Še malo…pa bo šlo zares
Sezona se bo pričela 7. marca v avstralskem Melbournu, končala pa 24. oktobra z Veliko nagrado Brazilije v Interlagosu. Prvič v zgodovini formule 1 bo na sporedu 18 dirk. Dirkače čakata dve novi prizorišči: že 4. aprila Bahrain in za finiš sezone še 26.9. kitajski Šangaj.
Elitna druščina formule 1 je tudi letos medse sprejela le 20 izbrancev in 10 moštev, kar le še dodatno potrjuje dejstvo, da gre za špico svetovnega avtomotošporta. Največjo priložnost v dirkaški karieri so dobili tudi trije novinci: Christian Klien (Jaguar), Giorgio Pantano (Jordan) in Gianmaria Bruni (Minardi). Poseben privilegij bo letos uživalo zadnjih šest ekip iz lanske sezone, ki bodo na petkovih prostih treningih svoje dirkalnike preizkušale s tremi dirkači.
Za večjo izenačenost naj bi z novimi pravili poskrbela tudi Mednarodna avtomobilistična zveza. V sezoni 2004 bo moral motor zdržati cel dirkaški vikend (800 km), enkrat več kot lani. Odpravljen je sistem za speljevanje (t.i. launch control), dirkači pa bodo morali uporabljati polavtomatski menjalnik.
Spremembe so doživele tudi kvalikacije. Dirkači jih bodo odpeljali v soboto pred dirko, razdeljene pa bodo v dva dela (2-krat po 45 minut). Vmes bo 2-minutni interval.
Zimska testiranja so napovedala, da bi se lahko krog favoritov v boju za zmage, če že ne za naslov prvaka, nekoliko razširil. Najbolj prijetno je presenetila ekipa BAR-a, ki je postavila kar nekaj fantastičnih časov, iz povprečja pa se počasi prebija tudi moštvo Jaguar. Realna slika se bo seveda pokazala na uvodni dirki v avstralskem Melbournu.
Dajta no dajta ……….Haloooooooooo
Kakšen Montoya neki ………
Franc pridi pogledat kaj sanjata ta dva.
Letos je Bridgestonu gumice popravil, da ne bodo pokale proti koncu dirke in da bodo malo bolj hitre in bo KUL.
Lepo vaju prosim, dirkalnik, ki ima takšen nos pa ja ne more zmagovati.
“Samo upam da ne bo imel Ferrari drugo leto takšnega potem vas prosim da ne kopirate to kar sem rekel letos”
Jaz sem že kar nervozen. Kdaj bo treba že vstati v Nedeljo?
Leonardo