Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek REKLAMACIJA – čevlji v treh mesecih od nakupa že razpadajo!!!!

REKLAMACIJA – čevlji v treh mesecih od nakupa že razpadajo!!!!

22. maja 2017 sem kupila moške poletne čevlje (na vezalke), cena 60 €.

Sin jih je v maju obul 5 krat, potem pa je čez poletje večinoma nosil Havaianas natikače, ker je bilo prevroče za čevlje.
Avgusta in septembra jih je imel obute skupaj ene 15 krat.
Torej jih je od nakupa obul 20 krat.

V čem je problem?
Čevlji so se znotraj na peti začeli trgati, tako da se vidi plastika, vložek ki se ga vstavi v čevelj je natrgan, zunanji del – bela debela guma okrog čevlja se je odlimala na zunanji strani obeh čevljev v dolžini 3 cm.

Se pravi so čevlji ‘stari’ …. tri mesece in pol, pa so ta obrabljeni, kot bi jih sin nosil vsaj štiri sezone.

Kaj naj naredim, Prosim za vaše nasvete.
Ali jih lahko še reklamiram?

Hvala.

nesi nazaj v reklamacijo. Meni so ene popravili (Alpina), ene zamenjali, ker popravilo ni bilo možno (Cokla).

Seveda, do sedaj nisem imela ob reklamaciji z računom nikoli težav, ali popravilo ali pa menjava, Tudi vrnitev denarja, če nismo našli kaj uporabnega (na bon ne pristajam).

nova
Uredništvo priporoča

Poznam 3 primere iz Intersporta, ko se jim je po dveh mesecih nošenja superg (ista firma) natrgala mrežica (spredaj).
Sodni izvedenec Jože Urankar vsem trem kupcem zavrnil kot stvarno napako, saj naj bi bila pri vseh treh to posledica mehanske poškodbe!
Superge so bile 120 €.

Kaj točno je razlika med reklamacijo in uveljavljanjem stvarne napake izdelka?

No ja, lani sem v Intersportu zamenjala dvoje superg, brez težav. Pri enih natrgana mrežica, pri drugih odplepljen podplat.
Ene smo reklamirali po drugem nošenju, druge po cca pol leta po nakupu.

Ja, v Intersportu so vsem trem zavrnili reklamacijo, ker je sodni izvedenec ocenil, da so se superge NEPRAVILNO UPORABLJALE.
??????????????

Izvedela sem, da veliko superg po par let leži nepravilno skladiščenih v skladiščih, s tem pa tkanina prepari in superga pride do kupca, ni potrebno veliko, da se mrežica natrga.
Seveda, ko pa je tkanina že preparela!
Stvarna napaka?

Pa še to:
naj mi kdo obrazloži kako se superge pravilno uporabljajo, da bodo zdržale več kot 2 meseca???? Tako, da imaš shranjene v omari?
Halooooo?

klump prodajajo pri nas. Superge kupljene v Palmanova outlet nosim že več kot 5 let in so skoraj kot nove pa so doživele že več kot 3000 km 🙂

No ja, pri nas do kakega sodnega izvedenca nismo šli – enostavno sem nesla copate nazaj in rekla, da so neuporabne in zakaj.
Čez dober teden klic, da naj pridem po nove.

načeloma skoraj povsod zakomplicirajo, ker nočejo sprejemati odgovornosti za slabo robo… tako da jim teži kolikor je možno če se ti da in upaš na minimalno šanso za uspeh….

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

Nam je Thomas sport enkrat zavrnil poletne Merellove otroške superge, kjer se je strgala mrežica. Čevlje smo pustili tam, so jih dali v ocenitev, možno da to, kar piše zgoraj nekdo o sodnem izvedencu, se ne spomnim točno.
Potm smo jih nesli čevljarju, da je zašil in ojačal pod to mrežico, kaj pa češ drugega, jih je mali nosil tisto poletje, potem so bili pa itak premajhni.

Če imaš račun nesi v trgovino in vprašaj, mal zateži, če nimaš računa je pa itak BV, nihče ne bo menjal brez računa.

Gre za superge Asics.
Odgovori sodnega izvedenca so večinoma ti štirje:
– premalo zavezana obutev
– izbor neustrezne številke
– izbor neustreznega modela glede na obliko nog, kljub temu da ti ga svetovalci v
Intersportu priporočijo
– uporaba neustreznih nogavic (?).
Vsi več ali manj dobijo enake odgovore.

Po moje je od firme odvisno, kakšno politiko se gredo in katerega sodnega izvedenca imajo.

Sicer bo Gunči spet imel pripombe – ampak reklamirala sem ravno Asics copate v Intersportu… vzela sem drugačne Asics, ker enakih niso imeli, razliko v vrednosti sem dobila vrnjeno.

Tako pa je to, ko za male pare vse naredijo šlampasti Kitajčki in se nam potem za dosti večje pare prodaja.

Made in China/PRC, baby!

To ti pa še kako verjamem 🙂

Videno zadnjič – štempelj z datirko v škatli obutve – datum prozivodnje pred 4 imi leti, 2013 :). Saj meni je jasno,d a kupujejo poceni robo v določenih skladiščih, ki je skoraj že za odpis tam….Vprašanje, po kakšnih skladiščih se to vse valja in koliko vlage, vročina, ipd. …. Cena je pa še pri nas na rpodajnih mestih vedno nad 70 eur, nikakor ne 10, 20, kot bi bila realna…

Amapak to , da je bilo zavrnjeno kar trem, je samo znak, da je sodni izvedenec zelo” z roko v roki” s takim prodajalcem…..

Meni so v Igluju,po letu in pol zamenjali za nove,ko se mi je zlomila kljukica za vezalke.
Seveda moraš imet račun.

So še dolgo zdržali. Moji so po četrtem nošenju razpadli, odpadel podplat. Kupila v Massu, cena skoraj 120 e.
Kasneje kupila še ene za malo manj denarja, v osti trgovini, niso zdržali enega meseca.
Ne me vprašat, zakaj sem šla še enkrat v Mass. Nikoli več!!!

Sicer bo Gunči spet imel pripombe – ampak reklamirala sem ravno Asics copate v Intersportu… vzela sem drugačne Asics, ker enakih niso imeli, razliko v vrednosti sem dobila vrnjeno.
[/quote]

Kupuj v bodoče Under Armour in New Balance superge- za te znamke namreč očitno ta sodni izvedenec še slišal ni. Se je specializiral za Asics :))))). (močan sarkazem on!)

Pa naj ti jh kdo iz Parndorf outteta v Avstriji prinese , ali pa iz Italije iz kakega outleta mcArthur Glen- cene pri nas so med 130- 150 eur, tam pa 70 isti-enak model, modelno leto :). Jaz samo še v tujini kupujem superge ker nisem tak bogataš, da bi preplačeval tukaj po slovenskih cenah…. Sicer najraje v Ameriki -v outletu cena UnderArmourk 50 usd, pri nas pa isti model 150 🙂 Pa LOL, no. A tukaj je zato dražje, ker je Under Armour pri nas šele nekje slabi dve leti na voljo?

Nasvet je lahko le tak, da greš tja in vprašaš. Ker pravne podlage pač nimaš, razen, če si ob nakupu dobila zraven garancijo. Za stvarno napako si itak prepozna.
In ja, na športno obutev praviloma dobiš garancijo (no, na kkašne žnj znamke ne) 1 leto, ostali čevlji pa odvisno, jaz za večino čevljev garancijo imam (celo 2 leti), ampak gre za čevlje 150€+.

Tudi nam so se v kratkem obdobju nosenja zaceli razpadati cevlji oz sivi.

V hervisu z racunom zamenjali brez problema.

Še za avtorico

http://www.ti.gov.si/si/splosno/cns/novica/archive/2012/10/article/12112/5492/

Ste kupili hlače, čevlje, bundo ali kateri koli drugi izdelek, za katerega se ne podeljuje garancija* za brezhibno delovanje, in se je na njemu v roku dveh let od nakupa pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja?

Če je temu tako, potem lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot dve leti (oziroma eno leto, če gre za nakup rabljenega izdelka) pri PRODAJALCU uveljavljate enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izberete sami:
odpravo napake ali
zamenjavo blaga ali
vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
vračilo plačanega zneska.
Prodajalca morate seveda o napaki obvestiti, v tem obvestilu napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalca lahko obvestite tudi osebno, pri čemer vam mora prodajalec izdati potrdilo.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je napaka sporna, pa mora podjetje v istem roku pisno odgovoriti na potrošnikovo zahtevo.

Več o stvarni napaki in pristojnostih Tržnega inšpektorata RS na tem področju si lahko preberete na naših spletnih straneh v rubriki Vprašanja in odgovori.

* Če pa gre za izdelek, za katerega je bila podeljena garancija, pa imate na izbiro tako zahtevke iz naslova garancije, kot tudi zahtevke iz naslova stvarne napake, pri čemer seveda velja, da ne morete uveljavljati zahtevkov iz obeh naslovov hkrati.

Zakaj je za stvarno napako prepozna? A ni to isto kot tovarniška napaka?
Stvarna napaka je napaka in to pomeni, da izdelek ne deluje tako kot bi moral ali nima lastnosti, ki bi jih moral imeti.
Če čevelj v tako kratkem času začne razpadati, je to stvarna napaka. Saj vendar čevlje ne kupujemo,za enkratno uporabo, ali pač?

Sicer bo Gunči spet imel pripombe – ampak reklamirala sem ravno Asics copate v Intersportu… vzela sem drugačne Asics, ker enakih niso imeli, razliko v vrednosti sem dobila vrnjeno.
[/quote]

Kupuj v bodoče Under Armour in New Balance superge- za te znamke namreč očitno ta sodni izvedenec še slišal ni. Se je specializiral za Asics :))))). (močan sarkazem on!)

Pa naj ti jh kdo iz Parndorf outteta v Avstriji prinese , ali pa iz Italije iz kakega outleta mcArthur Glen- cene pri nas so med 130- 150 eur, tam pa 70 isti-enak model, modelno leto :). Jaz samo še v tujini kupujem superge ker nisem tak bogataš, da bi preplačeval tukaj po slovenskih cenah…. Sicer najraje v Ameriki -v outletu cena UnderArmourk 50 usd, pri nas pa isti model 150 🙂 Pa LOL, no. A tukaj je zato dražje, ker je Under Armour pri nas šele nekje slabi dve leti na voljo?
[/quote]

Joj, zdajle si me pa razkuril. Kupila sinu dvojne under armour – ene za talepše, druge za tagrše – skupaj 140 evrov. Oboji po parih mesecih uporabe že natrgani. Klump, ne pa dobra roba.

Zakaj je za stvarno napako prepozna? A ni to isto kot tovarniška napaka?
Stvarna napaka je napaka in to pomeni, da izdelek ne deluje tako kot bi moral ali nima lastnosti, ki bi jih moral imeti.
Če čevelj v tako kratkem času začne razpadati, je to stvarna napaka. Saj vendar čevlje ne kupujemo,za enkratno uporabo, ali pač?
[/quote]

Čisto odvisno od čevlja, materialov, cene, nošnje, pogojev, v katerih so se nosili ipd. In po 3-4 mesecih je čevelj zlahka “uničen”, ker ne gre za noben konkretno kvalitete, usnjen čevelj. Sicer pa, saj sem rekla, naj nese nazaj in poda zahtevek za vračilo denarja zaradi stvarne napake, Odgovor mora dobit v 8 dneh.

New Report

Close