Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek rabljeno vozilo iz uvoza – (ne)nateg

rabljeno vozilo iz uvoza – (ne)nateg

Čisto po naklučju sem naletel na tole razpravo, pa bom dodal svoj komentar, čeprav je že kar nekaj časa tema odprta. V Sloveniji so izgleda rabljena vozila iz tujine še vedno nek tabu, ampak kdor se malo bolj pozanima in ima kakšnega znanca lahko hitro ugotovi, da so ubistvu vsa ta rabljena vozila, ki so pripeljana v večini iz Nemčije zlo dobro ohranjena in dobiš za isti denar lahko avto z boljšo opremo. Imam 3 kolege, ki so kupli prek avtohiš uvožen avto, eden ga ima samo 1 leto, druga dva pa okoli 4-5 let in za enkrat je vse oK, razen zamenjave klasičnih delov, ki pa so itak na rabljenih vozilih z malo starejšo letnico skoraj da že pravilo (akumolator….)

Vsem ki kupujejo rabljeno vozilo iz tujine bi svetoval samo to, da ga ne kupujejo od nekih malih preprodajalcev, ki nimajo nekega imena, se hitro odpirajo in zapirajo. Ti so itak “nateguni” in vas bodo prinesli okrog. Itak je teh večjih avtohiš, ki majo neko ime veliko, tako da je vedno neka ponudba. Obvezno pa mal pobrskite kaj drugi ljudje menijo o prodajalcu in kake izkušnje imajo, ker to itak šteje največ.

Tudi sam sem sedaj že 3 leto lastnik rabljenega vozila in načeloma vse štima. Lubljančani imate rek, da se čez Trojan ne hodi kupvat avta hehe…. Moja izkušnja je pač taka, da v štartu nisem iskal avtomobila iz tujine, ampak sem zasledil, da imajo Vaš link (klik) – upam, da sem pravilno vstavil) kar nekaj rabljenih vozil, ki so uvožene. Itak prodajalcem ni nikjer 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} za zaupat, ampak dejansko megana, ki je bil uvožen ni bilo mogoče dobiti v Slo z neko konkurenčno opremo. Moj ima polno opremo, pa imel je 80.000 prevoženih 5 let star.

Na koncu se pa itak more vsak sam odločit a bo kupu uvoženo vozila al naše (glede na ceste v slo ?? 🙂 – mogoče bolje uvoženo haha)

Upam, da sem komu pomagal, da bo lažje izbral avtomobil, Jaz imam dobro izkušnjo, verjamem pa in tudi slišal sem, da se pa tudi marsikdo “nategne). Treba je biti pozoren kje kupiš, pa itak…potrjena servisna knjižica, predhodno tehnični….

imam uvožen avto. kupil sem ga tako, da ga sploh nisem videl v živo, dostavili so mi ga s tovrnjakom. Ko sem ga dobil, je bilo vse točno tako kot je navajal prodajalec in avto že kar nekaj časa normalno dela. To da so avtomobili iz tujine bolj obrabljeni ker so države večje in se ljudje dlje vozijo….je en larifari. Kvečjemu pomeni da je avto vožen na relacije (za kar je bil tudi narejen) in to je način uporabe, ki avto najmanj obrablja. Poleg tega so tudi ceste v boljšem stanju in zato bo tudi podvozje bolj ohranjeno.
Glede prevrtenih kilometrov……to počnejo ko avtomobil pride v slovenijo, v tujini ni prevrteno nič. In tako kot lahko tukaj prevrtijo kilometre na uvoženem avtu, jih lahko tudi na “slovenskem”.
Jaz svetujem, da najdete avto v okolici Munchna (ker je to pač blizu) se dogovorite o podrobnostih in ceni …..ter ga greste gor preizkusit. Ker tamkajšnji trgovci (treba je izbrati takega z dobrimi referencami, ne kakšne turke) vedo kaj je odnos do stranke in poštena poslovna praksa, vam ne bodo nič prikrivali. Ko avto preizkusite in vam ustreza, ga plačate in odpeljete dol z začasnimi registrskimi tablicami….tudi tu bo trgovec verjetno pripravljen priskočiti na pomoč.

v tujini, tako imenovani razviti evropi ( nemčiji, franciji, Italiji in še kje), je cel kup ljudi južnega porekla in so tudi oni postali kreativni…..bosanc in turk bo pač tudi v nemčiji se bavil z avti….zato slepo zaupanje lahko drago stane.
preverjeno, so posamezniki, družbe itd, ki pred vsakim servisom zbijajo kilometre….seveda je potem v servisnih knjižicah oz. računalniških izpisih servisov vse idealno…..avto pa med vsakim servisom naredi 70 ali 100 jurjev brez menjave olja…..zbijejo na 30 ali 50, naredijo servis in gremo naprej….po treh letih ti prodajo avto s preverjeno zgodovino, vse tipi topi in 80 ali 90 jurjev na števcu, v reali pa 200 plus..
je pa res, da so taki avti voženi na razdalje, ker po 5 in več jurjev na mesec pač ne moreš narediti z razvažanjem otrok v bližnji vrtec.
Ne trdim, da se ne dobi dobrega avta, ali da avto z 200 in več kkm ne bo dobro delal, je pa treba biti previden.

Če samo malo vržeš ok na tuje oglasnike, hitro postane jasno, da so cene dobrih, preverjenih vozil enake ali višje kot pri nas. Od kod torej uvozniku zaslužek? Jaz poznam nekaj variant:
1. kupi razbitino in za silo popravi in proda
2. kupi avto z pol miljona kilometri, zavrti nazaj, ponaredi ali plača žige v servisni knjigi
3. kupi celo floto leasing vozil z ogromno kilometri, postopek enak kot točka 2
4. kupi službena vozila (taksi, policija, rent-a-car), spuca, prevrti km in voila
5. po želji kombinacija zgornjega

V glavnem, uvoženega, ki ga sam nisem videl pred uvozom, ni šans da kupim. Zaslužek mora priti od nekod, vse kar se uvozi pa tudi niso neki redki modeli, ki jih pri nas ni, da bi se splačalo uvažat.

V Celju se z uvozom profesionalno ukvarjata Rm car in Center vozil. Z njima imam dobre izkušnje in še par mojih kolegov. Majo v Nemčiji poslovne partnerje in ne uvažajo razbitih avtov. Avto dobiš na probo in ga lahk peleš kamorkol na servis tko da so možnosti za nateg pomojem minimalne. So tud majhni in si to težko prvošjo. Avto si lahk tud sam najdeš in ti brezplačno svetujejo al je za kupt al raje ne.

v tujini, tako imenovani razviti evropi ( nemčiji, franciji, Italiji in še kje), je cel kup ljudi južnega porekla in so tudi oni postali kreativni…..bosanc in turk bo pač tudi v nemčiji se bavil z avti….zato slepo zaupanje lahko drago stane.
preverjeno, so posamezniki, družbe itd, ki pred vsakim servisom zbijajo kilometre….seveda je potem v servisnih knjižicah oz. računalniških izpisih servisov vse idealno…..avto pa med vsakim servisom naredi 70 ali 100 jurjev brez menjave olja…..zbijejo na 30 ali 50, naredijo servis in gremo naprej….po treh letih ti prodajo avto s preverjeno zgodovino, vse tipi topi in 80 ali 90 jurjev na števcu, v reali pa 200 plus..
je pa res, da so taki avti voženi na razdalje, ker po 5 in več jurjev na mesec pač ne moreš narediti z razvažanjem otrok v bližnji vrtec.
Ne trdim, da se ne dobi dobrega avta, ali da avto z 200 in več kkm ne bo dobro delal, je pa treba biti previden.
[/quote]

No jaz sem kupil zadevo od podjetja ki se ukvarja z operativnim leasingom (arval). Samo v tej državi kjer sem ga jaz kupil (prisotno je pa še v drugih), njihova flota obsega okoli 30.000 vozil. Po 3-5 letih, ko se izteče najemna pogodba, pač odprodajo. Pri tem obsegu flote, je to približno 700-800 avtomobilov na teden. Mislim da je pri taki floti dokaj težko manipulirati s kilometri. Razen če to počne najemnik, ki pa verjetno nima interesa. Pač izbral sem ugledno podjetje in lahko mirno spim. Če bi njih v svoji matični državi dobili, da manipulirajo s kilometri, se ne bi nikoli več ukvarjali s to dejavnostjo…tam je to kvalificirano kot kaznivo dejanje. Da se s tem ukvarja bosanec ali turek….razumem, ampak neko ugledno podjetje pa verjetno ne. Meni je bilo bolj pomembno, da vmes ni slovenskega posrednika. V takem primeru ne bi tako mirno spal.

Kar se Celja tiče, si pozabil omeniti Avtotehniko Celje, ki prav tako uvaža avtomobile iz tujine. Sam z ostalima dvema nimam ravno nekih izkušenj, ampak načeloma je pri teh malih potrebno biti pozoren, sploh če ne delajo na nekem brendingu, ker hitro zaprejo in odprejo na drugi logaciji ter tako nategujejo folk. Poleg tega pa vsi na rabljena vozila ponujajo oh in sploh garancije, na koncu ko pa nekaj dejansko crkne in je treba popravit ni nikjer odgovora in potem sodišče itd. Jaz osebno se zato raje držim večih prodajalcev, ki imajo neko ime in se ne bo zaradi enga avtomobila pokvaril imena. Osebno sem “pristaš” Vaš link , da začnem z iskanjem “pametnega” rabljenega avtomobila tukaj.
1. ker jim zaupam
2. imam z njimi dobre izkušnje
3. nudijo garancijo
4. ker so meni najbližje

Itak rabljenega avtomobila vedno ne najdem tukaj, zato začnem kasneje še iskati po drugih portalih, ampak se nekako izogibam tem majhnim, ker imam občutek da me bodo hitro nategnali 🙂

A lahko že nehaš delat brezplačno reklamo za to firmo no? Ali pa vsaj izberi kak možat nik. Vila, zvezdica? Pa kaj si ti, en suhljat bledoličen peder z gladko ritko?

Pa če greš malo gledat na avto. forume, lih tvoja firma ne slovi ravno kot dobra, zanesljiva, poštena.

Tudi Jen Avto Šentjernej uvaža avte iz Italije in vsi imajo nadpovprečno nizke kilometre, naj si vsak sam razlaga ali je to slučaj?

Samo stran od 1A Avto – nateguni.

Avto smo kupili pri njih, v bistvu verjetno najceneje za tisti model in letnik, brez servisne knjige, z enim ključem… Znavozili stotko in nekaj km, ter jim ga prodali nazaj, po korektni ceni. Bil je ocenjen nekje na srednjo prodajno ceno na trgu. Nam je dobro služil, so se pa začeli kazati felerji, zato smo menjali. Mislim, da če zavedanje, da preko meje ga na naš trg skoraj ni nepresukanega števca, vzameš v zakup, potem so dealerji ok. Sicer pa boljše čakat, da prodaja kdo iz kroga poznanih. Vsake toliko vidim na fb, da pomagajo pri prodajaji kakšnemu prijatelju z objavami. Če poznaš in če je na drugi strani preverjen avto, je definitivno višja cena upravičena. V našem primeru je bi avto prvega lastnika v Sloveniji ocenjen 5k več od tega, kar smo plačali pri A1

Jezusmarija, no. A misliš, da trgovec kupi avto po isti ceni kot ti? Ti govoriš o ceni avta že z maržo.

Pri omenjenih avtohišah so na prodaj sami dizli. Bencinarjev ni, še manj hibridov.

Več ali manj so že vse povedali. Jaz dodajam samo to, da če se ne spoznaš na avte, al pa tud če se, vzemi s sabo mehanika, da ga pregleda. Po možnosti takega, ki ima izkušnje s to znamko.

In najpomembneje, izogibaj se italijanskih, francoskih in angleških avtov. Teh niti ni treba karambolirat in vrtet števcev, da crkujejo, taki že iz fabrke pridejo.

Nimamo vsi slabihh izkušenj z italjani in francozi. Mi smo na Citroenu že 40let in ostajamo zvesti znamki.

S tem dvema ne, imamo pa dve uvoženi vozili kupljeni v AH  Pole position iz Škofljice. Obe  kupljeni starosti 4-5 let, eno imeli 10 let brez kakršnih resnih težav, drugo 6 let ..zgolj redni servisi in pri vsakem neka malenkost za 150-200 eur do sedaj.

Tudi po nakupu, ko se je pokazala neka napaka, res banalna, z opremo, so uredili brez problema in krili strošek.

Ko bomo v prihodnje menjali vsekakor najprej zavijemo k njim ker imamo pač dobre izkušnje. Mogoče jih kdo tudi nima, samo povem naše pač.

 

 

Odgovor na objavo uporabnika
NM.3w™, 15.04.2016 ob 10:04

carfax

Carfax je vržen denar.

Prikaže samo osnovne podatke.

Če ti materija ni znana, se raje umakni s teme,

– Prodajalci na Letališki v Ljubljani so na slabem glasu. Preveri na drugem forumu. Vzhodno od Trrjan se ne kupuje. Seveda so možne izjeme na nivoju statistične napake.

– ne bodite prepričani v nemško poštenost, ker nikoli ni obstajala. Tam je preko 50% rabljenih avtov s prevrtenimi kilometri

– najbolj zmahani so italijanski in francoski primerki, najbolj ohranjeni pa belgijski in nizozemski

– tudi zahodne avtohiše in lizingojemalci na veliko prevrtavajo kilometre, saj gredo ti avti v prodajo na Vzhod.

– če je opcija Nemčija, naj bo avto registriran (TUV), najvišji novo kakovostnega pregleda pa vam da DEKRA. Torej avto z Dekra certifikatom.

– še boljša opcija je sodelovanje na avkciji v Belgiji. S posrednikom v sloveniji si skupaj ogledate avto preko spleta. Vsaka podrobnost je dokumentirana. Storitev posrednika je cca 2000 ojrof.

– na koncu sem mnenja, da je nakup od prvega lastnika v Sloveniji še najboljpa opcija. Ujemanje servisne knjige z računi in stanjem v bazi.

Seveda se v poznejših mesecih odkrijejo kakšne skrite napake ali pa se zgodi okvara. Zadnje serije avtov so glede kakovosti katastrofa.

Izogibaj se nemških in na splošno evropskih proizvaalcev. Kupuj japonski avto, če je možno, naj bo tudi proizveden na Japonskem.

 

Celo nov avto je loterija, kaj šele rabljen.

 

Jaz in tudi se nekaj ki jih poznam smo ga kupili v Avtohisi Avtotehnika Celje in ja ko bo cas za menjavo bom definitivno pregledal kaj imajo.Moj je imel dekra certifikat francoski leasing avto prodan preko licitacije v belgiji.

Prodajalci prijazni,izbor velik,frekvenca novih avtov velika,imajo servis,dobra azurna spletna stran priporocam.

Kupil diesla cca 4 leta nazaj in nobenih problemov,bo pa zaradi stroskov kot so dpf tekocina,adblue misija nemogoce na slobenskih cestah-regeneracija naslednji definitivno bencinar.

Aja pa nisem iz Celja,v ljubljani so vecinoma nateguni in vsi. Avti so v vecini iz uvoza Italija,Nemcija,Francija,Belgija

.

Odgovor na objavo uporabnika
NM.3w™, 15.04.2016 ob 10:27

ni, da verjemaš – to je praksa tudi v SVN ☺

SE STRINJAM. TUDI VECJE AVTOHISE V LJUBLJANI!!!

Kako je bilo leta 2016 ne vem, 2017 smo kupili rabljen avto in dobili eno leto garancije. 2019 smo kupili drugega in prav tako dobili eno leto garancije. Lani tretjega, spet eno leto garancije.

Nima veze, ce je avto uvozen ali ne, glejte garancijo, v parih mesecih se ze vidi, ce je vse ok ali ne.

New Report

Close