Najdi forum

Splash Forum Arhiv Računalništvo, telefonija, internet in televizija SIMOBILOV SERVIS RAM2, SRAM VAS JE LAHKO!!!

SIMOBILOV SERVIS RAM2, SRAM VAS JE LAHKO!!!

Pozdravljeni!

Z vašega pooblaščenega servisa (RAM2) so mi včeraj po nekaj več kot dveh tednih vrnili mobilni aparat Samsung ACE, za katerega sem nameraval uveljavljati garancijo, ker se je pojavila napaka v delovanju aparata (mikrofon ni več deloval optimalno). V potrdilu o vrnitvi telefonskega aparata, ki ga je spisalo servisno podjetje RAM2 je navedeno, da garancija ni bila uveljavljena, ker je bil aparat izpostavljen mokroti, vlagi, ekstremnim toplotam in ostalim bedarijam, pa tudi, da so vidne praske, udarci in ne vem kaj še.
Rad bi vam pojasnil, da je aparat star leto in pol (NI NOV) in če vaš BEDNI servis po neki majhni praski smatra, da sem aparat metal po tleh in ga namakal v vodi (ker je baje indikator za vlago zaradi znoja spremenil barvo), potem takšen BEDEN servis ni vreden, da posluje s takšno resno firmo kot je SIMOBIL. Prav tako bode v oči dejstvo, da je na internetu ogromno komentarjev vaših strank, ki so nezadovoljni z vašo servisno službo (RAM2) in se posledično takoj po končani vezavi odloča za ostale konkurenčne ponudnike (Tušmobil., Debitel…)
Skratka,
sporočam vam, da nameravam v mesecu aprilu leta 2014, (takoj ko poteče zadnje dvoletna vezava) nepreklicno prekiniti sodelovanje z vašim podjetjem. Enako bodo storili tudi vsi člani moje družine vključno z vsemi sorodniki, katere sem že obvestil, kako poteka praksa pri uveljavljanju garancije pri vaših servisnih službah.
Prav tako bom zadevo prijavil na Zvezo potrošnikov Slovenije in o vsem doživetem javno pisal po vseh mogočih forumih, ker slab
glas (ravno tako kot dober) seže v deveto vas.

Lp.

Danijel

Nažalost nisi edini ki ima probleme z RAM2.Slo-tech (Tema o RAM2)

Vse lepo napisan sam to je da Simobil ne posluje z Ram2 ampak so samo uradni serviserji za Samsung.
Drgač se pa strinjam steboj ker sem imel povsem enak primer kar se tiče vdora vode v mobilni aparat. Totaln bullshit. Sem prišel na servis in mi je fuknu tisto sliko na mega ekran da mislš da maš grande mobilca. In me obelodanil z vestjo da garancija ne velja. Klical na vse mogočr cifre in ….. kurac nč ni blo. Sem razdrl ta moj grande mobilc in se lotil dela SERVISA. Jaz to čudo razderem in skor da bi mogu s teleskopom iskat ta vdor vode v aparat. KATASTROFA. Se res sprašujem če je sploh tista slika od mojga mogotca. No pustimo to in se lotmo popravila. Vzamem staro ščetko za zobe, vinski kis in veliko dobre volje vse skupaj me je stalo cca 15 minut in sem IZBRISAL ta ˇVODNI KAMENˇ. Vse skupaj lepo zapakiram in jim pošljem na servis. Rešeno brez problema pod garancijo seveda. IDIOTI.
In to mi je dalo vedeti da je tista slika okvare samo WALLPAPER na mega ekranu.
Lp se vedno uporabnik Samsunga, upam na zamenjavo za Sony-ja

Ram2 in tudi samsung slovenija sta povsem nesposobna!
Ram2 mi je zavrnil garancijsko popravilo Galaxy S4, ker naj bi nepooblaščeno posegal v programsko opremo (stanje naprave je uradno!), ko pa sem pisal na samsung slovenija so mi v 3 mesecih odgovorili le na 1 mail od 7.

S tako zanič podporo je še tako dober telefon ZANIČ.
Nikoli več ne kupim samsunga, sem rajši brez telefona!

Žal je pri Tušmobil-u ista zgodba. Po enem mescu čakanja je podjetje ram2 vrnilo telefon v istem stanju kot sem ga oddal na servis. Sedaj si bojo verjetno vzeli še en mesec časa, vprašanje pa je kaj bo ko bodo vrnili telefon. Moje mnenje je da je podjetje ram2 nesposobno za opravljanje servisa, saj mi je dober serviser v Mariboru, ima tudi svojo poslovalnico za servis, rekel da se ta napaka lahko popravi v eni uri, pa tudi strošek ni velik, se vprašam zakaj naši operaterji ne pooblastijo takih ljudi.
RAM2 RES VAS JE LAHKO SRAM

Bežite stran od RAM2. Popolna nesposobnost.

Jst vem da ne kupim več samsunga samo zaradi RAM2 servisa…

Čista resnica nisi edini! Nedolgo nazaj sem poslal mojega Samsung Galaxy S4 mini na servis zaradi slabega signala in so mi odgovorili da je prišel v stik z tekočino z katero sploh ni. Ugotovili smo da je napaka v lokaciji ker imamo hišo je slab signal in simobil nima tam skoraj nič signala mobitel pa poln signal… in potem dobim odgovor da je napaka kriva in bi mi zaračunali za popravilo 150€ a z aparatom ni blo nič narobe!

Ja, na zalost je RAM skoraj edini, ce ne edini (ne vem ali ima Janus samo prodajo Samsungov ali tudi servis) in njihov servis je totalen poden. Izredno zalostno. Izgovori do amena, govorijo ti toliko casa, da ni nic narobe, potem pa ko pretece garancija, ti pa tocno pove kaj je narobe, samo da zasluzi.

Vem, da so dezevale pritozbe na Samsung Slovenia in celo sam Samsung, ampak ne vem, ce je kaj zadostovalo.

se strinjam.. RAM2 najbolj nesposoben servis… imela isto samsung galaxy ace, 7x zapored na popravilu (enkrat tudi za 2tedna, pa še dlje bi trajal če nebi sama klicala) in itak niso nč nardil!
vsi papirji ki sem jih dobila povsod je blo napisano eno in isto samo spremenjeni datumi… telefon pa isti problemi kot so bli sam formatiral so mi ga, kar pa znam tud sama! :S

Kako lahko rečete da je RAM2 od Si.mobila servis? To ni res…

Ram2 je pač servis za znamko Samsung in ta servis je od Samsung Slovenija pravi naslov za izlivanje jeze je Janus Trade ki je zastopnik za Samsung firmo v Sloveniji..

Jaz tudi menjam takoj, ko lahko, oz., ko mi poteče garancija. na simobilu mi rečejo, da prej ne morem, poslala sem pa že 7x na servis, vedno dobim istga (nepopravljenega) nazaj. kao so zamenjali polnilniško kartico, sim kartico sem dobila novo, cel sistem, so zamenjali in ohišje in program in nevem še kaj vse a imam še zmeraj isto napako. kličem na servis, da bi zahtevala menjavo telefona (samsung galaxy mini) a se mi nihče ne javi. Če ne bom dobila nazaj dobrega telefona bom šla v medije. mi je prekipelo in takoj, ko lahko zamenjam telefon in nikoli več samsung. prav tako ga bom odsvetovala vsem, ki jih poznam. sorodniki, prijatelji vsakega, ki se bom spomnla!!

janus trade je maloprodaja od RAM2, ki je grosist in zastopnik za samsung v slo

Glede na to kaj pišete, očitno ne veste kakšna je razlika med uvoznikom, prodajalcem in pooblaščenim servisom. Nekdo je v začetku napisal, da bo po izteku pogodbe prekinil naročniško razmerje z operaterjem. Zakaj? Saj ni operater kriv, da mu niso popravili telefona. Bi bilo kaj drugače, če bi bil Mobitelov ali Tušev naročnik, še vedno bi bil telefon poslan na isti servis. Veliko vas je, ker pljuvate čez servis, ker so vam zavrnili popravilo pod garancijskimi pogoji zaradi ugotovljene oksidacije vezja. Ja telefon ni neprodušen, uporabljamo ga praktično vedno in povsod, v lepem vremenu, v dežju, v kopalnici, prehajamo iz mrzlega na toplo, itd. Vse to vpliva na elektronske komponente, ki s časom oksidirajo v neobičajnih pogojih. Zamislite si kaj vse počnete s telefoni. Morda v vašem gospodinjstvu uporabljate še kakšno napravo na zgoraj opisan način? Predstavljajte si, da bi televizijo gledali malo na balkonu, ko pada dež, malo bi jo imeli v kopalnici, malo v garaži, ja verjetno tudi ne bi dolgo delala.

Mislite, da vam servis namerno zavrača popravila? Kaj mislite, da bi oni imeli od tega, saj so konec koncev plačani od servisnega dela. Gre za servisne pogoje, ki jim jih narekuje proizvajalec oz. plačnik njihovih storitev. Če proizvajalec določi, da gre za vdor vlage ali tekočine, potem vam tega ne bodo popravili pod garancijo in če tudi bi vam servis to popravil, ne bi dobil plačano od proizvajalca.

In če se vrnem na začetek, uradni uvoznik za telefone Samsung je zgornjem primeru Janus Trade, prodajalci so vsi, ki so zadnji v verigi prodaje, to so Telekom, Simobil, Tuš, pooblaščeni prodajalci, pooblaščen servis pa je tisti, ki ima sklenjeno servisno pogodbo s proizvajalcem in to sta v tem primeru RAM2 in pa Emonagram. Torej, če ste nezadovoljni s prvim servisom oz. mislite, da vam namerno zavračajo popravila, še vedno lahko poskusite pri drugem servisu.

Neznan: Prvi del kar si napisal, je navaden bullshit. Dejansko nategujejo folk, neskoncno “popravljajo” telefon in dejansko vrnejo popolnoma enakega (v vecini primerov) nazaj. Polno tem je, tudi na slo-tech, ko je uporabnik dokazal z slikam, da se njegovega telefona niti dotaknili niso ali pa so ga sami zafurali in so krivili oksidacijo ali vlago.

Vse nam je jasno, da so smart telefoni bolj obcutljivi kot prejsnji telefoni (nokia 6310i, 3330, stari samsungi, ipd), ampak me RAM ne bo preprical, ce imam telefon na notranji strani zepa, bunda oz. jakna je vodoodporna ter zracna (kot jo imajo pro smucarji), da je telefon zanic zaradi mojega potenja oz. švica.

Njim se gre za to, da imajo cimmanj zahtevkov popravila v roku garancije. Zakaj? Saj s tem jim upada “bonus” s strani proizvajalca, ki jim more posiljati dele. Manj popravil v garancijskem delu, manj zahtevkov za dele, vec bonusa, vec popravil v negarancijskem delu, vec denarja, vecji dobicek za RAM.

Poglej malo morje tem, koliko je RAM namerno zavlaceval za popravilo v garanciji, ki se je potem izteklo in je nenadoma kar ugotovil, kaj je narobe, ampak ni bilo vec v garanciji in si moral placati.

@znnnan2 – v kolikor je meni znano, ker sem v tem poslu že dalj časa (ne govorim o Ram 2 ampak na splošno) ima serviser plačano iz strani proizvajalca izključno reklamacije, ki jih uspešno reši. V kolikor telefon le pregledajo, ugotovijo recimo vlago, ali neko drugo težavo katero garancija ne krije, javijo uporabniku, da mora popravilo plačati in če se uporabnik odloči, da ne bo plačal, servis od tega nima popolnoma nič – za opravljeno storitev ni dobil plačila iz strani proizvajalca niti iz strani uporabnika… kar pomeni, da gre sam sebi v škodo in troši čas… tako imenovani ‘bonus’ je pa zame nekaj popolnoma novega – nisem še nikoli slišal, da bi proizvajalec rekel: če pa ne boste imeli veliko popravil vam bomo pa dali nagrado – to pa je BS izjava….
Če servis ‘zavlačuje’ popravilo in prekorači zakonski rok 45 dni potem so ti po 20. členu ZVPot dolžni dati enako oz. enakovredno brezhibno novo napravo (v kolikor gre za upravičeno garancijsko popravilo). In še nekaj, vsakič ko je aparat na servisu se po 1. točki 483. člena Obligacijskega zakonika garancijsko obdobje podaljša za toliko časa, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari. Zakaj bi torej zavlačevali?

Jaz ne vem kakšen dogovor imata RAM d.o.o. in Samsung ali Samsung EU, ampak zagotovo ima Samsung pregled nad vsemi državami na področju garancij. Tudi takrat, ko je telefon upravičen garancije.

Jaz mislim, da je znann mislil bonus kot, da ima RAM manj popravil v garanciji, manj stroškov ima prisotnih ter manj stroškov ima z dobavo delov sam Samsung, je pa res, da ima RAM strošek z zaposlenim, zlasti takrat ko je telefon v garanciji. Ali bi jim Samsung dajal RAM-u bonus, ker dobijo manj zahtevkov za nadomestne dele, ne vem, malo provokativno, ampak možno.
Ko telefon ni v garanciji, ti računajo pregled telefona. To je popolnoma enako kot pri avtu, ko daš avto pregledati, ki sumiš neko težavo. Če jo daš odpraviti je tvoja odločitev, ampak ti vsak mehanik računa pregled.

Glede zakonske določitve je pa tako, tudi v mojem primeru, ki je šlo za znamko Nokia, so na popravilu izkoristili do zadnjega dneva in potem vrnili telefon popolnoma enakega. To na žalost vsi delajo. Vsi izkoristijo skoraj da vseh 45 dni, kdaj pač manj.

Jaz sem mislil, da 483. člen velja samo za manjša popravila? Ok, vseeno, spregledal. Zakaj bi zavlačevali? Zato, ker je mnogo ljudi že pojasnilo, da so dali telefon večkrat na pregled in so jim vedno zavrnili v smislu, “vse je ok”, in ko se to zgodi petič, nekateri pač odnehajo, dokler telefon ne crkne, zlasti po garanciji in to se izredno lepo dokaže kakšnih 10 dni, tudi po podaljašani, garanciji.

Lopovska država, lopovsko vodstvo in uradniki … žalostno …

Glede manipuilacij z garancijo lahko povem, da sem tudi sam imel probleme z garancijo in reklamacijo aparata LG. Problem je bil v tem, da se je baterija na novem 1 teden starem aparatu neverjetno hitro ispraznila. V reklamacijo ga nesem več kot 6X. NA koncu pa je preteklo eno leto in ni bilo več garancije pa sem sam se posvetil iskanje vzroka in našel neverjetno:

NA bateriji je pisalo nazivna napetost in moč. Ko pa sem odtrgal nalepko in videl podatke o celici pa malo, da me ni kap. NA celici pa je pisala polovična vrednost moči, kot je bila na nalepljeni foliji z žigom, d aje original.

TAko sem šel kupit novo baterijo in to generično in aparat deluje brezhibno še danes. Glede vlage pa je to največji nateg, kar jih lahko nek servis pove. To pa je, da je prišlo do vdora vlage v aparat.
Kdor se vsaj malo spozna na fiziko natančno ve, da se naprava zarosi, če pride do spremembe temperature in pride do kondenzacije. No tukaj pa je potrebno pogledati že drugi problem in to je ali imajo ti aparati sploh certifikat za uporabo aparata na prostem, saj vsi vemo, da je potrebno spri klicu aparat uporabiti in vzpostaviti zvezo. KAr pomeni, d aje takšen aparat izpostavljen spremembi temerature. POSledično je lahko spremeba tudi za 20 stopinj. Torej če se sklicujejo na vlago bo potrebno takšne aparate prepovedati prodajo in kaznovati uvoznike, saj uvažajo brez certifikata in deklaracije. Aparata ne rabimo za gledanje.

Koliko časa pa se ponavadi čaka telefon, ki je na tem servisu upam da ne dolgo
lp

Al : Pravico imajo do enega meseca.

Tudi sama se IZREDNO NEZADOVOLJNA z RAM 2. Žal je tako, da imajo neke svoje pogoje garancije. Karkoli je narobe s telefonom, kar naenkrat garancija ne velja več. Fant je kupil telefon v BIG BANGU, seveda je bil malo dražji, ampak garancija velja za vse mogoče napake. Za en majhen košček odlomljene plastike (vratca od reže za polnjenje) so mu v enem tednu poslali NOV telefon, brez kakršnekoli debate, da je njegova napaka ipd. Menim, da je velika odgovornost na strani operaterjev!

Očitno ima RAM 2 monopol na svojem področju in si marsikaj lahko privoščijo. Kako jim priti do živega in jim to njihovo kronico zbrcat dol z glave, je pa drugo vprašanje?

“Sveze” teme : http://velenje.com/DISKUSIJEsporocila.php?stev=968379

A ni zanimivo, da kar vsem govorijo, s strani RAM-a, da je maticna oksidirala zaradi kontakta vode. Ce sam odpres, izgubis garancijo, ce ne odpres, ti posljejo slike od xxx maticne, ki je ne mores primerjati z lastno.

Razumem, da danasnji mobiteli so bolj obcutljivi kot stare cigle, ampak vseeno…

Noben pa se ne pritožuje, da vsakič ko ste vstopili v servis, vas je nagovorila mična mladenka. Se mi že dozdeva, da mobilce nalašč tlačite v vodo, da ste večkrat na obisku servisa….

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close