Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek sluzbeno vozilo boniteta

sluzbeno vozilo boniteta

V primeru ,da imam lizing ki ga placujem 180e in zapravim za 150e goriva poleg tega računam registracija kasko 600e in vinjeta ter parkirisce se 200e plus servis 1x letno 250€ plus gume na 2 leti 2 seta 600€…. ce tosestejem in pomnozim x 2 leti… je znesek zdeljen na mesec cca 440€…
ce pa imam boniteto pa me pride 375€… to mi potem kaj? pri placi odstejejo direkt? se pravi za placo se zmenim nevem 1500 neto in potem zaradi bonitete dobivam 1875? ki mi jih potem odstejejo?

racun je za avto vreden 20k€

kdo ima tako boniteto in kaj so prednosti iz prakse oz slabosti katere zaenkrat še ne poznam?

Placo dobis nakazano, za boniteto pa se zate placajo dodatni prispevki.
Boniteta je dolocena v {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vrednosti avta, {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} je odvisen ali tankas sam ali delodajalec n ali naredis vec al manjk kot 500 km v zasebne namene, racuna se seveda od nabavne vrednosti avta.

Če imaš tako boniteto pri 1500 evrov neto place pomeni, da bos na racun dobil namesto 1500 evrov 1350 evrov, ker moras za ceno bonitete placati dajatve drzavi.

Ni nujno … če pravi, da se je dogovoril za neto 1.500 (čeprav se načeloma plača vedno dogovarja v bruto znesku)…

Sploh ne razmišljaj, definitivno se splača. Imaš sicer višje obdavčeno plačo, vendar boniteta z leti tudi pada, ker se vsako leto zniža nabavna vrednost vozila.
Če za vse skrbi firma in imaš avto tudi v osebni uporabi, je boniteta 0,0185 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} od nabavne vrednosti. nabavna vrednost pa se z vsakim letom zmanjša. Jaz sem tik pred menjavo vozila, zadnje leto (5. leto) plačujem samo še 180 eur, od začetka mislim da je bilo okrog 400. Pa ti lahko povem, da ne za 180, niti ne za 400 na mesec nimaš pokritega nakupa, goriva, registracije, servisov, gum itd. Trenutno imam 2x dražji avto kot je bil moj privatni, za katerega sem mesečno odkartal ca. 600 eur (vsi stroški z nakupom vred razdeljeni na 5 let).

Sploh ne razmišljaj, definitivno se splača. Imaš sicer višje obdavčeno plačo, vendar boniteta z leti tudi pada, ker se vsako leto zniža nabavna vrednost vozila.
Če za vse skrbi firma in imaš avto tudi v osebni uporabi, je boniteta 0,0185 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} od nabavne vrednosti. nabavna vrednost pa se z vsakim letom zmanjša. Jaz sem tik pred menjavo vozila, zadnje leto (5. leto) plačujem samo še 180 eur, od začetka mislim da je bilo okrog 400. Pa ti lahko povem, da ne za 180, niti ne za 400 na mesec nimaš pokritega nakupa, goriva, registracije, servisov, gum itd. Trenutno imam 2x dražji avto kot je bil moj privatni, za katerega sem mesečno odkartal ca. 600 eur (vsi stroški z nakupom vred razdeljeni na 5 let).

Ful hvala za odgovore… edino kar mi ostane je da poplacam svoj avto in da nimam vec lizinga… ker rabimo 2 v hisi… kar se tice place bruto/ neto jaz vedno govorim z delodajalcem o neto placi ker to jaz dobim… mene ne zanima bruto placa ali bi me morala? Uglavnem ce zdaj dobim 1300 neto in moram nekako na boljse potem se mi splača prestopit za koliko v primeru te bonitete? Vsaj toliko kot že imam? ali bi sprejel tudi 1100? 1200?

Vsekakor se placa dogovarja v bruto znesku – neto je pri npr.upostevanju olajsav pri enakem brutu drugacen, odvisno od VDC.
Nekdo brez otrok bo imel bistveno nizji neto kot pa nekdo s tremi oz.olajsavami za tri (se dogaja zal tudi to, da upostevajo pri obracunih celo neobstojece otroke), pa imata enak bruto.

OK razumem.. ampak ne vem oz me je strah da dobim večji bruto ampak potem padem v nek višji davek in sem potem na istem ali mogoče lahko tudi na slabsem? ugalvnem pri sebi sem nekako predelal da bi blo odlicno da imam plačo toliksno da ko mi odbijejo boniteto dobim ven 1300 🙂

Pa saj se dohodnina izracunava po razredih, do XY zneska je dolocen {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, nov {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} velja za visji znesek in ne za celoten.

Zakaj se dogovarja o bruto plači, ampak ne o neto:
Kot prvo – kot je napisala že Barca – neto plača je odvisna od olajšav;

Drugič – dohodnina se obračunava po razredih: npr. če zaslužiš 1.300, se ti bo od 668 eur obračunalo 16{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dohodnine od preostalih 632 pa 27{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Primer je simboličen, brez olajšav (tudi brez splošne). Lestvice se spremijajo najmanj letno, da o spremembi zakonodaje ne govorim.

Tretjič -boniteta je odvisna od vrednosti in starosti avta in od evidentiranja (ločevanja zasebnih in privat) prevoženih kilometrov in ni fiksna, ampak se spreminja (manjša) glede na starost avta.

Obstajajo zastonj spletni izračuni za izračun bonitete in preračun iz bruto v neto (in obratno), pa si vnesi cifre, pa boš videl za občutek, kje si.
Drugače se ti pa služben avto splača, čeprav ne boš dobil kilometrine in prevoza na delo. Firmam se pa izplača samo, če bi bil veliko na službenih poteh. Ampak se mi zdi, da bo tega čedalje manj, ker FURS pri inšpekcijskih pregledih v povezavi z DDPO stroške (gume, zavarovanje, gorivo, servis) za služben avto, ki se uporablja tudi v privat namene, tretira kot poslovno nepotreben strošek.

In najbolj pomembno četrtič – ti dobiš bruto plačo. To je tvoj zaslužek. Samo del tega zaslužka (prispevki in davki) pač v tvojem imenu, da delodajalec državi.

vse mi je jasno glede placila bonitete.. zame pride 375e prvo leto potem se manjsa… tudi kar se tice bruta in placevanja davkov imas prav… torej nek izracun kaze da je treba imet se vedno cca 1500-1600 neto pa naj odbijejo teh cca 400e in sem na boljsem 🙂

New Report

Close