Ročni menjalniki izginili iz avtomobilov
Kaj porečete na to da ročni menjalniki počasi izginjajo iz avtomobilov
Nekaterih modelov in pa tudi znamk sploh ne dobiš več z ročnim menjalnikom, mislim da čez 10 let ne bo noben avto več z ročnim menjalnikom, kar se mi zdi vredu, po drugi strani pa spet ne ker bo treba biti bolj previden in hitrejše lahko pride do napak in okvar takega menjalnika.
Evropski avtomatski menjalniki sploh niso tako kvalitetni kot v ameriki kjer teźav z avtomatiki sploh nimajo, pri nas se pa avtomatiki kvarijo.
Tako da so zelo deljena mnenja glede tega.
Recimo novi passat ne obstaja več z ročnim menjalnikom, ravno tako audi a5 in volvoti in še marsikateri drug avto nima več ročni menjalnik.
Jaz pa komaj čakam, da kupim avto z avtomatskim. Kolk je to dobr. eDina pametna stvar k je kdaj pršla iz Amerike…
Ja sej boš vidu, tud če mene vprašaš nas bodo skoz bolj posiljevali z elektriko. ČE ne bojo pa cene bencina šle astronomsko gor, neki bo. Bojo že izsilil tale štrom, no sicer se razvija, tako da živi bili pa videli !
če te je strah ICE avtomatik menjalnikov, lahko spet gledaš elektro avte. tam splh menjalnika ni, motor je bolj prožen in ga ne rabi ali pa je vsaj 90 % manj kompliciran
Novi ICE avti so nič od nič. Tubro mlinček, euro 10 standard, jermen v olju namočen, to potem rapada. DPF pri dizlu. Sama sranja eno na drugo.
Res ti pravim, elekrični so boljši. Nima smisla z glavo skozi zid
pčeteaj, 28.04.2025 ob 22:17
Ja sej boš vidu, tud če mene vprašaš nas bodo skoz bolj posiljevali z elektriko.
Noben te ne bo posilil z elektro. Sam boš obupal nad bencinarji in dizli. Ker nimajo pač prihodnosti
Kaj pa je prihodnost? Voziti se v strahu in stalno kalkulirati, ali vklopimo gretje in tvegamo obstanek na cesti, ali pa se vozimo v mrzlem avtu?
Kaj pa je prihodnost? Voziti se v strahu in stalno kalkulirati, ali vklopimo gretje in tvegamo obstanek na cesti, ali pa se vozimo v mrzlem avtu?
Če znaš pazit, da ti bencina ne zmanjka, boš še pazil, da ti štroma ne. Edino glede toplote imaš prav, ICE avti so tako neučinkoviti, da spičiš 50 kWh energenta na 100 km, večino spustiš v luft kot toploto, tako da odpadne toplote imaš vedno dovolj oz preveč. Pri elektro avtu pa moraš to posebej vložit pa prilezeš potem mogoče na porabo 20 kWh na 100 km.
Imejte vi te štrom avte, štrom na strehi, vrata na prstni odtis, gretje prek telefona itd. In potem se začnejo dogajati električni mrki.
Če maš štrom na strehi + hranilnik + razsmernik, te noben mrk ne prizadane, maš domači štrom, pa niti nobenih generatorjev ne rabiš kurit.
Isto, če imaš še vozeči zalogovnik štroma (avto), se boš pripeljal domov z recimo preostalimi 15 kWh v avtu, pa ne bo štroma, boš lahko iz avta napajal bajto, medtem ko bodo dinozavri s svečami skakali.
Anonimen15748292, 28.04.2025 ob 22:32
Kaj pa je prihodnost? Voziti se v strahu in stalno kalkulirati, ali vklopimo gretje in tvegamo obstanek na cesti, ali pa se vozimo v mrzlem avtu?
Jah, v jugotu si tudi vozil v bundi, jebiga. Poleti si pa odprl okno in si imel vetrič v laseh. Pa do morja je bila tudi loterija, a prideš, ali ostaneš na cesti
čez 30 let bojo vsi elektro avti narejeni tako, da bojo lahko štrom nazaj v bajto filali, bojo imeli že razsmernik vgrajen pa 220v vtičnico, to je res enostavno nardit, tudi fajn za kakšna kampiranja, boš lahko vse naprave iz bajte uproabljal, elektro orodje itd.
Meli bomo variabilno ceno elektrike, če boš na omrežje priklopljen. Ko bo pomanjkanje, bo cena 40 centov / kWh, ko bodo viški, ti bodo pa plačli, da to ponucaš, recimo 5 centov / kWh. Takrat boš nafilal baterijski hranilnik in/ali avto ali pa tudi samo nek grelec vklopil. mogoče TČ, da ti nafila talno za kakšno stopinjo ali 2 topleje. Poleti klimo.
Če ne boš hotel bit na omrežje priklopljen, boš nažgal na streho dost panelov, velik baterijski hranilnik, vetrnico kako manjšo, mogoče boš kuril drva, da bo lažje šlo skozi pozimi, ampak elektro omrežja ne boš rabil več. Lahko pa bo tudi kakšna polnilnica za avto imela štrom zastonj, ker bodo viški takrat (lastnik bo dobu tudi plačano od elektra da porabi), se boš z avtom zapeljal po zastonj štrom tja. Pa ga pripeljal domov recimo 70 kWh in nafilal v baterijski hranilnik od bajte.
Čez 30 let bomo tako kšeftali s tem štromom levo desno čisto vsi, dasi sploh danes predstavljat ne znate. Kdo si je predstavljal 30 let nazaj, da bomo imeli take zadeve kot danes, neke kriptovalute, internet, videoklice, youtube?
Tudi jaz ostajam na ročnem in upam, da do konca tega življenja. Raje živim v jami kot da sem skoz v strahu, kdaj bo zmanjkalo elektrike. Mrki bodo, to je dejstvo. Baterije niso popravljive. Smeti se bodo samo kopičile. Zaloge metalov so tudi omejene.Že tako ali tako je komaj kaj rodovitne zemlje, a ne bo več dolgo. Hrana, ki bo, ne bo podpirala zdravja. Zato ostajam na ročnem menjalniku kolikor dolgo bom lahko. Če ne rata, imam opcijo kolo in noge na lastni pogon.
moraš hitro umret. Avto z ročnim bodo še kakih 5 let novi mogoče na voljo, avti na benz novi bodo še 10-15 let. Potem bo treba rabljene gonit, dokler jih ne zmanjka.
Avtomehankarjev bo dost propadlo, ker ne bo več tolk povpraševanja po storitvah, Razpasli se bodo avtoelektričarji namesto tega, pač za servisiranje elektičnih, glavnem menjava baterij seveda. Baterije ne bojo nikoli problem,, kitajci že uporabljajo natrijeve baterije, ki imajo malo manj kapacitete, ampak ni nobenih redkih materialov not, natrija je kot listja in trave na zemlji. Ko bodo poevčali proizvodnjo, bodo cene tako padle, da bo noro.
Propadlo bo tudi dosti črpalk. Manj bo povpraševanja po bencinu, ampak potem ga bodo pa manj črpali, tako da bodo cene ostale iste kljub povpraševanju manjšemu. Boste pa imeli najbližjo črpalko 40 km stran.
moraš hitro umret, 29.04.2025 ob 00:01
moraš hitro umret. Avto z ročnim bodo še kakih 5 let novi mogoče na voljo, avti na benz novi bodo še 10-15 let. Potem bo treba rabljene gonit, dokler jih ne zmanjka.
Avtomehankarjev bo dost propadlo, ker ne bo več tolk povpraševanja po storitvah, Razpasli se bodo avtoelektričarji namesto tega, pač za servisiranje elektičnih, glavnem menjava baterij seveda. Baterije ne bojo nikoli problem,, kitajci že uporabljajo natrijeve baterije, ki imajo malo manj kapacitete, ampak ni nobenih redkih materialov not, natrija je kot listja in trave na zemlji. Ko bodo poevčali proizvodnjo, bodo cene tako padle, da bo noro.
Propadlo bo tudi dosti črpalk. Manj bo povpraševanja po bencinu, ampak potem ga bodo pa manj črpali, tako da bodo cene ostale iste kljub povpraševanju manjšemu. Boste pa imeli najbližjo črpalko 40 km stran.
Seveda, leta 2000 dobimo leteče avtomobile na jedrski pogon!
Avtomatike lahko vozijo tudi ljudje, ki imajo probleme z motoriko, so pa dražje za izdelavo, pa vzdrževanje je dražje. Kakšen poseben komfort pa to ni. Prihodnost so itak štromarji, in to samovozni, ker je itak vedno več lenih ljudi, ki se ne zavedajo okolice in živijo v nekem svojem svetu. Ljudi, ki bi 50 let nazaj hodili peš, ker so prebutasti za na kolo.
moraš hitro umret, 29.04.2025 ob 00:14
Seveda, leta 2000 dobimo leteče avtomobile na jedrski pogon!
Tega pa ne bomo imeli še 100 let, če sploh kdaj. Kar jaz opisujem, bo v 10-30 letih, zelo verjetne stvari.
Prej 50+ let. Da se bomo masovno vozili na elektriko v naslednjih 10 letih je povsem nerealno.
Bencin in dizel bosta še zeloooo dolgo tu kot glavna energenta za prevoz.
Prej 50+ let. Da se bomo masovno vozili na elektriko v naslednjih 10 letih je povsem nerealno.
Bencin in dizel bosta še zeloooo dolgo tu kot glavna energenta za prevoz.
Nisem napisal, da jih čez 15 let več ne bo, takrat ne bo samo novih bencinarjev več, rabljene se bo gonilo naprej, ,bodo pa vedno dražji za vzdrževanje.
Sicer pa “masovno” je relativna beseda. Masovno se na električarje vozmo že danes, 15 % trga ni malo, na kakšnem norveškem 40 % električarjev na cestah, pa 90 % na novo registriranih je električarjev. Mi bomo čez kakih 10-15 let tam, ne 50.
Avtomatike lahko vozijo tudi ljudje, ki imajo probleme z motoriko, so pa dražje za izdelavo, pa vzdrževanje je dražje. Kakšen poseben komfort pa to ni.
Ja, je, zato pa maš za doplačilo pri bencinarjih. Kvačkanje na roko sicer ni ne vem kak problem, je pa danes dokaj nepotrebno. In ja, tudi zamoti voznika malenkost za delček sekunde, pa kdaj komu crkne na križišču itd. Skratka, več slabosti kot prednosti.
10 let nazaj so osnovni električarji imeli 15-35 kWh baterije, stali so 30 jurjev po subvenciji. bencinarji so bili 12 jurjev
Danes ima večina vsaj 50 kWh baterije, stanejo 20-27 jurjev po subvencji in so precej večji od tistih včasih. Bencinarji so od 15 jurjev
Čez 10 let bo povprečna baterija 70 kWh verjetno, cena pa kakih 15 jurjev po subvenciji. Bencinarji bojo takrat 18 jurjev stali – osnovne male gajbice. Če še sploh bojo na voljo.
ggdf, 28.04.2025 ob 23:25
Imejte vi te štrom avte, štrom na strehi, vrata na prstni odtis, gretje prek telefona itd. In potem se začnejo dogajati električni mrki.
Če maš štrom na strehi + hranilnik + razsmernik, te noben mrk ne prizadane, maš domači štrom, pa niti nobenih generatorjev ne rabiš kurit.
Isto, če imaš še vozeči zalogovnik štroma (avto), se boš pripeljal domov z recimo preostalimi 15 kWh v avtu, pa ne bo štroma, boš lahko iz avta napajal bajto, medtem ko bodo dinozavri s svečami skakali.
Dinozaver ima doma agregat (pa nekaj krepkih litrov zaloge goriva), ki bo proizvajal štrom še davno po tem, ko bo tvoj električni avto omagal.
Ko bomo imeli električni avto za razumno ceno, ki bo brez polnjenja zmogel 1100+ kilometrov v vseh razmerah (vročina, zelo mrzlo), grem z veseljem na električni avto. Ker delam kar pogosto take vožnje, žal. Ustavim se praviloma samo 2x za mogoče 5 minut ali še manj, da grem na WC.