reklamacija čevljev
Za kaksno napako pa gre?
Čevljev sicer se nisem reklamirala. Sem pa kavbojke, po 4 mesecih so začele razpadat na riti. Glede na to, da sem dala zanje 70 evrov, se s tem pač nisem sprijaznila. Sem jih nesla nazaj, skupaj z dopisom, da uveljavljam pravico z naslova stvarne napake, ker blago po 4 mesecih – nosila sem jih pa malo- ne sme kar razpast. Naslednji dan so me poklicali, mi ponudili dobropis ali menjavo. Sem rekla da ne, da hočem vračilo denarja, in sem ga dobila.
Če misliš da čevlji niso ok, kar pogumno nazaj v trgovino. Briga te, kaj si mislijo prodajalke. Gre za tvoj denar.
Ja, polno ime je nekaj takega: sodni cenilec in izvedenec tekstilne, usnjarske in krznarske stroke. Vsaka pametna trgovina ga ima. V intersport sem nesla pulover, ki se je zmuckal pri prvem pranju, pran po navodilih. Reklamacija je bila rešena zame ugodno brez kompliciranja.
Vzemi čevlje in račun, pojdi v trgovino in povej da imaš reklamacijo. Večina jih reši hitro in ugodno. Če je zate ugodno rešeno imaš možnost povračila kupnine, dobropis ali menjavo.
POZOR !
Mass je s svojimi “nepristranskimi cenilci” mojster za zavračanje upravičenih reklamacij.
Čevlji za 110 EVR, po 5x nošenju začne odpadati obloga pete.
Mass ne vidi razloga za vrnitev denarja, je “strokovnjak” tako ocenil.
Kdor želi dober servis, naj gre k Deichmannu ali Humanicu.
Menjava ni problem.
Okoli Massa pa ovinek v korist svoje denarnice.
Poguglajte “Mass reklamacija”. Žal je takšnih objav na stotine.
Intersport, Transporter … vse je podobno kot pri Masu.
Nadvse prijazni pri nakupu, ko se ti pa čevlji po 1 mesecu PRAVILNE uporabe (nošenja) uničijo … je pa popolnoma drug pristop.
Reklamacije zavračajo kot po tekočem traku.
Nepravilno zavezane vezalke, prevelik ali premajhen čevelj (kljub temu, da so oni pomagali izbrati pravilno številko), nepravilna nošnja čevlja ipd “nebuloze”!!!!!
Sramota!
Greš pa čez mejo je pa čisto druga pesem.
Cenijo in spoštujejo stranko, ter se maksimalno potrudijo, da si ne “umažejo dobrega imena”!!!!!!