Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Sklopka in vztrajnik ali samo sklopka?

Sklopka in vztrajnik ali samo sklopka?

Volvo v50, 2.0HDI, ca 200.000 km, tu in tam zdrsne sklopka. Je res potrebno zamenjati tudi vztrajnik, kot trdijo mehaniki, ali je dovolj samo menjava sklopke? Strošek je skoraj x4.

KOmplet material je okrog 400€ + delo

Mi poveš, kako in kje do te cene?
Dva mehanika sta mi naredila predračun, en za 800 – 900 evrov, drugi za jurja (vključno s 5-6 urami).

Mi poveš, kako in kje do te cene?
Dva mehanika sta mi naredila predračun, en za 800 – 900 evrov, drugi za jurja (vključno s 5-6 urami).
[/quote]

Še na Bolhi je komplet 500 eur. Za menjavo pa mehanik tudi ne vzame mesečne plače.

Obvezno menjat tudi vztrajnik;avto ima dvomasen vztrajnik in je cena 800 eur z grt sklopke in potisnim lezajem cist ok; thorr ti daje ceno za enomasni vzzrsjnik kar ene prakticirajo zaradi cene ampak ti odsvetujem pa tudi 400 eur je premalo za to; namrec sam grt sklopke z potisnimlezajem je cca 240 eur ce das not lux ali sachs ali valeo; s kakim poceni kraflom pa se ne ubadaj; sicer pa; naj vrze nenjalnik dol in pogleda v kaksnem stanju je vztrajnik ce ma luft ali ce ga je potsna plata ze poskodovala ce so slucajno gor kakw temno plave lise in razpoke ga je teba obvezno menjat drugac se ti.lahk nardi da bos cez par mesecev se enkrat metala menjalnik dol

Obvezno menjat tudi vztrajnik;avto ima dvomasen vztrajnik in je cena 800 eur z grt sklopke in potisnim lezajem cist ok; thorr ti daje ceno za enomasni vzzrsjnik kar ene prakticirajo zaradi cene ampak ti odsvetujem pa tudi 400 eur je premalo za to; namrec sam grt sklopke z potisnimlezajem je cca 240 eur ce das not lux ali sachs ali valeo; s kakim poceni kraflom pa se ne ubadaj; sicer pa; naj vrze nenjalnik dol in pogleda v kaksnem stanju je vztrajnik ce ma luft ali ce ga je potsna plata ze poskodovala ce so slucajno gor kakw temno plave lise in razpoke ga je teba obvezno menjat drugac se ti.lahk nardi da bos cez par mesecev se enkrat metala menjalnik dol
[/quote]

Tako je, vztrajnik je dvomasni. Torej za manj ne bo šlo…Sklopka šele začenja zdrsovati, v prostem teku ni nobenega rožljanja, zato sem mislila, da bi bilo dovolj menjati samo sklopko.

Še na Bolhi je komplet 500 eur. Za menjavo pa mehanik tudi ne vzame mesečne plače.
[/quote]

Delo.je 200 eur; zraven se pristej menjalnisko olje cca 3litre 45 eur in min pol litra zavorne tekocine in potrosni materiak pa si na 800 kar je cist ok cena

Obvezno menjat tudi vztrajnik;avto ima dvomasen vztrajnik in je cena 800 eur z grt sklopke in potisnim lezajem cist ok; thorr ti daje ceno za enomasni vzzrsjnik kar ene prakticirajo zaradi cene ampak ti odsvetujem pa tudi 400 eur je premalo za to; namrec sam grt sklopke z potisnimlezajem je cca 240 eur ce das not lux ali sachs ali valeo; s kakim poceni kraflom pa se ne ubadaj; sicer pa; naj vrze nenjalnik dol in pogleda v kaksnem stanju je vztrajnik ce ma luft ali ce ga je potsna plata ze poskodovala ce so slucajno gor kakw temno plave lise in razpoke ga je teba obvezno menjat drugac se ti.lahk nardi da bos cez par mesecev se enkrat metala menjalnik dol
[/quote]
https://www.autodoc.si/sachs/1222177

https://www.avtodelionline.si/volvo-rezervnideli/v50-mw/17906/10157/vztrajnik

Pri 200000 km in ce mislis se avto imeti zamenjaj tud vztrajnik in te ne bo vec glava bolela; sicer pa kot sem ti rekel ko bo menjalnik dol naj se vztrajnik oregleda sam ce bos rekla ne ti jaz ne bi dal nobene garancije ;ker….

daj not enomasni vstrajnik, avto ima 200 000 kilometrov,več kot 200 jih ne bo več naredil, to pa bo z enomasnim vstrajnikom brez problema zdržal, kar boš občutil ri je morda na trenutke nemiren tek motorja , ampak ni težave.


https://www.autodoc.si/sachs/1222177

https://www.avtodelionline.si/volvo-rezervnideli/v50-mw/17906/10157/vztrajnik
[/quote]
In ? Naj si dele sama nabavi bo pa menjava 300 eur in ce nisi opszil pri grt sklopke ni potisnega lezaja tist ki je na sliki je mehanski ta pa ima hidravlicnega

Sam se prvo pozanimaj v kakšni trgovini o ceni delov(Potokar,evroton,ist,…),tudi mehanik ti ne bo dal originala nazaj.Mehaniki oz. redne stranke imajo od 20-40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} rabata na neoriginalne dele,tudi če te delo pride ugodno te ,upalijo, pri materialu.


In ? Naj si dele sama nabavi bo pa menjava 300 eur in ce nisi opszil pri grt sklopke ni potisnega lezaja tist ki je na sliki je mehanski ta pa ima hidravlicnega
[/quote]
jst dobim po vezah še 40 posto dol na tele cene, pa menjava bi bla 100€…tolk o tem kako se večina folka ne znajde pri stroških z avtom…če bi mene čakalo 800-1000€ stroška obenkrat pri bilokaterem avtu, ga prodam tisti trenutek…

Menja se oboje, sicer je treba delati dvakrat in je še dražje. Dizla nad 200k brez menjane sklope in vztrajnika pa ne kupi nihče ki se vsaj malo spozna na avte. Z enomasno predelavo pa sploh ne. Razen če ga boš dala naprej za jurja.


seveda ga ne kupi nihče, ker bi bli vsi drekači radi na komot in imeli že vse zrihtano, pa garancijo pa nevem kaj še…daj ti men avto tolk cenejš, pa bom sam zrihtal sklopko, pa glavni servis…bom vsaj siguren da je blo menjano, ne pa rekla-kazala, pa fejk računi itd, pol pa javkanje ko gre kaj v qurac…


jst dobim po vezah še 40 posto dol na tele cene, pa menjava bi bla 100€…tolk o tem kako se večina folka ne znajde pri stroških z avtom…če bi mene čakalo 800-1000€ stroška obenkrat pri bilokaterem avtu, ga prodam tisti trenutek…
[/quote]

40 dobis ce imas firmo ; fusarjem dajo 30 do 35, s tem da ti 40 ne dobis na cene ki si jih gor limal; bos pa dobil recimo v gmt 40 na ceno kot jo ma valeo se pravi 580 eur in ja tud ce bos kao delo racunal 100 eur ker si kao dobricina bos zasluzil pri menjavi 350 eur pa se olje iz menjalnika bos prestregel ga zlil nazaj racunal bos pa novo in bos zasluzil 400 evrov ; kao stranka bo prisparala 150 eur pri tebi namesto da bi jo nategnili na servisu za 800 eur ;jp tako.pac je ))

Kot vidimo imamo tudi kategorijo kupcev, ki želijo tudi vzdrževan avtomobil za jurja ker bi naj bili računi ponarejeni, vpogleda v sklopko in vztrajnik pa nimajo. Tu se postavlja vprašanje, če je morda ponarejen tudi sam avtomobil, vključno z oljem, gumami in dišečo svečko. Taki kupci so res zahtevni, celo prezahtevni za tvoj avtomobil.

Volvo, 200 kkm, menjava sklopke in vztrajnika……in potem bodo nekateri govorili o kvaliteti svete trojice in volva?????? Vsako sranje od dacie naredi vsaj 300 kkm pred tako menjavo….samo dacia je zanič, pri volvu je pa to potrošni material in ne okvara

Pri 200 kkm je nenavadno za vsak avto, da se menja sklopko…tle nekaj ne štima s samim načinom vožnje…

Večina Dacij ima dizle do 90 konjičev, za katere zadostuje sklopka iz malo trše plutovine in starani bukovi motorni nosilci. Je pa res da je vse s štirimi kolesi težje od 400 kg in lažje od 3 tone tehnično avto. Če je narejen robustno da se lahko romunska služničad pripelje do Italije, Francije in Anglije brez večjih okvar toliko bolje.

Pri 200 kkm je nenavadno za vsak avto, da se menja sklopko…tle nekaj ne štima s samim načinom vožnje…
[/quote]

Sam bi prej rekel, da jih ima 200 na 200 podlage….sicer pa….enomasni vztrajnik se praktično ne pozna pri uporabi vozila…..dvomasni so prakticno nateg proizvajalcev,….

Ali gre za mestni ali vukojebni volvo? Na vsako vukojebno speljevanje pride 10 mestnih. V mestih so sklopke, zavore, sileni potrošni material.

Sam bi prej rekel, da jih ima 200 na 200 podlage….sicer pa….enomasni vztrajnik se praktično ne pozna pri uporabi vozila…..dvomasni so prakticno nateg proizvajalcev,….
[/quote]
Itak da je nateg…poleg tega je tud tisti kos pleha omaržen još pa još…

ali je pri dsg menjalniku pri menjavi vztrajnika potrebno menjati tudi sklopko?? vztrajnik se rahlo sliši v prostem teku, in avto malo potresuje pri vožnji.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Mehanik1, 03.01.2018 ob 21:49

Volvo, 200 kkm, menjava sklopke in vztrajnika……in potem bodo nekateri govorili o kvaliteti svete trojice in volva?????? Vsako sranje od dacie naredi vsaj 300 kkm pred tako menjavo….samo dacia je zanič, pri volvu je pa to potrošni material in ne okvara

glej piši za druge, moj MB ima preko 400 000 in prvo sklopko, je pač MB, ne pa neki kitajski Volvo.

Kupujte si avte , ne nadomestke, po pretresljivi izkušnji z renojem, pred tem pa slabimi doživetji s Seatom in VW pr-ja ne grem več dol, nič ne crkne , ko pa je čas za servis je vse na pol zastonj.

New Report

Close