Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Smo vsi ljudje zgolj reklamni panoji svojih znamk (pardon, "izibre")?

Smo vsi ljudje zgolj reklamni panoji svojih znamk (pardon, "izibre")?

Ne nismo reklamni panoji. Ker imamo vsi ljudje omejen budget. Izbiraš pri nakupu med znamko in lastnostmi.
Ti bom razložila kar mislim na primeru avta, potem avto zamenjaj z ostalimi stvarmi ki jih omenjaš.
Tvoj budget je npr XYZ€. Avto višje znamke le osnovna oprema stane XYZ. Nižja znamka stane seveda manj, a če ti kaj pomeni še lastnost/dodatna oprema, ko to dokupiš prideš na XYZ€. Zdaj to je ultra poenostavljeno, a poanta je, da za isto vsoto dobiš v prvem primeru znamko in nič dodatne opreme, v drugem pa random znamko s polno druge opreme/asistence.
To je seveda poenostavljeno, da lahko razložim kar mislim. Nismo le panoji znamk, znamko vidijo drugi, drugi ne vidijo dodatnih lastnosti/funkcij/dodatkov/… odvisno od primera.
Torej naš budget pokrije= znamka + lastnosti/dodatna vrednost
Ko znamko vidijo drugi “na panoju”
Dodatne vrednosti ne je znana le nam
Nismo je to kar vidijo drugi (znamka) ampak celota (znamka+lastnosti)


“Visja znamka” je lahko marsikaj. Vsekakor precej vec od imidza. Ne vedno, vseeno pa “visja znamka” pogosto pomeni tudi boljso kakovost produkta ali storitve.

Ko se ze omenja avte… Vsi imajo kolesa. Verjetnost, da kaksnega v luknji “zgubis” pa je vecja v golfu z dodatno opremo kot audiju brez, pa ceprav morda enako staneta.

Skratka, zadeve so zelo kompleksne. Razlikujejo se od primera do primera.

Kupujem očala, edini kriterij je najboljše kaj mi lahko trg ponudi in denar ne igra vloge. Podobno tudi na drugih področjih, zdaj ali je to prevzetno ali skrbno….dobra tema 🙂


Imaš ljudi, ki kupujejo znane in prestižne (obstajajo prestižne znamke ki niso tako zelo znane, v bistvu so znane manjsemu krogu ljudi t.i resničnim ljubiteljem) znamke (niso vse znane znamke tudi prestižne navkljub ceni) radi reda ali zato ker je to moderno in kot praviš must have. In imaš ljudi ,ki kupujejo znane in prestižne znamke ker vidijo nekaj nad samim imenom. Da bi res začutil neko znamko- izdelek ali lahko kar rečem umetnika ali več njih,ki stoji/jo za izdelkom (ni važno je to avto, nakit, parfum, čevlji,luster…) moraš vedeti veliko več kot samo ime in da je to moderno. Šele potem se odločiš za nakup seveda mora biti med teboj in zadevo kemija, če je ni ostane izdelek kot pes brez lastnika navkljub nakupu.


“Visja znamka” je lahko marsikaj. Vsekakor precej vec od imidza. Ne vedno, vseeno pa “visja znamka” pogosto pomeni tudi boljso kakovost produkta ali storitve.

Ko se ze omenja avte… Vsi imajo kolesa. Verjetnost, da kaksnega v luknji “zgubis” pa je vecja v golfu z dodatno opremo kot audiju brez, pa ceprav morda enako staneta.

Skratka, zadeve so zelo kompleksne. Razlikujejo se od primera do primera.
[/quote]

audije vozi vsak cigan, dobesedno…. ga vseeno kupiš? ali ti je to antireklama?

Meni se zdi, da smo povečini ljudje kar lepo ujetniki navade. Ko potrebujemo nek izdelek, se nam je enostavno lažje opreti na naše pretekle izkušnje z izdelki in njihovimi proizvajalci. Dosti ljudi nima želje, interesa, volje in časa za ponovno analizo in brskanje med vso izbiro, ki je na trgu. Še posebno, če vemo, da nek točno določen proizvajalec nudi izdelke, ki nam odgovarjajo in so nam do sedaj dobro služili.

Naj ponazorim na lastnem primeru. Kupila sem tekaške čevlje znamke X. Dobro so mi služili. Ker jih moram zamenjati, enostavno nimam interesa ponovno probavati ogromnega števila čevljev raznih znamk, saj bom z veliko verjetnostjo v firmi X ponovno našla par, ki mi bo sedel na nogo, se mi bo dobro obnesel (če le firma v tem času ni znižala kvalitete svojih izdelkov) in mi je na splošno všeč. Zakaj torej zapravljati čas za odkrivanje nečesa drugega, če pa vem, s čim sem zadovoljna.
Isto velja, ko si kupujem parfum, ličila, sončna očala, oblačila, čevlje.

Tisto, kar velikemu deležu ljudi zares približa neko znamko in zaradi česar ji ostajajo lojalni, je njihova osebna pozitivna izkušnja z izdelki tega proizvajalca.

Marsikatera od izjemno prestižnih znamk svoj sloves ohranja ravno zato, ker so se njihovi pretekli izdelki izkazali za kvalitetne, brezčasne ter estetsko dovršene. Ljudje namreč ne cenimo le uporabnosti in dolgoživosti nekega izdelka, ampak imamo tudi čut za estetiko in opazimo nam všečen dizajn. Vsak od nas ima malo drugačen okus, vendar se določene stvari pač zdijo lepe in privlačne večjemu deležu ljudi. Normalno je, da so zato tudi bolj cenjene in zaželene.
Seveda lahko v tem oziru omenimo vpliv marketinga, mode, trendov in kar je še zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na našo izbiro, ampak to ne spremeni dejstva, da ima vsak od nas v sebi tudi nam lasten občutek za to, kaj nam je vizualno všečno in kaj ne. Izdelki, ki so le neka trenutna modna muha, se bodo dolgoročno zelo težko obdržali na trgu, medtem ko le redki izjemno dobro domišljeni in dobro narejeni izdelki sčasoma pridobijo sloves kultnih predmetov. Širše gledano se potem ta sloves sčasoma prenese tudi na samo znamko kot tako.

Druga stran istega kovanca so pa izdelki, ki so nam zanimivi zato, ker so novi, napredni in tehnološko inovativni. Ljudje imamo radi tudi tisto, kar na nekem področju ocenimo kot zares revolucionarno in sveže. Če se le dobro obnese in nam je všeč ;). Tak primer je recimo Tesla, ki je združila napredno tehnologijo in privlačen dizajn. To je vedno recept za uspeh, ker ljudje te kvalitete cenimo. Problem je le v tem, da v resnici takega izdelka ni enostavno narediti. Trudijo se mnogi, uspe le redkim. In zato taki izdelki tudi hitro in upravičeno pridobijo status “kultnega”.


Fame in znamka, ni eno ter isto.
So pa ljudje, ki so to združili – influencerji.

Obrtnikov ni med njimi. Še manj s tem dvignejo ceno svojega dela.. kjer pa bo znan kipar imel drugačno tarifo od neznanega.

De omnibus disputandum..


Fame in znamka, ni eno ter isto.
So pa ljudje, ki so to združili – influencerji.

Obrtnikov ni med njimi. Še manj s tem dvignejo ceno svojega dela.. kjer pa bo znan kipar imel drugačno tarifo od neznanega.
[/quote]

Z fame lahko lansiraš znamko, če hkrati še vložiš v marketing.
Finta je, da obrtnikom ne diši širjenje firme in zaposlovanje dodatnih ljudi, sami imajo pa brez tega čisto dovolj dela.

Znamke obvladajo že otroci.. saj gre velik del sredstev tako v reklamiranje, kot oblikovanje samih logotipov in piktogramov.
Znamke človek tako pozna čisto po principu “osmoze”, naslavljajo pa čisto osnovne človeške kognitivne sposobnosti. Zato bo že 2 in 3 letnik prepoznal in pokazal “M’cedes”.

Vse znamke se pa seveda borijo za nove stranke in njihovo “zvestobo”.
Vse politične stranke so vse postale “znamke”, samo z dokaj slabimi logotipi in marketingom..

“Znamka” je pa tudi način naše lastne izbire. Je ta osnovan na kateri noti: ekološki, lokalni, prestižni ali racionalni oz. vedno vse najcenejše možno (beri: stiskaški)?

De omnibus disputandum..

Z fame lahko lansiraš znamko, če hkrati še vložiš v marketing.
Finta je, da obrtnikom ne diši širjenje firme in zaposlovanje dodatnih ljudi, sami imajo pa brez tega čisto dovolj dela.
[/quote]
Imaš manufakture, ki imajo “ime”.. torej se ne vlaga ne v širjenje firme,ne zaposlovanje.. bazira na človeku,njegovemu delu. Rokodelskih spretnostih.

Ampak očitno so potrebe po vrhunskih rokodelcih – “obrtnikih” zamrle nekje z gradnjo cerkva?

Vsi obrtniki se “borijo” znotraj diskontne ponudbe.. ni odstopanj s kvaliteto. Kar pomeni, da ljudem to področje ostaja stiskaško.. in se ven mečejo raje z designersko WC školjko, kot vrhunskim keramičarjem.
Pa so še Rimljani znali položiti umetelne mozaike. Sedaj je vse generično, industrijsko.. položeno čim ceneje.

De omnibus disputandum..


O poantah torbic je že Heroica.. samo dodajam: razlika med 3000 EUR in 30 EUR torbico še kako je.
Bistvena in opazna.. tudi, če je cenejša njena replika. Materiali, kakovost izdelave, kot dolgotrajnost bo vse v prid dražji.

Ni pa ta kvaliteta mnogokratnik “boljšosti”, ki jo kaže razlika v ceni.

Dokumentarec pred kratkim je pa prikazal, da znajo materiali tako za cenene, kot prestižne znamke izhajati iz istih katastrofalno ne-etičnih farm po Aziji.

De omnibus disputandum..


O poantah torbic je že Heroica.. samo dodajam: razlika med 3000 EUR in 30 EUR torbico še kako je.
Bistvena in opazna.. tudi, če je cenejša njena replika. Materiali, kakovost izdelave, kot dolgotrajnost bo vse v prid dražji.

Ni pa ta kvaliteta mnogokratnik “boljšosti”, ki jo kaže razlika v ceni.

Dokumentarec pred kratkim je pa prikazal, da znajo materiali tako za cenene, kot prestižne znamke izhajati iz istih katastrofalno ne-etičnih farm po Aziji.
[/quote]

Seveda je razlika. Zato je pa realna cena take original torbice recimo 300 evrov, 3000 pa nikakor ne.
300 € dam z veseljem (če me res zadane😉) 3000 pa niti v sanjah.

Ni nekega dejanskega pravila. Poceni stvari se lahko izkažejo za nekvalitetne, hkrati pa so drage stvari lahko izredno problematične.. saj jih trgovec ni prodal veliko, niti jih montažerji/serviserji ne obvladujejo, saj stvar prvič vidijo.

Kot je že Richard Dawkins, je bitje najbolj varno na sredini čredi, oponašajoč vedenjsko, vsebinsko čredo okoli sebe.

Če je najbolj prodajani avtomobil VW Golf 1.6.. potem boš najbolj prišel skozi s takšnim nakupom.. saj je največ takšnih vozil bilo narejenih (s tem tudi skupno največ km, težav in težavic, ki bodo prej odkrite in odpravljene..), posledično pa bo tudi izdelek in vzdrževanje najbolj racionalno upravičeno.
Najcenejši model in najdražji.. te varnosti v številki nimata.

Vsaka izbira je pa kompromis različnih stvari.. in če je kompromis nagnjen na tehtnici zgolj v to: “Kaj si bodo pa drugi mislili?” ali pa “Samo, da je najcenejše/najdražje?”
je človek verjetno že ujet.

Pa že v osnovi dejanske izbire ni. Zgolj konsenzi in kompromisi.

Če pa namesto Golfa, ki ga dejansko večina ljudi potrebuje.. kupi Bentleya, ki ga niti ne potrebuješ (večji del nabora sposobnosti vozila), je pa to že druga stvar.

Ampak, v osnovi je bila tema bolj mišljena v smeri uslug, ne proizvodov. Gre posameznik, par.. k zvezdnemu terapevtu zato, da lahko rečejo, da so tam bili ali zato, ker iskreno iščejo pomoč?

De omnibus disputandum..


Fame in znamka, ni eno ter isto.
So pa ljudje, ki so to združili – influencerji.

Obrtnikov ni med njimi. Še manj s tem dvignejo ceno svojega dela.. kjer pa bo znan kipar imel drugačno tarifo od neznanega.
[/quote]

Tko nekako, a ne Stepni Volk or whatever?

Za osebno blagovno znamko si že slišal? Če ne, potem verjetno zadnjih nekaj let hodiš po svetu s plašnicami na očeh in ušesih. In nekateri obrtniki (in ostali izvajalci) jo imajo. Točno se ve, h komu greš, če želiš, da je nekaj narejeno v nulo. Od keramičarjev, mizarjev itd. itd. To je njegova osebna BZ, ki jo je zgradil s svojim delom in odnosom. In to gre od ust do ust. Ne rabijo nobenega YT ipd. In verjemi mi, da so tarife nekaterih pozlačene, pa so vseeno polno zasedeni.

Mimogrede, še do nedavnega gospa Grošelj ni imela IG in FB, niti spletne strani (ali POS terminala v trgovini), pa smo vse ženske točno vedele in cedile sline za njenimi torbicami.

BTW, in kipar ni obrtnik, temveč umetnik.

Ampak, v osnovi je bila tema bolj mišljena v smeri uslug, ne proizvodov. Gre posameznik, par.. k zvezdnemu terapevtu zato, da lahko rečejo, da so tam bili ali zato, ker iskreno iščejo pomoč?
[/quote]

Glede zvezdnih in “zvezdnih” terapevtov…oboje:) Eni zato, da lahko rečejo, da so bili tam, drugi ker res iščejo pomoč in so tile zvezdni najbolj opevani oz med iskanjem vedno zraven padejo. Ali je dober oz ali jima pomaga ali ne, pa je odvisno od vsakega para posebej, enim bo, drugim ne bo. Ampak spet, to je pri vsaki stvari/storitvi enako. Pa da ne zaidem.

Super sem zadovoljna s svojo frizerko. Pa me je enkrat vseeno prijelo, da sem šla k zvezdniškemu Stevotu. Pa ne zato, ker da bi rekla, da sem bila pri njemu (je čisto predrag za moj proračun), ampak da preizkusim tega zvezdniškega frizerja. Je upravičen tega naslova? Enkrat in nikoli več. Sem imela previsoka pričakovanja? Ne vem, visoka so bila sigurno, glede na njegov renome. Kaj sem iskala pri njemu? Nekaj več kot le navadno frizuro:) Saj je vendar zvezdniški:) Sem komu povedala kje sem bila pri frizerju? Nikomur, mi je bilo tako nerodno, sploh če bi me kdo zraven vprašal še za ceno frizure:):):)

New Report

Close