Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Ryanair – kovček

Ryanair – kovček

Lepo prosim, če kdo morda ve…po res dolgem času grem na letalo. Dimenzije kovčka so lahko 55x40x20. Gledala sem v Tediju take trde kovčke, ki pa imajo dimenzijo 55x40x21 (ali 22, nisem prepričana). Ali to lahko predstavlja kakšen problem, gredo res v milimetre ali bo to šlo skozi?

Hvala

Bo šlo skozi. Pri nahrbtniku za s sabo pa grejo skozi tudi kar občutno večje dimenzije. Še nisem doživela, da bi kdaj v praksi res kontrolirali onboard prtljago, pa sem letela z njimi že vsaj desetkrat.

Hvala lepa!

Odgovor na objavo uporabnika
Nevedna, 28.06.2022 ob 15:51

Lepo prosim, če kdo morda ve…po res dolgem času grem na letalo. Dimenzije kovčka so lahko 55x40x20. Gledala sem v Tediju take trde kovčke, ki pa imajo dimenzijo 55x40x21 (ali 22, nisem prepričana). Ali to lahko predstavlja kakšen problem, gredo res v milimetre ali bo to šlo skozi?

Hvala

Piše vse točno na njihovi spletni strani, koliko je za ročno prtljago dimenzija in koliko za check in:

Avtorica, da ne bo dileme  in težav pri check in-u:

.https://help.ryanair.com/hc/en-gb/articles/360017824658-Ryanair-s-Bag-Policy

Za ročno poleti, ko je gneča, za nvadni let, če nimaš nič doplačanega, so striktni – ti ga vtaknejo v tisti železni merilnik pri “check in-u”

Kako ti bodo pri check-in-u nahrbtnik vtaknili v železni merilnik, če narediš check-in sam in to online in sploh ne greš na check-in?

Jaz sem že več kot desetkrat šla z njimi samo z majhnim nahrbtnikom, brez centa kakršnegakoli doplačila, ki pa je čisto vedno bil kar občutno večji. Nikoli nič. Kje pa bi mi lahko sploh kdo težil?

Pred boardanjem? Takrat nimajo časa za neka merjenja in izdajanje računov, ker se vedno mudi. Sploh, če sediš in čakaš, da si med zadnjimi.

Sem in tja kakšnemu rečejo, če se jim na uč zdi preveliko, naj svojo bisago porine v tisti železni model.

Je fino, če je prtljaga mehka in te spustijo, če vsaj približno stlačiš not, tudi če malo ven gleda.

Nisem pa še videl, kaj se zgodi, če ne gre v tisti okvir.

Ampak kje?

Pri check-in ne morejo, če sploh ne greš za tisti pult, ker vse urediš online.

Odgovor na objavo uporabnika
Nessie507, 29.06.2022 ob 10:25

Ampak kje?

Pri check-in ne morejo, če sploh ne greš za tisti pult, ker vse urediš online.

To naredijo pred vkrcanjem v letalo. Kot rečeno, ne vem, kaj bi se zgodilo, če bi bila prtljaga prevelika. Sem pa videl kontrole, ki so vse z več ali manj truda prestale preizkus. Enkrat se je nekdo matral kar 2 ali 3 minute, da je svojo bisago za silo spravil v železen okvir.

Pri boardingu se usedeš blizu, surfaš po netu in čakaš. Potem ko je že last call in ko se mudi pa se dvigneš. Takrat definitivno nimajo časa meriti prtljage in pisati računov.

Na izhodu, preden vstopiš na avion. Tam ti lahko prevelik kos prtljage dajo v tisto kovinsko škatlo, da preverijo dimenzije, nato ga označijo in prestavijo v spodnji del aviona, k preostali oddani prtljagi. Kar seveda na licu mesta tudi plačaš in stane (lahko tudi še enkrat) več, kot če bi že pri nakupu vozovnice plačal za kos oddane prtljage.

Avtorica teme, 2 cm razlike v običajno nista opazna na oko, tako da to običajno ni problem. Je pa bolje, če je taka prtljaga mehkega tipa, da jo lahko za kak cm po potrebi tudi stlačiš skupaj, kot če je popolnoma trd kovček. Problematično je namreč, če prtljaga zaradi svojih dimenzij ne gre v predal nad sedeži, oziroma se ga ne da zapreti, kar pa je opazno. In sicer se to dogaja ravno pri kovčkih, ki so previsoki in pregloboki. Če že misliš kupiti kovček, ki ne ustreza dimenzijam, kupi takega, ki je preširok. To  se ne opazi. Če je preglobok je pa dobro, da je hkrati manj visok. V tem primeru se predal nad sedeži ravno tako zapre brez težav, medtem ko pri tvojem kovčku to ni nujno tako in moraš potem prtljago pospraviti vzdolžno in zasedeš (pre)več prostors

Običajno sicer osebje nič ne reče, ker se jim mudi in nimajo časa. Ampak če bo na avionu premalo prostora za vso ročno prtljago, bo pa tvoj kovček zaradi napačnih dimenzij zagotovo prvi, ki ga bodo prestavili iz kabine v spodnji del aviona.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Nessie507, 28.06.2022 ob 21:42

Kako ti bodo pri check-in-u nahrbtnik vtaknili v železni merilnik, če narediš check-in sam in to online in sploh ne greš na check-in?

Jaz sem že več kot desetkrat šla z njimi samo z majhnim nahrbtnikom, brez centa kakršnegakoli doplačila, ki pa je čisto vedno bil kar občutno večji. Nikoli nič. Kje pa bi mi lahko sploh kdo težil?

Pred boardanjem? Takrat nimajo časa za neka merjenja in izdajanje računov, ker se vedno mudi. Sploh, če sediš in čakaš, da si med zadnjimi.

Oh, če si ti padla skozi, drugio pač niso.

 

Ja, včasih še potem že, ko siščekiran,  gredo ko sokoli po čakalnici, ko se stoji in sedi in preverjajo in marsikdo je će moral pred mojimi očmi vtaknit ročno prtljago v kovinskio merilnik – in so tudi doplačevali.

Izkušnje na italijanskih frekventnih letališčih – Marco polo in Treviso – z RyanAir – medtem koz EasyJetom nikoli.

 

Jaz sicer sem si vedno doplačala priority in rezervacijo sedeža. Ker pač želim sedet na določenem mestu, kjer je dovolj prostora za noge, ker imam dolge. In pač doplačam,  mi je to pomembno.  In ko čekirali prljago po lobiju, pogledajo najprej “kartio”, kakšno klaso imaš ( koliko si torej plačal) in mi nikoli niso težili – en cabin crew kovček in pa kos ročne prtljage ( torba, nahrgnik, skoraj tako velik, kot ta kovček).  Nikoli. Potovano pa nekje 4-6x letno, zadnjih 15 let tudi z RyanAir in EasyJet – pretežno do Malte, Londona….

Sem nekoč že letel z Ryanair, kjer je prtljaga ležala po dolgem in povprek po celem avionu (po srednjem prehodu). Praktično se skoraj nisi mogel sprehoditi po letalu. Verjetno to niti z varnostnega stališča ni v redu.

Odgovor na objavo uporabnika
pač ne padeš v random check, 29.06.2022 ob 11:18

Oh, če si ti padla skozi, drugio pač niso.

 

Ja, včasih še potem že, ko siščekiran,  gredo ko sokoli po čakalnici, ko se stoji in sedi in preverjajo in marsikdo je će moral pred mojimi očmi vtaknit ročno prtljago v kovinskio merilnik – in so tudi doplačevali.

Izkušnje na italijanskih frekventnih letališčih – Marco polo in Treviso – z RyanAir – medtem koz EasyJetom nikoli.

 

Jaz sicer sem si vedno doplačala priority in rezervacijo sedeža. Ker pač želim sedet na določenem mestu, kjer je dovolj prostora za noge, ker imam dolge. In pač doplačam,  mi je to pomembno.  In ko čekirali prljago po lobiju, pogledajo najprej “kartio”, kakšno klaso imaš ( koliko si torej plačal) in mi nikoli niso težili – en cabin crew kovček in pa kos ročne prtljage ( torba, nahrgnik, skoraj tako velik, kot ta kovček).  Nikoli. Potovano pa nekje 4-6x letno, zadnjih 15 let tudi z RyanAir in EasyJet – pretežno do Malte, Londona….

In ja, tudi tako, kot je napisal-a anonimno 8204: pred vstopom v krcalni dok, oziroma  tik pred krcanjem na letalo; ker poleti so letala polna – in ker je premalo prostora onboard, potem ročno prtljago tako preverjajo, da tatežje in večje kose, sploh pri vas “tazadnjikih”, ki se tazadnji gor privlečete na letalo, dajo v bunker – ker zmanjka prostora nad kasetami – in da se ne izgublja časa potem z odletom po urniku, ker se čahko zavleče zaradi nepospravljene prtljage na varno v kabini – zato tudi merijo in dajejo potem spodaj v bunker. Velikokrat res ne težijo glede teže, samo glede dimenzije in če je nekdo res pretiraval, tudi zavrnejo in zračunajo dodatnih 50 EUR potem – že videno – Benetke, letališče Marco Polo….. Če pa je letalo napol prazno, tega problema ni.

Odgovor na objavo uporabnika
hanzi554, 29.06.2022 ob 11:21

Sem nekoč že letel z Ryanair, kjer je prtljaga ležala po dolgem in povprek po celem avionu (po srednjem prehodu). Praktično se skoraj nisi mogel sprehoditi po letalu. Verjetno to niti z varnostnega stališča ni v redu.

Tega ne delajo več kot so tako “pred leti”, ker ne smejo – varnostna pravila, so jih potniki prijavljali. Zato popsravljajo potem prtljago v bunker.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 8204, 29.06.2022 ob 11:14

Na izhodu, preden vstopiš na avion. Tam ti lahko prevelik kos prtljage dajo v tisto kovinsko škatlo, da preverijo dimenzije, nato ga označijo in prestavijo v spodnji del aviona, k preostali oddani prtljagi. Kar seveda na licu mesta tudi plačaš in stane (lahko tudi še enkrat) več, kot če bi že pri nakupu vozovnice plačal za kos oddane prtljage.

Avtorica teme, 2 cm razlike v običajno nista opazna na oko, tako da to običajno ni problem. Je pa bolje, če je taka prtljaga mehkega tipa, da jo lahko za kak cm po potrebi tudi stlačiš skupaj, kot če je popolnoma trd kovček. Problematično je namreč, če prtljaga zaradi svojih dimenzij ne gre v predal nad sedeži, oziroma se ga ne da zapreti, kar pa je opazno. In sicer se to dogaja ravno pri kovčkih, ki so previsoki in pregloboki. Če že misliš kupiti kovček, ki ne ustreza dimenzijam, kupi takega, ki je preširok. To  se ne opazi. Če je preglobok je pa dobro, da je hkrati manj visok. V tem primeru se predal nad sedeži ravno tako zapre brez težav, medtem ko pri tvojem kovčku to ni nujno tako in moraš potem prtljago pospraviti vzdolžno in zasedeš (pre)več prostors

Običajno sicer osebje nič ne reče, ker se jim mudi in nimajo časa. Ampak če bo na avionu premalo prostora za vso ročno prtljago, bo pa tvoj kovček zaradi napačnih dimenzij zagotovo prvi, ki ga bodo prestavili iz kabine v spodnji del aviona.

 

Haha, pa to dol padeš, kakšne budalaštine, pa koliko teksta…koliko časa je šlo, pol ure? 😀

Nikakor ne trdi kovček za ročno prtljago, če res ni točnih dimenzij, ko so navedene pri prevozniku na spletni strani – to nujno ščekirajte, predno greste v nakup kovčkov – ker ga ne moreš stisnit če je iz plastike, če ga daješ kot ročno prtljago v kaseto nad glavo, ki je striktnih dimenzij – kot že svetovano, mehkega.

In še gledat, da ni predolg, da ga ne postavljaš potem počez- nizkocenovci imajo kasete narejene tako, da morajo it noter 3 kovčki podolgem in ne počez (!), torej za tri osebe, kolikor jih sedi pod eno kaseto velikokrat. In z vso pravico ti predolg kovček prestavijo potem dol v prtljažni prostor letala.

Odgovor na objavo uporabnika
nwm555, 29.06.2022 ob 11:26

Haha, pa to dol padeš, kakšne budalaštine, pa koliko teksta…koliko časa je šlo, pol ure? 😀

Nobene “budalaštine” niso – potujem zadnjih 20 let v povprečju 6-10x na leto z letali na vseh možnih linijah od 2 uri do 13 ur enega poleta – nizkocenovci, redne linije, ekonomski, poslovni razred, pa upgrade tudi v first class –  in točno tako je, kot je napisala avtorica, nad katero se usajaš. Nekateri imamo pa hitre prste natipkamo hitreje, kot ti uspeš prste po tipkovnici premikat.

Kake budalaštine? Tako je. Veliko letim in vem, kako izgleda, ko so avioni polni.
Pol ure?  Ne sodi po sebi. Nekateri hitro tipkamo.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 8204, 29.06.2022 ob 11:34

Kake budalaštine? Tako je. Veliko letim in vem, kako izgleda, ko so avioni polni.
Pol ure?  Ne sodi po sebi. Nekateri hitro tipkamo.

Za nwm 555.

Moj tekst se je nanašal samo na nekoliko prevelik nahrbtnik, ki pa še vedno gre pod sedež. V glavnem, tudi, če malo ven štrli. Sicer je pač pri nogah. Ker tu so uradno dopustne dimenzije z leti nenormalno oklestili.

Kaj klobasate, če ne veste. Nazadnje ko sva šla na Ciper so naredili enemu tipu pravi halo ker je imel prevelik kovček tik pred vstopom na letalo. Pa je doplačal in verjetno ne malo. Je pa res da je imel kar nekaj večji ne samo dva cm.

Odgovor na objavo uporabnika
Nessie507, 29.06.2022 ob 11:39

Moj tekst se je nanašal samo na nekoliko prevelik nahrbtnik, ki pa še vedno gre pod sedež. V glavnem, tudi, če malo ven štrli. Sicer je pač pri nogah. Ker tu so uradno dopustne dimenzije z leti nenormalno oklestili.

Niti slučajno nič ne smeš imet pod nogami, če sediš na določenh predelih etala, kot so zasilni izhodi ( po dve vrsti 4x v trupu letala ponavadi)  in pa prva vrsta pri vhodnih vratih na nizkocenovcih- nasproti sedežev za osebje. Moraš kar lepo gor dat pospravit.

Odgovor na objavo uporabnika
pač ne padeš v random check, 29.06.2022 ob 11:24

Tega ne delajo več kot so tako “pred leti”, ker ne smejo – varnostna pravila, so jih potniki prijavljali. Zato popsravljajo potem prtljago v bunker.

Pred 3. tedni na letu za Tenerife, je bilo vsaj pet kovčkov sredi letala, ker jih niso mogli spravit v kasete oziroma predale. Eni ljubjančanki se je čist strgal, je vrgla kovček skoraj v stevardeso 🙂 No, kovček so postavili pokonci in je bil tam nekje pri veceju…

 

Odgovor na objavo uporabnika
če ti določijo tak sedež, 29.06.2022 ob 12:06

Niti slučajno nič ne smeš imet pod nogami, če sediš na določenh predelih etala, kot so zasilni izhodi ( po dve vrsti 4x v trupu letala ponavadi)  in pa prva vrsta pri vhodnih vratih na nizkocenovcih- nasproti sedežev za osebje. Moraš kar lepo gor dat pospravit.

Čaki, pol letala ima rukzak ali torbo pod sedežem oziorma vsi, ki niso doplačali kovčka – priority.

Če imaš samo ročno prtljago, jo zažokaš pod sprednji zic.

Tako sem letela v tem mesecu 4x.

 

Odgovor na objavo uporabnika
tENČKA, 29.06.2022 ob 12:31

Pred 3. tedni na letu za Tenerife, je bilo vsaj pet kovčkov sredi letala, ker jih niso mogli spravit v kasete oziroma predale. Eni ljubjančanki se je čist strgal, je vrgla kovček skoraj v stevardeso 🙂 No, kovček so postavili pokonci in je bil tam nekje pri veceju…

 

Resno? S katero letalsko družbo si letel? To je prepovedano in je lahko zelo nevarno. Ne morem si zamisliti, katera letalska družba bi si dovolila kaj takega. Praviš, da je bil kovček PRI wcju? Niti ga niso zaprli v wc ali kako drugače zavarovali?

Oprosti, ampak ne morem verjeti.

Sem že doživela, da je moral pilot po pristanku nenadoma malo močneje zavirati in je eno potnico praktično katapultiralo z glavo naprej v tisto pregrado pred sedeži v prvi vrsti, ker se je prezgodaj odpela. Tudi turbulence se dogajajo, med vzletom in pristankom so sile velike in se lahko prtljaga premakne.

Zdaj ne vem, ali je dejansko osebje na vašem letu želelo koga ubiti ali kaj točno se je dogajalo na letu, ker to pač niti malo ni normalno in je nedopustno.

Si jih prijavil in zakaj ne?

 

 

 

New Report

Close