Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Skupni stoški v bloku- tisti ki niso prijavljeni?

Skupni stoški v bloku- tisti ki niso prijavljeni?

Kako imate urejeno v vašem bloku, torej kako vaš upravnik skrbi za tole:

-smeti in čistilka se skupni strošek razdeli na stalno prijavljene v dotičnem bloku. Ker imajo npr. nekateri vikende in so tam stalno prijavljeni, ne plačujejo teh stroškov. Na sestanku smo upravnika vprašali, pa nam je dejal, da on nima pristojnosti da bi nadzoroval??? to?

Torej ne razumem če upravniku poveš da sosed čeprav je prijavljen na svojem vikendu živi v tem bloku skoraj 365 dni , ne plačuje snažilke in odvoza smeti, on-upravnik samo odgovori-jaz tu ne morem nič??????????? Ali pri vas upravnik vsake toliko časa pošilja vprašalnike-dopise, da se stanovalci izjasnijo, ali uporabljajo usluge snage in čistlike? Da ne omenjam lastnikov psov. So pri vas res vsi psi evidentirani in se razdeli strošek pri snažilki?

Kako imate to urejeno pri vas?

Kakšno vezo ima to s stalnim bivališčem? Če jo ima, dobro, da vem. Moji najemniki pač nimajo stalnega bivališča v mojem stanovanju, torej mi tega v bodoče ni treba plačevati.
Hvala za informacijo.

to bo ostal večni problem, saj skoraj nikjer to ni urejeno, še posebaj s psmi. Zmeni se direktno z osebo, ki ni prijavljena ali nima prijavljenih psov. Če se še bolj rad/a vtikaš v druge, pokliči na kakšno konkretno številko, bodo oni zrihtali.

Pri nas v bloku niti pod razno ni vezano na število ljudi s stalnim prebivališčem. Pomembno je samo, koliko ljudi (in psov) v stanovanju prebiva – kje imajo prijavljeno stalno ali začasno prebivališče je pa povsem nepomembno za obračun stroškov.

Kateri Upravniki pazijo in imajo urejeno to? Mislim da Ruski car ima.

Točno tako.
Od upravnika je odvisno kaksen red imate v bloku. Obstaja obrazec s katerim te lahko upravnik pozove k razjasnitvi stevilo oseb v stanovanju. V koliko to ne naredis v zakonskem roku, ti lahko zaracuna max stevilo oseb glede na kvadratni meter. Se mi zdi, da je bil, pred kratkim tu gor en tak odgovor.

Pa kaj vas briga, če so ludje na vikendih ??????

KDO JE LASTNIK STANOVANJA ?????

Lastnik ima da plačuje vse SKUPNE stroške, pa ni važno kje je.

Argumenti:
– blok ali stolpnica se praši in maže, če je lastnik doma ali ne
– smetarji pridejo in nagibajo prazne ali polne kante
– dvigala vozijo in kurijo elektriko pa če se not vozijo samo akviziterji in prodajalci ne-vem-česa-že in ostali prosjaki
– čistilka puca skupne prostore, pa če lahko ješ z njih ali pa je sosed fuknil drek na hodnik, ker mu nekaj ni prav
– luči ponekod po stopniščih gorijo 24/7 pa če je kdo doma ali ni
– a še naštevam ????

stalno prebivališče nima nobene veze
če nekdo prebiva v bloku več kot x dni na mesec se mora prijaviti zaradi stroškov.
problem je, ker se mora prijaviti sam, upravnik ga lahko poziva x krat, pa človeku ne more nič

po pravilniku je tako, da če v stanovanju ni prijavljene nobene osebe, se obračun stroškov naredi, kot da tam živi ena sama oseba.

lahko ste pa žleht.
če nekdo živi nekje, kjer stalnega prebivališča nima, je to proti zakonu in lahko plača celo kazen. prijavite tega človeka policiji. da živi stalno nekje, kjer ni stalno prijavljen.

25. člen

Z globo od 400 do 1.200 eurov se kaznuje za prekršek fizična oseba, ki:

1. v predpisanem roku ne prijavi stalnega prebivališča ali spremembe naslova stanovanja ali ne odjavi stalnega prebivališča (prvi, tretji in peti odstavek 6. člena);

2. ne prijavi oziroma odjavi posameznika, mlajšega od 18 let, ter posameznika, ki ni poslovno sposoben (drugi odstavek 6. člena);

3. ne prijavi oziroma odjavi otroka v primeru izvrševanja roditeljske pravice (četrti odstavek 6. člena);

4. se ne prijavi oziroma odjavi ali se v predpisanem roku ne prijavi oziroma odjavi pristojni policijski postaji (četrti odstavek 10. člena);

5. ne prijavi oziroma odjavi oziroma obnovi ali v predpisanem roku ne prijavi oziroma odjavi oziroma obnovi začasnega prebivališča (prvi, drugi in tretji odstavek 12. člena ter drugi in šesti odstavek 17. člena);

6. ne prijavi ali v predpisanem roku ne prijavi začasnega odhoda z območja Republike Slovenije oziroma vrnitve v Republiko Slovenijo za več kot 60 dni ali z namenom, da bo v tukaj stalno prebival (prvi in drugi odstavek 13. člena).

upravnik tu ne more ničesar. lahko pa nekaj naredite sosedje.
če goljufajo z namenom, da manj stroškov plačajo, pa naj plačajo še kazen, ker niso prijavili stalnega prebivališča.

Upravnik ne more po svoje postavljat pravil, saj ga zavezuje stanovanjski zakon. Kot so že drugi povedali se pri stroških upošteva dejansko bivanje in ne naslov. Delitev stroškov po osebah ali kvadraturi pa je stvar dogovora lastnikov. Če v stanovanju nihče ne biva, se mora plačati porabo za eno osebo, prav tako za psa. Stanovanja brez stroškov ni. Tudi če je prazno se plačuje, logično.

Točno tako.
Od upravnika je odvisno kaksen red imate v bloku. Obstaja obrazec s katerim te lahko upravnik pozove k razjasnitvi stevilo oseb v stanovanju. V koliko to ne naredis v zakonskem roku, ti lahko zaracuna max stevilo oseb glede na kvadratni meter. Se mi zdi, da je bil, pred kratkim tu gor en tak odgovor.[/quote]

ni res
upravnik ti lahko zaračuna max število oseb samo, če nisi javil nobenega števila oseb.
če pa si se zlagal in napisal, da je stanovanje prazno, pa v resnici tam živiš, pa upravnik ne more nič

lahko te samo miljonkrat pozove, da javiš pravo število ljudi, nima pa poobastila, da stopi v stanovanje in nima pooblastila, da obračunava drugačno število ljudi, kot je tisto, kii ga javiš sam.

sem bila v nadzornem odboru etažnih lastnikov, točno vem, kaki so postopki

Točno tako.
Od upravnika je odvisno kaksen red imate v bloku. Obstaja obrazec s katerim te lahko upravnik pozove k razjasnitvi stevilo oseb v stanovanju. V koliko to ne naredis v zakonskem roku, ti lahko zaracuna max stevilo oseb glede na kvadratni meter. Se mi zdi, da je bil, pred kratkim tu gor en tak odgovor.[/quote]

ni res
upravnik ti lahko zaračuna max število oseb samo, če nisi javil nobenega števila oseb.
če pa si se zlagal in napisal, da je stanovanje prazno, pa v resnici tam živiš, pa upravnik ne more nič

lahko te samo miljonkrat pozove, da javiš pravo število ljudi, nima pa poobastila, da stopi v stanovanje in nima pooblastila, da obračunava drugačno število ljudi, kot je tisto, kii ga javiš sam.

sem bila v nadzornem odboru etažnih lastnikov, točno vem, kaki so postopki[/quote]

Torej je bilo popolnoma nezakonito, ko je en špicelj v bloku javil upravitelju, da sta v mojem stanovanju dva, čeprav je bil samo eden in so mi začeli zaračunavati stroške za dve osebi!!!
Mater banda, kadar bosta pa res dva, ne bom javila upravitelju in bom še naprej plačevala za eno.

ni res
upravnik ti lahko zaračuna max število oseb samo, če nisi javil nobenega števila oseb.
če pa si se zlagal in napisal, da je stanovanje prazno, pa v resnici tam živiš, pa upravnik ne more nič

lahko te samo miljonkrat pozove, da javiš pravo število ljudi, nima pa poobastila, da stopi v stanovanje in nima pooblastila, da obračunava drugačno število ljudi, kot je tisto, kii ga javiš sam.

sem bila v nadzornem odboru etažnih lastnikov, točno vem, kaki so postopki[/quote]

Torej je bilo popolnoma nezakonito, ko je en špicelj v bloku javil upravitelju, da sta v mojem stanovanju dva, čeprav je bil samo eden in so mi začeli zaračunavati stroške za dve osebi!!!
Mater banda, kadar bosta pa res dva, ne bom javila upravitelju in bom še naprej plačevala za eno.[/quote]
tak račun lahko zavrneš

Točno tako.
Od upravnika je odvisno kaksen red imate v bloku. Obstaja obrazec s katerim te lahko upravnik pozove k razjasnitvi stevilo oseb v stanovanju. V koliko to ne naredis v zakonskem roku, ti lahko zaracuna max stevilo oseb glede na kvadratni meter. Se mi zdi, da je bil, pred kratkim tu gor en tak odgovor.[/quote]

ni res
upravnik ti lahko zaračuna max število oseb samo, če nisi javil nobenega števila oseb.
če pa si se zlagal in napisal, da je stanovanje prazno, pa v resnici tam živiš, pa upravnik ne more nič

lahko te samo miljonkrat pozove, da javiš pravo število ljudi, nima pa poobastila, da stopi v stanovanje in nima pooblastila, da obračunava drugačno število ljudi, kot je tisto, kii ga javiš sam.

sem bila v nadzornem odboru etažnih lastnikov, točno vem, kaki so postopki[/quote]

………….če je stanovanje prazno se zaračunajo stroški kot da v njem živi ena oseba

_________________ [sub]Življenje je prekratko, da bi ga jemali resno[/sub]

ni res
upravnik ti lahko zaračuna max število oseb samo, če nisi javil nobenega števila oseb.
če pa si se zlagal in napisal, da je stanovanje prazno, pa v resnici tam živiš, pa upravnik ne more nič

lahko te samo miljonkrat pozove, da javiš pravo število ljudi, nima pa poobastila, da stopi v stanovanje in nima pooblastila, da obračunava drugačno število ljudi, kot je tisto, kii ga javiš sam.

sem bila v nadzornem odboru etažnih lastnikov, točno vem, kaki so postopki[/quote]

………….če je stanovanje prazno se zaračunajo stroški kot da v njem živi ena oseba[/quote]

točno tako
če pa si javil, da je stanovanje prazno, v njem pa je v resnici 5 oseb in dva psa, pa ne more upravnik nič in lahko obračuna samo eno osebo.

Točno tako.
Od upravnika je odvisno kaksen red imate v bloku. Obstaja obrazec s katerim te lahko upravnik pozove k razjasnitvi stevilo oseb v stanovanju. V koliko to ne naredis v zakonskem roku, ti lahko zaracuna max stevilo oseb glede na kvadratni meter. Se mi zdi, da je bil, pred kratkim tu gor en tak odgovor.[/quote]

Prosim do linka za ta pravilnik. Ker naš upravnik pravi, da to ni mogoče…

Tisti, ki plačujete še za ostale, zagrozite upravniku, da mu boste odpovedali pogodbo o upravljanju in jo podpisali z bolj učinkovitim in vestnim upravnikom. Čez noč bo rešil situacijo.

ni res
upravnik ti lahko zaračuna max število oseb samo, če nisi javil nobenega števila oseb.
če pa si se zlagal in napisal, da je stanovanje prazno, pa v resnici tam živiš, pa upravnik ne more nič

lahko te samo miljonkrat pozove, da javiš pravo število ljudi, nima pa poobastila, da stopi v stanovanje in nima pooblastila, da obračunava drugačno število ljudi, kot je tisto, kii ga javiš sam.

sem bila v nadzornem odboru etažnih lastnikov, točno vem, kaki so postopki[/quote]

………….če je stanovanje prazno se zaračunajo stroški kot da v njem živi ena oseba[/quote]

Tudi to je vse prej kot pošteno. Tatvina pač! Potem se pa čudijo/te, da tudi ljudje goljufajo!

Točno tako.
Od upravnika je odvisno kaksen red imate v bloku. Obstaja obrazec s katerim te lahko upravnik pozove k razjasnitvi stevilo oseb v stanovanju. V koliko to ne naredis v zakonskem roku, ti lahko zaracuna max stevilo oseb glede na kvadratni meter. Se mi zdi, da je bil, pred kratkim tu gor en tak odgovor.[/quote]

Prosim do linka za ta pravilnik. Ker naš upravnik pravi, da to ni mogoče…[/quote]
eni razumejo zakone tako, ena proti približno

to velja za prvo prijavo števila oseb v stanovanju. recimo kupiš stanovanje, pa ne javiš števila oseb.
pa ob uveljavitvi tega pravilnika je to veljalo, ko so morali vsi na novo prijavljati število oseb

ampak nihče te ne more kaznovat, če prijaviš lažno število oseb v stanovanju, niti ne more nihče doseči, da prijaviš pravilno število oseb.
vse, kar ima upravnik na voljo je, da te do nezavesti poziva k prijavi

zato pa ste sosedje lahko žleht in prijavite ljudi, ki živijo nekje stalno, pa niso za stalno prijavljeni na policijo. tam pa je konkretna kazen.

29. člen

sporočanje števila uporabnikov

(1) Lastnik posamezne enote ali najemnik, če gre za najemno posamezno enoto, mora upravniku sporočiti podatke o številu uporabnikov.

(2) Če lastniki ali najemniki upravniku ne sporočijo števila uporabnikov oziroma povečanja števila uporabnikov posamezne enote pravočasno ali mu števila sploh ne sporočijo, upravnik upošteva, kot da to posamezno enoto uporablja dvakrat toliko oseb, kot se šteje za primerno skladno s 14. členom Pravilnika o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04 in 62/06), pri čemer se upošteva površina stanovanja brez plačila lastne udeležbe in varščine.

(3) Za vzpostavitev evidence, potrebne za delitev stroškov po številu uporabnikov posamezne enote, morajo lastniki ali najemniki upravniku najkasneje v roku dveh mesecev po uveljavitvi tega pravilnika sporočiti število oseb, ki posamezno enoto uporabljajo. Obrazec za sporočanje števila uporabnikov, ki je kot Priloga 1 sestavni del tega pravilnika, posreduje lastnikom ali najemnikom upravnik.

(4) Lastniki ali najemniki morajo vse morebitne spremembe števila uporabnikov sporočiti upravniku najkasneje v roku 15 dni po nastali spremembi. Upravnik upošteva vsako nastalo spremembo pri prvem naslednjem obračunskem obdobju. Za verodostojnost podatka se jamči s podpisom. V primeru spremembe uporabnik priloži tudi ustrezne dokazne listine kot na primer potrdilo o odjavi stalnega bivališča ali spremembi bivališča, dokazilo o daljši odsotnosti zaradi službenih, šolskih ali študijskih obveznosti, zdravljenja, izpisek iz rojstne matične knjige ali druga ustrezna dokazila.

(5) Upravnik na podlagi prejetih sporočil o uporabnikih posameznih enot sestavi seznam posameznih enot s številom uporabnikov, brez navedbe osebnih podatkov, in ga obesi na oglasni deski.

(6) Uporabnik, ki prebiva v stavbi, lahko pisno opozori upravnika o večjem številu uporabnikov določene posamezne enote kot jih je lastnik ali najemnik te enote sporočil. V tem primeru upravnik pozove lastnika ali najemnika, navedenega v pisnem opozorilu, k pojasnitvi in tako ugotovi dejansko stanje.

to so vsa sredstva, ki jih ima upravnik na voljo. poziva lahko lastnika ali najemnika k pojasnitvi v nedogled.
če se ta zlaže, mu ne more nič.

Skupni stroški se morajo deliti na vsa stanovanja in nima veze, koliko oseb je notri, če sploh katera. Govorim za čistilko, elektriko, stroški upravnika,…

Smeti bi tudi morale sem spadat, saj če nikogar ni doma, smetraji vseeno pridejo in prazniko kante, zato je neumno, če imate smeti po osebah.

Problem je potem samo še voda, ker ni števca na vsako stanovanje.

Ogrevanje so “rešili” s temi čtalci na radiatorjih, kar je ponekod še večji nateg.

Ali še kaj ostane od skupnih stroškov?


obstaja pravilnik, ki točno določa, kako se delijo stroški
so stroški, ki se delijo po enotah – recimo stroški hišnika
so stroški, ki se delijo po osebah – stroški smeti – več oseb proizvede več smeti, odvoz večjih kant je pa dražji od odvoza manjših kant. blok pa menda nikoli ni brez oseb, da ne bi bilo treba nobenih smeti odvažat.

so stroški, ki se delijo po kvadraturi stanovanja – dimnikarska dela na skupni inštalaciji recimo
in so stroški, katerih delitev lahko določijo stanovalci sami.

Seveda je vse to skupni strošek. Ampak vsekakor je večji, če v stanovanju biva več ljudi. Pet ljudi recimo bolj umaže stopnišče, pridela več smeti, pokuri več skupne elektrike s prižiganjem luči in z vožnjo z dvigalom… kot en sam.

Matematika ti je španska vas, kajne?
Menda je razlika, če se npr. 600 € deli na 100 oseb ali na 120 oseb. Štekaš to foro.

Seveda je vse to skupni strošek. Ampak vsekakor je večji, če v stanovanju biva več ljudi. Pet ljudi recimo bolj umaže stopnišče, pridela več smeti, pokuri več skupne elektrike s prižiganjem luči in z vožnjo z dvigalom… kot en sam.[/quote]

S to logiko prideš do tega, da ko v stanovanju ni nikogar, nič ne plačuje, stroški pa vseeno so. Zato bi se moralo deliti po kvadrtaturi. Večje stanovanje avtomatično pomeni, da je notri (lahko) več ljudi, če jih pa ni, je pa to odločitev lastnika, kaj in koliko si privošči. Pa naj gre v manjše stanovanje, če mu ne znese.

Mislim, da kaj veliko ne boš dosegla. Sosedje, ki tako “spoštujejo” druge, da goljufajo in jim kradejo, pač nimajo nobenega spoštovanja do drugih, da bi se zaradi takih malenkosti sekirali. Posebej, ker vejo, da jim nič ne moreš. Edino, kar lahko narediš je, da še ti prijaviš manj ljudi … Kar se pa meni zdi pod nivojem.

najemodajalsko bando ki kasira na roke, prijavljajmo!!!

New Report

Close