Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek računanje je igra

računanje je igra

Prosim za pomoč, kako izračunati – postopek izračuna 82-16=
Računi so za tretji razred. Enostavno ne vem, kakšen postopek naj izberemo, da bo fant razumel. Vem, da so to računi s prehodom. Hvala.

82 – 10 = 72 -6 =66

82 – 16= 72 – 2 – 4 (tukaj ponavadi delajo rožičke oz nogice, ne vem, če še to velja v 3. razredu)

72 – 6 = 66
/ |
2 4

Hvala, tole je pa res preprosto

Naša je tudi 3. razred, pa računajo tako:

75 – 23= 75 – 20 – 3 = 55 – 3 = 52

Kaj to pomeni “računi s prehodom”? Zgleda, da sva bolj nepoučena starša, ker naš tudi hodi v tretji razred in ne vem, kako računa:-) Vem pa, da nam je učiteljica na roditeljskem sestanku razlagala, da bodo računali do 100 s prehodom in do 1000 brez prehoda (če sem si prav zapomnila), pa sploh ne vem, kaj to pomeni. Upam, da otrok ve:-))

Prehod iz ene desetice/stotice v drugo. Recimo 74 – 6 je prehod, ker greš v drugo desetico, 74 – 2 pa je brez prehoda, ker ostaneš v isti desetici.
Jaz sem skoraj diplomirala iz matematike, ker delajo čisto drugače kot v mojih časih.

82 – 16 = 82 – 10 – 6 = 72 – 6 = 72 – 2 – 4 = 70 – 4 = 66

*********************************************************************** http://galerija.over.net/main.php/v/ustvarjanje/Vladka+K/

Računanje na dolg način – poneumljanje pametnih glav

tole je lep matematični prikaz, kako narest iz muhe slona.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

Vladka je napisala najbolj točno 😉

Drugače pa, tako računanje je samo za začetek, za boljšo predstavo. Potem postopke tako krajšamo. Na koncu je pač dovolj da otrok z nogicami ponazori kako je razčlenil in napiše samo rezultat. Tisti, ki hitreje razumejo manj časa delajo na dolgi način, ostali po potrebi. Je pa res, da je veliko otrok površnih in potem napišejo

82-16= 82-10= 72-6=66

Rezultat je sicer pravilen, ne moremo pa tu vmes dati enačaja, ker 82-16 ni enako 82-10

New Report

Close