Najdi forum

Splash Forum Arhiv Računalništvo, telefonija, internet in televizija SIMOBILOV SERVIS RAM2, SRAM VAS JE LAHKO!!!

SIMOBILOV SERVIS RAM2, SRAM VAS JE LAHKO!!!

A e bayu sem kupil sprednje in zadnje kaljeno steklo za telefon.Ne samo,da se ne pozna na tem steklu niti en prstni odtis ampak tud,če ga drgneš z nožem ,ne ostane sledi.nobena praska.Na original steklu so mikro praske na novem iphonu ali pa tud drugih telefonih.Za vsako telefoniranje moraš original steklo čistit,ker drugače je nemogoče brat ekran.Enostavno niti opazi se ne,da je zaščita in to za 75 centov.Poštnina je zastonj.Toliko v primerjavo.Naši uvozniki prodajajo popolnoma isto dodatno opremo za gsm iz kitajske ampak po dvajsetkrat višji ceni.tak,da ,če kupiš pri nas podpiraš kitajce enako kot na e bayu.
Magnetni nosilček za v avto stane 1,6 eur komplet z dostsvo.Pri nas je 15 do 20 eur plus 3 eura poštnine in še pošta nabije poleg 1,05 eur.Sploh več ne bom kupoval pri nas zato,da ne podpiram pošte slovenije.
Skratka priporočam e bay za vse okrog novejše tehnike.

Berem komentarje in po 10h letih sem se odločil ne kupovat več Samsunga.
Podobne zgodbe slišal tudi prej od kolegov, RAM2 podn.

Japajade😂😂😂

Imel sem isto zgodbo z Galaxy Note4. Telefon je crknil takoj, ko sem ga odklopil z napajanja, čeprav je pisalo, da je napolnjen na 100%. No, na servisu so mi rekli, da je treba menjat matično ploščo (!!!), ker naj bi nepooblaščeno posegal v programsko opremo in da me bo ta hec koštal 240 eur. Telefon je resda bil bootan, ker sem pred časom (neuspešno) poskušal rešiti zbrisane fotke s telefona ampak kaj k**** ima to z napajanjem??? No, ko sem hotel od njih izvedeti, zakaj mobilc ne dela, so mi rekli, da je matična plošča izgleda (!!!) v redu in da je problem očitno v bateriji ampak da oni ne morejo telefona dati na diagnostiko. Kakšna diagnostika, če pa je tip na servisu dal noter drugo baterijo in je telefon delal!!! In oni bi meni za 240 eur brez veze menjali čisto v redu matično ploščo zato, da bi mi povedali, da je problem v bateriji!!! J***š tak servis, cigoti jedni. Samo stran od njih, bande lopovske.

som hotel napisati goni samsung in ram2 in ne “gino samsung in ram2”. Se ve, kam naj se gonijo in eni in drugi.

Aja sedaj je servis kriv ker si ti pred tem posegal v programsko operemo.. Vse gledajo neglede da gre samo za baterijo..

A preden si poslal na servis bi lahko sam preveril če je kriva slučajno baterija itn.. In ko drugo povrnit telefon v tako stanje da na servisu ne vidijo da si bilo kaj šaral itn..

Moja zgodbica z ram 2. 2 tedna nazaj sem kupil pri A1 (bivši simobil) Samsung A52 5G. Telefon je imel eno napako, kar naprej mi je sam odpenjal SD kartico (po domače povedano metalo mi je ven SD kartico). Probal sem z dvema SD karticama in vedno je izpenjalo, potem sem šel na A1 in kupil novo kartico, še tisto je odpenjalo, testiral sem kartice na starih telefonih (Samsung A50 in še v starejših telefonih sem imel te kartice) in vse so delale brez problema, vse sem naredil, menjal, formatiral ni da ni in ni delalo na novem A52. Nato sem nesel telefon na Ram 2 (nisem prebral forume kaj si ljudje mislijo o njih) in vse to povem gospodu za okenčkom In mu še povem da vse 3 kartice delajo na starejših telefonih na novem pa ne, on mi govori da je kartica kriva, pa mu še kar naprej poskušam dopovedati, da kartica ni kriva, pa še račun sem mu pokazal, da sem dan prej kupil novo SD kartico potem pa mi reče, da so slabi kontakti, vzame telefon in da svojo SD kartico not, potem pač vse izpolniva (garancija je jasno da veljavna, saj sem ga tretji dan ko sem kupil telefon takoj moral na servis dat) in ravno ko sem bil pri vratih sem slišal kako mi je tisti novi telefon “zapiskal” ko je njegovo kartico vrglo ven. Čez 10 dni mi pošljejo sporočilo da je moj telefon pripravljen, grem ga iskat in mi pove, da niso našli nobene napake in da je telefon v redu, sami so testirali več kartic. Jaz pa sem bil prepričan, da mi bodo telefon zamenjali, ker mi je to tudi rekel, če bodo našli napako, da mi bodo zamenjali telefon. Dal mi je list in piše pač, da so testirali moj telefon in svetujejo formatiranje SD kartice ali menjavo kartice za novo, ker sem to že vse naredil in sem mu tudi to povedal, da sem to že vse naredil. Pridem domov že cel razočaran in sem imel dovolj vsega in dam nazaj svojo SD kartico v novi telefon 4x je izpelo tisti dan, formatiral sem spet SD kartico in slikal nekaj in takoj sem dal na SD kartico tisto sliko, delovalo je telefon je bil v redu, ugasim telefon, dam ga polnit, zjutraj prižgem telefon in pričaka me sporočilo “je kartica izpeta”, resetiram telefon in čez 5 min. spet, izpne kartico. V službi mi kolega posodi svojo kartico in tudi njegovo vrže ven. Zdaj pa mene zanima, a so sploh pri ram 2 testirali moj telefon ali so samo v 5 min. zamenjali 2 SD kartici in opravili z mojim telefonom ali pa imajo neke čudežne SD kartice. Resno dvomim, da so sploh kaj testirali. Šel sem na A1 uveljavil reklamacijo in zadeva končana. Tako da zelo sem razočaran, ker jaz, ki nimam pojma sem našel napako medtem servis ram 2 pa…resno katastrofa.

Slabi kontakti na telefonu ne na kartici

Zelo zadovoljen z vsemi njihovimi storitvami.
Pokvarile so se mi že druge Samsung Galaxy Buds Pro slušalke, ki pa so jih brez problema zamenjali z novimi. Resda je potrebno čakati, da prideš na vrsto (čakalna doba je najmanj 3 tedne), a storitev je opravljena oz. zamenjava v garanciji narejena.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close