Sramotna vožnja v starem avtu!
Začetek proizvodnje leta 1995 in marsikatera kitajska in evropska firma še vedno ni sposobna izdelat vsaj primerljiv nov avto. Pri takih primerih se jasno pokaže kako daleč zadaj je večina avto firm… Mene bi blo sram, da bi se leta 2017 vozil v novih gnilih nikakvih jajcih. Res gre svet v maloro, če po 22 ih letih wannabe tehnološkega in dizajnerskega napredka dobiš en nikakav, grd avto iz salona…Si sploh predstavljate kakšen napredek bi dejansko moral bit v resnici, če bi šla avtoindustrija po poti računalniške??
[attachment=2]A8.jpg[/attachment]
[attachment=1]S8_w_gallardo_wheels.jpg[/attachment]
[attachment=0]audi-a8-2001-interior-9.jpg[/attachment]
Danes, ko si lahko nov avto z kreditom na 10 let privošči vsak socialni problem, dvomim, da je to še kakšen “statusni simbol”. Ok, nov npr. Ferrari že morda.
Pa en zgoraj, ki se “razvaja” in se s svojo drago “makino” pelje 3x na leto na morje. Ali še ni slišal za rent-a-car. Si omisliš super avto za en teden – precej ceneje kot te pride amortizacija lastnega. In ko te ljudje vidijo da se pelješ mimo, si vsak misli kako uspešen da si :-).
Osebno žal nisem dovolj “senzibilen” da bi znal ceniti drag “pleh”, Sem se po tednu z službenim AUDI-jem A6 vsedel v ženinega Cliota – sem se ravno tako udobno peljal 🙁
To je zgolj tvoja percepcija, ki jo projiciraš na druge in je popolnoma zgrešena, ker mnogo njih ima avto zato, da se premika od a do b in ne tako kot ti, ki s z njim zdraviš komplekse in opazuješ kdo te gleda pred semaforjem.
Finančno gledano je nakup novega avta neumnost. Že takoj, ko ga odpelješ čez prag trgovine si izgubil 1/3 denarja, tu so še vsi dragi servisi, če želiš ohranit garancijo…itd
Danes so avtomobili že toliko dovršeni, da komot voziš 10let star avto še sploh, če je to avto, ki sodi v višji srednji razred. Četudi daš na njem pol stvari zamenjat ne boš dal niti polovico tistega kar da nekdo za nov avto.
Ampak tu so čustva, ko čustveno neuravnovešene osebe zdravijo svoje komplekse, ki se jih niti ne zavedajo ne plehovju, trgovci/proizvajalci pa služijo.
To je današnja potrošniška ekonomija, ki temelji na čustveno labilnih osebkih.
Se strinjam, da človek rabi cilje v življenju, samo upam da se ti cilji ne odražajo v kupu pleha, ampak kje drugje.
Da kupiš premium avto zato, ker hočeš pokazati da nisi “kmet” je pa zgrešeno. Besedo kmet sem dal v narokovajih, ker dejanski kmetje imajo relativno soliden vozni park, predvsem ga sestavljajo precenjene znamke iz skupine VW.
“Danes, ko si lahko nov avto z kreditom na 10 let privošči vsak socialni problem, dvomim, da je to še kakšen “statusni simbol””
Hm, jaz kot espe lahko samo sanjam o kreditu na deset let, tudi na manj oz. o kreditu na sploh. Niti najcenejšega novega avta nisem sposobna skeširat – niti za 5 procentov vrednosti mojega siceršnjega premoženja ne.
Tako da ne vem, kaj potem sem. Kupujem rabljene avtomobile za največ 5000 evrov, kupim nekaj velikega, kar je bilo kot novo tam od 25. do 30.000 evrov, in se vozim kot gospa.
Sram me zaradi avtomobila ni bilo še nikoli.
“Danes, ko si lahko nov avto z kreditom na 10 let privošči vsak socialni problem, dvomim, da je to še kakšen “statusni simbol””
Hm, jaz kot espe lahko samo sanjam o kreditu na deset let, tudi na manj oz. o kreditu na sploh. Niti najcenejšega novega avta nisem sposobna skeširat – niti za 5 procentov vrednosti mojega siceršnjega premoženja ne.
Tako da ne vem, kaj potem sem. Kupujem rabljene avtomobile za največ 5000 evrov, kupim nekaj velikega, kar je bilo kot novo tam od 25. do 30.000 evrov, in se vozim kot gospa.
Sram me zaradi avtomobila ni bilo še nikoli.
[/quote]
Ko sem nazadnje – pred ~ 6 leti kupoval avto in malce hodil po avtosalonih sem nekako dobil tak občutek. Če je mimimalna plača nekje 600€, menda jo je možno obremeniti na eno tretjino (200€) na 96 obrokov je to nekje 19200 €. Seveda so tu še obresti, stroški financiranja, a brez “zmišljevanja” pri dodatni opremi lahko dobiš “navzven” kar spodoben avto. Ali je to pameten in smiselen nakup se ne bi spuščal, je pa dosegljivo. In najpomembneje – sosedom bomo pokazali !!!!
“Danes, ko si lahko nov avto z kreditom na 10 let privošči vsak socialni problem, dvomim, da je to še kakšen “statusni simbol””
Hm, jaz kot espe lahko samo sanjam o kreditu na deset let, tudi na manj oz. o kreditu na sploh. Niti najcenejšega novega avta nisem sposobna skeširat – niti za 5 procentov vrednosti mojega siceršnjega premoženja ne.
Tako da ne vem, kaj potem sem. Kupujem rabljene avtomobile za največ 5000 evrov, kupim nekaj velikega, kar je bilo kot novo tam od 25. do 30.000 evrov, in se vozim kot gospa.
Sram me zaradi avtomobila ni bilo še nikoli.
[/quote]
Ko sem nazadnje – pred ~ 6 leti kupoval avto in malce hodil po avtosalonih sem nekako dobil tak občutek. Če je mimimalna plača nekje 600€, menda jo je možno obremeniti na eno tretjino (200€) na 96 obrokov je to nekje 19200 €. Seveda so tu še obresti, stroški financiranja, a brez “zmišljevanja” pri dodatni opremi lahko dobiš “navzven” kar spodoben avto. Ali je to pameten in smiselen nakup se ne bi spuščal, je pa dosegljivo. In najpomembneje – sosedom bomo pokazali !!!!
[/quote]
Že v štartu napačna računica – po odtegljaju mora ostati še minimalna plača…