RUTAR – podn od podna
ampak resnično, da se dobrih poslovnih navad trgovine ne bodo naučile same od sebe. Jih bo potrebno kar prisilit. Pa magari z zakonodajo v roki.
Zadnje čase, mi nobena trgovina sama od sebe ne potrdi več garancijskega lista. Vedno moram eksplicitno zahtevat, težit in skoraj grozit. Očitno večina kupcev mirno požre, posamezniki pa “težimo”. Če bi vsi težili bi se komu pa le kaj posvetilo…
Nekateri očitno uživate v tem, da čim več težite. Garancijo uveljavljate skupaj z računom, na njem je tudi datum in ura nakupa. Sicer je pa najbolje da kupujete izdelke, ki se ne kvarijo že v garanciji. Od cenenih mašinc v kakem Bau-max-hausu pač ne morete pričakovati da vas bo reševal potrjen garancijski list. Kvalitete se plača.
no, dost žalostno, da moraš prvo na nek način zagroziti, da te potem sploh resno jemljejo
mi smo tam kupili mizo za kuhinjo, ki je bila kot ulita za nas, vendar so jo imeli na zalogi in smo jo odpeljali isti dan, z njo je vse ok, ni bila nič poškodovana, na srečo, heh, je bila pa tako pakirana, v enem kosu, da nismo bili sigurni, če so tudi noge noter, pa smo vprašali in so zagotovili, da so, no so res bile 🙂