Najdi forum

Splash Forum Arhiv Računalništvo, telefonija, internet in televizija SIMOBILOV SERVIS RAM2, SRAM VAS JE LAHKO!!!

SIMOBILOV SERVIS RAM2, SRAM VAS JE LAHKO!!!

Ker v servisnem oddelku ni nobene mične mladenke. Včasih je na prodajnem oddelku, tako da ne klobasat o brezveznih stvareh.

pizzzda men so tudi isto tako rekli zaradi neke vlege… ko bom sel gor osebno in serviserja pleskaw in tisti k se javi na telefon za bilo katere info. njega pa pljunu v facco!!!

vgl se gre za samsung s3 in isto mam mikrofon v kurcu jebemjim matter iste bedarije vlaga pa take

RAM2 je katastrofa (sprenevedanje in nesposobnost v kombinaciji z nesramnostjo) in odgovornost je predvsem na SIMOBILu, ki bi moral posredovati – če ne gre pri RAM2 pa pri SAMSUNGU direktno.

Janezx: Saj ves kako pravijo, delajo s strankami kot svinja z mehom, ampak zgleda ljudjem to uhaja. Bolj so nesramni, rajs jih majo, da se imajo ljudje kaj za pritozevati

Tudi meni so zavrnili garancijo pri letu in 5 mesecev starem Samsung Galaksy S4 Zoom,Sicer mobitelov uporabnik. S komentarjem in poslikavo kode, čes, da je bil nepooblaščen poseg v programsko opremo. Ko sem klicala, da to ni res in naj mi povejo kakšen poseg, so mi odgovorili, da ne gledajo dalje samo kodo napake. Z mobitelom rokujem sama predvsem zaradi dobrega fotoaparata in imam tri družinske člane v imeniku. Baje sem sem zamenjala v telefonu programsko opremo.
Kdo pa zamenjuje programsko opremo pri 62 letih in potem prosi garancijo. Ko sem rekla, da berem na forumih kako zavračajo garancijo, so rekli, da tako pišejo o njih samo tisti, ki poskušajo varati servis. Moški je odvrgel slušalko. Ne bom tiho, nisem neumne in ne nepoštena. Ljudi imajo za norca, oni na servisu in operaterji in Samsung. Ko sem rekla, da ne verjamem njihovi kodi in da mi naj dokažejo dan, uro in iz katerega računalnika se je zamenjala programska oprema, mi je moški odvrgel slušalko.

Sej so direkt za v casopis, oddajo Preverjeno in za inspektorje, ampak inspektorji ponavadi cudezno ne odkrijejo nobenih nepravilnosti.

Razumem, da so te novodobni aparati mal bolj obcutljivi (ceprav glede na to kaksna je cena, bi lahko bili malce bolj robustni), ampak ne me farbat, da sem polival vodo po ekranu ali pa da je moj starš posegal v programsko opremo, ker ne vem kako se to sploh naredi.

Pametno bi bilo se direktno obrniti na sam Samsung ali Samsung Europe, ce bi bil kaksen ucinek.

Ob vsem gnevu v tej temi, samo eno drugačno mnenje. Imam že 3 Samsunge in vedno so na servisu delo opravili korektno, hitro in profsionalno. Pa sem bil kar nekajkrat tam. Ali sem imel neznansko srečo, ali pa tule malček bašete.

Ali se imel res srečo ali pa si eden od njihovih zaposlenih, imas veze in poznanstva in jim delas reklamo? Pac podam kontra tvojemu pristopu.

Ne, ljudje ne bašejo bučk. Bi lahko rekel, da nekdo zadevo napihne, ampak ce pogledas marsikateri spletni forum, je imela vecina izredno slabe izkusnje z njimi

Oj
ker vsi pljuvate po Ram2, se jaz nanje po….m, nenadoma se mi je pričel prižigati ter ugašati, nesel na servis, ga zavrnili, češ da sem ga imel v vodi, seveda sem dejal, da je po vsej verjetnosti padla nanj snežinka ali kakšna kapla ob rosenju, toda nikoli ga ne uporabljam v dežju, poslal 2x in mi poslali računalniško narejene – ponarejene podatke mojega telefona, IMAM SAmSUNG Galaxy, sedaj še imam problem s signalom, če kličem osebno je signal, takoj ko prekinem mi signal izgine. Moje osebno mnenje, da so nesposobne barabe!!!!!!!!!!!

Tipicno …. vedno voda. Ne mores nic dokazati dokler ga sam ne odpres, ce pa ga, ti pa razveljavijo garancijo, ker ga je odprla nepooblascena oseba. Cetudi bi to naredila pooblascena oseba, bi bil isti klinac. Vedno posiljajo stare slike od neke oksidirane maticne. Razumem rahlo oksidiranost, ne pa tako kot jo oni prikazujejo.

Sem še eden u vrsti od mnogih zelo razočaranih strank pokvarjenega “servisa” RAM 2 ! Samsunga ne kupim dokler bo RAM 2 serviser zanje …

Tudi moj s4 je sel na servis.Kuplen 15.4.14 namrec zacel je odstopati display,signal na lepem zginjal,metalo me iz wifija,baterija v susu na nuli.
Ko pogleam zapisnik je ze napisae kao oksidiranost?torej bom dnbla racun za pregled in po branju komentarjev bom izvenela!sem pa pr tusmobilu

pozdravljeni sam sem uporabnik Samsung galax xqover3 mi je padel telefon iz 20cm klical na RAM , res totalno nesposobni sploh ni vedel da ima vojaško zascito , se obrnem na Samsung slo mi povedo da se naj obrnem na drug servis in da naj povem da sem se dogovoril z njimi. nardim to in mi sporočijo da ne gre pod garancijo in bluzi da ta zacita ne pomeni to pa je nekaj pameten pa fereh… imam jih pun….. jutri jih prijavim tržnemu saj zavajajo stranke !
če ima kdo podobne tezave ne jse mi oglai!

a ko ve koliko je cena popravila displeja za samsung galaxy s6edge

Samsung itak ni nek telefon kot tudi ostali njihovi proizvodi , drugače pa bravo za koment.

Vse je res barabe nesposobne Korejske in Slovenske !!

V ponedeljek grem takoj v prijavo na urad za varstvo potrošnikov in tudi prijava na inšpekcijo jim ne uide.

imam novega s7 in sem ga po 4 dneh odnesel na ram2 ker se je odlepila ploscica na enem vogalu. dobim danes telefon nazaj in zanimivo ploscica se kar odlimana, verjetno se jim ni dalo ukvarjati pa je malo stsnil ploscico, kar sem tudi sam naredil ampak ne drzi dolgo, zakljucil zadevo in poslali nazaj, v ponedeljek grem ta,pm kjer sem uzel aparat in bom zahteval oz. uveljavlal stvarno napako aparata.

aja pa se to, ga namocim v vodo da pride voda noter in bodo potem menjali telefon ker priznavajo vodotesnost aparata?


Marija, kakšen problem pa imate s telefonom? JAZ IMAM NAMREČ ISTEGA!!!! (Ti modeli so ful redki.) in sem ga tudi nameravala poslati na servis, ker se mi ne prižge več (po daljši neuporabi – nekaj mesecev):

RAM 2 D.O.O. je tudi uvoznik, distributer ter dajalec ggarancije za mobilne naprave LENOVO,
,
V GARANCIJI PRILOŽENI V PAKETU LENOVO A 536 JE NAVEDEN SERVIS ITS-INTERTRADE,
PREBRALA SEM SAMO NASLOV IN NESLA MOBILNIK TJA . DA NE ZNAM BRATI KER PIŠE DA SO SERVISERJI ZA TABLIČNE NAPRAVE IN PRENOSNE RAČUNALNIKE IN ME NAPOTILI NA DOLENJSKO C.!!

KAJ JE TABLIČNA NAPRAVA ???? POTEMTAKEM LENOVO A536 NI .????????????????

ZDAJ PA NE VEM ALI NIMAM GARANCIJE ALI PA RAM 2 D.OO. NE POZNA SERVISOV.IN IZDAJA POMANJKLJIVE IN

NEPRAVILNE GARANCIJE. ZELO MALOMARNO.
VSEKAKOR JE NERAZUMLJIVO DA NE NEVEDE V GARANCIJI SVOJEGA SERVISA ????

DA UVOZNIK IN DISTRIBUTER NE POSKRBI ZA DODATNO OPREMO KER NE DOBIM SILIKONSKEGAA OVITKA IN STEKLENE ZAŠČITE, ZA LENOVO A 536 PRI NJIH ,JE BOLJE DA SE NEHAJO UKVARJATI Z UVOZOM .
DRUGAČE SE DOBIJO PREKO SPLETA . ALI PRI RAM 2 DOO NE POZNAJO SPLETNEGA TRGOVANJA???

KOT ČE BI ROOMBA DOBILI BREZ KRTAČK,

Tudi meni so navedli isti razlog. Skratka zadnjič se imel opravke z tem servisom. Hvala

Vidim, da je temaže kar nekaj let stara, ampak vseeno pišem tudi svojo izkušnjo s samsungovoim servisom, da lahko drugi vidijo preden se odločijo za naku Samsunga. Katastrofa!!! Par let nazaj ista zgodba tudi pri meni. Telefon je bil večkrat na servisu zaradi napak, se ne prižge itd. Na koncu so mi zamenjali program, ki ni bil isti kot prej!! Od takrat je začel telefon štekat in nepravlno delovati. Odnesem po 3 mesech ponovno nazaj in mi rečejo enako, da je prišel v stik z vodo, mi prikažejo sliko neko in to je to. Tako aroganen odnos i način dela. Ko sem rekla, da s naložili drugi program kot je bil so rekli, da nalgajo isti program vedno, ko je pogledal v računalnik in videl, da imam prav je rekel, da je to nekaj časa nazaj. Tudi po tem, ko sem rekla, da garancije nočejo uveljavljati, ker se isteka ni noben nič pripomnil na to. Od takrat NIKOLI EČ SAMSUNG telefona ne kupim, niti njhove druge naprae.
Sem pisala pritožbo in noben nič, niso odgovorili. Mi je žal, da nisem bila takrat še bolj vztrajna. Isti odnos sedaj s sestrinim telefonom. Katastrofa. Nikakor ne priporočam nakup samsung narav in koriščenje njihovega servisa.
Bi mogli napisati pritožbo prav direkt na samsug, pa bi ukrepali glede n to koliko stransk so do sedaj s tem izgubili.

Do 45 dni (zakonsko določeno) oz. tako kot je omenil anonim11. Lahko jim uspe popraviti v parih dneh ali pa bodo izkoristili celoten čas in bodo vrnili 44. dan.

Anonim11 je par zadev ok napisal, ampak še vedno malce naivno. Zakaj zavlačevanje? Enostavno, odlaganje odgovornosti ter manjši stroški. Se ne bi čudil, če tak dejanski bonus dejansko obstaja. Da, provokativno, ampak po svoje tudi resnično. Nekaj takega kakor je malonov omenil. A ni zanimivo da se par strani uporabnikov na tem in ostalih forumih oglaša in tarna na servisom? Potem že mora kaj biti na tem, kajne?

Pa lepo prosim, roko na srce anonim11, deli naprave oz. deli naprave skozi leta naravno oksidirajo kajne? Lahko obrazložiš, ker si v teh cehu. Potem pa še obrazloži kako je lahko pri RAM-u vsaka stvar avtomatično “prisotnost vode”? Pa ne mislim vlage …

Zakaj si ljudje preprosto ne kupijo i phone in ne bo težav?


Na e bay imaš vso to našteto opremo za telefone po en euro ali dva po kosu.klinc pa naši uvozniki.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close