Range Rover
Vis Anglezi, no tisti visjega razreda, ne glih Rover ali Mini, so nekaj posebnega. So pa tudi za posebne ljudi. Taki, ki imajo radi estetiko in performance, hkrati pa jim je vseeno za stroske. Naprimer BMW X5 si bo kupil tisti, ki zeli nizje stroske, manjso porabo (bo vzel diesel) in ga ze ob nakupu skrbi za koliko bo lahko to cez nekaj let prodal, da ja ne bo izgubil prevec.
Kupec Range Roverja se pa zaveda, da je X5 navadna sajterga in kupi RR. Njemu je vseeno koliko bo dal za vzdrzevanje, poraba in amortizacija.
Ta ta novi še posebno Šport je res hud
. https://youtube.com/shorts/Q-3PrjxTVP0?si=GKDS0ZMBWzOntJ-k
Hehehe, moj bivši je tako pizdil, ko ga Range Rver Sport pustil na cedilu pod Trojanskim klancem,me je klical pridi me iskat…
Varna kišta, noter poden v tepihih kot v dnevni sobi, stegne OK, vedno moraš pazit, da ne pohodiš preveč po plonui tukaj pri nas, v Nemčiji ni prbolem, tam lahko pokaže vse svoje zmožnosti; amšak kot latsni osebn avto ga pa nikoli ne bi imela. Ker se zakomplicira že, če ti pred hišo ostane zaradi tehnične okvare, pa je potrebna vleka na servis – avto ima skoraj dve toni in pol in je potrebna posebna vleka, dodatni vitli… Izkušeno, je bil kar problem
Tvoj predvidevam, da ni imel novega, je tako?
JLR skupina dela avte za take, ki kupijo nove, jih imajo dve morda tri leta in verjemi mi, ni nikoli tezav, nobenih. Kaj pa pol un za mano z njimi pocne, ni moj problem, kako in kje ga vitlajo. Ze 30 let vozim Landroverje in boljsega avta ni. Res pa je kar pravijo glede stroskov in amortizacije. Jaz se veliko vozim, naredim cca 150k km, v treh letih in ga pol itak prodam za drobiz, samo meni je to popolnoma vseeno
Anonimno 10409, 24.07.2024 ob 19:07
Tvoj predvidevam, da ni imel novega, je tako?
JLR skupina dela avte za take, ki kupijo nove, jih imajo dve morda tri leta in verjemi mi, ni nikoli tezav, nobenih. Kaj pa pol un za mano z njimi pocne, ni moj problem, kako in kje ga vitlajo. Ze 30 let vozim Landroverje in boljsega avta ni. Res pa je kar pravijo glede stroskov in amortizacije. Jaz se veliko vozim, naredim cca 150k km, v treh letih in ga pol itak prodam za drobiz, samo meni je to popolnoma vseeno
bil je star eno leto; službeno vozilo, od lastnika firme za katerega je delal, jo vodil, ki mu ga je prepustil v uporabo. Redno servisiran sicer, sem ga jaz vozila na redne servise. Imel takrat nekje 53K prevoženih km…Samo trojanksega klanca pozimi pri minus 12 pa ni zmogel, revež Crknila elektronika in črpalka za gorivo
Anonimno 10409, 24.07.2024 ob 19:15
zelo zanimivo, kajti LR assist, ti pripelje nadomestno vozilo, se stvari te prelozijo, ce pride do take okvare, garancija pa je 3 leta, neomejeni kilometri. Vleka in vse ostalo je njihov probelm.Do Trojan bi prisli v 30 min. Zakaj pa je pol tebe klical?
Ker se je lahko vedno najhitreje name zanesel, da je prišel domov.
Avto je pustil tam pod klancem, so ga nalsednji dan prišli odvlečt na servis
Anonimno 9046, 24.07.2024 ob 18:52
Vis Anglezi, no tisti visjega razreda, ne glih Rover ali Mini, so nekaj posebnega. So pa tudi za posebne ljudi. Taki, ki imajo radi estetiko in performance, hkrati pa jim je vseeno za stroske. Naprimer BMW X5 si bo kupil tisti, ki zeli nizje stroske, manjso porabo (bo vzel diesel) in ga ze ob nakupu skrbi za koliko bo lahko to cez nekaj let prodal, da ja ne bo izgubil prevec.
Kupec Range Roverja se pa zaveda, da je X5 navadna sajterga in kupi RR. Njemu je vseeno koliko bo dal za vzdrzevanje, poraba in amortizacija.
Range Roverji slovijo po svoji nezanesljivosti. Še posebej tisti zračni amortizerji.
Anonimno 7933, 24.07.2024 ob 18:57
Ta ta novi še posebno Šport je res hud
. https://youtube.com/shorts/Q-3PrjxTVP0?si=GKDS0ZMBWzOntJ-k
Tole je Velar ne Land Rover Sport. Mi smo bili “verniki” te znamke, imeli večkrat RR, sedaj pa smo šli na drugo znamko in smo bolj zadovoljni. In ne bi šli več na RR. Servisi na Summit Motors so adijo pamet, obupni servis. Tako da smo kar zaključili a to znamko. So pa res , tu se strinjam, kar imponzantnie oblike. Čeprav jaz sem se tako naveličala te znamke, da mi tudi všeč več niso.