Slovenske železnice
Meni je tako smešno, ker Slovenske železnice ne vlagajo v potniški promet, češ da se jim ne splača. Če njih vprašaš, bi potniški promet najraje ukinile.
Poglejte Italijo. Cela je organizirana z železniško progo. Imajo super vlake. Pelješ se kamor hočeš, kadar hočeš.
Potniški promet v Italiji laufa kot za stavo.
A mi ne moremo spacat skup drugega tira, ker država ne dela za državljane, ampak zase.
Potniški promet jo prav malo briga:
– prastari vlaki, že 2x plačali za nove, a jaz jih ne vidim na tirih
– vlaki vedno zamujajo
– urnik vlakov je tak, da še če bi hotel vedno z vlakom, ne moreš iti.
Če ljudem ne ponudiš, ne vejo, kaj so pogrešali.
Vlaki bi lahko peljali vsako uro. Lahko samo 1 garnitura!
Saj videvam, da vozi tudi samo po 1 garnitura. Naj sedaj to samo še zgostijo.
Veliko več prometa bi imeli, saj je vlak cenejši kot avtobus (ki je pa podobna zgodba).
Pa ne ravno Italije dati za zgled no. Tam imajo tako zbrko in zmešnjavo, da ni za nikamor. Zamude bistveno hujše kot pri nas. Da ne omenjam pogoste odpovedi vlakov, zaradi stavk.
Bolj greš na jug, večja katastrofa so njihovi vlaki.
Daj raje Avstrijo, Nemčijo, Norveško… za zgled. Ne pa Italije.
In v Italiji imajo hude, tudi uro ali dve velike zamude tudi ta hitri vlaki: Freccia Bianca in Rosa.
S taksnimi cenami vozovnic kot jih imajo in kvaliteto storitev lahko potniški promet kar zaprejo.
SŽ ima 1.400 zaposlenih preveč, vozovnice pretirano drage
Na Slovenskih železnicah podvajajo dela, kopičijo vodstvene funkcije, v skupini pa je 1.460 zaposlenih preveč, kažejo izidi analize, ki jo je pripravila nemška analitična družba TransCare.
Analitiki so ugotovili, da je kar 1.460 zaposlenih odveč, če bi želeli sistem narediti učinkovit. To je skoraj petina od 7.400 zaposlenih v skupini. V reviziji piše, da bi kratkoročno lahko zmanjšali število zaposlenih za 832 in že to bi pomenilo več kot 50 milijonov evrov prihranka.
Železnice v Tokiju so se opravičile za 20 sekundni prezgodnji odhod
[img]https://content.screencast.com/users/adassadc1/folders/Jing/media/259047b8-4e69-40ce-9ec7-0da97bf732b7/2018-10-08_1027.png[/img]
Italija, govorimo za sever, deluje potniški promet z vlaki v nulo. Hitri vlaki med večjimi kraji štartajo na nekaj deset minut. Hitri vlaki dosegajo hitrosti do 300 km/h. Italija pospešeno gradi hitre proge z EU denarjem. Našim se še dati vlogo za EU sredstva ne da, kaj šele, da bi gradili hitre proge. Povprečna hitrost naših vlakov je nekje na nivoju hitrosti, ki so jih dosegali vlaki v Avstroogrski. Za Slovenijo bo še nadaljnih 100 let znanstvena fantastika prispeti iz Lj v KP ali MB v 25 minutah.
Ne pozabimo dodati, da so SŽ leglo SDSovskih pijavk!
Resnici na ljubo, katere koli pijavke bi se tja usedle, ne bi bilo nič bolje. Hudo je le to, da so največji debili in škodljivci Slovenije ravno iz SDS.
Zakaj ne moremo biti normalna država, ki funkcionira? Železnico nam je dal Franc Jožef, šole in ceste Marija Terezija, Ljubljano so praktično pozidali Italijani … potem se ti pa kravi iz riti skotijo neki SDSovci in si vtepejo v glavo, da so krona stvarstva! Rajko Janša zaslužil milijone s trgovino s spominki (ne me jebat, no!), Nika Janša dobila državno službo kot edina neustrezajoča razpisnim pogojem, Janšo financira naropano orožje in mutna posla … A se kdo čudi, da so SŽ tam, kjer so? Da je Slovenija tam, kjer je? V smrdljivi riti!
Ne pozabimo dodati, da so SŽ leglo SDSovskih pijavk!
Resnici na ljubo, katere koli pijavke bi se tja usedle, ne bi bilo nič bolje. Hudo je le to, da so največji debili in škodljivci Slovenije ravno iz SDS.
Zakaj ne moremo biti normalna država, ki funkcionira? Železnico nam je dal Franc Jožef, šole in ceste Marija Terezija, Ljubljano so praktično pozidali Italijani … potem se ti pa kravi iz riti skotijo neki SDSovci in si vtepejo v glavo, da so krona stvarstva! Rajko Janša zaslužil milijone s trgovino s spominki (ne me jebat, no!), Nika Janša dobila državno službo kot edina neustrezajoča razpisnim pogojem, Janšo financira naropano orožje in mutna posla … A se kdo čudi, da so SŽ tam, kjer so? Da je Slovenija tam, kjer je? V smrdljivi riti!
[/quote]
Uuuuuu, a se ti zdi ta kletvica na mestu… mislim, na vse kar je povezano z imenovano stranko??
Oni imajo preveč dela sami s sabo, vlagajo vase in v podjetja svojih šefov in njihovih otrok, ki učijo jogo in podobno. Korupcija laufa na veliko, pri službah, nabavi materialov iz Slovenije in tujine, vsem. Vsake toliko še kakšne “odslužene” mašine prodajo v Bosno ali kaj pdoobnega in si raztalajo denar. Obnašajo se kot da je to ta hujša privat firma ne pa državno podjetje. Glavna centra korupcije sta v Ljubljani in v Mariboru. Ščitijo drug drugega, veliki šefi dajejo nižjim povišice in napredovanja za molk in nikoli nič ne pride ven. Medtem pa infrastruktura propada, z vlakom se vozi vse manj ljudi.
Moraš vedeti, da je v še vedno socializem, zavest ljudi je takšna da pokradi kar znaš, za družbo pa nič ostane. Italija ima kapitalizem že stoletja, vedo kam vlagat denar in kam ne. Mi obnavljamo pločnike in urejamo ograje, medtem ko Italijani gradijo železnice.
https://www.youtube.com/watch?v=A3dCqJEo6ss
Baje so SŽ samopostrežna trgovina za družinske člane nekaterih ljudi iz SDS…
[/quote]
Ne samo iz SDS. To je že zdavnaj nadstrankarska firma, vse temelji na skupnih finančnih interesih. Določeni vodilni so SDSovci, niso pa vsi. So pa SDSovci večinoma nižje zaposleni in člani sindikata. Sinidikalisti sona železnici praviloma SDS.