Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Rabljen avto nižjega ranga – kateri

Rabljen avto nižjega ranga – kateri


Po zanesljivosti znamk kot celote (ne tudi specifičen model, ki lahko odstopa od povprečja), sta Hyundai in Kia (ki je v lasti Hyundai-ja) dokaj visoko.
Poleg tradicionalnih Toyot, Mazd in Hond.

Je pa potrebno vedeti, da male Toyote nastajajo v istih slovaških tovarnah kot mali Peugeot-ji in Citroeni (ki niso ravno renome zanesljivosti). Drug del pa celo v Turčiji.

Avtomobilski proizvajalci so zelo prepleteni, lastniško in tehnološko. Nekateri modeli vozil so dejansko zgolj z drugim emblemom.
En tak fijasko je bil Mercedes Benz City-Go.. ki je v resnici Renault Kangoo.. je pa na NCAP testu dosegal slabše rezultate od originala! Seveda so prodajo ustavili.

Opel je prešel iz lastništva GM – General Motors v roke PSAju (Peugeot & Citroen), Nissan je tako kot Dacia v rokah Renault-ja (čeprav se nekaj kot riba poskuša iztrgati iz tega partnerstva – cela Bondiada s šefom Ghosnom), ki je stegoval roke tudi po Mitsubishiju.

Subaru je prišel pod Toyoto.. Mazda je bila v navezvai s Fordom (do finančne krize)..
itd.
itd.

Če se pa spustiš na nivo dejanskih motornih in ostalih sklopov.. praktično večine avtomobila, pa so proizvajalci čisto drugi, kot potem beremo na emblemu avtomobila. Tu so potem vozila še bolj prepletena, kot so že sicer.. kjer si znamke med sebooj izmenjujejo modele, motorje itd.

STATISTIKA iz različnih virov je tako najbolj zanesljiv vir.

Na začetku leta običajno objavio Nemci posebne “almanahe”, kjer ADAC, TUV, DEKRA, Auto Bild.. kjer so objavljene statistike okvar.. oz zanesljivost vozil
Takšno lestvico pa premore tudi BBC-jev Top Gear (revija, ne TV oddaja), ameriški JD Powers itd.

Vnesite iskalni niz Most reliable car in Europe.. in poglejte, katere vse statistike so na voljo.

Statistika pa seveda ni edina. Potrebujete še nekoga, ki se spozna na vozila (najbolje mehanika), da vozilo pregleda, izmeri ter preveri.. da ni kaj narobe, ni bil zaleten itd.

AMZS ali servis za znamko, ki vas zanima to lahko naredi namesto vas.

Vrtenja kilometrov nazaj pa se žal ne da vedno enostavno preprečiti.. o čemer smo že v drugi temi.
[/quote]

Hvala za vse navedeno. Zelo koristen zapis.
Avtorici pa se to, da četudi ti bo po statistiki, sliki in ceni ustrezal, poslusaj tudi svoje občutke, ko se usedeš vanj. Sama sem kupovala sicer malo rabljenega, imela velik spisek, a na koncu sta bila v ožjem izboru cisto druga dva, kot sem pričakovala.

Swift ima tudi varianto 4×4, v manjšem rangu imaš potem še Suzuki ignis in Fiatovo pando, to so vse solidni avteki.
Najzanesljivejša znamka pa je Daihatsu. Vzameš teriosa malo starejšega, kot si mislila, in si po mojem zmagala.

Moj nasvet: raje dve leti starejši avto in z malo več km, pa malo boljši.
Škode so postale zelo dobri avti in s fabio ni čisto nič narobe. Med Fordi bi ti lahko bil zanimiv tudi fusion.


Daihatsu je že 5 let v popolni lasti TOYOTE, 23 let v nadzorni večini in praktično 55 let v sodelovanju. Daihatsu je zgolj nalepka.

Daihatsu Terios je tako identični bratranec Toyote Rush.. obstaja pa še Indonezijski podmladek.. Azijska “Dacia”: Peroda Aruz

De omnibus disputandum..

Terenci me ne zanimajo. Ne bi imela 4×4. Nisem imela v mislih neke hude gorske makadame, ampak tak običajen makadam, kjer ni potrebe po 4×4. No, saj ne, da mi 4×4 ne bi bili všeč, ampak pazim tudi, da ima avto čim manjšo porabo. Pa fajn je, da nima preveč kW, da ne bom bankrotirala pri zavarovanju. Pa vendar, da še vedno gre normalno po AC pa v hrib tudi (imam za prave gorske ceste imam pa gorsko kolo :)).
Pa starejšega od 10 let res ne bi kupovala.

Priporočam Honda Jazz, če kakšnega primernega dobiš.

Lani sem kupila Renault Clio, 6 let star dieesel, za 5900 evrov, ker pač zase rabim malo manjsi avto, sinova imata vsak svojega,odločala sem se med Peguotom 306 in Cilo.Mi ni žal ga imam zdaj eno leto in dva meseca in nobenega problema (trkam na les), pa pravi šparovček je.

kar nas ne ubije, nas naredi močnejše!

Do koliko si pripravljena plačati?

Jaz sem dve leti nazaj kupovala svoj prvi avto, sem imela podoben izbor. Ford Fiesta, Kia Ceed, tudi Rio sem gledala, Toyote, Mazde, Hyundai i20… na koncu sem vzela Fiesto in sem zadovoljna. Sem gledala med Fiestami “močnejšo”, 71kW/97KM vzela, nižje od tega sem črtala, ker je prešvoh. Avto mi je lep vizualno, tak ženski se mi zdi, notranjost top – armaturka, vse ostalo štima, nobenih problemov do sedaj nisem imela, tako da mi je res v redu.
Mi je pa še vedno Kia Ceed lepa, malo večja, pa dopade mi se Golf 7, čeprav mi je brezveze za moje potrebe toliko denarja + na parkingu v LJ, kjer je vse nabito polno in spraskano vedno.

Ja, tudi Peguet 306 in Fiesto imam označeno.
Ta prvo sem mislila kak avto tam okrog 3000€, ampak sem ugotovila, da so za tako ceno že vsi 10+ let. Tako, da sedaj recimo tam do 4500.
Ampak Mazd 2, Yaris, Swift, Polo, tudi Fiesta nekako ne padejo v moj starostni in cenovni okvir.
Sem gledala enega Peguet 108, če se ne motim, ampak sem potem v reali videla, da je pa malce premajhen, da težko kaj pelješ notri. (Premalo prostora v prtljažniku tudi, ko sedeže podereš).

https://youtu.be/4d8Gx8oDcqU


Izražaš se kot bi moški tole pisal. Oprosti ampak ti kar nadaljuj:))

New Report

Close