reklamacija – roki
načeloma je tko, če ti daš izdelk reklamirat, pa če recimo ne morjo popravt al pa kej podobnga, ti morjo v roku 40 dni poslat nov izdelk al pa keš vrnt, če ni več tega la pa primerljivga izdelka. poklič jih mal ke na firmo pa reč da je tolk in tolk časa mim, nej povedo kaj je vzrok, če lahk zamenjajo, če ti bo kej sikal pa reč da boš klicala na zps, potihem jim pe še tržno inšpekcijo naroč. kolega je tko naredu, k so se skoz sprenevedal, pol jim je pa tržno poslal, sam on jim je to tud omenu ( jst jim nebi ) je pa dobu koj nov izdelk, v roku 3 delovnih dni
Odvisno, kaka reklamacija je (stvarna napaka, garancija…)
Nekaj od tega najdeš tule:
http://www.ti.gov.si/si/pogosta_vprasanja/reklamacija/
http://www.ti.gov.si/si/pogosta_vprasanja/
Zakon pa tule:
http://www.ti.gov.si/si/delovna_podrocja/varstvo_potrosnikov/
Predvidevam, da se uveljavlja garancija.
Pojasnila so tule:
http://www.ti.gov.si/si/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00150/