SAMSUNG HLADILNIK
Ali ima kdo SAMSUNGOV HLADILNIK?
Do sedaj sem imela Beko hladilnik, ker pa mi zdajšnji modeli niso všeč, sem mislila vzeti Samsung.
Ne vem kako se kaj obnesejo ti modeli, ki imajo elektronsko upravljanje?
Kako je z odzivnostjo servisa (meni najbližji je 50 km stran)?
Ne poznam nikogar, ki bi ga imel in ne vem če izdelujejo v redu hladilnike ali ne?
Gledam tale dva:
https://www.bigbang.si/hladilniki/rb31ferndsaef-hlad-bmf-samsung-558253
https://www.bigbang.si/hladilniki/rb31her2bsaef-hladz-zam-samsung-599633
Jaz imam tudi taksnega z vodo. Vzela sem ga na obroke pri Telekomu. Imam ga sele 2 leti, ampak nimam pripomb. Prej sem imela vedno Gorenje, ampak se mi zdi, da so se zelo poslabsali pri kvaliteti. Delajo neke designerske linije, ki stanejo ohoho, npr. imam njihovo pecico OraIto, lepa za pogledat. Rabis pa 1 leto, da se navadis na ta pofl od kvalitete.
Res so “najboljši” pa oh in sploh garancija, ko pa kaj gre…pa pozabi. Kličem Servis 014292406 Avtorizirani servisni center DAST Ljubljana, za Samsung (ker je enotna št. za celo Slovenijo). Kličem na dolgo cel teden, pa se živ bog ne javi…ko pr norcih..res. Na mail sporočila tudi čakaš odziv…
Pridem do št. serviserja z mojega območja, pa ugotovimo da Inverterska tehnologija upošteva goli kompresor. Hladilniku je ušel plin pod stranico kjer je sistem hlajenja oz. plina…in pozabi na popravilo…se ne da. V odpis …in pojdi si po drugega v trgovino.
Pokličem še podporni Samsung center, da vidim če oni kaj več vedo o tej garanciji,…pojma nimajo…me napotijo kar nazaj k serviserju in to tistemu v LJUBLJANO, ki se ne oglaša!
Po drugi strani ista tehnologija drugega proizvajalca – AEG-ja na internetni strani oglašuje;
Deset let brezskrbnosti
Desetletna garancija na kompresor zagotavlja popolno brezskrbnost. Garancija vključuje delo, prevoz, odstranjevanje plina in ponovno polnjenje, splošna vzdrževalna dela in stroške servisiranja.
Tako v opisu pooblaščeni prodajalci;
https://www.aliansa.si/izdelek/prostostojeci-hladilnik-rcb736e5mx-aeg
Ni me razočaral toliko izdelek, kot sem jezna nad reklamiranjem garancije trgovca in predvsem nad odnosom servisne in podporne mreže do uporabnika in morebiti ponovnega kupca. Tako da, Samsung ne kupim več!
Preverite, kaj dobite za svoj težko prislužen denar.
Mah, kakšni servisi in telefonske številke so res “čudne” in kar traja, da prideš do tistega kar iščeš. Je pa res, da več kot je izdelkov, več kot je trgovin, več je servisov in izvajalcev [url=”https://www.makaboshop.si/planetarni-mesalci”%5D.%5B/url%5D
Support za vse te stvari pa velikokrat stanejo in najbrž vsi ne morejo/nočejo/ne znajo zagotavljati podpore, ki jo prodajalec oglašuje.
Se strinjam, prej se splača pozanimati – ti ti lahko privarčuje številne sive lase!