razlika med tce in navadnim motorjem Renault megane
Zaradi poškodbe kolena prodajamo praktično novega megana coupe z 1.2 tce motorjem in kupujemo avtomatika- dokaj neuspešno.
Ne vem ali ljudje gledajo samo obliko avtomobila, da ne vedo razlike med navadnim bencinskim motorjem in tce motorjem.
Prva razlika je v ceni, saj navaden megane 1.6 16v stane v osnovi 1.800 eur manj kot turbinski tce.
Druga razlika je v porabi, tce motor porabi 20-30% manj kot navaden 1.6 16V. Naš npr po avtocesti pije nekje 5.5l, po regionalnih pod 5 l, kombinirana vožnja okoli 6l. Kolega ki ima navaden motor ga pod 7.5 ne spravi.
Tretja razlika je v porazdelitvi navora saj tce motor ima enak maximalni navor od 15oo obratov do 5000 obratov, atmosferski ima maximalni navor pri 5500, pri nižjih obratih pa manjši navor.
Četrta stvar je da je maximalen navor in prožnost motorja pri tce motorju neprimerljivo boljša in večja.
Torej tisti ki kupujete bencinski motor, preberite si kakšen članek razlika med navadnim in turbinskim motorjem in pa seveda, če se rabljen prodajata tce motor in navaden atmosferski za praktično isto ceno premislite katerega se splača bolj kupiti.
Blaž
Prvi TCe-ji niso ravno priljubljeni, saj so med populacijo poznani kot “testni” primerki. Sam se spomnim, ko sem imel leta 2009 na testu Scenica in najtamanjši možen TCe. Od LJ do Milana sem imel povprečno porabo 11 litrov pri povprečni hitrosti na AC 130 km/h. Katastrofa lahko rečem. Tisto so hitro popravili in umaknili motorje ter ponudili boljše. Sedaj se TCe res splača kupit. Sploh, če si voznik na krajše proge.
Ja to sem slišal da so bili starejši požrešni. Jaz prodajam tce letnik 2013, 1.2 115KM, in še na servisu ko so gledali potovalni računalnik niso mogli verjeti kako nizka je poraba. Po regionalni cesti mi je padla tudi pod 5l, vendar se nisem peljal več kot 90km/h, po avtocesti pri vožnji med 130-140 pa je poraba 5.8-6.1