Reklamacija računa
Krovec nam je prišel popraviti streho, njegova dela so bila nekvalitetno izvedena. Zanima me v kolikšnem času je potrebno reklamirati opravljena dela?
Najlepša hvala za odgovor.
Spoštovani!
Kot naročnik ste dolžni pregledati izvršeno delo brž, ko je to mogoče in o napakah nemudoma obvestiti podjemnika. Če se kasneje pokaže kakšna napaka, ki je pri običajnem pregledu ni bilo možno odkriti (skrita napaka), morate o njej obvestiti podjemnika čim prej, najpozneje pa v enem mesecu, ko je bila odkrita. Po dveh letih od prevzema opravljenega posla se ne morete več sklicevati na napake.
Če ste pravilno obvestili podjemnika, da ima izvršeno delo napako, lahko od njega zahtevate naj napako odpravi in mu za to določite primeren rok. Pravico imate tudi do povračila škode, ki vam je zaradi tega nastala. Če bi odpravo napake zahtevala pretirane stroške, jo podjemnik lahko odkloni, vendar imate v tem primeru po svoji izbiri pravico znižati plačilo ali odstopiti od pogodbe in pa pravico do povračila škode.
Priporočamo vam, da ta obvestila podjemniku pošiljate pisno s povratnico, da imate kasneje v primeru zapleta o tem tudi dokazilo.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni, mene pa zanima kaj storiti, če izvajalec pisne reklamacije (poslana priporočeno) ne dvigne? Konkretno gre za okna, napačna roleta (prekratke lamele), po pol leta telefonskih obljub da bodo prišli zamenjat roleto in vsakokratnih izgovorov, jim je bilo poslana pisna reklamacija, ki je niso dvignili.
Hvala za odgovor in lep pozdrav, Renata
Spoštovani!
Obligacijski zakonik določa v 2. odstavku 464. člena da, če je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravočasno poslal prodajalcu s priporočenim pismom, telegramom ali na kakšen drug zanesljiv način, prispelo z zamudo ali če ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle šteje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil. Če prodajalec dopisa ne bo dvignil oz. se na dopis ne bo odzval v roku 8 dni, vam svetujemo, da se obrnete na Tržni inšpektorat.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.