skrita napaka
Pozdravljeni,
Avtomobila sem prodal 10.10.2013 in pri tem sem kupcu povedal vse kar mi je bilo znano glede trenutnega stanja vozila. Avtomobil je bil star 13 let s prevoženih 137.000 km, oziroma 17.000 km z moje strani. Kupec je bil seznanjen, da v času, ko je bilo vozilo v moji lasti, ni bil narejen veliki servis. V periodu od 11.10. – 21.10.13 sem bil v tujini in nisem bil dosegljiv na mobitela. Danes 22.10.13 me je sedanji lastnik poklical in mi povedal da po treh dneh od nakupa je mehanik ugotovil, da je v menjalniku bilo preveč olja in da je celo manjalnik nehal delovati. Sedanji lastnik zahteva od mene 400 evrov za odpravo napake (kljub temu, da sem obveščen, da zamenjava menjalnika se lahko narediti za 100 evrov). Glede na to, da za (domnevno) napako sploh nisem vedel, in da v času, ko je vozilo bilo v moji lasti (tri leta) nisem imel nobene težave z njim, zanima me, če je iskanje omenjenih stroškov vpravičeno in zakonito.
P.S. Nisem goljuf, ampak ne bi hotel plačati nevpravičenih stroškov!
Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovor in vas lepo pozdravljam,
Alex
Spoštovani,
Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko: zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe); zahteva znižanje kupnine; odstopi od pogodbe. V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode.
Kolikor prodajalec svoje obveznosti ne želi izpolniti, vam ne preostane drugega kot, da vložite tožbo zoper prodajalca.
S spoštovanjem!
Spoštovani,
Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico. Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natančneje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
Če ste v pogodbi uporabili klavzulo “videno – kupljeno” za napako odgovarjate le, če kupec dokaže, da ste za napako vedeli oziroma, da vam napaka ni mogla ostati neznana.
S spoštovanjem!
Tudi jaz se sedaj ukvarjam z podobno temu. Na avtomobilu so se kljub zagotovilu, da vozilo razen okvaro motorja s katero sem bila seznanjena nima skritih napak. Seveda sem ukrepala in ga o tem želela obvestiti. Žal se na njegovem telefonu od nakupa dalje oglaša tajnica. Iskala sem ga tudi na naslovu, ki je naveden na kupoprodajni pogodbi toda tam ne živi že leto in pol več. Sploh ne vem kako naj v danem trenutku sploh še naredim, prodajalec je izpuhtel.
Spoštovani,
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok. Kupec ne izgubi pravice sklicevati se na kakšno napako niti tedaj, ko ni izpolnil svoje obveznosti, da bi bil stvar nemudoma pregledal, ali obveznost, da bi bil v določenem roku obvestil prodajalca o napaki, in niti tedaj, ko se je napaka pokazala šele po šestih mesecih od izročitve stvari, če je bila prodajalcu napaka znana ali mu ni mogla ostati neznana.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni,
imam problem in sicer s fantom sva marca kupila rabljen avtomobil pri fizicni osebi. V zameno za ta atomobil sva dala prodajalcu drug avtomobil kot menjava plus doplacilo z najine strani, ki je bila dogovorjena za placilo na obroke. S tem sta se strinjala tako kupec (fant) in prodajalec. Po zagotovilu prodajalca naj bi bil avto odlicno ohranjen potrebna naj bi bila samo menjava zadnjega vzmetenja na eni strani. Tehnicni pregled je bil opravljen s strani prodajalca ”preko vez” tako da avto tehnicnega pregleda dejansko ni videl. Ker je slo za preverjenega prodajalca, sma verjela,da,je z avtom res,vse vredu. Opravima sma veliki servis nakar je po pretecenem mesecu dni, mogoce manj, odpovedala sklopka. 300 dodatnih € za menjavo. O tem sva obvestila prodajalca vendar,je trdil da on tega ni vedel, da je sklopka bila menjana ne dolgo nazaj. Potem so odpovedale se zavore in sprednje podvodje (roke,…) o vsem je bil obvescen tudi prodajalec. Ker se je sam,zgovarjal na to da on tega ni vedel, sva mu po nasvetu odvetnice poslala dopis o tem kaj je bilo narobe z avtomobilom v roku maksimalno treh mesecev, prodajalec je bil o vsem obvescen preko telefona, dopis mu je bil poslan zacetek septembra ko se ni preteklp vec kot 6 mesecev. zaradi menjav nisva poravnala dogovorjenega placila ker prodajalec,ni hotel avtomobila se enkrat pregledati niti pokriti del strokov, nama prodajalec zdaj grozo z obrestmi za placilo zamude. Ali lahko to dejansko zahteva? Grozi tudi z odvzemom vozila. Vozilo je pisano na fanta opravljen je bil prepis, prometno dovoljenje je pravtako pisano na fanta. Ali lahko midva kaj naredima,glede,tega? Po poslanem,dopisu se prodajalec ni strinjal z poravnovo dela stroskov,ali z umikom dolga. Prosim za nasvet.
lep pozdrav
Spoštovani,
prodajalec lahko zahteva dogovorjeno kupnino, tako kot lahko vi zahtevate znižanje te zaradi stvarnih napak na avtomobilu, pri čemer boste morali dokazati, da je prodajalec za napake vedel oziroma bi moral vedeti.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni!
Tudi sam imam težavo z nakupom vozila.
Vozilo sem kupil od fizične osebe in ob ogledu je gospod rekel, da je sredaj desno zvit disk, ostalo pa je vse OK na vozilu. Občasno se je prižigala lučka od motorja, za kar on ni vedel oz. je trdil, da je nek stik. Vgasni avto in še 1X prižgi in je nebo več je rekel in res je bilo tako.
OK, vozilo sem kupil in sicer v Četrtek, mu plačal celoten znesek 2.200€ za 2003 letnik vozila, naredila sma kupoprodajno pogodbo, kjer sma napisala vse podatke, saj vozilo ni bilo pisano nanj in se dogovorila, da pridem v Ponedeljek in naredimo prepis.
Medtem sem jaz zamenjal oba sprednja diska, nove brisalce, ohišja od ključev, saj nista bila uporabna, ter kupil rvo pomoč, trikotnik, ter brezrokavnike z odsevniki – vse to je del obvezne opreme, ki je ni bilo v vozilu oz. bila je le prva pomoč, z uporabo do 2012!
V Ponedeljek je prišel en gospod, ki je imel notarsko overjeno, da lahko v imenu lastnika uredi prepis vozila, kar smo tudi storili.
Naslednji dan se je pokvarila kompletna napeljava zadaj desno, za kar sem plačal nemalo denarja za avtoelektričarja.
Danes, po enem tednu od prepisa je moj mehanik končno imel čas, da naredi mali servis, pregleda avto, ter pove kaj je še potrebno storiti, da bo vozilo brezhibno.
Po celem dnevu dela (9-17) je ugotovil, da je bilo vozilo konkretno karambolirano, ter, da je polovica podvozja prevarjenega – vključno z rokami, končniki, določeni deli so kar preflikani, motor je not rahlo pod kotom, menjalnik ima razmaka 5mm, namesto 3cm (nevem točno med čem točno)….
Skratka, da bi vozilo spravil v varno stanje, bi me prišlo nekje med 2.000 in 3.000€, katerih pa nimam kje vzeti!
Da ne omenjam, da se mi je sedaj v cca 1 tednu vozilo že par krat med vožnjo kar samo ugasnilo.
Lastnik je sicer rekel, da vzame vozilo nazaj, vendar za ceno, kolikor sem zanj plačal. Jaz pa sem v vozilo do sedaj vložil že cca 500€, saj sem ga imel namen urediti, kot je treba, vendar tega nisem vedel, kar sem danes izvedel.
Zanima me kako in kaj lahko naredim – je kakšna možnost, da mi prejšnji lastnik povrne znesek vozila + moj vložek v vozilo, oz. kako naj sedaj naprej?
LP
Spoštovani,
kupec ima pravico zahtevati povrnitev škode, ki mu je nastala.
Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natančneje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
Kupec ne izgubi pravice sklicevati se na kakšno napako niti tedaj, ko ni izpolnil svoje obveznosti, da bi bil stvar nemudoma pregledal, ali obveznost, da bi bil v določenem roku obvestil prodajalca o napaki, in niti tedaj, ko se je napaka pokazala šele po šestih mesecih od izročitve stvari, če je bila prodajalcu napaka znana ali mu ni mogla ostati neznana.
Pogodbenika lahko omejita ali popolnoma izključita prodajalčevo odgovornost za stvarne napake stvari. Pogodbeno določilo o omejitvi ali izključitvi odgovornosti za napake stvari je nično, če je bila napaka prodajalcu znana, pa o njej ni obvestil kupca, kot tudi tedaj, ko mu je prodajalec to določilo vsilil, ker je izkoristil svoj prevladujoč položaj.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni!
Pred slabim letom, natančneje 23. februarja sem kupil rabljen Audi A3 l.08 v avtohiši v Trebnjem. Vozilo je iz slovenskega trga, realni kilometri, pri prodaji pa mi je prodajalec zatrdil, da je bilo vozilo malenkost zaleteno spredaj levo, kar pa me ni motilo saj je bil avto vizualno dobro popravljen, pa tudi vse šipe so bile prva vgradnja. Po enem mesecu sem doživel prvi šok, ko vozilo zjutraj ni vžgalo. Poklical sem avtovleko, nakar so mi na servisu zamenjali akumulator, stroške pa sem pokril sam, saj sem nekako razumel, da se akumulator pač iztroši. Naslednji šok so bila 18 colska letna platišča, katera so bila na vozilu ob nakupu, saj niso bila homologirana, kar sem izvedel šele 15. marca pri menjavi koles. Zopet sem požrl strošek in kupil nova homologirana platišča ter zadevo uredil. Kasneje so na prvem malem servisu ugotovili, da je menjalnik v slabem stanju, saj je bil odprt in pušča olje. Rekel sem si kaj čem, rabljen avto pač in zadevo popravil zopet na svoje stroške. Med tem je na vozilu začela pokati barva na strehi, kar pomeni, da je bilo vozilo celo barvano, kar pa mi prodajalec ni povedal. Največji šok je sledil po petih mesedih, ko sem opravil veliki servis vozila, kjer so prvič videli motor in ugotovili, da je odlomljeno in nekako amatersko popravljeno uho na bloku motorja. Cena novega bloka z zamenjavo pa znaša 4500 eur, kar pa je zame bilo nesprejemljivo. Še isti dan sem obiskal prodajalca, kateri pa se po dveh obiskih ni zmenil za napako. Vse to se je dogajalo v pol leta po nakupu vozila. Ker se nisem uspel dogovoriti, sem šel po sedmih mesecih do odvetnice, katera mu je poslala obvestilo in se kasneje nekaj dogovarjala z njim vendar ni kazala znakov zanimanja za primer, tako da sem obupal nad njo.
23. februarja bo eno leto kar imam vozilo in me zanima ali lahko uveljavljam še kako odškodnino proti avtohiši, saj gre pri bloku motorja za skrito napako v vrednosti 4500 eur, katero pa nisem mogel videti ob nakupu, prodajalec pa je vedel za okvaro saj je bila nekako popravljena za silo in mi je dejal, da ne rabim delat velikega servisa, ker je vedel da se bo odkrila napaka. V kolikor se da še kaj storiti, bi prosil za kako informacijo. Hvala
Pozdravljeni,
V športni trgovini sem kupila bundo znamke McKinley. Z uporabo se je na rokavu začela »muckati« in sicer tako močno, da bo kaj kmalu zagotovo cel rokav obrabljen (predvidevam, da je »ježek« premočen oz. so robovi preostri in se pri zapenjanju natrga). Bundo sem odnesla nazaj v trgovino in jo reklamirala. Prejela sem odgovor sodnega izvedenca za tekstil (najbrž je to pooblaščeni s strani trgovine), ki je reklamacijo zavrnil, češ da ne ugotavlja surovinskih in proizvodnih napak, le rahlo površinsko razvlaknjanje, zato izključuje možnost stvarnih napak ali skritih napak.
Pri tem je zanimivo dvoje. Prvič, imam bundo iste znamke, pri kateri se je pojavilo isto, vendar sem šele pri tej drugi jakni ugotovila, da očitno nisem jaz kriva. Drugič, ko so v trgovini videli tudi mojo drugo bundo, so bili vsi trgovci istega mnenja kot jaz, , da je zagotovo nekaj narobe z bundo oziroma ježki na bundi.
Kaj mi priporočate, da storim? Da lahko sama plačam sodnega izvedenca in četudi bi ugotovil napako na bundi, vem da lahko trgovina izpodbija. In tako ne preostane drugega kot sodni mlini.
Toda kaj mi priporočate, da vseeno storim? Jakna je bila namreč draga in res ne bi rada vrgla denarja »čez okno«, saj vem, da bo rokav vsak dan bolj zmuckan.
Hvala vam lepa že vnaprej za odgovor!
Spoštovani,
Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Pravice kupca, ki je pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ugasnejo po enem letu, šteto od dneva, ko mu je odposlal obvestilo, razen če jih zaradi prodajalčeve prevare ni mogel uporabiti.
Glede na navedeno, lahko vložite le še tožbo, pri čemer boste morali dokazati, da je prodajalec za napako vedel.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni,
V športni trgovini sem kupila bundo znamke McKinley. Z uporabo se je na rokavu začela »muckati« in sicer tako močno, da bo kaj kmalu zagotovo cel rokav obrabljen (predvidevam, da je »ježek« premočen oz. so robovi preostri in se pri zapenjanju natrga). Bundo sem odnesla nazaj v trgovino in jo reklamirala. Prejela sem odgovor sodnega izvedenca za tekstil (najbrž je to pooblaščeni s strani trgovine), ki je reklamacijo zavrnil, češ da ne ugotavlja surovinskih in proizvodnih napak, le rahlo površinsko razvlaknjanje, zato izključuje možnost stvarnih napak ali skritih napak.
Pri tem je zanimivo dvoje. Prvič, imam bundo iste znamke, pri kateri se je pojavilo isto, vendar sem šele pri tej drugi jakni ugotovila, da očitno nisem jaz kriva. Drugič, ko so v trgovini videli tudi mojo drugo bundo, so bili vsi trgovci istega mnenja kot jaz, , da je zagotovo nekaj narobe z bundo oziroma ježki na bundi.
Kaj mi priporočate, da storim? Da lahko sama plačam sodnega izvedenca in četudi bi ugotovil napako na bundi, vem da lahko trgovina izpodbija. In tako ne preostane drugega kot sodni mlini.
Toda kaj mi priporočate, da vseeno storim? Jakna je bila namreč draga in res ne bi rada vrgla denarja »čez okno«, saj vem, da bo rokav vsak dan bolj zmuckan.
Hvala vam lepa že vnaprej za odgovor!
Spoštovani,
predlagamo vam, da na mnenje odgovorite ter jim pojasnite svoja stališča ter stališča trgovcev.
Imate tudi možnost vložitve tožbe v kateri lahko zahtevate enega izmed jamčevalnih zahtevkom v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
S spoštovanjem!
Pred dobrim mesecem sem prodal osebni avtomobil,fizični osebi in napisala sva kupoprodajno pogodbo ter dopisala videno-kupljeno…..cez 5 dni od nakupa me je kupec klical da mu je crknil vztrajnik na motorju,vendar jaz nisem vedel nic o vztrajniku ter tudi nisem sumil da bi bilo kaj narobe in da mu moram povrniti stroske popravila.Vozilo je pa ob nakupu pregledal in povedal sem mu za napako da ventilator vcasih malo cvili,ter naredil je testno voznjo in naredila sva takoj prepis.
kaj naj naredim ce bo zahteval povrnitev stroskov,kajti jaz za napako nisem vedel.
Hvala
Spoštovani,
Pogodbenika lahko omejita ali popolnoma izključita prodajalčevo odgovornost za stvarne napake stvari.
Pogodbeno določilo o omejitvi ali izključitvi odgovornosti za napake stvari je nično, če je bila napaka prodajalcu znana, pa o njej ni obvestil kupca, kot tudi tedaj, ko mu je prodajalec to določilo vsilil, ker je izkoristil svoj prevladujoč položaj.
Glede na navedeno bo torej moral kupec dokazati, da ste za napako vedeli oziroma vam ta ni mogla ostati neznana.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni,
pred dnevi sem prodala avto, in sicer je bil kupec dober poznavalec avtomobilov in tudi poklicno serviser.
Zato je ugotovil kar nekaj napak, ki so bile meni neznane. Sama sem poudarila da sveti lučka sevis in da so airbagi v okvari in da sama tega nisem dala popraviti niti pregledati avtomehaniku,več o tej okvari ne vem.
Kupec je bil skeptičen glede nakupa zaradi napake in se je sam želel prepričati pri avtomehaniku,vendar le tega ni dobil na telefon. Sama sem ponudila klic prijatelja in ga dala na mikrofon, da poda svoje mnenje o napaki in popravilu. Povedal je,da je možna napaka pod sedežem ali v volanu in da bi popravilo bilo do 180 eur, kar je potrdil tudi mehanik ki sem ga klicala sama dan kasneje.
Kljub vsemu se je na koncu le odločil da bo avto kupil.
Naslednji dan me kliče in pravi,da je prišel od mehanika in ta pravi, da so airbagi zelo v okvari in da bo popravilo stalo 650 eur in da me bo tožil če avta ne vzamem nazaj. Pravi,da sem klic zrežirala in sva se z prijteljem zmenila kaj mora povedati po telefonu in da je vedel da je napaka večja.
Koliko ima kupec možnosti da iztrži popravilo stroška, četudi je za napako vedel in ni bila skrita napaka ?
Hvala ,lp
Spoštovani,
njegove možnosti za uspeh so v primeru, kot ste ga opisali (kupec – strokovnjak, svetila je opozorilna lučka, na napako ste ga posebej opozorili za kar imate tudi priče…) zelo majhne.
S spoštovanjem!
Pozdravljeni!
Pred enim mesecem sem kupila avto od gospoda,ki ni zaveden na kupoprodajni pogodbi ampak je na njej zaveden prejsni lastnik/vozilo je gospod ki mi ga je prodajal po njegovih besedah ze odjavil iz prometa in tako je imel overjeno pogodbo prejsnjega lastnika,da lahko avto proda/
Pri ogledu avtomobila je avto deloval v redu,prodajalec mi je zagotovil,da deluje brezhibno.Po 4 dneh od nakupa pa mi je zacela svetiti lucka za olje-da ga je potrebno doliti..to se je zgodilo v naslednjih dneh se trikrat zato sem avto odpeljala k lokalnemu mehaniku,ki pa je ob pregledu avto.obila ugotovil,da jr motor v okvari in je potreben menjave.Kaj lahko v takem primeru sploh naredim?Kontaktne stevilke prodajalca vec nimam..kam se lahko obrnem?je
to skrita napaka?Ali sploh lahko karkoli naredim?
Hvala,Lp
Spoštovani!
Kako je pa pri potrošniških pogodbah? Potrošniške pogodbe, t.j. pogodbe med pravno in fizično osebo uporablja poleg obligacijskega zakonika tudi zakon o varstvu potrošnikov. Ta zakon vsebuje vrsto določb, ki so specialnejše kot OZ. Ena izmed teh je vsebovana v 37.č. členu ki pravi:
(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
Če prav razumem to pomeni, da klavzula videno kupljeno pri prodajalcih z vozili ne veljajo?
Kajti kupil sem avto za katerega je bilo garantirano, da ni bil karamboliran. Na rednem pregledu 3 mesece kasneje sem bil obveščen, da avto je karamboliran in da je še vedno za več sto€ škode za odpravit. V pogodbi je bila klavzula videno kupljeno. Avo je bil kupljen v večji avtohiši.
Lep pozdrav!
Spoštovani,
klavzula videno – kupljeno v tem primeru ni veljavna.
S spoštovanjem!
Spoštovani,
Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.
Pravice kupca, ki je pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ugasnejo po enem letu, šteto od dneva, ko mu je odposlal obvestilo, razen če jih zaradi prodajalčeve prevare ni mogel uporabiti.
S spoštovanjem!
Spoštovani.
Imam problem z novim vozilo,
Namreč kupil sem popolnoma novo vozilo prestižne znamke AUDI. Ko sem avto prejel sem takoj zaznal neko napako na menjalniku. Vendar sem na začetku napako pripisoval sebi ker sem prvič prestopil v to znamko. Po nekaj časa uporabe vozila pa sem se le prepričal da nekaj ni povsem uredu z menjalnikom. Avto sem peljal na servis k trgovcu pri katerem sem avto tudi kupil. Najprej napake niso hoteli priznati, vendar smo šli na test na katerem sem bil tudi prisoten sam in tam so ugotovili da pa res ni nekaj uredu. Napako so stežka priznali in mi odgovorili da bodo pisno poslali v tovarno za kako napako gre,ker sami nevejo kaj bi bila težava.Prizali pa le da ni vse uredu. Po nekaj tednih čakanja so me le poklicali in mi rekli naj se oglasim na servisu, kjer bodo meli par dni vozilo,razdrli menjalnik ter probali ugotovit napako in mogoče kaj rešit.
Meni pa se to vse skupaj ne zdi čisto normalno da se bodo sedaj učili in razdirali menjalnik na novem avtu. Vsi vemo da menjalnik ni šala in je to resna stvar. Avto je v garanciji,star 4 mesece, prevoženih pa ima le 1450 km, praktično nov. Težava pa že od prvega dneva.Ne zdi pa se mi tudi to vredu da se bodo sedaj učili na mojem vozilu,vsa popravila pa se beležijo v zgodovino vozila in bom imel resne probleme kasneje pri prodaji avta.
Zanima me kaj lahko storim,zahtevam….mogoče ali pripada novo vozilo….
Resnično hvala za informacije in nasvete.
resnično obupan in razočaran.
hvala in Lep pozdrav
Pozdravljeni!
Pred letom dni sem kot pravna oseba kupil starejsi traktor in ga registriral na podjetje. Traktor je bil pred tem ze registriran v SLO. Sedaj imam priloznost za nakup podobnega vozila, le z boljsimi karakteristikami, in me zanima, ce moram od prodaje traktorja, ki je registriran na moje podjetje, placati kakrsnokoli dajatev.
Najlepsa hvala za odgovor!
Spoštovani,
predlagamo, da se z vprašanjem obrnete na DURS.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.