Servis Gorenje – naša izkušnja
Takole, nam je crknil pralni stroj. Samo nekaj je jamral, izgledalo je da ne more obrniti bobna, in po nekaj minutah javil napako.
To se je zgodilo na soboto popoldne. Gora neopranih cunj, žehta ujeta v stroju in dojenček pri hiši. V ponedeljek kličem na Gorenjev servis in obljubili so mi, da pridejo v torek. V torek naslednji teden!!! Sem malo težila in so mi rekli, naj pokličem naslednji dan, če se bo dalo kaj narediti. Kličem naslednji dan in serviserja še vedno ni mogoče dobiti prej kot čez en teden. Tokrat sem čisto ven padla (slabi živci :)), sem tipu rekla, da Gorenjeve aparate kupujemo tudi zato, ker je kao servis na vsakem vogalu in da sem zelo razočarana itd. No, ne vem kaj se je zgodilo, v glavnem čez nekaj ur tip kliče nazaj in me razveseli z novico, da bo serviser prišel že naslednji dan. No, super, sem bila res vesela.
Naslednji dan serviser res pride in se ročno spravi k delu. Stroj razmontira, vzame ven motor, nekaj čara in prijavi, da je motor pokvarjen in da ga mora zamenjati z novim. Takoj pove, koliko bo to stalo, da se lahko odločim za zamenjavo. Cena cca. 120 EUR. Me je skoraj kap, ampak kaj čem stroj rabim, ne? MOjster prinese nov motor iz avta, zamenja, sestavi stroj nazaj, zalaufa… stroj je še vedno pokvarjen, zgodi se enako kot prej. Ojej. Mojster zdaj malo presenečen in malo manj zgovoren kot prej spet odpre stroj, potegne ven tisto ploščico z raznimi spoji (pojma nimam, kako se temu reče, sem blont, elektronika pač), vrže uč nanjo in javi, da je tudi to zanič in bo treba zamenjati za novo. To bo stalo dodatnih cca. 100 EUR. Zdaj me res kap, pokličem moža in odločiva se, da bova raje kupila nov stroj. S tem drugače niti nisem preveč zadovoljna.
OK, mojster vzame ven nov motor, notri pusti starega, pospravi orodje in nasvidenje. . Jaz hitro na internet čekirat, koliko so stroji, totalno v paniki, ker ne vem kaj sploh kupiti tako na hitro… porabim cel dan za to.
Popoldne pride mož domov, gleda tisti motor, ki je kao pokvarjen in izjavi, da ta motor po njegovoem zagotovo ni pokvarjen. Cel popoldan se je nekaj mučil, da je motor preizkusil in glej ga zlomka, motor res dela. Teče kot namazana urca. Potem mož potegne iz stroja isto ploščico kot mojster, vrže nanjo uč in v trenutku vidi en prekinjen spoj (ali kaj jaz vem kaj). Nekoč je hodil v elektro srednjo šolo… Ploščico odnese k sosedu, ki ima ustrezno orodje, čez nekaj d minut se vrne z zacinjenim spojem, ga vstavi v stroj, zalaufa in stroj dela ko urica namazana. Brez vseh težav.
Od tega je že nekaj časa in stroj še vedno dela kot da ni bilo nič. Torej – vrgla sem stran nekaj čez 20 EUR za delo serviserja. Besna. Po drugi strani vesela, da sem prihranila tistih cca. 100 EUR, od katerih sem se že poslovila zaradi “pokvarjenega” motorja. Izgubljenih tudi precej živcev.
Samo, da stroj zdaj dela, ne? Zdaj veš, da za take svari ne rabiš več serviserja. :))))))))))
Bom pa tvoje pismo posredovala nekomu, ki je med glavnimi v Gorenjevi enoti servis, da mal vidijo, kaj se dogaja v ozadju. Ker cenijo se namreč ful.
povej model in napako (št.) ki ti jo javlja.
pri simple &logical
če javlja F5 pol ni kaj druga kot da stroj izklopiš in ponovno vklopiš, včasih traja
pa ja preveri odtok, morda imaš zamašen odtok (tudi samočistilni se zamašijo v filtru) in pa odtok kamor imaš vezano odtočno cev. ker pti samočistilnih je tako da gre ven vse in ja potem se te tanke cevi precej hitro zamašijo. jaz imam odtočno cev speljano kar v bano pa potem na odtoku dano rozeto za prestrezanje.
Nismo popravili ker pač nismo popravljalci pralnih strojev! Mož je imel čisto srečo, da je popravil, ampak da je on videl napako pomeni, da jo je serviser tudi sigurno. Če je pa ni, potem pa še toliko bolj čudno.
Ja, seveda bo crknil motor enkrat in ko bo, ga bomo zamenjali oz. kupili nov stroj. Ta pa zaenkrat dela kot nov, nič ne joka ali karkoli drugega. Je pa Prological 142 ali nekaj podobnega, se mi ne da zdaj dol gledat.
Res je , Gorenje živi še v socializmu. Na uradnem servisu ne dvidajo telefonov, ne dajo informacij, naročijo ti serviserja čez 10 dni itd.
Najbrž ne bo šlo več prav dolgo.
Obstajajo druge firme (ne bom jih imenovala), kjer je usluga za kupca, tudi potem, ko jim je denar že odštel, na primernem nivoju.
edina stvar v nasem stanovanju je gorenje bojler, ostalo vse electrolux,
pa kr na lepem vceraj zvecer “crkne” star se ne dva meseca. klicem servis, pride serviser v torek, vprasam ,a danes?? rece ,ne naslednji…..cist ven padem….je ze bil, sel iskat tisti delcek…pride cez eno uro nazaj,tako rekel..bomo videli…..
Če Gorenjevi aparati niso več v garanciji, potem nima smisla klicati njihovih serviserjev, ampak tiste, ki popravljajo vse pralne stroje. So cenejši in pridejo zelo hitro, pa še spoznajo se na popravila. Eden je nekoč prišel že čez 1 uro. Zdaj se izogibam novim gorenjevim aparatom, ker imajo 5 let garancije in toliko let ne bi hotela biti odvisna od njihovih serviserjev. Da bi pa v tem času plačevala druge, se mi pa zdi tudi nemno.
F5- črpalka vode, odtok vode!
F32- motor, krmilna regulacija motorja!
Moram povedat- imaš kar prav! Gorenje servis,trgovina! socializem! Vse jim je tako težko, pa vzvišeno! Moram pa pohvalit Antona ki tam dela!
Sicer jih pa na Gorenju kar zastopim- zgleda da jim je servis+ trgovina v breme in jih ne briga kaj dosti!- to je za njih velik dela za drobiž!!!!
Imam hladilnik od Gorenja, star 5 let. Ko je prvič crknil, sem klicala Gorenje servis, pa se je serviser tako spravljal k popravilu, pa vmes odšel(pojma nimam kam-menda pa kao po nek del, ki ga ni imel s sabo.), prišel nazaj in v celem dnevu končno le uspel popravit kar je pa bilo za popravit.Ko je crknil drugič, sem klicala enga univerzalnega serviserja, ki je povedal kaj je vzrok okvare, kupila rez. del in stvar je popravil v eni uri.Zato imam od Gorenja samo še šetdilnik, pralni stroj je Candyev, Tv Sony itd.
Škoda res, pa tako visoko se nosijo in kako znajo govoriti!
Večino strojev imamo Gorenjevih, v zadnjih petih smo se celo zaradi dobrih izkušenj drugih odločili še za pralni stroj. Doslej v 10 letih dva servisa. Pomivalni stroj so popravili dva dni po okvari, takoj in učinkovito. Pralni stroj so, ko smo povedali za dojenčka pri hiši, popravili takoj naslednji dan, vendar smo popravilo reklamirali, ker so odstranili samo posledico prve okvare, ne pa tudi škode. Profesionalno so stvar uredili, in to zastonj za nas. Tako da ima medalja tudi dve plati.
A hočete grozljivko o kai drugi firmi?
ko meni ni mogel zavrtet bobna (centrifuge), je bila druga šifra (ne vem katera, smao te še nismo imeli), sam so mi ga takoj poštimali. mi je pa rekel da če se da naj imam vrata kopalnice odprta ko pere, zaradi vročine in kondenza (bilo je res vroče poletje). rekel je da kljub temu da je elektronika zaščitena je še vendo le elektronika.
če imaš stroj še v garanciji jih pokliči še enkrat, in to tako dolgo da popravijo, ker po določenem času lahko zahtevaš drug artikel ali vračilo kupnine, če ne popravijo. če ni več v garanciji lahko kličeš tudi koga drugega, ki se spozna.