Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek RUTAR – podn od podna

RUTAR – podn od podna

Za vse tiste, ki mislite pri Rutarju kaj naročiti vam močno odsvetujem. V tej trgovini so močno in res močno skregani z roki dobave. Mene v življenju tam ne vidijo več, pa če nikoli nikjer več ne kupim ene omarice. Tisti, ki ste tam že kupovali že veste kako in kaj, tisti ki pa še niste, se pa RUTARJA izognite v velikem loku. Z njimi se ne da pregovarjati, pa še svojega denarja (kupnine) ne moreš dobiti nazaj oz. stornirati naročila.

Naj vam dan polepša sonce.

Popolnoma drži!

Se mi zdi, da se o tem piše že od samega začetka. Dobavijo zmeraj mnooogo prepozno, pa velikokrat napačne stvari, z reklamacijami pa so same težave. Vsaj jaz sem tako slišala. Zato nisem tam kupila še ničesar, česar nebi mogla takoj s sabo odnest.

Rutar je res podn.

Moja tašča je pred 7 meseci pri njih naročila spalnico iz nekega afriškega črnega lesa za 1,5 mio SIT. Polovicoje plačala takoj.
Spalnice še do danes nima!!

Za sveto so ji obljubili, da do 1. dec. bo sigurno! Potem so prestavljali in se zmišljevali, da manjka še komoda, pa ena omarca, … Nazadnje so ji rekli, da jo dobi 15. marca, ker jo tudi ni bilo, so spet prestavili na 20. april.

Ker se jim ljudje pustijo tako nategovati, pač z njimi tako delajo.
Mene ta trgovina že ne bo nikoli videla.

razočarana, denar lahko dobiš nazaj. mi smo ga. mož je prinesel dmov eno mizo, ko odpre škatlo izpade, da je cela poripsana in robovi so bili odbiti. pa še nog ni imela. kliče v rutar nazaj, besen ko ris, kjer mu pravijo, naj mizo ostavimo in počakamo 1,5 meseca na novo. ker ni bilo nog je seveda nismo mogli postavit. zahtevamo denar nazaj,pravijo, da to ne gre. kličemo inšpektorja, ki pravi, da denar morajo vrnit, da mize ne rabimo vzet oz. ne rabimo čakat na drugo. kliče mož nazaj, se razpizdi, da mizo v avto, jo pelje nazaj, dobimo nazaj denar + 5000 sit za naše stroške. valjda so se ga vsi tam prestrašili, ker se resnično razpizdi, ko gre za takšne napake. v glavnem v rutarju nas ne vidijo več.

naj mizo sestavimo, ne ostavimo 🙂

………..se popolnoma strinjam, Rutar je podn od podna na kubik in ne le na kvadrat……………tja ne hodimo več!!!……………
smo plačali z gotovino , dobili blago z napako, sedežno z ogrooomno luknjo na sredini, reklamacijo smo reševali TRI MESECE………..s tem, da sem klicala vsake dva dni…………če ne bi bila zoprna, bi imeli še sedaj luknjo v sedežni…………res so profesionalci………vsaka čast………

A je sploh kdo bil zadovooljen z Rutarjem? Nisem sicer nikoli tam kupovala, sem pa do zdaj slišala same graje.

naša zgodba je druga, seveda sem bila zelo, zelo skleptina nad Rutarjem, ker sem slišala toliko takih zgodb kot je tvoja, pa smi šli vseeno tja, gledat sedežne in eno izbrali, ker je bila res čisto po našem okusu. In nato grem jaz takoj v akcijo, sedežna ni bila poceni, zelo draga je bila in zato sem želela da nas postrežejo mal drugače. prodajalki sem povedala, da spremljam njihovo politiko, da je veliko pritožb in vsega tega sranja na kupu in da želimo to sedežno, ampak ne bomo še en nezadovoljni njihov kupec, naj mi pokliče šefa tega oddelka. In je prišel in sem tudi njmeu povedala enako, seveda je mutil in se vadil ven, pa sem dejala naj to prihrani za naivneže. želela sem garancijo, da bo sedežna v roku pri nas in čao. Torej bila je, dala sem jim vedet, da se z nami ne bodo šli nategovanja, da to ne bo dobro za njih, četudi so velik RUtar v Sloveniji…še teden pred rokom, in še popust je bil za cca 100.000 SIT. Torej naša zgodba je druga, zakaj, ker se ne pustimo zezat, če nekaj ornk plačamo!še predno kaj plačam, povem svoje in nato precenim bo to tako ali je bolje, da grem drugam, danes je res konkurenca ogromna , izbira še večja, torej zakaj kupovati nekje, kjer veste da ne bo vredu.

ni res, slučajno si imela srečo, le to je ves vic tvoje zgodbe in ne to, da se ne pustiš zezati. Jaz sem v Rutarju nastopila isto kot ti, pa danes čakam en kos omare že od februarja meseca, pa kaj naj naredim. Splošni pogoji so pa itak povsot pisani na kožo prodajalca.

lp

1 x in nikoli več. Kupili spalnico, dobili s 3 tedensko zmudo polomljeno, opraskano, razbit špegu na omarah, odlomljene kljuke…. klicarila 2 dni, noben ni bil pristojen in odgovoren. Še dobro, da smo naročili njihove ljudi, da vse znosijo gor in jih tudi plačali in se niso imeli na kaj vadit. Po dveh dneh mi je počil film, šla sem tja, pa pristojnega ni bilo, odgovorni je manjkal, on je samo prodajalec. Ko mi je reklo “klik” in sem začela rjut na sred oddelka, so pritekli i odogvorni i pristojni i vsi drugi. Imeli so 3 ure časa, da odvlečejo njihov krš in da se denar znajde nazaj na mojem računu. Nobenih nadomestnih oprem in tega sranja. Nekaj so jecljali, sem samo povedala, da sem član Zveze potrošnikov in točno poznam svoje pravice. Prišli so čez slabo uro, denar je bil še isti dan na računu, čez 14 dni so nakazali še zamudne obresti za 3 tedene, povrnili stropke dostave in nošenja in moje manipulativne stroške za telefonijade in vožnje vamo tamo, kar sem zahtevala preko ZPS. Nikdar in nikoli več, pa se stol na roke skup zbijem!!

ja to že vrabčki čivkajo, pa smo se tudi mi nasrali

Jaz pa sem pri njih kupila kavč in omaro. Oboje so mi pripeljali že pred rokom dobave, zmontirali, skratka vse je bilo brez pripomb. Očitno sem imela srečo.

Jaz sem tudi veliko stvari tam nabavila in niti enega problema

Moja izkušnja z Rutarjem pa je pozitivna.
Se pa sprašujem zakaj hudiča klicarite. Zakonodajo v roke, pa dopis direktno na vodstvo s citati vseh členov po katerih so vam dožni to in to…
S povratnico.

Kaj pa je en klic. Pravno NIČ.
Če ste tako naivni, pa se seveda z vami špilajo

Se strinjam s tem, da je Rutar poden od podna. Sama imam z njimi zelo negativno izkušnjo, tako da ne priporočam nikomur. Komaj smo se jih rešili – ko nismo dobili tistega, kar je bilo obljubljeno, nam niso hoteli stornirati pogobe oz. bi jo stornirali, s tem, da bi nam nabili ne vem koliko stroškov. Nič ni pomagalo, dokler se nisem šla tja in se z njimi skregala, nato pa napisala “grozilno” pismo in omenjala veljavno zakonodajo, ter sankcije, ki jim lahko sledijo. Potem so pa brez problema stornirali pogodbo, brez stroškov. Prej pa se na vsak način branili, grozili celo s tožbo… Uglavnem se ne splača. Je veliko boljših trgovin z boljšo robo, pa še živcev ne porabiš toliko 🙂

Pri Rutarju sem naročil lestence, z dobavnim rokom en mesec. Po treh tednih so me vljudno obvestili da lahko robo prevzamem. Se vidi da so evropska firma. Ne smem niti pomisliti na čase, ko sem čakal na jugota z dobavnim rokom 9 mesecev skoraj dne leti, vmes pa še dvakrat doplačal, čeprav so mi že ob prvem vplačilu in kasneje pri prvem doplačilu zagotavljali da je to končna cena.

Očitno nekaterim spomin hitro peša ali pa ste neskončno mladi in brez izkušenj.

Ja in? Če si ti imel pred 50 leti težave z naročilom jugota, je zdaj čisto normalno, da so težave tudi danes?? Danes je malo drugače, konkurenca je velika, kupec zaščiten in če se pustiš vleči za nos, si si sam kriv.

Kakšna je torej tvoja poanta? Če bi čakal na lestence 7 mesecev, bi se ti zdelo to čisto normalno, saj si za jugota moral čakati 9 mesecev. Hvala lepa.

Tejči, ne bit tolk jezna…mi je potem hudo zate

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

Trapa. Na jugota sem pri balkanski firmi čakal ob 9-mesečnem dobavnem roku dve leti pred dvajsetimi leti, ko si bila ti verjetno še dojenček, ali pa še to ne. Na lestence pa nisem čakal sedem mesecev ampak en teden MANJ kot je bil dobavni rok.
Pa lepe praznike

veš kaj, moja kolegica je nA PEŽOJA PRED 5-6 LETI ČAKALA SKORAJ LETO DNI, TAKO DA …

Vem, bizgec, da na lestence nisi čakal 7 mesecev. Sprašujem te, ali se bi ti ob izkušnji z jugotom zdelo čisto normalno, če bi nanje čakal toliko časa. In kakšna je sploh tvoja butasta poanta glede na vse ostale zgornje poste? “Vi vsi ste bili še v plenicah, ko sem jaz kupoval jugota, zato pojma nimate, koliko časa se je takrat čakalo. Jaz sem lestence dobil v treh tednih, zato ne pametujte, da ste vi morali čakati ne vem koliko časa. Pa tudi če bi, ni to nič v primerjavi z mojo izkušnjo z jugotom.”

Nekaj takega?

Ali niti sam ne veš, kaj si hotel povedat?

BTW: Pred 20 leti sem bila prvič noseča s sedanjim možem, ki je takrat ravno nabavil svoj prvi avto – jugota.

Super! Kaj nas briga, če si ti dve leti čakal pred 20 leti? Zdaj si očitno imel srečo in nisi čakal. Če pa bi, bi bil pa že itak navajen. A to hočeš povedati?

Aha, sami smo krivi, ker ne hodimo po trgovinah z ustavo in zakoni v roki? Veš kaj, dobrih poslovnih navad bi se morala ta trgovina naučiti sama, ne pa, da to zastonj zanjo počnemo mi.

In neki hudi avdiji za več kot sto jurjev evrov so, kar se tiče Slovenije, razprodani za dve leti naprej, se pravi, da je to hkrati tudi čakalna doba. In to na avdi, evropsko firmo!

New Report

Close