Reklamacija – bankomat
Prosim za pomoč. Na bankomatu Abanke sem hotela dvigniti denar, vendar mi denarja ni dalo in je napisalo, da transkacija ni bila izvedena ali nekaj podobnega. Po spisku sem ugotovila, da so mi denar vseeno trgali. Na Abanki so mi predlagali, da počakam teden dni, če se zadeva ne uredi (se mi denar vrne avtomatično), dam reklamacijo na mojo matično banko. Potrebno je bilo reklamirati na matični banki, ker denarja še vedno nisem dobila, od njih pa sem zdaj dobila obvestilo, da so posredovali reklamacijo na Abanko, tam niso ugotovili viška na bankomatu ter po izpisu transkacije na tisti dan, ugotovili, da je transkacija potekala brez težav.
Ali lahko še kaj storim v tem primeru, saj gre za 150 eur, kar ni glih malo. Moram pa še omeniti, da sem tisti dan hotela kupiti nekaj v trgovini s kartico, pa ni šlo in so mi rekli, da je najbrž razmagnetena in sem potem v nekaj dnevih naročila novo na banki (nevem če je to kakorkoli povezano).
Pozdravljeni,
glede nezadovoljstva in uveljavljanja svojih pravic bi vas prosila, če si vzamete par minutk časa in rešite anketo na tej povezavi https://www.1ka.si/a/26284.
Hvala vam že v naprej.