Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek roomba servis

roomba servis

Moja roomba oddaja en čuden zvok in se hitro ustavi, da naj očistim krtačke. Kljub čiščenju se čez 10 minut ponovi vse skupaj. Enkrat je že bilo tako in sem vstavila komplet rezervne krtače in je bilo v redu. Na koliko časa menjate te krtače? Kje jih naročate?
Klicala sem servis, a se nihče ne javi, oziroma ima klicana številka en čuden odzivni zvok.
http://www.irobot.si/si/web/tehnicna-podpora.html

Kolikor sem zadovoljna z roombo, sem toliko bolj nezadovoljna s servisom za iRobot. So neodzivni, nestrokovni, ne priznajo reklamacije. Mi smo plačali menjavo sprednjega koleščka, ki se je odlomil po enem mesecu, ker je serviser zatrdil, da se je to zgodilo zaradi dolgih las??!?!?!?!?

Tako, da žal ti nisem nič pomagala, samo to sem res morala povedat.

Jaz sem pa bila zadovoljna z njihovim servisom.Zeloh hitro so mi popravili robotka.

Pokliči servis Vicoma na spodnji št.
SERVIS
Tel: 01/520-04-90 Fax: 01/520-04-98

Lp, Karmen

Pozdravljena DominikaT ,

jaz ti lahko iz svojih izkušenj pomagam v koliko gre za podoben primer.

V večini primerov kadar roomba opozori, da je treba krtače očistiti jih res treba. Če pa se to pojavlja na vsakih 5 do 10′ je pa potrebno krtačo vzeti iz roombe ven. Krtača ima na eni strani manjšo rumeno kapico, ki je nataknjena na krtačo. To kapico preprosto snameš dol s krtače (lahko s pomočjo kombinirk) in očistiš zglob, na katerem je bila kapica. V večini primerov je ravno ta umazanija vzrok za take težave. Posledica tega je seveda tudi nepravilno zapiranje krtač v roombi.

Upam, da sem bil od pomoči.

PS:
Servis je pa res ena žalost. Nobene fleksibilnosti, prijaznosti. Škoda za tak dobr artikel, da mu servis na koncu pokvari celostno podobo.

Hvala Ninja in ostale, sedaj sem jo še enkrat razstavila. Pa je bolje.
Samo malo se še sliši en enakomeren ropot, ki mi ni všeč. Vem pa da pomaga menjava zgornje plastike, ker sedaj je bilo pol leta v redu (če bo komu drugemu prav prišlo).
Glede na vaše izkušnje, si bom raje na ebay naročila eno rezervno plastiko, pa bo.

Krtače pa predvidevam da ne kupujete nove? Samo filtre?

Ta ropot je bil tudi pri nas, kot eno enakomerno udarjanje. Mi smo jo v končni fazi potem morali dati na servis, ker se krtače niso več obračale. Servis je sam poslal kombi po robotka, popravil v dveh dneh in jo dostavil nazaj. Je pa res bila še v garanciji, tako da nismo imeli čisto nobenih stroškov, zato ti ne znam povedat kakšni bi sicer ti stroški bili…

Servis pa je res, kot ena zgoraj piše, Vicoma.

Živijo,

tudi mi smo bili ZELO ZELO nezadovoljni s servisom.

Roomba nama je nekaj časa javljala napako (točno, da so pokvarjeni senzorji), zato sem jo nesla na popravilo k Tiltu. Gospod Silvo je bil že prvič izredno neprijazen in aroganten. Ko sem povedala za napako, je trdil (ne glede na moja nasprotna dejstva), da je to zato, ker je slabo očiščena in da jo moram samo bolj pogosto oprati. Ker nisem imela izkušenj in ker sem računala na zanesljivost in strokovnost servisa, sem se strinjala, da roombo očistijo (kot mi je svetoval) in za storitev plačala okoli 20 evrov (garancija v tem primeru ni prišla v poštev, ker naj bi bila napaka na naši strani).

Po čiščenju sem roombo prevzela, a seveda doma spet ni delala in ponovno je javljalo identično napako kot prej (senzorji). Žal sem bila zelo zasedena in Roombe nisem nesla še isti dan nazaj, čeprav bi jo morala. Ko sem jo naslednjič prinesla (vmes je garancija seveda pretekla), in ponovno razložila napako, je gospod Silvo z identičnimi argumenti navajal, da ni očiščena, da zato ne dela. Seveda tokrat nisem popustila, ampak verjemite, da sem se morala zato skregati!

Ko sem jo čez kakšen teden želela prevzeti, sem prišla med delovnim časom, a gospoda Silva ni bilo. telefon je zvonil v prazno in samo prijazna gospa iz sosednje pisarne me je rešila, da nisem odšla praznih rok, saj je imela Silvov prenosni telefon. Čakala sem ga prib 15 minut, čeprav sem sama imela vezane opravke naprej! Ko je prišel, se ni ne opravičil ne izrazil kakšnega koli začudenja, kot da je normalno, da ga stranka čaka. Groza, da je takšen odnos do strank mogoč še v letu 2014!!!

Roombo so mi popravili in ne boste verjeli, dejansko je bila napaka v senzorjih oz elektroniki! Ne samo da sem bila deležna izredno nesramnega sprejema, prepira in čakanja, izkazalo se je tudi, da imam prav glede servisa, tako sem prvo čiščenje plačala po nepotrebnem.

Sem se morala kar malo olajšati, so mi dvignili pritisk na 500:) No, nas Tilt ne bo več videl:)

lep dan vsem

Tudi nam se je zgodilo podobno! Leta 2016 je odnos do strank enak, ne, še poslabšal se je! Tako dober proizvod, pa tako zanič servis.

where to buy real viagra

Achat Levitra

Vente Propecia Generique

https://buyneurontine.com/ – Neurontine

Neurontine

Break 25 Mg Viagra

Objava čaka odobritev

cheap viagra 100mg

Priligy

Stran vržen denar.

Ga ni čez rahlo vlažno cunjo in na kolena! Bolje to enkrat na mesec, kot romba in podobne bedarije vsak dan trikrat!!!

torsemide to furosemide

Objava čaka odobritev

viagra home office

buy disposables vapes online

 

buy disposables vapes online

 

Objava čaka odobritev

New Report

Close