Se splača postati Wolt dostavljalec?
Te dva ki sta ti govorila o bajnih zneskih sta ti dolžna 14 dnevni dopust. Delam preko wolta in vsak ki je delal pri woltu ve,da jih wolt lupi kot banane,celo napirnino imajo obdavčeno 22%. Tisti,ki delajo direktno v Woltu imajo boljše fure tisti,ki delamo S.P ali D.O.O pa dobivamo tisto najnižjo oz srednjo žalost. V ppvprečju zaslužiš tedensko 300/350€ vsak ki reče fa zasluzi vec se laže oz govori resnico ampak dela 10/12 ur na dan
Anonimno 9609, 21.06.2024 ob 15:54
Te dva ki sta ti govorila o bajnih zneskih sta ti dolžna 14 dnevni dopust. Delam preko wolta in vsak ki je delal pri woltu ve,da jih wolt lupi kot banane,celo napirnino imajo obdavčeno 22%. Tisti,ki delajo direktno v Woltu imajo boljše fure tisti,ki delamo S.P ali D.O.O pa dobivamo tisto najnižjo oz srednjo žalost. V ppvprečju zaslužiš tedensko 300/350€ vsak ki reče fa zasluzi vec se laže oz govori resnico ampak dela 10/12 ur na dan
Tako je, po navadi so vsa ta dela bolj slabo plačana. Realno so povedal. Saj ne morejo plačati 2000 EUR neto , da ti ostane, kakšna bi potem bila cena hrane?
Takšna izpostavljenost dnevno na cesti na tistem motorčku … Po takšnem in drugačnem vremenu. Meni se delo ne zdi enostavno, je pa tudi nevarno delo. Za kakšen mesec je za probat, za redno delo pa …
To je res za indijce, ki se že od malih nog prevažajo z motorji.
Me pa veseli za vsakega tujca, da ne sedi na socialni, ampak pošteno dela.
Anonimno 6281, 16.10.2024 ob 21:56
Kako se pa zaposlit pri woltu? Saj pomoje ni kar tako sp odpret samo za wolt dostavljat :/ jaz bi poskusil
Zappslen si pri nekem delodajalcu, potem odpreš popoldanski s.p. (stroški cca 85 € na mesec) in začneš vozit takrat, ko nisi v službi.
Terapiram Woltaše, zato vem.
Plača je nikakva ko potegneš črto, predvsem pa…
stalno čakanje in buljenje z zaslon povzročata zasvojenost. Slabe stvari hitro pozabijo (da so v službi cel dan, da čaka ko pes da zvonček zazvoni, da tvega v prometu) in sčasoma te aplikacija zdresira v enega tistih kužkov po Pavlovu, ko zvonček zacinglja, se mu cedijo sline a.k.a. začetek BEHAVIORIZMA.
Odsvetujem, gre za zelo toksicno podjetje, vzorec življenje kjer se mešata dolgčas in adrenalin, to je nevarna kombinacija in je zanimiva starim povešenim (da spet nekaj začuti) ali pa mladim avtistom in neprilagojencem in migrantom.
Dajte nekaj nase in ciljajte kakšno stopničko više, ZABOGA!
Kokr se bere, je plačano po učinku. Glih v petek sem enga vidla z biciklom. Se mu je vidlo tudi, da je bolj športno naravnan, ker pač nekdo brez kondicije glih ne bi bicikliral sredi zime z nahrbtnikom hrane. To bi bilo bolj za hobi, zaslužek pa, kokr pač delaš. S tem, da se morte pol sami še z davčno ukvarjat.
Bilo je med korono, prazne ceste, vsi doma, denar padal z neba prek zavodov in čakanja, tipo imel circa 20€/uro, sedaj je to padlo pod 5€/uro če seštejemo POŠTENO vse stroške in vse kar je.
Če pa imaš popoldne 3 ure časa in pač vzameš v zakup da malo pobicikliraš, mogoče se splača.
Ampak v tem mrazu, adijo zobki čez 3 leta. Koliko je pa proteza? In koliko ko dobiš revmo v kolena?
Raje terapiram na črno na kavču.
delam pri woltu ze nekaj let in ne verjami zgodbam o bajnih zasluzkih – to je bolezen ki jo ima veliko wolt motoristov in si merijo k*** s tem koliko so naredili in lazejo drug drugemu. Kot ze receno z 8urnim delovnikom ko placas FURS in amortizacijo (gorivo, oprema, whatever) nisi niti na minimalcu. Wolt se je, sploh v zadnjem letu ko ima monopol tako poslabsal da se jih vecina ubija po cele dneve od jutra do vecera za isti denar kot lansko leto. Placilo na dostavo konstantno nizajo, v enem letu rabis 30 ali vec dostav za isti denar kot lansko leto 20. Velikorat gledamo v zrak ker ni dela ali po dobivamo drobtinice. Nasplosno so naredili polno sprememb “da nam olajsajo delo” z namenom da sluzijo vec in plačajo manj. Osebno mi gre najbolj na bruhanje ko me konstantno spammajo naj povabim se vec folka da pride vozit in konstantno objavljajo oglase za nove ko ze tako ni dela. Ko se bo ogrelo in ven prileze se vseh 500+ indijcev bo pa vse skupaj crknilo ker bos dobil mogoce eno dostavo na uro.
skratka z woltom je konec, tu ni zal ni vec prihodnosti, njihov cilj je jasen – tuja delovna sila ki se bo ubijala za cente vi pa boste dobivali mrzlo razstresceno hrano ker se ze vsem totalno j***
Konstantno prekladanje in zivci ker ni dela, ko pa ze kaj dobis je pa to ali dostava za 2€ ali pa te poslejo na drug konec ljubljane da se bos moral vracati v civilizacijo in pokuril ogromno casa. Dostavljalcev je prevec in celotni algoritem dela samo se na tem da nas bremza po stevilu dostav/zasluzku/casu.
novim daje boljse naloge da jih napali ces kako je dobro- vprasajte jih cez par mesecev
Podpišem, tvoj bivši sodelovec. Bom še dodal, pazite in ne odpirajte s.p. samo za delo dostavljalca, ker enostavno ne gre v okvirjih normalnega dela. Aja in plačan si 10 do 12 € in to ni važno s čim voziš. Tako, da ti je jasno, da če kolesar, ki vozi kratke vožnje s kolesom za nekaj 10€ in dobi isto plačilo kot nekdo, ki z avtomobilom vozi tudi večja naročila 5 vrečk in več, ter pokriva bencin in stroške vzdrževanja(vožnja po centru je najbolj škodljiva za avtomobil). Nekdo je tukaj močno izkoriščen. Čeprav tudi navadni kolesar naredi minimalno 100km za 100€/bruto, za kar potrebuješ veliko kondicije, da nekaj zaslužiš. Za minimalno plačo z odprtim s.p. narediš cca. 85km + vnosi v bolke in stanovanjske hiše brez dvigal v katerokoli nadstropje(ni malo tega). Navadni kolesar dela najmanj kilometrov za 100€/bruto vsako ostalo prevozno sredstvo dela več kilometrov za 100€/bruto. Sem probal z vsem tremi kolo,avto,motor. Dostavljalec NE OBDRŽI VSEGA DENARJA OD DOSTAVE!