Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Rodica vceraj: 12 letna deklica umrla pod vlakom

Rodica vceraj: 12 letna deklica umrla pod vlakom

Ah dajte no, trenutek nepazljivost pa je umrla. Govorite tako, kot da ve pa nikoli ne naredite nič narobe. Dekle je imelo težko življenje, prebolelo raka, potem pa takole. Krute zgodbe lahko piše življenje. Najbrž se je kaj zamislila pa je bla pod vlakom.

Otroka raje peljite kdaj z vlakom, pa tire mu pokažite. V šolah samo o cesti, cesti, cesti, pločnikih, avtomobilih itd itd.

Če otrok razume stop znak na cesti in ne zdivja iz stranske na prednostno cesto, lahko razume tudi tire in vlak.

Prehodi, ki nimajo zapornic, so večinoma na neelektrificiranih progah. Ti vlaki so glasni. Če spregledaš tako veliko, hrupno in težko zadevo kot je dizel lokomotiva, ki se ti počasi bližaja, potem pa res ne vem …
[/quote]

Po mojem da se v krajih, kjer imajo nezavarovane prehode in jih tudi uporabljajo, pogovarjajo o tem. Prijateljica ima otroka v šoli, do katere mora čez zavarovan žel. prehod in so to trenirali tudi v šoli.


Dobro da nisi še napisala, koliko je zavorna pot na poledici, pa vidljivost v gosti megli.
Takrat, ko se je nesreča zgodila je bila cesta suha, vidljivost pa dobra.
Ja, on je imel dovolj časa ustavit, onidve pa dovolj časa da počakata pred prehodom. In bil je v vidnem polju, preden sta stopili na prehod.

Jaz vseskozi trdim, da je bil voznik za nesrečo sokriv, pravtako dekleta.
Za razliko od tebe in tebi podobnih, ki trdijo da nista bile dekleti nič krivi.
In ki učite otroke, naj hodijo čez cesto tako pravilno, kot sta šle čez cesto tisti dekleti, potem se pa čudite, da prihaja do tako tragičnih nesreč – ena od teh je tista včeraj.

Zakaj je krivdo priznal? Ker so mu verjetno rekli, da če bo priznal bo dobil 8 let, če ne bo pa 10. No pa saj nisem nikoli rekel, da ni nič kriv, js samo trdim da sta krivi tudi dekleti. Ampak ti najbrž ne dojemaš, da je lahko za nesrečo krivih več ljudi. Če bi dekleti spoštovali prometne predpise, do nesreče nebi prišlo, enako velja za voznika. Samo dekleti ne vlačijo po sodiščih ker sta pač mrtvi, mrtvih če ne veš kazensko ne preganjajo.
Takih, ki krivdo priznajo, čeprav niso nič krivi je pa na stotine, sploh v prometu. Ljudje raje nič krivi plačajo da imajo mir, pa da jih ne vlačijo po skorumpiranih sodiščih. Verjemi da je tako.

nova
Uredništvo priporoča

Otroka raje peljite kdaj z vlakom, pa tire mu pokažite. V šolah samo o cesti, cesti, cesti, pločnikih, avtomobilih itd itd.

Če otrok razume stop znak na cesti in ne zdivja iz stranske na prednostno cesto, lahko razume tudi tire in vlak.

Prehodi, ki nimajo zapornic, so večinoma na neelektrificiranih progah. Ti vlaki so glasni. Če spregledaš tako veliko, hrupno in težko zadevo kot je dizel lokomotiva, ki se ti počasi bližaja, potem pa res ne vem …
[/quote]

Po mojem da se v krajih, kjer imajo nezavarovane prehode in jih tudi uporabljajo, pogovarjajo o tem. Prijateljica ima otroka v šoli, do katere mora čez zavarovan žel. prehod in so to trenirali tudi v šoli.
[/quote]

Zavarovan železniški prehod, torej misliš zapornice ali samo rdeče utripajoče luči? Oprosti, ampak a tole moraš pri osmih letih “trenirati”, da dojameš? V prvi razred itak ne hodijo sami.

No, mi nismo nič trenirali v šoli, čez tire smo pa dnevno hodili. Ilegalno, brez prehoda. Nikogar ni povozil vlak, ker smo vedeli, da je treba dobro pogledati …


Dobro da nisi še napisala, koliko je zavorna pot na poledici, pa vidljivost v gosti megli.
Takrat, ko se je nesreča zgodila je bila cesta suha, vidljivost pa dobra.
Ja, on je imel dovolj časa ustavit, onidve pa dovolj časa da počakata pred prehodom. In bil je v vidnem polju, preden sta stopili na prehod.

Jaz vseskozi trdim, da je bil voznik za nesrečo sokriv, pravtako dekleta.
Za razliko od tebe in tebi podobnih, ki trdijo da nista bile dekleti nič krivi.
In ki učite otroke, naj hodijo čez cesto tako pravilno, kot sta šle čez cesto tisti dekleti, potem se pa čudite, da prihaja do tako tragičnih nesreč – ena od teh je tista včeraj.

Zakaj je krivdo priznal? Ker so mu verjetno rekli, da če bo priznal bo dobil 8 let, če ne bo pa 10. No pa saj nisem nikoli rekel, da ni nič kriv, js samo trdim da sta krivi tudi dekleti. Ampak ti najbrž ne dojemaš, da je lahko za nesrečo krivih več ljudi. Če bi dekleti spoštovali prometne predpise, do nesreče nebi prišlo, enako velja za voznika. Samo dekleti ne vlačijo po sodiščih ker sta pač mrtvi, mrtvih če ne veš kazensko ne preganjajo.
Takih, ki krivdo priznajo, čeprav niso nič krivi je pa na stotine, sploh v prometu. Ljudje raje nič krivi plačajo da imajo mir, pa da jih ne vlačijo po skorumpiranih sodiščih. Verjemi da je tako.
[/quote]

Avto je bil sto metrov proč. Ravno danes sem šla čez cesto, kjer ni prehoda, hitrost 70 km na uro. Preglednost je tam maksimalno 200 metrov. Avto sem videla, oddaljenost manj kot 150 metrov, šla sem umirjeno čez, prečkala celo cesto v 6 sekundah na izi, avto je bil cca 20 m od mene, ko sem bila varno čez.

Ti trdiš, da v takem ne bi smela čez cesto. V mestu v gostejšem prometu to pomeni, da NIKOLI sploh ne moreš čez cesto, mogoče ob treh ponoči.
Oni sta ga videli sto metrov proč, imeli sta čez glavo časa, da bi prišli čez. On je imel čez glavo časa in prostora za zabremzat. Cesta je bila mokra tisti dan.

Po mojem da se v krajih, kjer imajo nezavarovane prehode in jih tudi uporabljajo, pogovarjajo o tem. Prijateljica ima otroka v šoli, do katere mora čez zavarovan žel. prehod in so to trenirali tudi v šoli.
[/quote]

Zavarovan železniški prehod, torej misliš zapornice ali samo rdeče utripajoče luči? Oprosti, ampak a tole moraš pri osmih letih “trenirati”, da dojameš? V prvi razred itak ne hodijo sami.

No, mi nismo nič trenirali v šoli, čez tire smo pa dnevno hodili. Ilegalno, brez prehoda. Nikogar ni povozil vlak, ker smo vedeli, da je treba dobro pogledati …
[/quote]

Zapornice.
Trenirali so s šolo, ker v Sloveniji otroci niso večno v prvem razredu in v drugem lahko hodijo sami.
Tudi mi nismo nič trenirali, zato je bilo pa v mojih časih po 50, 60 mrtvih otrok na leto na cesti, danes je pa to izjema. Včasih je na cestah umrlo ogromno ljudi – ob bistveno manjšem prometu. Dobro se spomnim akcije za zmanjšanje žrtev med otroki – da bi jih bilo “samo” za en razred, se pravi 30. To so šteli za uspeh, če bi jih umrlo samo 30. Danes umre en, dva na leto na cesti.

Grozno mi je pri srcu, ko tole berem. En kup nesrečnih dogodkov, ki imajo za posledico smrt deklice.
Ko pomislim na moje otroštvo: stara mama je živela dober kilometer stran od nas v sosednji vasi. Pot je vodila ob železniški progi. Že kot zelo majhna deklica sem z bratom hodila h stari mami. Včasih ob potki, včasih po tirih… Ko zdaj razmišljam o tem, kaj bi se lahko zgodilo, gre po meni kar mraz. Mislim, da smo bili včasih otroci bolj previdni, vem, da smo hodili tudi skozi dolg predor, v katerem je bila zlovešča tema. Spomnim se, da me je bilo strah in da sem vedno tekla ob potki, da sem čimprej prišla na svetlo.
Pri mladih je krivo tudi to, da “nič ne slišijo”, v ušesih imajo slušalke in poslušajo glasbo, tako da nič ne vedo, kaj se dogaja.
In ja, v 21. stoletju bi morali poskrbeti za varnost: če že ne zapornic, vsaj očistiti grmovje in s tem izboljšati preglednost, predvsem pa delati na vzgoji: Prometni znak STOP je treba dosledno upoštevati, pogledati levo in desno in šele nato prečkati železniško progo.

Lani se je prijateljica preselila na Brezje pri Grosupljem.
Se pogovarjamo, rečem, joj, pa ta železniški prehod, mi je kar malo srhljiv. A bodo to kaj uredili, zdaj ko so tu stanovanja in veliko več prometa.

Njen mož pa: a ni to opuščen tir? Ja shit no.

In dejansko se mi zdi, da vsi vozijo tako, kot da tam nikoli ne pelje vlak.


Točno tako. Sploh, ko nekdo živi ob progi, je tako navajen vsega tega prometa, da mimogrede ni tako pozoren kot nekdo, ki se vsake kvatre pripelje do Andrejevega križa. Ubogi starši, brat in ostali, ki so jo poznali. Pustimo jo vsaj zdaj počivati v miru.

In kaj boš imelo od tega če bi pisalo? Vemo, pa ne povemo…..


Ne samo jaz, tudi zakon pravi, da v takem ne smeš čez cesto, Na cesto smeš stopit samo kadar to varno storiš. Vsak 5-leten otrok v vrtcu točno ve, kam in kolikokrat mora pogledat, pa se prepričat, preden stopi na cesto. Dokler se ne pojavi tak bedak kot ti in mu reče, da ima on prednost in naj kar gre čez prehod, in da mu ni treba gledat levo desno – ker pač mora voznik ustavit. Potem pa pride voznik, ki nekaj kritićnih sekund gleda kam drugam, ne opazi pešca in nesreča je tu.

In nima veze, če ni varno čakaj do treh ponoči, če prej ne bo kdo pred prehodom zaustavil.

Daj napiši samo inicialko imena, da upravičiš odebeljeno pisanje…. Samo incialka bo dovolj – hvala!

Daj napiši samo inicialko imena, da upravičiš odebeljeno pisanje…. Samo incialka bo dovolj – hvala!
[/quote]

Vaš link

Zakaj bi rabil karkoli opravičevati. Starši in deklica so imeli po mojem mnenju težko življenje. Preprosto je otrok skušal uživati trenutek norčavosti pa se je zgodilo. Obtoževati kogarkoli za karkoli je popolnoma nepotrebno. Zgodila se je nesreča, umrlo je ubogo dekle, to je pa vse kar lahko rečemo.

res je, vsak dan se vozim po cesti, kjer se vozijo tud kolesarji in pešci, ni pločnika, en tak krajši del..kolesarji slušalke v ušesih, po sredi ceste, si mu že čisto za ritjo, trobiš, pa ne sliši..potem se pa slučajno obrne in klati in maha z rokami, kot da si ti kriv..on pa ne vidi, ne sliši..isto pešci..zelo nevarne so slušalke v prometu..
ali pa vozi kolesar pred tabo, ob robu ceste, t voziš počasi za njim..ker NIČ ne sliši, se naenkrat obrne in se hoče peljati nazaj..avta valjda ni videl ne slišal in nesreča je lahko tukaj, ti pa mu tudi ne bereš misli, da bo naenkrat obrnil..
absolutno bi prepovedala uporabo slušalk kolesarjem in pešcem v prometu..oz. v primeru njihove uporabe je vsa krivda na strani uporabnika slušalk.


Tudi dvanajstletnike je treba poučit, kako se hodi čez progo, kot jih (domnevam) starši poučijo, kako it čez cesto. Ali jim pa ne dovolit, da se gibljejo ob železniških progah.
Je pa žalostno in tragično, ja, da se tako konča mlado življenje.


Ne samo jaz, tudi zakon pravi, da v takem ne smeš čez cesto, Na cesto smeš stopit samo kadar to varno storiš. Vsak 5-leten otrok v vrtcu točno ve, kam in kolikokrat mora pogledat, pa se prepričat, preden stopi na cesto. Dokler se ne pojavi tak bedak kot ti in mu reče, da ima on prednost in naj kar gre čez prehod, in da mu ni treba gledat levo desno – ker pač mora voznik ustavit. Potem pa pride voznik, ki nekaj kritićnih sekund gleda kam drugam, ne opazi pešca in nesreča je tu.

In nima veze, če ni varno čakaj do treh ponoči, če prej ne bo kdo pred prehodom zaustavil.
[/quote]

Prosim, da navedeš, kje sem napisala, da ima pešec vedno prednost in da ni treba pogledat.

Prosim, točno navedi, kaj pravi zakon o prečkanju ceste.

Fakt je: avto je bil dovolj daleč proč od OZNAČENEGA PREHODA ZA PEŠCE. Voznik je imel na voljo dovolj metrov za bremzanje, če bi se mu seveda luštalo bremzati zaradi DVEH LJUDI NA PREHODU ZA PEŠCE. Punci sta pogledali, ali lahko varno stopita na PREHOD ZA PEŠCE. Avto je bil vsaj sto metrov proč, da bi komot, komot ustavil, če bi seveda bremzal.
Punci nista šele stopali na prehod, ampak sta bili že na njem – kot praviš, je tam vidljivost odlična.

Če bi SŽ vlagale denar v varnost(zapornice)namesto v astronomske odpravnine ljudem,ki po upokojitvi še vedno delajo,bi bilo drugače.Otroci so nepredvidljivi,če bi bila zapornica,ki bi popolnoma onemogočila prehod,se to ne bi zgodilo.V 21.stoletju Andrejev križ.Saj smo ja 100 let za leseno žlico!!!!Sožalje družinam umrlih!

Sevede se da, ampak to stane kar nekaj…… In vvsaka občina pač določa, kaj so prioritete in ako vbo razporedila denar, ki ga dobi na letni ravni tudi za kaj takega.
[/quote]

…nima nič z nivojskimi prehodi. Edino kar lahko občina naredi, da teži, teži…SŽ naredijo zapornice…ampak…

ne se preveč izgovarjat na zapornice, kjer te so folk lih tako pešaka ali ob sebi rine kolesa čez, ker je miselnost ah saj še ni vlaka, grem (lahko) čez pa je razkosavanje na sporedu, bumbarji bodo rinili pa če je vse označeno da se ne sme in prepovedano…

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

res je- v 21. stoletju pa “samo” Andrejev križ na predelu Domžal, ki že zdavnaj niso več zahojeno selo – na enem izmed treh predelov Domćal, kjer je največji pretok peščev ( poleg postaje Domžale in višje od Rodice, pro Jaršah),
Andrejev križ pa je zagotovo je zadostoval pred naprimer 50-80 leti imi leti, ko ni bilo takih hitrosti ne po tirih, ne po cesti, ne tehnike drugačne semaforizacije, ne hitrega načina življenja pri prečkanju preko tirov….. pa seveda še nepreglednost z grmovjem kot dodatna oteževalna okoliščina, kar je pa tudi malomarnost pristojnih.

Sevede se da, ampak to stane kar nekaj…… In vvsaka občina pač določa, kaj so prioritete in ako vbo razporedila denar, ki ga dobi na letni ravni tudi za kaj takega.
[/quote]

…nima nič z nivojskimi prehodi. Edino kar lahko občina naredi, da teži, teži…SŽ naredijo zapornice…ampak…
[/quote]

ja, občina mora “težit”, ja……

res je- v 21. stoletju pa “samo” Andrejev križ na predelu Domžal, ki že zdavnaj niso več zahojeno selo – na enem izmed treh predelov Domćal, kjer je največji pretok peščev ( poleg postaje Domžale in višje od Rodice, pro Jaršah),
Andrejev križ pa je zagotovo je zadostoval pred naprimer 50-80 leti imi leti, ko ni bilo takih hitrosti ne po tirih, ne po cesti, ne tehnike drugačne semaforizacije, ne hitrega načina življenja pri prečkanju preko tirov….. pa seveda še nepreglednost z grmovjem kot dodatna oteževalna okoliščina, kar je pa tudi malomarnost pristojnih.
[/quote]

Resno dvomim, da dandanes po tej progi vozijo vlaki občutno hitreje kot pred 50 leti

Hiter način življenja pri prečkanju proge? 😀

res je- v 21. stoletju pa “samo” Andrejev križ na predelu Domžal, ki že zdavnaj niso več zahojeno selo – na enem izmed treh predelov Domćal, kjer je največji pretok peščev ( poleg postaje Domžale in višje od Rodice, pro Jaršah),
Andrejev križ pa je zagotovo je zadostoval pred naprimer 50-80 leti imi leti, ko ni bilo takih hitrosti ne po tirih, ne po cesti, ne tehnike drugačne semaforizacije, ne hitrega načina življenja pri prečkanju preko tirov….. pa seveda še nepreglednost z grmovjem kot dodatna oteževalna okoliščina, kar je pa tudi malomarnost pristojnih.
[/quote]

Resno dvomim, da dandanes po tej progi vozijo vlaki občutno hitreje kot pred 50 leti

Hiter način življenja pri prečkanju proge? 😀
[/quote]

Če nisi s tega konca, ne moreš vedeti…….. Ja, vozijo hitreje, akr verjemi. In nekateri opozarjajo s sireno preden se približujejo postani, na kateri sploh ne bodo ustavili ( tovorni naprimer, pa ve, da v Jaršah, na rodici in v Domžalah je velika frekvenca peščev, kolesarjev, motoristov čez te prehode), nekateri pač ne…. Opozarjajo pa strojevodje predvsem zaradi svoje varnosti, da tudi sebe zaščitijo, za boljši občutek, da so res naredili maksimalno s svoje strani, da se jim to ne zgodi, kot se je. To je huda travma tudi za strojevodje…..

res je- v 21. stoletju pa “samo” Andrejev križ na predelu Domžal, ki že zdavnaj niso več zahojeno selo – na enem izmed treh predelov Domćal, kjer je največji pretok peščev ( poleg postaje Domžale in višje od Rodice, pro Jaršah),
Andrejev križ pa je zagotovo je zadostoval pred naprimer 50-80 leti imi leti, ko ni bilo takih hitrosti ne po tirih, ne po cesti, ne tehnike drugačne semaforizacije, ne hitrega načina življenja pri prečkanju preko tirov….. pa seveda še nepreglednost z grmovjem kot dodatna oteževalna okoliščina, kar je pa tudi malomarnost pristojnih.
[/quote]

Čak, čak, kako je andrejev križ zadostoval 50-80 let nazaj, sedaj pa ne več? Kakšna tehnika semaforizacije se je spremenila? Ničesar ne razumem …

Za marsikatero našo progo (predvsem neeketrificirano) je značilno, da vlaki vozijo počasneje kot v preteklosti, pa tudi vlakov je manj.

Zapornice so že OK, ampak pojdite kdaj do kakšnega in opazujte promet. Rdeča luč začne utripati, oddaja tudi zvočni signal, zapornice počasi dol, pešci pa še kar švigajo mimo. Spomnite se samo nesreče v Notranjih goricah, ko je voznik OBVOZIL spuščene zapornice. Dva mrtva. Ali pa ta, ki je imel več sreče kot pameti: Vaš link

Prehod čez železnico je precej preprosta stvar. Je kot križišče prednostne in neprednostne ceste. A ko vozite po cesti, gledate znake? Ustavite pri znaku STOP? Otroke učite, da morajo na kolesu ustaviti? Zakaj za železnico potrebujete neke posebne prepreke? Znak ni dovolj, če je prehod pregleden?

New Report

Close