Servis avtomobila, ki je v garanciji
Se kdo spozna kaj na te stvari, namreč avto star nekaj mesecev sem peljala na servis, pač reden servis. Avto je v garanciji še 3 leta.
Plačala sem 200 eur in ena od navedenih cen je tudi 36 eur za pregled avtomobila.
Po moji logiki nimajo tega kaj računat, ker ga ne rabijo gledat, to ni star avto, ampak avto v garanciji (in mora vse štimat), torej morajo zamenjati oz. preveriti samo tisto kar je potrebno!?
garancija ne pomeni, da je servis zastonj.
garancija pomeni, da če nekaj crkne, mora biti popravilo tistega zastonj. servisi pa se kr lepo plačajo.
je bil pa tale servis svinjsko drag, se strinjam. nenormalno. Jaz sem dala 170 EUR s prvim (nepotrebnimn servisom na 5.000 km) in menjavo gum vred, pa sem skoraj skup padla, ko sem dobila račun.
zdaj pa tudi razmišljam, kaj bom naredila. k tistim oderuhom ne grem več.
Seveda mi je jasno da ni servis zastonj! Moti me, da računajo “pregled avta” 36 eur![/quote]
sigurno so ti razložili kaj pomeni pregled vozila, če pa ti niso pa to vključuje; pregled podvozja, kontrolo zavor, kontrolo luči, kontrola nivoja zavorne in hladilne tekočine, kontrolo tlaka v pnevmatikah, tudi v rezervi8če jo imaš) itd..
Seveda mi je jasno da ni servis zastonj! Moti me, da računajo “pregled avta” 36 eur![/quote]
sigurno so ti razložili kaj pomeni pregled vozila, če pa ti niso pa to vključuje; pregled podvozja, kontrolo zavor, kontrolo luči, kontrola nivoja zavorne in hladilne tekočine, kontrolo tlaka v pnevmatikah, tudi v rezervi8če jo imaš) itd..[/quote]
No hvala. Samo a vidiš point. Ni mi jasno zakaj je treba sploh preverjat pri avtomobilu v garanciji vse to?? Potem je vseeno, če kupim nov avto.
megane, 1.6, severna primorska, zdaj pa ti povej……. :)[/quote]
torej olje, 5 l cena za liter 8,3 evra= 41,50 evra
filter olja 15 evrov
filter kabine 30 evrov
tekočine ( hladilna, zavorna in vitrx) cca 15 evrov
servisni pregled vozila+ menjava olja in filtra kabine 2 uri cca 76 evrov
evo vse skupaj 177 evrov max, zdaj ne vem al je bilo še kaj drugega, če so ti pa dali not olje 5w-40 je pa blizu 200 evrov, ker je liter tega olja 14 evrov…tako da, no ja ampoak na primorskem imate itak višji standard kot pri nas…tako da še teh 25 evrov za standard in to je to)))
megane, 1.6, severna primorska, zdaj pa ti povej……. :)[/quote]
torej olje, 5 l cena za liter 8,3 evra= 41,50 evra
filter olja 15 evrov
filter kabine 30 evrov
tekočine ( hladilna, zavorna in vitrx) cca 15 evrov
servisni pregled vozila+ menjava olja in filtra kabine 2 uri cca 76 evrov
evo vse skupaj 177 evrov max, zdaj ne vem al je bilo še kaj drugega, če so ti pa dali not olje 5w-40 je pa blizu 200 evrov, ker je liter tega olja 14 evrov…tako da, no ja ampoak na primorskem imate itak višji standard kot pri nas…tako da še teh 25 evrov za standard in to je to)))[/quote]
To kar ti pišeš, je redni letni servis. Na kontrolnem po par tisoč kilometrih ti nimajo kaj menjavati olja, filtrov, itd.
torej olje, 5 l cena za liter 8,3 evra= 41,50 evra
filter olja 15 evrov
filter kabine 30 evrov
tekočine ( hladilna, zavorna in vitrx) cca 15 evrov
servisni pregled vozila+ menjava olja in filtra kabine 2 uri cca 76 evrov
evo vse skupaj 177 evrov max, zdaj ne vem al je bilo še kaj drugega, če so ti pa dali not olje 5w-40 je pa blizu 200 evrov, ker je liter tega olja 14 evrov…tako da, no ja ampoak na primorskem imate itak višji standard kot pri nas…tako da še teh 25 evrov za standard in to je to)))[/quote]
To kar ti pišeš, je redni letni servis. Na kontrolnem po par tisoč kilometrih ti nimajo kaj menjavati olja, filtrov, itd.[/quote]
renaulti imajo samo redne servise, nimajo nikakršnih nultih servisov oz servisov po 1000 km ali kontrolnih servisov kot ti navajaš, megan ima servis na 20000 km ali po enem letu, pač odvisno kateri pogoj je prej izpolnjen…lahko da se je njej predčasno prižgala kontrolna lučka ki te opozarja da je potrebno opraviti servis, to se pogosto dogaja pri vozilih ,ki opravijo malo število kilometrov na leto ( par tisoč)…tu bi ji pač lahko enostavno ponastavili servisni interval(lahko bi si ga tudi sama), ampak ker marsikdo ne bere navodil pač na servisu vžegejo najlažjo pot in opravijo redni servis; je pač recesija in je treba služiti…itak se pol večina vsa razbeži raznim šušmarjem ki servisirajo vaše avte pod kozolci, ne plačujejo davkov, zlivajo odpadno olje v zemljo ali ga kurijo v pečeh..zato je pač poterno čomveč zaslužiti dokler je avto v garanciji in so stranke prisiljene vozit avto na pooblaščeni servis..tako pač je..ampak, vsak se naj zaveda tega avto je vaš in če bi stranka rekla ne opravljat servisa ga pač ne bi, itak je dobila v podpis delovni nalog z opisom del in se je strinjala s tem..konec
Tudi mi imao 2 renaulta… laguno in megane grandtour , pa damo cca 100 € za redni servis. Prvi servis je bil celo pod 100 €, če je sam olje, filtri in redni pregled… če pa je kaj še dodatnega, je pa mal več… do sedaj je bilo najdražji, ko se vsakih 5-6 let menjajo jermeni ta velik servis, 400 €. P aimam z renaulti izkušnje že 15 let.
Je pa res, kot slišim, eni za cliota več plačajo za srevis kot jaz. Pač eni ure dela nabijejo, tudi dolivanje raznih tekočin za čiščenje šip ni tako pceni, pa razne menjave žarnic znajo eni zaračunat,,, … tko da verjamem, da eni računajo 200 € za enako delo kot drugi 100 €
To kar ti pišeš, je redni letni servis. Na kontrolnem po par tisoč kilometrih ti nimajo kaj menjavati olja, filtrov, itd.[/quote]
renaulti imajo samo redne servise, nimajo nikakršnih nultih servisov oz servisov po 1000 km ali kontrolnih servisov kot ti navajaš, megan ima servis na 20000 km ali po enem letu, pač odvisno kateri pogoj je prej izpolnjen…lahko da se je njej predčasno prižgala kontrolna lučka ki te opozarja da je potrebno opraviti servis, to se pogosto dogaja pri vozilih ,ki opravijo malo število kilometrov na leto ( par tisoč)…tu bi ji pač lahko enostavno ponastavili servisni interval(lahko bi si ga tudi sama), ampak ker marsikdo ne bere navodil pač na servisu vžegejo najlažjo pot in opravijo redni servis; je pač recesija in je treba služiti…itak se pol večina vsa razbeži raznim šušmarjem ki servisirajo vaše avte pod kozolci, ne plačujejo davkov, zlivajo odpadno olje v zemljo ali ga kurijo v pečeh..zato je pač poterno čomveč zaslužiti dokler je avto v garanciji in so stranke prisiljene vozit avto na pooblaščeni servis..tako pač je..ampak, vsak se naj zaveda tega avto je vaš in če bi stranka rekla ne opravljat servisa ga pač ne bi, itak je dobila v podpis delovni nalog z opisom del in se je strinjala s tem..konec[/quote]
naj te popravim pogoj za megane je 30.000 prevoženih km ali 1 leto
in pa samo delo ni tako drago kot si ga opisal, tako je če daš avto tja in naročiš, kaj ti naj naredijo. Če pa imaš redni servis, je pa pod to postavko zajeto delo, ki je predpisano za določen pregled in pride ceneje. Imam shranjene vse račune in vem kaj računajo in kaj ne…