Špar, hebem vam vašo aplikacijo in sistem
Ok, sem mirno požrl spremembe uveljavljanja popustov, ki jih je začetek januarja uvedel Špar. Nisem eden od tistih upokojencev, ki na blagajni štejejo cente, ali pozabijo stehtati zelenjavo. Nakupovanje dojemmam kot čisto izgubo svojega časa, sem pa toliko škrt, da hočem uveljavljati popuste, ki jih pri online nakupih ne morem.
Ampak pogrela me je razlaga Šparovega direktorja o izboljšani uporabniški izkušnji kar dojemam kot čisto podjebavanje.
Sedaj moram na hitri blagajni čakati asistentko, da mi odobri 25% popust, prej je bilo to avtomatsko. Sedaj moram imeti na običajni blagajni v eni roki denarnico z bančno kartico, v drugi telefon z 10% kuponom, prej je bila ena roka prosta, kartico zvestobe je blagajničarka poskenirala na začetku, 10% popust avtomatsko na koncu, bančno kartico sem prislonil na koncu, oboje iz denarnice v eni roki, brez potrebe po prekladanju telefona.
Torej je zame edini rezultat Šparove spremembe več čakanja in prekladanja denarnice in telefona po rokah.
Ma hebem vam novi sistem, norčujete se iz ljudi.
Čebela_adela, 22.01.2024 ob 14:08
hodiš še pa vedno tja.
v šparu so vkalkulirali, da bo cca 20% kupcev pustilo popuste po novem pri miru, in bodo imeli višji promet in višji dobiček. to je vsa znanost pri tem
kupci pa se bunite, a še vedno hodite tja.
A to so ti v Šparu povedal?
Stari Cinik, 22.01.2024 ob 13:54
Ok, sem mirno požrl spremembe uveljavljanja popustov, ki jih je začetek januarja uvedel Špar. Nisem eden od tistih upokojencev, ki na blagajni štejejo cente, ali pozabijo stehtati zelenjavo. Nakupovanje dojemmam kot čisto izgubo svojega časa, sem pa toliko škrt, da hočem uveljavljati popuste, ki jih pri online nakupih ne morem.
Ampak pogrela me je razlaga Šparovega direktorja o izboljšani uporabniški izkušnji kar dojemam kot čisto podjebavanje.
Sedaj moram na hitri blagajni čakati asistentko, da mi odobri 25% popust, prej je bilo to avtomatsko. Sedaj moram imeti na običajni blagajni v eni roki denarnico z bančno kartico, v drugi telefon z 10% kuponom, prej je bila ena roka prosta, kartico zvestobe je blagajničarka poskenirala na začetku, 10% popust avtomatsko na koncu, bančno kartico sem prislonil na koncu, oboje iz denarnice v eni roki, brez potrebe po prekladanju telefona.
Torej je zame edini rezultat Šparove spremembe več čakanja in prekladanja denarnice in telefona po rokah.
Ma hebem vam novi sistem, norčujete se iz ljudi.
Res je. V petek sem šla v nabavo in mi trgovka pravi, da potrebujem Spar Aplikacijo, ker ni več 10% na celoten nakup.
Sem jim mail poslala. Naj vsaj vedo kaj si mislim
Anonimno 6494, 22.01.2024 ob 15:53
Men se nikdar ni 25% popust obračunal avtomatsko, dvomim tud da se je tebi, glede na to, da je to popust za konkreten izdelek, ki si ga izbereš sam.
Samo jamranje res nehite že, dolgočasni ste za popi****
Seveda se je 25% popust na en izdelek včasih na avtomatski blagajni obračunal drugače in hitreje. Skeniral si izdelke in ko si hotel uveljaviti 25% si skeniral kupon, ni ti bilo potrebno pritisniti ničesar, ali čakati asistenta.
Sedaj so spremenili sistem, skeniraš izdelke, potem moraš izbrati tipko 25 %, potem skeniraš kupon, potem moraš pa čakati asistenta, da se primaje in da mu fizično pokažeš kupon. Pa hebem jim vse po spisku, kdo si je zamislil ta kretenski sistem. Na avtomatsko blagajno grem ravno za to, da mi ni treba čakati na dementnike, ki štejejo cente, ali na klepetajoče blagajničarke.
Roxi, 22.01.2024 ob 17:22
Jaz naročam online specerijo od Spara. Vedno dodajo kaj gratis zraven. Dejansko mi kupon – 25 % nič ne pomeni.
Kaj pa 10% popust na celotni nakup? Ti to kaj pomeni? Če kupuješ online, popustov ni. Jaz sem nekajkrat poizkusil, pa razen res lepe zelenjave nisem dobil nobene ugodnosti.
Stari cinik, 22.01.2024 ob 17:10
Seveda se je 25% popust na en izdelek včasih na avtomatski blagajni obračunal drugače in hitreje. Skeniral si izdelke in ko si hotel uveljaviti 25% si skeniral kupon, ni ti bilo potrebno pritisniti ničesar, ali čakati asistenta.
Sedaj so spremenili sistem, skeniraš izdelke, potem moraš izbrati tipko 25 %, potem skeniraš kupon, potem moraš pa čakati asistenta, da se primaje in da mu fizično pokažeš kupon. Pa hebem jim vse po spisku, kdo si je zamislil ta kretenski sistem. Na avtomatsko blagajno grem ravno za to, da mi ni treba čakati na dementnike, ki štejejo cente, ali na klepetajoče blagajničarke.
Za izbranim izdelkom si moral skenirat kupon v fizični ali digitalni obliki. Enako je danes, ne vem v čem je problem?
Jaz mam kartico zvestobe na telefonu shranjeno v stocardu. Na google odtipkam špar kupon. Ti takoj vrže ven kupon. Uredim vse za čas posla. Upokojenci pa lahk zrežete papirnatega in ga predložite. Moja mama je upokojenka in si je vse zrihtala že pred novim letom in ima aplikacijo. Ne poroča o težavah.
Objavljam da imam tega Spara in njegovih kuponov pol kufer. Za ta teden so si dovolili v tiskani verziji objaviti kuponček z datumom 18.1. Halloo, Spar, smo že 22. . Na internetu je sicer pravi datum. In sedaj mislijo, da ljudje s kupončkom iz letaka ne bodo težili, ker ga niso natisnili. Oziroma, kolk časa bodo rabili, da bo na internetu objavljeno, da se jim je pripetila samo napaka. Dost vas imam. Je Hofer in Lidl dovolj blizu. Lepo se imejte.
Tvoje mnenje, 22.01.2024 ob 18:41
Jaz mam kartico zvestobe na telefonu shranjeno v stocardu. Na google odtipkam špar kupon. Ti takoj vrže ven kupon. Uredim vse za čas posla. Upokojenci pa lahk zrežete papirnatega in ga predložite. Moja mama je upokojenka in si je vse zrihtala že pred novim letom in ima aplikacijo. Ne poroča o težavah.
Moja mama nima pametnega telefona. In še mnogo mam in očetov. Veš koliko ljudi, ne samo da ne zna, tudi slabo vidi na blizu? Mogoče ti bo jasno, ko boš starejša.
Tale špar pa je za pobruhat. Vodstvena struktura pa za odpad!!!
No preberte si, kako bo sedaj bonitetno obdobje Mercator. Prej sta bila 2 in si recimo v pol leta zbral 1250 pik in koristil 50. Ali zbral 250/500 in koristi v pol leta 10. Sedaj bodo 4 bonitetna, kjer boš v 2, 3 mesecih zbral 500 pik za 20 ali 1800 za 100. Ker se po vsakem končanem bonitetno začne z 1 naprej. Kakšen kupon bom pokoristila, brezglavo zs novost pa sigurno ne.