Najdi forum

Splash Forum Arhiv Pravni nasveti skrita napaka

skrita napaka

Spoštovani. Pred dobrim mesecem, natančno 24.6. Sem na pooblaščenem servisu kupil NOVO vozilo. Le to se je pokvarilo že po dveh dneh. Popravilo je trajalo kar teden dni potem pa so po njihovih besedah zamenjali črpalko za gorivo vendar mi do danes še niso predložili papirjev o opravljenih delih. Prejšni dan pa sem z vozilom zopet obstal na cesti. Zopet so našli napako na dovodu goriva na neki visokotlačni cevi. Sedaj me zanima kaj lahko storim saj je vozilo novo staro en mesec vendar že 2x kar fino razmontirano… Po prvem posegu je slišati pod pokrovo kup nekiega nepotrebnega ropota… Lahko tu uveljavljam stvarno napako? Na servisu pravijo naj na to sploh ne pomislim, saj me boso zavrnili lahko pa gremo na sodišče kjer proti njim nimam “šans”.

Lep pozdrav

pozdravljeni;

Partnerka je kupila avto v avtohiši,ter pripeljala domov.Nasledni dan sva šla na dopust z mojim vozilom,ko sva prišla z dopusta pa sva njen avto malo bol temeljito pregledala in ugotovila da je bila skrita napaka na karoseriji spodaj,saj je bil pregnili pod pobarvan z črno barvo na obeh straneh zadaj. Kaj lahko narediva ?lp Danijel

Spoštovani,

Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.

Pravice kupca, ki je pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ugasnejo po enem letu, šteto od dneva, ko mu je odposlal obvestilo, razen če jih zaradi prodajalčeve prevare ni mogel uporabiti.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Spoštovani,

glede na določila 37. – 37. č člena Zakona o vartsvu potrošnikov je možno zahtevati tudi jamčevalne zahtevke iz naslova stvarne napake.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Pozdravljeni,

prodal sem 9 let star avto. s kupcem sva bila dogovorjena za kupnino in prevzem. ker se je na dan nakupa izkazalo, da prišlo do okvare avtomobila, sem o tem obvestil kupca. povedal sem mu, da avto slabo vleče in mu ga ne pripeljem. rekel je, da lahko on odkupi avto za ustrezno nižjo ceno. čez 4 dni me kliče, da je mašina fuč, saj avto nikamor ne gre. ko sem mu omenil, da sem mu povedal za težave in se je vseeno odločil za nakup, mi je zagrozil s tožbo.
Menim, da mu tukaj napake nisem prikril, da sem mu povedal za težave in da se ne spoznam kaj bi lahko bilo narobe. S kupcem pogodbe nisva podpisala, ampak samo pooblastilo, da lahko v mojem imenu proda in uredi prepis.

Prodal sem 9 let star avto. S prodajalcem sva se dogovorila za ceno in prevzem. Ker je na dan prevzema prišlo do okvare avtomobila, sem poklical prodajalca in mu povedal, da je avto začel zelo slabo vleči in mu ga ne bom pripeljal. Ponudil se je, da lahko za nižjo ceno avto odkupi on. Avto sem mu pripeljal in prevzel ga je njegov kolega. Uredili smo odjavo in pooblastilo, da lahko avto proda in uredi prepis. Čez 4 dni me kliče, da je mašina fuč, ker avto nikamor ne gre. Ko sem mu povedal, da sem ga o tem obvestil pred nakupom, mi je zagrozil s prijavo zaradi gljufije. Menim, da tukaj ne gre za goljufijo, saj sem ga pred nakupom opozoril na napako. Vaše mnenje.

Spoštovani,

Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.

Pravice kupca, ki je pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ugasnejo po enem letu, šteto od dneva, ko mu je odposlal obvestilo, razen če jih zaradi prodajalčeve prevare ni mogel uporabiti.

Menimo, da način na kakršnega je kupec prevzel avto vsekakor ne zadosti standardu običajnega pregleda vozila. Po našem mnenju je kupec opustil dolžno skrbnost.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

naj povdarim, da sem kupca obvestil pred nakupom, vedar se je strinjal z nakupom po nižji ceni. opozoril sem ga, da se na avte ne spoznam in ne vem kaj je vzrok težav. sam je rekel, da je turbina in bo to popravil. pogodbe nisva napisala, ampak samo pooblastilo, da lako uredi prepis.
kdo ima tukaj prav?

Spoštovani,

če je navedeno res in imate morda celo pričo, ki bi vašo zgodbo potrdila, ste po našem mnenju kupca opozorili na napako, zaradi česar nima pravice zahtevati povračila denarja.
Vsekakor pa vas je potrebno opozoriti, da sodišča vedno niso našega mnenja.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Pozdravljeni,

avgusta sem kupila psa pri vzreditelju. Po enem tednu smo ugotovili,da je s psičko nekaj narobe in veterinar je potrdil,da ima okvaro sečil. Vzreditelja sem o tem obvestila,sam je predlagal,da psičko vrnemo (da jo bo uspaval) in bo vrnil kupnino. Ker se za to nismo odločili,smo mu predlagali,da se psičko operira. S tem se je strinjal,vendar je zelo zavlačeval,operacija pa je bila nujno potrebna. Strinjal se je,da bo kril stroške (problem je,ker nimamo tega pismeno dokazano). Psička je bila nato operirana,zdaj pa noče povrniti celotne višine stroškov.
Zanima me,kakšne so moje možnosti? Zavedam se,da gre za skrito napako,za katero prodajalec odgovarja. Ali imam pravico zahtevati povrnitev celotnih stroškov zaradi sanacije napake (operacije)?

Hvala za odgovor.
Tjaša O.

Spoštovani.

Jaz pa imam sledeči problem. Od avtohiše sem kupil uvožen avto iz Nemčije. Kupil sem ga za 32000 eurov. Avto je bil star 1leto ko sem ga kupil, sedaj pa ga vozim že 10 mesecev. Pred enim mesecem mi je policija avto zaplenila. Ker je bil prijavljen kot ukraden v nemčiji. Vendar ker sem jaz imel vse papire (račune, itd) mi ga je policija drugi dan vrnila in iz slovenskega registra izbrisala da je moj avto ukraden. Vendar, če grem v tujino in mi policija pregleda avto, mi ga bodo zaplenili ker še nemški organi niso nič naredili. Sedaj pa je spet problem da je avto bil ukraden na Švedskem in prepeljan v Nemčijo, nato prodan v Slovenijo. Danes mi je slovenska policija poslala pošto da moram sam pisat na Švedsko in vse dokumente (računi, pogodbe, zapiski od policije, itd) prevedet v njihov jezik. Seveda uradno prevajanje teh dokumentov pa tudi nekaj stane. Se pravi, jaz sem kupil avto, v dobri veri da ga bom vozil 10 let, za njega pošteno plačal… In policija mi ga zaseže, sedaj pa moram vse sam rihtat da bom spet lahko normalno vozil po tujini. Aja, pa avtortgovina avta noče nazaj vzet…

Vprašanje: Kako ukrepat zoper avtotrgovini in policiji? Ima kdo kakše predloge?

Vnaprej se vam zelo zahvaljujem.

Spoštovani,
Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
– zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
– zahteva znižanje kupnine;
– odstopi od pogodbe (vendar le takrat, ko je dal prodajalcu primeren dodaten rok za izpolnitev pogodbe).
V vsakem od teh primerov pa ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode. Te pravice ugasnejo po enem letu od dneva, ko je prodajalcu poslal obvestilo.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Pozdravljeni. Kupil sem avtomobil pri podjetju ki se ukvarja z prodajo rabljenim avtomobilom. Ob vožnji sem včasih slišal majhen ropot, nakar sem avto pri mehaniku dvignil in sva ugotovila da ima volanska letev zračnost, kar ne sme imeti. Nisem še šel do prodajalca, ampak me zanima, če imam zakonsko podlago, da v 1 mesečnem garancijskem roku mi to zadevo na pooblaščenem servisu zamenja?
lp
Mitja

Spoštovani,

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri :

– Odpravo napake
– Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
– Zamenjavo blaga
– Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Pozdravljeni,
6. avgusta sem od fizične osebe kupila rabljen avtomobil.
Avto smo pregledali, se z njim peljali in se odločili za nakup.
Spisali smo kupoprodajno pogodbo, v kateri je zapisano tudi: videno-kupljeno.
Po 14. dneh me je lastnik enakega avtomobila opozoril, da za ta moj avtomobil ni značilen tak glas turbine, kot ga je le-ta oddajal. V istem dnevu sem sporočila to napako prodajalcu, ki mi je odgovoril, da ve za to, ampak da so njemu na servisu rekli, da je to normalno.
Da se prepričam, sem tudi sama peljala avtomobil na servis, kjer so mi rekli, da bo potrebna menjava turbine.
Poleg tega pa bi moral biti servis narejen že pred 10.000 km, kar ni bil, čeprav mi je prodajalec zagotovil drugače, ampak priznam da je to moja napaka, ker nisem dovolj pozorno pregledala servisne knjižice.
Zanima me, če lahko glede na to, da za napako nisem vedela, pa čeprav bi se sama vozila še nekaj časa, saj sem mislila da je tak piskajoč zvok normalen za ta avtomobil, saj nisem poznavalka, od prodajalca zahtevam vsaj delno povrnitev stroškov menjave turbine?
Le-ta namreč odgovornost za napako zavrača.

Že vnaprej najlepša hvala za odgovor.

Lep pozdrav,
Nives

Spoštovani,

Spoštovani,

kupec ima pravico zahtevati povrnitev škode, ki mu je nastala.

Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natančneje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
Kupec ne izgubi pravice sklicevati se na kakšno napako niti tedaj, ko ni izpolnil svoje obveznosti, da bi bil stvar nemudoma pregledal, ali obveznost, da bi bil v določenem roku obvestil prodajalca o napaki, in niti tedaj, ko se je napaka pokazala šele po šestih mesecih od izročitve stvari, če je bila prodajalcu napaka znana ali mu ni mogla ostati neznana.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Ali ni tako: “pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Večkrat odgovarjate, da je rok 1 leto.


37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pozdravljeni,

decembra sem svoj stari avtomobil zamenjala za popolnoma novega (staro za novo).

Stari avtomobil je bil star 6 let in v brezhibnem stanju (vsa 3 leta je bil BP).
Danes, pa sem bila obveščena, da je na avtomobilu bila skrita napaka. Saj se je prižgala rdeča luč, ki nas opozori da se je pokvaril sistem za servo motor.

Kakšna napaka je to?

Na enih forumih sem celo videla, da so bili avtomobili zaradi te napake odpoklicani ampak očitno te serije ni med njimi.

V pogodbi nismo zavedli (videno – kupljeno).Ali moram za to napako kljub temu da je od zamenjave več kot 1 mesec še vedno odgovarjati jaz?

Kako mi bodo v avtohiši dejansko dokazali, da sem jaz vedela za napako, kljub temu da nisem?

Kaj storiti v tem primeru?

Že vnaprej najlepša hvala za odgovor.

Manca

Spoštovani

Po desetim mesecih od nabave avtomobila pri trgovcu imam težave z njegovim motorjem. Ali lahko
uveljavljam reklamacijo, ker naj bi imel motor pri nakupu le 80000km kar očitno ni res.

lep pozdrav

tilen

Spoštovani,

glede na to, da ste avto prodali avtohiši – strokovnjaku za avtomobile, obstaja zelo majhna možnost, da bi bilo njihovemu zahtevku ugodeno.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Spoštovani,

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Ker se je stvarna napaka pokazala po 10 mesecih, lahko še vedno uveljavljate jamčevalne zahtevke v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Spoštovani Uroš11,

roki so različni v primerih, ko je prodajalec fizična oseba in ko je prodajalec pravna oseba. V primeru, ko je prodajalec fizična oseba, se namreč uporabljajo določila Obligacijskega zakonika in ne ZVPot.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Pozdravljeni,
Danes sem kupil avto in po odhodu iz tocke nakupa sem ugotovil kar nekaj napak.
Ko sem prispel domov, sem klical prodajalca in nastel napake, sicer jih ne prizna je pa pripravljen vrnit kupnino!
Ker sva si iz razlicnih koncev Slovenije, vprasanje je ce moram jaz do mesta nakupa ali mora on do nas, da naredimo vracilo, prepis, itd…??

Spoštovani,

Po 500. členu OZ mora kupec, ki želi stvar vrniti prodajalcu, ker je odstopil od pogodbe, stvar hraniti kot dober gospodarstvenik in v ta namen ustrezno ukrepati, v tem primeru pa ima kupec pravico do povračila stroškov hrambe.

Iz navedenega je moč sklepati, da je prodajalec sicer dolžan blago prevzeti sam, torej na mestu, kjer ga hrani kupec.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Spostovani
Pred mesecem in par dni smo kupili auto od preprodajalca avtomobilov, za auto je bilo receno da je tip top vrhunsko vse ohranjeno itn garantirano na prevozene kilometre za katere smo ugotovili da ima vec kot je kazano. Koncem meseca so nam zaceli kazati ljudje da nam se motor cuje bolj ko je normalno, v 1 prestavi sploh ni vleklo na kar nam je tudi kupec sam opozoril da gre za naftni filter in da ga je potrebno zamenjat drugace je sve v nulo. No ja odlocili smo se tudi za veliki in mali servis opravljen 2 dni nazaj na kaj naju je mehanih posvaril ze ko je vzel auto in dal pokrov motorja dol da je vse ze blo enkrat na razen dato in da je skoraj vse hin od motorja, turbine, lopute pa kaj vse se.
Nevemo kaj naj storimo porabili smo skoraj sve prihranke kaj smo ih imeli, ali lahko kaj z tozbo pridobimo klicali smo tudi prodajalca pa nam je rekel da bo avto lahko vzel nazaj pod pogojem da gre na cenitev vrednosti v Ljubljano…nemorem verjeti kaksni ljudi smo, pa najhuje pa sta moj partner in ta prodajalec bliznja zlahta 😞😞.. Prosim za nasvet…
Hvala

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close