Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Renault servis

Renault servis

zanima me kdo privat popravlja Renault avtomobile okolica Domžal,kjer je cena malo nižja kot original servisi lp

Ni okolica Domžal, vendar tudi Kranj ni prav daleč.

Zelo dober serviser in tudi cenovno kar ugoden je Uroš Podlipnik

PODLIPNIK UROŠ S.P. AVTOMEHANIKA
KOROŠKA CESTA 53 D, KRANJ
(04) 236 44 99
(040) 641 779

Nataša

kje pa je ta koroška cesta????

Zlato polje – bencinska črpalka (Petrol), ki je odprta 24 ur.
Ali ti bo morda lažje: AMZS oz. Big Bang oz. Janus Trade….

Drugače pa v telefonski imenik odtipkaš “Avtoemhanika Podlipnik” in pogledaš zemljevid. :)))

LP,

Nataša

PS: nam zelo kvalitetno in brez problemov servisira že drugega Renaulta (prvega smo imeli 9 let, drugega imamo dve leti)

Jaz odsvetujem. Avto sem peljal na redni servis in je povedau da bo cena do največ 180e, če bo pa slučajno treba še kaj dodatno me pa prej pokliče.

No ko sem prišel po avto je stalo 250e, prej me poklicau ni in gospod mi je šel žarnice menjat, ker so bile nekatere “že slabe” za kar sploh nisem prosil ker to znam sam.

Potem mi je pa pripravil še celo listo stvari, kaj je treba use še “NUJNO” popravit. In to so bile banalne stvari npr. tam vam malo škripajo vrata pa bi bilo treba zamenjat ležaje.

Raje peljem kam drugam.

Svetujem ti Malgaj, Ljublana ali Trbovlje.

Smo imeli v ožji družini Refaulte in uradni servisi pri tej znamki so odličen primerek masterclass nategancije in zlatarskih cen. Edini servis ki je bil kolikor tolikor ok je servis Timi na dolenjskem. Podobno situacijo imaš na Peugeotu – folk se iz cele Slovenije vozi na Rodex npr. Drugače pa, pelji avto na neuradni servis in ti ga bodo zrihtal za pol manj kot uradni zlatarji. Malgaja v Ljubljani pa se ogni v krogu širokem za pol Slovenije.

Moj Renault je star 17 let in ima 280 tisoč kilometrov.

Servisna knjiga od dneva nakupa naprej. Vsi servisi pri pooblaščenem serviserju. Po predvidenih kilometrih opravljeni tudi veliki servisi. Na zadnjem menjava jermenov, dihtunge na glavi, katalizator, neka sajla v enem sedežu in ročka naslona na drugem, filtri, olje… cena malo manj kot tisoč sto.

Znanec…enako peljal na veliki servis privat, plačal malo čez sedemsto in že dvakrat avto vračal in dvakrat doplačal…a ni želel povedati koliko. Predvidevam da me je že dohitel s stroški. Plačal brez računa in verjetno bo kmalu spet peljal nazaj.

Ko končam servis vprašam mojega ‘serviserja’ koliko bo naslednji servis in lepo čez celo leto razporedim denar in ga privarčujem do naslednjega servisa. Naslednjih pet let imam majhne servise, potem sledi veliki.

Ne menjam za domače serviserje.

Dve stvari se vidita na Zemlji iz vesolja. Kitajski zid in Renaultov odpad.

Odgovor na objavo uporabnika
Padežnik, 27.07.2024 ob 18:15

Dve stvari se vidita na Zemlji iz vesolja. Kitajski zid in Renaultov odpad.

IN tvoja neumnost bi dodal…a ti ves katera znamka je najbolj podvrzena vzigu vozila?nekoc je kraljevalj audi, zdaj bmw ko se jim vzigsjo dpf filtri itd itd…

pa mora bit ravno renault servis? Vem za en dober ford servis.

.https://youtu.be/q743WORsXdw

Tudi v drugih servisih – druga znamka vozil, se najdejo ‘nategovanja’. Po opažanju sem peljal drugič na uradni servis uvoznika, ki je že po 30k km zamenjal zobati jermen in špile. Zahteval sem izročitev ‘starih’ in ko sem drugič vprašal za datum servisa, ga nisem več dobil. Pri privatniku, ki mi je pokazal nujno zamenjan del, sem ga vzel v roke pogledal in mojstru so zatrepetale roke, ker mu ga nisem hotel vrniti.

New Report

Close