REKLAMACIJE
Pozdravljeni!
Imamo spletno trgovino. V 15-ih dneh lahko kupec brezkompromisno vrne blago, mi pa mu povrnemo denar. Kako narediti, da bo prav?!
Blago odpremljamo po pošti po povzetju. Denar, ki ga dobimo, takoj položimo na naš TRR. Če kupec ugotovi, da mu naročeno ne ustreza, nam blago vrne, mi pa mu vrnemo denar. Kako pa z računom? Dobropisa mu ne moremo izstaviti, ker so to fizične osebe in mi ga ne bodo potrdili. Ali naj račun storniram? Ali gre to kako drugače?
Hvala za odgovor
Karmen
Izstavite dobropis ali pa strono račun, priložite poštni listek (da je bilo blago vrnjeno), potrdilo o nakazilu (da ste vrnili denar), na sam dbp pa napišite tudi vezo originalnega računa.
7.odstavek 46.člena Pravilnika o izvajanju DDV
“če je prejemnik blaga ali storitev iz prejšnjega odstavka končni potrošnik, lahko davčni zavezanec, ne glede na srugi stavek 10.odtavka 21.člena ZDDV, zmanjša davčno osnovo, eč razpolaga z dokumentom, ki upravičuje prekinitev pogodbe oz.odpoved dobave blaga, in če dokaže, da je bila kupnina ali del kupnine vrnjen kupcu ali njeno plačilo odpuščeno.”
LP!
Upam, da ste lahko razbrali, kar sem želela napisati – se opravičujem za tipkarske napake!!
Forum je zaprt za komentiranje.