Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Smo že ven iz krize

Smo že ven iz krize

Srednji razred očitno le ni tako obubožan kot rad jamra. Preveč je črnogledosti iz navade. Ena vzpodbudna novica:

Tudi avgusta boljša prodaja avtomobilov
Po slabšem prvem polletju kot lani julija in avgusta prodaja vozil v Sloveniji raste
9. september 2013 ob 13:32
Ljubljana – MMC RTV SLO
Do konca avgusta je bilo v Sloveniji registriranih 35.831 novih osebnih in 4.372 novih lahkih gospodarskih vozil, kar je več kot v enakem obdobju lani.

Po prvem polletju je seštevek registracij novih osebnih in lahkih gospodarskih vozil na slovenskem trgu obtičal pod lansko ravnjo, do izenačitve pa je manjkalo le 148 registracij. Že julija je seštevek za 68 registracij preskočil lansko raven, avgusta pa se je razlika povečala na 446 registracij več v osmih mesecih leta.

Boljša prodaja osebnih in lahkih gospodarskih vozil
V avgustu je bilo registriranih 3.373 osebnih vozil, kar je 301 vozilo več v primerjavi z lanskim avgustom, ko je bilo registriranih 3.072 osebnih avtomobilov. Skupni letošnji seštevek registracij novih osebnih avtomobilov je tako do konca leta zlezel do seštevka 35.831, kar je 327 registracij več kot lani v enakem obdobju (35.504 registracije).

Precej več je bilo v letošnjem avgustu registriranih tudi novih lahkih gospodarskih vozil. Letos se je seštevek povzpel do 471, kar je 71 LGV-jev več kot v lanskem avgustu, ko so jih registrirali le 394.

Kaj pa slovenska folklora imeti super avto, po drugi strani pa komaj preživeti?

Ne vem, meni take statistike ne povedo veliko o standardu Slovencev. 🙂

Očitno živiš na luni, ker že vrabci čivkajo o fiktivnih poslih pri prodaji avtomobilov. Večina je šla kar lepo v tujino. Slovenci smo še zmeraj revni, če te to kaj tolaži.

nova
Uredništvo priporoča

Kupovati nove avtomobile ne pomeni eksistenčne ogroženosti. Je precejšnja razlika med življenjem ob repi in krompirju, ker je šel denar za nov avto ali življenju ob repi in krompirju, ker ni denarja za karkoli drugega. Tisti, ki res nima denarja, novega avtomobila ne more kupiti, mar ne?

Kar potolaži se, da smo Slovenci med najbolj premožnimi v Evropi in svetu. Kje še 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prebivalstva biva v lastniških hišah in stanovanjih? Koliko je še držav, kjer en osebni avtomobil pride na dva prebivalca kot pri nas? Tudi tujci se čudijo, ko pridejo k nam.

Kar potolaži se, da smo Slovenci med najbolj premožnimi v Evropi in svetu. Kje še 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prebivalstva biva v lastniških hišah in stanovanjih? Koliko je še držav, kjer en osebni avtomobil pride na dva prebivalca kot pri nas? Tudi tujci se čudijo, ko pridejo k nam.[/quote]

Itak, da se čudijo, saj se ti tudi čudiš, če greš v tujino. V človeški naravi je, da hodi po svetu in se čudi :-). To je tak bolj smešen argument.

Sicer so pa k tej povečani prodaji po moje pripomogle tudi akcije v stilu “še do konca avgusta ps starim ddv-jem) in so vsi, ki so itak imeli v načrtu kaj kupit, pohiteli.

Kar potolaži se, da smo Slovenci med najbolj premožnimi v Evropi in svetu. Kje še 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prebivalstva biva v lastniških hišah in stanovanjih? Koliko je še držav, kjer en osebni avtomobil pride na dva prebivalca kot pri nas? Tudi tujci se čudijo, ko pridejo k nam.[/quote]

Itak, da se čudijo, saj se ti tudi čudiš, če greš v tujino. V človeški naravi je, da hodi po svetu in se čudi :-). To je tak bolj smešen argument.

Sicer so pa k tej povečani prodaji po moje pripomogle tudi akcije v stilu “še do konca avgusta ps starim ddv-jem) in so vsi, ki so itak imeli v načrtu kaj kupit, pohiteli.[/quote]

Če bi bili res reveži, take akcije ne bi dosegle namena. Če imaš vedno denar za vsake marketiške finte in akcije, potem pač nisi revež. Tujci so pri nas presenečeni nad jamranjem domačinov, glede na to, kakšen visok življenjski standard imamo. Ni jim jasno, kaj bi mi še radi?

Denarja v SLO sploh ni malo in še manj premalo. Le razporejen ni enakomerno in še manj – pošteno.

Pri vsaki pasji kupčiji se podmazuje, poneverja, utajuje in na vsa možne načine goljufa, tako, da na koncu obe strani dobro skozi prideta;)

In dokler bo večina državljanov mnenja: če vsi kradejo, zakaj jaz ne bi? potem moramo sprejeti to, kar imamo in se še naprej držati starega socialističnega rekla: Znađi se!

Kar potolaži se, da smo Slovenci med najbolj premožnimi v Evropi in svetu. Kje še 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prebivalstva biva v lastniških hišah in stanovanjih? Koliko je še držav, kjer en osebni avtomobil pride na dva prebivalca kot pri nas? Tudi tujci se čudijo, ko pridejo k nam.[/quote]

Kar tretjina vseh registracij avtomboilov pri nas je bila med 29. in 31. julijem. A smo res Slovenci takrat množično drli v salone ali se dogaja kaj drugega? Res še niste slišali za enodnevne registracije?

sprehodite se 10 v mesecu čez kakšen nakupovalni center…
al pa kakšno nedeljo dopoldne…

http://www.delo.si/druzba/na-kolesih/delova-tema-avtomobile-kupujemo-pa-tudi-veselo-izvazamo.html

V resnici je prodaja porazna.

Kar potolaži se, da smo Slovenci med najbolj premožnimi v Evropi in svetu. Kje še 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prebivalstva biva v lastniških hišah in stanovanjih? Koliko je še držav, kjer en osebni avtomobil pride na dva prebivalca kot pri nas? Tudi tujci se čudijo, ko pridejo k nam.[/quote]

Kar tretjina vseh registracij avtomboilov pri nas je bila med 29. in 31. julijem. A smo res Slovenci takrat množično drli v salone ali se dogaja kaj drugega? Res še niste slišali za enodnevne registracije?[/quote]

Čakaj malo, kdo pa ima kakšen profit od teh enodnevnih registracij? A zdaj pa prodajalci kar drug drugemu prodajo tretjino avtomobilov in si delajo stroške davka in registracij, da bodo statistiko popravljali? Daj malo razloži to.

Prosim, ne širi neresnic, smo v vrhu glede tega, kako dolgo mladi živijo pri starših. Ja, drži, stara in srednja generacija ima lastniška stanovanja, mladi pa živijo pri starših do 40-ega.

Kar tretjina vseh registracij avtomboilov pri nas je bila med 29. in 31. julijem. A smo res Slovenci takrat množično drli v salone ali se dogaja kaj drugega? Res še niste slišali za enodnevne registracije?[/quote]

Čakaj malo, kdo pa ima kakšen profit od teh enodnevnih registracij? A zdaj pa prodajalci kar drug drugemu prodajo tretjino avtomobilov in si delajo stroške davka in registracij, da bodo statistiko popravljali? Daj malo razloži to.[/quote]

Jao si težek/ka. Čez nekaj mesecev, ko bo tu trojka, bo šlo itak dol vse za nekaj 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, do takrat pa nam pusti še malo dihati.

Čakaj malo, kdo pa ima kakšen profit od teh enodnevnih registracij? A zdaj pa prodajalci kar drug drugemu prodajo tretjino avtomobilov in si delajo stroške davka in registracij, da bodo statistiko popravljali? Daj malo razloži to.[/quote]

Jao si težek/ka. Čez nekaj mesecev, ko bo tu trojka, bo šlo itak dol vse za nekaj 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, do takrat pa nam pusti še malo dihati.[/quote]

Aja, potem zdaj jamrate za trening, da boste imeli kondicijo, ko boste jamrali z razlogom?

Prosim, ne širi neresnic, smo v vrhu glede tega, kako dolgo mladi živijo pri starših. Ja, drži, stara in srednja generacija ima lastniška stanovanja, mladi pa živijo pri starših do 40-ega.[/quote]

Saj stara in srednja generacija se najbolj pritožujeta. Če se mlajši kaj oglasijo, jih stari jamrači takoj zatrejo, da so preveč razvajeni in ne vedo, kaj je življenje.

Kar tretjina vseh registracij avtomboilov pri nas je bila med 29. in 31. julijem. A smo res Slovenci takrat množično drli v salone ali se dogaja kaj drugega? Res še niste slišali za enodnevne registracije?[/quote]

Čakaj malo, kdo pa ima kakšen profit od teh enodnevnih registracij? A zdaj pa prodajalci kar drug drugemu prodajo tretjino avtomobilov in si delajo stroške davka in registracij, da bodo statistiko popravljali? Daj malo razloži to.[/quote]

Med drugim gre tudi za nekaj takega ja.
In vidim, da je pravzaprav učinkovita finta, glede na to, da se eni čudite do vesolja in še dlje.

Kar tretjina vseh registracij avtomboilov pri nas je bila med 29. in 31. julijem. A smo res Slovenci takrat množično drli v salone ali se dogaja kaj drugega? Res še niste slišali za enodnevne registracije?[/quote]

Čakaj malo, kdo pa ima kakšen profit od teh enodnevnih registracij? A zdaj pa prodajalci kar drug drugemu prodajo tretjino avtomobilov in si delajo stroške davka in registracij, da bodo statistiko popravljali? Daj malo razloži to.[/quote]

A je tako težko kliknit link?

Toda že dolgo je javna skrivnost, da podatki o prodaji novih avtomobilov – zbirajo se na različnih naslovih – niso realni oziroma ne ustrezajo dejanskemu stanju. Zakaj ne? Predvsem zaradi tako imenovanih enodnevnih registracij oziroma izvoza avtomobilov, ki so sicer namenjeni slovenskemu trgu, vendar do kupca v Sloveniji nikoli ne pridejo. Sliši se nekoliko zapleteno, v resnici je precej preprosto.

Vsi zastopniki tujih avtomobilskih tovarn in njihovi trgovci si seveda želijo čim boljše prodaje. Visoki tržni deleži oziroma prodajne številke ne prinašajo samo večjega zaslužka, temveč v številnih primerih tudi bonuse v obliki nižjih nabavnih cen in podobnega. Ker je tako, so se v Sloveniji v zadnjih letih zelo razširile enodnevne registracije. To pomeni, da zastopniki oziroma trgovci večinoma proti koncu meseca za dan registrirajo novo vozilo, ki se potem v statistiki šteje kot prodano, nato ga znova odjavijo.

Zelo se je povečal tudi izvoz novih avtomobilov na trge, kjer so cene višje, predvsem v Nemčijo in morda tudi v Avstrijo. Darko Horvat, direktor Avtomerkurja, d. d., se strinja z oceno, da je enodnevnih registracij oziroma izvoza od 10 do 15 odstotkov od siceršnje ali uradne prodaje novih avtomobilov. To bi, recimo, pomenilo, da je bilo letos tako registriranih oziroma izvoženih vsaj kakšnih 5000 vozil, ki jih statistika šteje med prodane na slovenskem trgu. To tudi pomeni, da je realni trg z novimi avtomobili v Sloveniji veliko manjši, kot se zdi.

Dejstvo je, da se s tem ukvarjajo številni zastopniki tujih avtomobilskih tovarn – nekateri bolj drugi manj; takšnih, ki tega ne počnejo, je menda razmeroma malo. Miha Ažman, prvi mož BMW Slovenija, pravi, da so enodnevne registracije nesmiselne, saj s tem sam sebi zabiješ gol. Jasno je, da novi avtomobil, ki ga v resnici prodajo v Sloveniji, prinaša denar tudi pozneje v okviru tako imenovanih poprodajnih aktivnosti. Ko in če gre vozilo na tuje, se seveda ne pripelje na servis, zanj ni sklenjeno osnovno in kasko zavarovanje ipd. Skratka, zdi se, da so koristi zelo kratkoročne, pa vendarle so – ker sicer ne bi bilo tako, kot je.

Velike razlike v cenah

Bolj ali manj je tudi znano, da so cene novih avtomobilov v državah Evropske unije zelo različne (gre seveda za neto cene, saj je treba pri nakupu avtomobila DDV plačati v državi registracije). Čeprav evropska komisija pogosto pregleduje cene in se po svoje morda tudi trudi, da bi bile razlike čim manjše, ji to ne gre najbolje od rok. To je eden glavnih razlogov, da se je ob enodnevnih registracijah tako razmahnil tudi izvoz novih avtomobilov predvsem v Nemčijo.

Kot pravijo, je bavarska trgovska hiša Autowelt Simon v Sloveniji menda najela ali zaposlila človeka, ki pri slovenskih trgovcih išče nove avtomobile za izvoz v Nemčijo. Ker so tam cene praviloma višje, sta lahko zadovoljna oba: slovenski trgovec, ki je avtomobile prodal, si izboljšal prodajno statistiko in tudi zaslužil, nemški trgovec pa zato, ker ima avtomobile in ker je kljub vsemu tudi nekaj zaslužil. Po pisanju nemškega Auto Bilda je mogoče pri nakupu posameznih avtomobilov privarčevati tudi do 40 odstotkov – toliko je menda pri njih dražji hyundai i30 1,4 base, medtem ko je menda VW golf 1,4 TSI comfortline dražji za dobrih 23 odstotkov, mercedes C 220 CDI classic prav tako ipd.

Ni sicer jasno, kje so ti isti avtomobili toliko cenejši, kot navajajo, vendar je znano, da so neto cene avtomobilov prav pri nas med najnižjimi v Uniji. Pa kljub temu omenjena revija priporoča nakup novega vozila doma, kar je po svoje razumljivo, saj se tako kupec izogne morebitnim zapletom pri uveljavljanju garancij in še marsičesa. Tako ali drugače – prodaja novih avtomobilov v Sloveniji pozna veliko stranskih poti.

Jaka muda! Če je tista številka vsaj približno realna, pri nas še vedno ostane okoli 50 000 novih prodanih avtomobilov na leto. Kdo to kupuje, če smo tako obupno revni?

Pri nas je cel kup ljudi srednje ali starejše generacije, ki so se zazihrali v udobnih službicah. Mladina pa gaga za določen čas, na avtorskih, na podjemnih..

Ocene so, da naj bi bilo delo 30 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prodaj fiktivnih, trg pa je upadel za 5 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Za toliko se je torej zmanjšal delež ljudi, ki si lahko privoščijo nov avto. To ne pomeni, da si ga ne more nihče več. Pa kaj vam je? Si prav želite, da ne bi bilo več Slovenca, ki ima za nov avto? Jaz si ga lahko še zmeraj kupim, ampak ker ne vem, kaj bo jutri, si ga pač ne bom. Ker je kriza nepredvidljiva.

Ocene so, da naj bi bilo delo 30 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prodaj fiktivnih, trg pa je upadel za 5 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Za toliko se je torej zmanjšal delež ljudi, ki si lahko privoščijo nov avto. To ne pomeni, da si ga ne more nihče več. Pa kaj vam je? Si prav želite, da ne bi bilo več Slovenca, ki ima za nov avto? Jaz si ga lahko še zmeraj kupim, ampak ker ne vem, kaj bo jutri, si ga pač ne bom. Ker je kriza nepredvidljiva.[/quote]

Jaz kar vidim dosti sijočih novih avtomobilskih modelov s slovenskimi tablicami na cesti. Gre za realne avtomobile z resničnimi ljudmi v njih. Nobene fikcije. Na ocene o fiktivni prodaji se pa ne bi zanašal. Kako pa pridejo do njih? Kar malo po občutku, a ne. Tako kot je občutek, da smo Slovenci vsi na pragu revščine, narod pa vsak dan veseljači na tekmah in v oštarijah pred zasloni, kjer se odvija euro basket. Če je to revščina, naj nam kar traja.

in kje v tem piše kdo so kupci,…. lahko so celo podjetja ki obnavljajo svoj vozni park

Res veliko:-)))

Torej bomo v 20 letih zamenjali jeklene konjičke!!!

Res veliko:-)))

Torej bomo v 20 letih zamenjali jeklene konjičke!!![/quote]

Ja, kar veliko za tako revščino, kjer jih toliko jamra, da za kruh nimajo. Jeklene konjičke se menja tudi staro za manj staro. Za dve – tri leta stare. Koliko takih uvozimo iz tujine? Ta trg je menda tudi v porastu.

New Report

Close