rad bi volvo bencinca, ga ni
Rad bi kupil rabljenega Volvota. Limuzina, 5-7 let star, S40, S60, S80, vseeno, 10-18 KEur. Ni problema jih dobiš, ampak !00% so vsi dizli. Sem bil v Ljubljani na Tržaški, Interclass, sem bil v trzinu. !00% vsi dizli. Gledam na netu, vtipkavam kriterije in vrže mi ven 90% dizlov in 10% bencincev. Pa še ti bencinci so neke podrtije za 3 kEur..
Ni smiselno da kupujem dizla, če delam letno 15.000 km ali manj. Pa prosim, ne me prepričevat naj kar kupim dizla. Hočem bencinca.
Kje je razlog? Na splošno imajo avtomobilske znamke v ponudbi novih vozil v veliki večini bencince in za vzorec dizlov. Moje mišljenje je, da so ti dizli avtomobili, ki jih v EU ne morejo prodati in jih pač pošljejo nam.
Če kupim novega Volvota seveda brez problemov dobim bencinca.
Prosim za komentarje.
Zelo sem žalosten, ker ni nobenega odgovora na mojo temo. Sem morda postavil vprašanje katerega ne bi smel? Kjer koli načnem to temo pri mehanikih, se samo obrnejo proč in ničesar ne komentirajo.
Zelo cenim komentarje moderatorja Iztoka na tem forumu.
Moderator Iztok prosim za Tvoj komentar zakaj kot rabljene Volvote prodajajo izključno dizle.
.. dvoumno :-))
Se bom z volvotom oženil, ker se bom zaljubil vanj…ali ker se ga ne bom mogel več prodati …:-)))
No, v obeh primerih naj bo kar volvo. Spada k mojemu značaju. Itaq (če mi ga uspe dobiti), ga bom zvozil do konca, tako da me ne skrbi, da ga ne bi mogel prodati
BMW mi ne sede toliko, pa verjamem da je super avto.
lej, na tujih forumih je dost primerjave med rabljenimi BMW 5, audi A6 in VOLVO S80…mal si preber…glede podvozja vsi jamrajo…mašine so ble pa super včasih..ne vem kako je zdej…v S80 sem imel vrstnega petaka 2.4….odlična mašina-nizka poraba glede na konkurenco in odličen zvok…mašine s turbinami mi niso nikoli dišale..poleg tega so vse nad 130 kw….konkretno dražje zavarovanje…
Notranjost v S80: kvalitetni zici ,ampak totalno neudobni..nikakor nisem mogel naštimat tko k treba….nekvalitetna plastika na armaturi, konzoli in na vratih…vse škripa…S80 je totalno nabasan z elektroniko in vse je super dokler vse dela…ko neha dela, si ga pa najebal…
Cudno cudno, na netu se je kr nekaj mesecev prodajal odlicen, ampak resnicno odlicno ohranjen in vzdrzevan S40T5, jst sem ga gledal vendar ima vgrajeno plinsko napeljavo ( se v garanciji) ampak turbina in plin je zame no go.
Prodal se je v tem tednu.
Tako da Lojze res ne vem kam si gledal.
Verjamem pa da ves da so novi Volvoti le fordi z drugim ohisjem.
Ce te pa kej vec zanima o volvo bencinskih modelih si vec preberi na vozimolvo forumu. Tam je bil doticen avto tudi v piko predstavljen.
Aja se to, samo in samo 5 cilindrski motorji so volvotovi, vse ostalo ne glede na oznako so fordovi!
Pred par leti sem tudi jaz iskal Volvota bencinarja z ročnim menjalnikom, a na rabljenem trgu pri nas ali v nemčiji je bila le petina bencinarjev in večina volvotov z avt. menjalnikom. Na leto naredim cca 12-15tisoč km.
Če je bil bencinar ali je imel avto ročni menjalnik, je cena bila takoj precej nižja in tudi težko so šli v promet ne glede na ohranjenost.
Malo sem pobrskal po forumih in sem se odločil kupit XC90 dizla z avt. menjalnikom.
Potrebno je bilo vzeti vsaj letnik 2007, ki ima boljšo novejšo D5 mašino in tudi ostale zadeve so bile že izboljšane. XC90 dizel porabi nekje med 8-9 litrov, medtem ko bencinar cca okolii 15 litrov,(ne smemo pozabit, da ima avto kar nekaj čez 2 toni brez potnikov) zato ti je takoj jasno zakaj se proda več dizlov kot bencinarjev. Avtomatski menjalnik pa je tak, da se ga takoj navadiš in ga ne bi nikoli več menjla za ročnega 🙂 Med vožnjo sploh ne čutiš, kdaj predstavlja.
Kar se tiče stroškov… zavarovanje pri generaliju me stane 320 € AO, AO+, nezgodno voznik+potniki, asistenca) brez kaska. Potem še cestnina, kot večina avtomobilov srednjega oziroma višjega razreda. (spada v razred med 1800 in 2500 ccm prostornine motorja). Redni servis na pooblaščenem cca 400€. Tko da stroški ne odstopajo od ostalih pooblaščenih servisov različnih znamk. Nekaj je ceneje, nekaj dražji…
Seveda pa avto ni za pretežno mestno vožnjo oziroma vsakodnevno vožnjo od vrat do vrat.
Kar se tiče sedežev, sem prebral komentarje od nekaterih, ki so se vozili v zelo različnih znamkah enakovrednega ranga, pa so dejali, da so sedeži v volvu najbolj udobni. Ker ima tudi sam težave s hrbtenico, to lahko samo potrdim. Še vsak, ki se je peljal z menoj, je pohvalil, kako se udobno sedi v volvu, medtem ko pa sem vozil avto druge znamke, pa ni noben nikol ničesar rekel 🙂
Lojze. Jaz sem iskal in našel, sicer slabih deset let starega Volva S60, 2.4 bencinar s žal samo 140 konji (10 ventilski). Če me kdo vpraša, kdaj ga prodajam, bom rekel, da verjetno nikoli. Sam osebno sem samo prednje obese, roke, šalčke na amortizerjih poservisiral (zamenjal z novimi), da bi pa bil zaradi kakšnih felerjev na servisu, pa NISEM bil v 3 LETIH. Skratka, servisov ne poznam, razen seveda rednih, pa še te so za delo zastonj (jaz).
Bom pa tudi naslednjega iskal bencinarja, samo močnejšega.