP Crach testih je rezultat temu podoben (beri: zvezde ležijo bolj po tleh).
Če nimate zaupanja v Renault, bo v Dacio toliko težje zaupati. Je pa avto. Opravlja svojo funkcijo in za ne preveč izbirčne, čisto funkcionalna stvar.
[/quote]
Hvala, vredno razmisleka.
Kaj pa vem glede Renaulta. Zdijo se mi taki bolj nežni avti (Cliota imam v mislih), manj primerni za kake hribovske ceste. Glede tehnologije pa kaj vem.
Upam, da najdem kako Fabio. V bistvu VW, samo ceneje kot VW. Seatove Ibize so tudi VW samo dražje kot Škode.
Dacio sem dala v ožji izbor, ker zadnje čase videvam kar dosti Dacio Duster. Pa semi pomislila, da mogoče Sandera tudi ni slaba :).
Korejce in tam okrog pa ljudje kar hvalijo.
Tudi Kia se kar pogosto pojavlja na cestah.
Hyundai pa itak. Čeprav na teh tabelicah o zanesljivosti pa je ravno ta i20 in ravno letniki, ki me zanimajo, na dnu.
Vsak berač svojo malho hvali.
Imam sodealvca, ki vedno hvali znamko, ki jo trenutno vozi.. ko vozilo zamenja, pa šele razkrije katere vse probleme je imel s prejšnjim vozilom.
Plus, en sam človek je veliko premajhen vzorec, da bi lahko po tem sklepal o dejanski zanesljivosti določenega tipa vozila.
Konec 90ih smo hkrati kupili VW Polo ene 5 ljudi.. isti model, isti motor. Ostali so imeli non-stop neke probleme.. jim je padlo steklo v vrata (plastična vodila so popustila).. se je olupila prevleke v cockpitu.. zvočniki so hreščali.. jim je crknil motor (znana takratna napaka VAG – Volkswagen Auto Group: Audi, VW, Seat, Škoda.., kjer je na kratkih relacijah kondenzirala voda v dovodnih ceveh in pozimi potem zamrznila) itd.
Tako, da so popenili.. prodali in kupili drugo vozilo.
Mama se je vozila še desetletje BP. Isti avto, isti trgovec, ista tovarna.
Po zanesljivosti znamk kot celote (ne tudi specifičen model, ki lahko odstopa od povprečja), sta Hyundai in Kia (ki je v lasti Hyundai-ja) dokaj visoko.
Poleg tradicionalnih Toyot, Mazd in Hond.
Je pa potrebno vedeti, da male Toyote nastajajo v istih slovaških tovarnah kot mali Peugeot-ji in Citroeni (ki niso ravno renome zanesljivosti). Drug del pa celo v Turčiji.
Avtomobilski proizvajalci so zelo prepleteni, lastniško in tehnološko. Nekateri modeli vozil so dejansko zgolj z drugim emblemom.
En tak fijasko je bil Mercedes Benz City-Go.. ki je v resnici Renault Kangoo.. je pa na NCAP testu dosegal slabše rezultate od originala! Seveda so prodajo ustavili.
Opel je prešel iz lastništva GM – General Motors v roke PSAju (Peugeot & Citroen), Nissan je tako kot Dacia v rokah Renault-ja (čeprav se nekaj kot riba poskuša iztrgati iz tega partnerstva – cela Bondiada s šefom Ghosnom), ki je stegoval roke tudi po Mitsubishiju.
Subaru je prišel pod Toyoto.. Mazda je bila v navezvai s Fordom (do finančne krize)..
itd.
itd.
Če se pa spustiš na nivo dejanskih motornih in ostalih sklopov.. praktično večine avtomobila, pa so proizvajalci čisto drugi, kot potem beremo na emblemu avtomobila. Tu so potem vozila še bolj prepletena, kot so že sicer.. kjer si znamke med sebooj izmenjujejo modele, motorje itd.
STATISTIKA iz različnih virov je tako najbolj zanesljiv vir.
Na začetku leta običajno objavio Nemci posebne “almanahe”, kjer ADAC, TUV, DEKRA, Auto Bild.. kjer so objavljene statistike okvar.. oz zanesljivost vozil
Takšno lestvico pa premore tudi BBC-jev Top Gear (revija, ne TV oddaja), ameriški JD Powers itd.
Vnesite iskalni niz Most reliable car in Europe.. in poglejte, katere vse statistike so na voljo.
Statistika pa seveda ni edina. Potrebujete še nekoga, ki se spozna na vozila (najbolje mehanika), da vozilo pregleda, izmeri ter preveri.. da ni kaj narobe, ni bil zaleten itd.
AMZS ali servis za znamko, ki vas zanima to lahko naredi namesto vas.
Vrtenja kilometrov nazaj pa se žal ne da vedno enostavno preprečiti.. o čemer smo že v drugi temi.
Po zanesljivosti znamk kot celote (ne tudi specifičen model, ki lahko odstopa od povprečja), sta Hyundai in Kia (ki je v lasti Hyundai-ja) dokaj visoko.
Poleg tradicionalnih Toyot, Mazd in Hond.
Je pa potrebno vedeti, da male Toyote nastajajo v istih slovaških tovarnah kot mali Peugeot-ji in Citroeni (ki niso ravno renome zanesljivosti). Drug del pa celo v Turčiji.
Avtomobilski proizvajalci so zelo prepleteni, lastniško in tehnološko. Nekateri modeli vozil so dejansko zgolj z drugim emblemom.
En tak fijasko je bil Mercedes Benz City-Go.. ki je v resnici Renault Kangoo.. je pa na NCAP testu dosegal slabše rezultate od originala! Seveda so prodajo ustavili.
Opel je prešel iz lastništva GM – General Motors v roke PSAju (Peugeot & Citroen), Nissan je tako kot Dacia v rokah Renault-ja (čeprav se nekaj kot riba poskuša iztrgati iz tega partnerstva – cela Bondiada s šefom Ghosnom), ki je stegoval roke tudi po Mitsubishiju.
Subaru je prišel pod Toyoto.. Mazda je bila v navezvai s Fordom (do finančne krize)..
itd.
itd.
Če se pa spustiš na nivo dejanskih motornih in ostalih sklopov.. praktično večine avtomobila, pa so proizvajalci čisto drugi, kot potem beremo na emblemu avtomobila. Tu so potem vozila še bolj prepletena, kot so že sicer.. kjer si znamke med sebooj izmenjujejo modele, motorje itd.
STATISTIKA iz različnih virov je tako najbolj zanesljiv vir.
Na začetku leta običajno objavio Nemci posebne “almanahe”, kjer ADAC, TUV, DEKRA, Auto Bild.. kjer so objavljene statistike okvar.. oz zanesljivost vozil
Takšno lestvico pa premore tudi BBC-jev Top Gear (revija, ne TV oddaja), ameriški JD Powers itd.
Vnesite iskalni niz Most reliable car in Europe.. in poglejte, katere vse statistike so na voljo.
Statistika pa seveda ni edina. Potrebujete še nekoga, ki se spozna na vozila (najbolje mehanika), da vozilo pregleda, izmeri ter preveri.. da ni kaj narobe, ni bil zaleten itd.
AMZS ali servis za znamko, ki vas zanima to lahko naredi namesto vas.
Vrtenja kilometrov nazaj pa se žal ne da vedno enostavno preprečiti.. o čemer smo že v drugi temi.
[/quote]
Ja, eni res na vse pretege hvalijo znamko, ki jo trenutno vozijo. Moj znanec je neverjetno hvalil Lado Nivo (in kako malo požre :)), zdaj pa na vse pretege hvali Renoja. Tako, da me že to odbije od Renoja :). Je pa tako, če se sam opečeš z neko znamko (jaz reicmo Fiat), je potem nekako malo verjetnosti, da še kdaj to kupiš.
Zanimive te lestvice, sploh, ker so po letnikih. Nekaj primerkov avtomobilov imam nagledanih pa zdaj malce čekiram kje so na teh lestvicah (i20, Fabie, Kia Rio, Sandera, … Swift, Yaris – ne vem, če bi dala toliko več denarja zanju, sta pa visoko na lestvicah). En avto sem si nagledala, fajn cena pa vse, ampak je že zgnil. Tako, da očitno je bila res ok cena, glede na to, da so ga v par dneh prodali. Mi je pa malce za orientacijo kaj drugi kupijo. Eni avti hitro grejo, drugi se valajo celo večnost po netu.
Ja, eni res na vse pretege hvalijo znamko, ki jo trenutno vozijo. Moj znanec je neverjetno hvalil Lado Nivo (in kako malo požre :)), zdaj pa na vse pretege hvali Renoja. Tako, da me že to odbije od Renoja :). Je pa tako, če se sam opečeš z neko znamko (jaz reicmo Fiat), je potem nekako malo verjetnosti, da še kdaj to kupiš.
Zanimive te lestvice, sploh, ker so po letnikih. Nekaj primerkov avtomobilov imam nagledanih pa zdaj malce čekiram kje so na teh lestvicah (i20, Fabie, Kia Rio, Sandera, … Swift, Yaris – ne vem, če bi dala toliko več denarja zanju, sta pa visoko na lestvicah). En avto sem si nagledala, fajn cena pa vse, ampak je že zgnil. Tako, da očitno je bila res ok cena, glede na to, da so ga v par dneh prodali. Mi je pa malce za orientacijo kaj drugi kupijo. Eni avti hitro grejo, drugi se valajo celo večnost po netu.
[/quote]
Popularnost vozila ni tudi indikacija zanesljivosti.
Lahko je barva ali oblikovanje, včasih nivo opreme oz. specifična oprema, ki ljudi pritegne.. ne zanesljivost.
Velik del ljudi namreč še vedno kupuje avtomobile na osnovi tega, kaj si bodo drugi mislili o tem (ali bodo zavistni?!).. ne pa na osnovi tega, kaj je njim všeč.
Na nek način tako lahko bolj spoštuješ ljudi, ki si kupijo Dacio.. ker na avto gledajo kot funkcijo in ne podaljšek osebnosti.. beri: ofucan BMWja, zgolj zato, da je “znamka” na havbi.
Pa še ena stvar je zanimiva.. v mestih je veliko praktičnejši mali avtomobil, kot ga kupujete sami.
Stereotipen moški bo pa vedno pogledoval nekaj razredov višje. Nekaj med njimi gotovo kompenzira:
[img]https://i.pinimg.com/originals/04/8b/83/048b835336e4174d75c08c5f5e111d8a.jpg[/img]
Drugi del vidi ekonomsko računico rabljenih, saj večja vozila hitreje izgubljajo vrednost kot mala in torej dobiš za isti denar “več vozila”. A se ekonomski aspekt lahko hitro izjalovi, saj imajo večja vozila žal tudi veliko dražje rezervne dele (pa čeprav je npr. Golf in Passat sestavljen skoraj 3/4 iz istih delov!)
Dejansko je segment mikro in malih vozil (v VW svetu: Up! in Polo) tisti, ki se ga najbolj splača kupiti nov. Bolj držijo vrednost (Mini je rekorder v tem segmentu!).
Švicarji so npr. dokaj neracionalni pri nakupih vozil. Sodelavka si je pred leti poleti kupila dvoseda kabriolet-ja (mislim, da imajo samo še Angleži več kabrijev – pa tam ves čas nekaj rosi, dežuje!!).. pride zima in ugotovi, da nima kam dati smuč.
Proda Miato (bolj znan v Sloveniji pod oznako MX-5) in kupi Audi karavana.
A nosilca za smuči si pa nisi mogla omisliti, smo jo vprašali.
“Uf, tega se pa nisem spomnila.”
Začuda ni poleti spet prodala Audija in kupila novega kabria.
Popularnost vozila ni tudi indikacija zanesljivosti.
Lahko je barva ali oblikovanje, včasih nivo opreme oz. specifična oprema, ki ljudi pritegne.. ne zanesljivost.
Velik del ljudi namreč še vedno kupuje avtomobile na osnovi tega, kaj si bodo drugi mislili o tem (ali bodo zavistni?!).. ne pa na osnovi tega, kaj je njim všeč.
Na nek način tako lahko bolj spoštuješ ljudi, ki si kupijo Dacio.. ker na avto gledajo kot funkcijo in ne podaljšek osebnosti.. beri: ofucan BMWja, zgolj zato, da je “znamka” na havbi.
Pa še ena stvar je zanimiva.. v mestih je veliko praktičnejši mali avtomobil, kot ga kupujete sami.
Stereotipen moški bo pa vedno pogledoval nekaj razredov višje. Nekaj med njimi gotovo kompenzira:
[img]https://i.pinimg.com/originals/04/8b/83/048b835336e4174d75c08c5f5e111d8a.jpg[/img]
Drugi del vidi ekonomsko računico rabljenih, saj večja vozila hitreje izgubljajo vrednost kot mala in torej dobiš za isti denar “več vozila”. A se ekonomski aspekt lahko hitro izjalovi, saj imajo večja vozila žal tudi veliko dražje rezervne dele (pa čeprav je npr. Golf in Passat sestavljen skoraj 3/4 iz istih delov!)
Dejansko je segment mikro in malih vozil (v VW svetu: Up! in Polo) tisti, ki se ga najbolj splača kupiti nov. Bolj držijo vrednost (Mini je rekorder v tem segmentu!).
[/quote]
Ha,ha, ja, dobro napisano.
Ampak pri meni sosedi ne bodo zavistni, ker imajo vsi boljše avte kot je moj nagledani ožji izbor. Še huje, tisti, ki imajo dva, tri avte. Sta tudi drugi, tretji avto boljša kot to, kar jaz kupujem :).
AMpak v osnovni je pa res, kar pišeš. Je kar fajn, če ti ni treba z avtom določenih manjkov kompenzirat :).