Srrrr…nj. SIOL ovo
Točno za ta problem ti ne morem svetovati, ker s siolom nimam opravkov.
Ampak za naprej … ne glede na to, kaj uporabljaš (siol, t2, gmail, hotmail, …), se ti splača v programu (outlook, thunderbird, kakroli že uporabljaš) nastaviti, da ti dol povleče celotne emaile (skupaj z vsebino in priponkami), tako da imaš lokalno vse pri sebi. Potem lahko na strežniku čarajo kar hočejo, ti imaš vsebino pri sebi. Priporočam tudi redni mesečni backup na zunanji disk, zaradi možne situacije, da ti crkne disk v tvojem računalniku.
http://med.over.net/forum5/read.php?151,8271331,8271354#msg-8271354
A če ti je izginila pošta, ki si jo s svojim poštnim odjemalcem že snela iz Siol strežnika, je napaka nekje drugje in ne pri Siolu.
Ni nujno res, ker veliko ljudi ne ve, da 1. obstajata dva protokola za odjem pošte in 2. moraš (vsaj v teh, ki jih jaz poznam) v programih posebej označiti, da ti dol potegne celotno vsebino mailov. Prva točka je pomembna zato, ker v primeru IMAP protokola lokalno stanje vedno odraža stanje na strežniku (razen, kot rečeno, če ne nastaviš drugače) in druga zato, ker imaš pri sebi zgolj meta podatke (pošiljatelj, prejemnik, naslov), ne pa vsebine.
Kako imaš nastavljeno oz. ali imaš lokalno celotne maile, najlažje preveriš tako, da izklopiš net povezavo in poskušaš prebrati kakšen star mail s priponko (recimo iz leta 2010). Če branje maila ne bo možno, potem hitro popravi nastavitve.
Spoštovani,
uporabnikom vseh naših storitev želimo zagotoviti varen dostop do interneta, varno uporabo elektronske pošte in spletne pošte SiOL ter varen dostop do servisnih strani na spletnem portalu Moj Telekom.
Opozoriti vas želimo na dve nevarnosti, ki lahko ogrozita vašo varno uporabo interneta, in sicer spletno ribarjenje (phishing) ter neuporaba avtentikacije SMTP.
Zaradi vedno večjih količin nezaželene elektronske pošte bomo na poštnem strežniku mail.siol.net v kratkem ukinili možnost pošiljanja elektronskih sporočil brez uporabe avtentikacije SMTP.
Na sistemu e-pošte bomo brezplačno aktivirali avtentikacijo SMTP, ki vam bo omogočala, da zloraba vašega poštnega naslova ne bo več možna brez poznavanja vašega uporabniškega imena in gesla.
Kaj je treba storiti v vašem programu za e-pošto?
V nastavitvah vašega programa za e-pošto SiOL je treba dopolniti naslednje nastavitve poštnih strežnikov:
POP3: pop.siol.net
Port: 110
Vrsta šifrirane povezave: Izključeno
SMTP: mail.siol.net
Port: 465
Vrsta šifrirane povezave: SSL
Strežnik za odhodno pošto SMTP zahteva preverjanje pristnosti: Vklop
V pomoč smo vam pripravili navodila za različne poštne odjemalce.
V primeru, da za prebiranje pošte SiOL uporabljate spletni dostop prek strani posta.siol.net, vam ni treba storiti ničesar.
Za dodatno pomoč smo vam na voljo prek telefona 080 1000 – 24 ur na dan, prek elektronske pošte, kamor posredujete opis napake tehnicna.pomoc@telekom.si.
Lep pozdrav.
Ni nujno res, ker veliko ljudi ne ve, da 1. obstajata dva protokola za odjem pošte in 2. moraš (vsaj v teh, ki jih jaz poznam) v programih posebej označiti, da ti dol potegne celotno vsebino mailov. Prva točka je pomembna zato, ker v primeru IMAP protokola lokalno stanje vedno odraža stanje na strežniku (razen, kot rečeno, če ne nastaviš drugače) in druga zato, ker imaš pri sebi zgolj meta podatke (pošiljatelj, prejemnik, naslov), ne pa vsebine.
Kako imaš nastavljeno oz. ali imaš lokalno celotne maile, najlažje preveriš tako, da izklopiš net povezavo in poskušaš prebrati kakšen star mail s priponko (recimo iz leta 2010). Če branje maila ne bo možno, potem hitro popravi nastavitve.[/quote]
To mi je jasno – ampak govorim o tem, da potegneš na svoj računalnik celotna sporočila in jih lahko gledaš oz.bereš tudi brez povezave.
V takem primeru je napaka nekje drugje in ne pri Siolu.
Spomnim se, da je imel Outlooe Express probleme, ko se je preseglo določeno velikost in so izginila vsa sporočila. Se je sicer dalo obnoviti z OE recovery,ampak z brezplačno verzijo je bilo zelo zamudno
Ni nujno res, ker veliko ljudi ne ve, da 1. obstajata dva protokola za odjem pošte in 2. moraš (vsaj v teh, ki jih jaz poznam) v programih posebej označiti, da ti dol potegne celotno vsebino mailov. Prva točka je pomembna zato, ker v primeru IMAP protokola lokalno stanje vedno odraža stanje na strežniku (razen, kot rečeno, če ne nastaviš drugače) in druga zato, ker imaš pri sebi zgolj meta podatke (pošiljatelj, prejemnik, naslov), ne pa vsebine.
Kako imaš nastavljeno oz. ali imaš lokalno celotne maile, najlažje preveriš tako, da izklopiš net povezavo in poskušaš prebrati kakšen star mail s priponko (recimo iz leta 2010). Če branje maila ne bo možno, potem hitro popravi nastavitve.[/quote]
To mi je jasno – ampak govorim o tem, da potegneš na svoj računalnik celotna sporočila in jih lahko gledaš oz.bereš tudi brez povezave.
V takem primeru je napaka nekje drugje in ne pri Siolu.
Spomnim se, da je imel Outlooe Express probleme, ko se je preseglo določeno velikost in so izginila vsa sporočila. Se je sicer dalo obnoviti z OE recovery,ampak z brezplačno verzijo je bilo zelo zamudno :([/quote]
Ja, ampak gre se bolj za obvladovanje tveganja kot za neko 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} rešitev. Skratka, če ti crkne lokalna kopija, imaš vse na strežniku. Če umre strežnik oz. podjetje, ki za to skrbi, crkne, potem imaš kljub temu vse lokalno. Jaz mislim, da je kar prav, da se uporabnike opozori na možnost lokalnega shranjevanja emailov. Nardil pa bo itak vsak tako kot bo želel, večini se s tem ne bo dalo ukvarjati, bo pa nekaj takih, ki bodo nasvete poslušali.
To mi je jasno – ampak govorim o tem, da potegneš na svoj računalnik celotna sporočila in jih lahko gledaš oz.bereš tudi brez povezave.
V takem primeru je napaka nekje drugje in ne pri Siolu.
Spomnim se, da je imel Outlooe Express probleme, ko se je preseglo določeno velikost in so izginila vsa sporočila. Se je sicer dalo obnoviti z OE recovery,ampak z brezplačno verzijo je bilo zelo zamudno :([/quote]
Ja, ampak gre se bolj za obvladovanje tveganja kot za neko 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} rešitev. Skratka, če ti crkne lokalna kopija, imaš vse na strežniku. Če umre strežnik oz. podjetje, ki za to skrbi, crkne, potem imaš kljub temu vse lokalno. Jaz mislim, da je kar prav, da se uporabnike opozori na možnost lokalnega shranjevanja emailov. Nardil pa bo itak vsak tako kot bo želel, večini se s tem ne bo dalo ukvarjati, bo pa nekaj takih, ki bodo nasvete poslušali.[/quote]
To pa itak, jaz imam vse lokalno in povsod še varnostne kopije ali na lastnem strežniku ali pa na zunanjem disku
Sem imela dobro šolo, ko sem še v OE reševala pošto..