Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Stare telenovele

Stare telenovele

Ker nekaterih nismo gledali in so stare telenovele med leti 1995-2005 najboljše.

Ker nekaterih nismo gledali in so stare telenovele med leti 1995-2005 najboljše.
[/quote]
Zakaj jih takrat nisi gledala, a si bila še premlada ali morda nisi imela časa?

Drgač pa bolje nebi mogla napisati, se 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} strinjam s tabo. Osvežujoče je videti, da se najdejo ludje, ki to opazijo in se zavedajo teh razlik. Namreč preveč je gledalcev, ki so pololnoma nekritični in so po sili razmer zdaj enostavno presedlali na turško sranje.

Res je da druga polovica 90ih in začetek novega tisočletja sta bila najboljši čas za telenovele. Bile so zanimive telenovele prej in tudi potem ampak v tem času je bila številčnost zanimivih produkcij največja(edino za Brazilijo nisem prepričan če isto velja, ker premalo vem, da bi podal mnenje) . Namreč šele v sredini 80ih so telenovele postale bolj drzne, prej je namreč po veliko državah latinske amerike vladala močna cenzura, tako da so telenovele res bile uglaunem le stereotipno romantične zgodbice za gospodinje, če se be motim je bila kar se tiče Mehike Rina iz 70ih prva telenovela, ki je imela tudi velik procent moških gledalcev.
V 90ih so tudi produkcije v večji meri bile dražje in bolj drzne, poleg tega pa je bil to zelo zanimiv barvit čas, zdi se mi da je Mehika in nasploh latinska amerika vedno bila 10 let nazaj kot drug moderen svet, v 90ih je zgledalo kot, da si še vedno v 80ih. In to umenjam kot pozitivno stvar, to je bil del starega šarma, ki se je tam ohranil dalj kot drugje. To je eden od razlogov zakaj so bile telenovele takrat tako barvite. Naprimer Abrasame me muy fuerte (Močno me objemi) je bila ena najbolj barvitih telenovel in če pogledaš novo verzijo “Naj ti bog oprosti” se res vprašaš kam se je prišlo. Vse skupaj je namreč čista sivina, dolgčas in okornost.

Abrasame me muy fuerte = stara verzija mi ni bila všeč. Niti najmanj. Nasmejala sem se ,ko je glavna igralka za sebe nabrala rože na travniku,potem se pa vprašala,če so za njo. Te sem nehala gledati.
Gledala sem leta 2018 nekaj delov nove Esmeralde -Sin tu mirada. Tako v prejšnih Esmeraldah sta mi tokrat tudi bila najbolj všeč Vanessa in Paulino, torej v prejšnih verzijah Graciela in Adrian, ali pa Yolanda in Evelio ,ki pa sta tokrat ostala skupaj,saj so pustili Vanesso / Yolando
ali Gracielo z razliko iz ostalih verzijah živo in to me je razveselilo.


Zakaj jih takrat nisi gledala, a si bila še premlada ali morda nisi imela časa?

Drgač pa bolje nebi mogla napisati, se 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} strinjam s tabo. Osvežujoče je videti, da se najdejo ludje, ki to opazijo in se zavedajo teh razlik. Namreč preveč je gledalcev, ki so pololnoma nekritični in so po sili razmer zdaj enostavno presedlali na turško sranje.

Res je da druga polovica 90ih in začetek novega tisočletja sta bila najboljši čas za telenovele. Bile so zanimive telenovele prej in tudi potem ampak v tem času je bila številčnost zanimivih produkcij največja(edino za Brazilijo nisem prepričan če isto velja, ker premalo vem, da bi podal mnenje) . Namreč šele v sredini 80ih so telenovele postale bolj drzne, prej je namreč po veliko državah latinske amerike vladala močna cenzura, tako da so telenovele res bile uglaunem le stereotipno romantične zgodbice za gospodinje, če se be motim je bila kar se tiče Mehike Rina iz 70ih prva telenovela, ki je imela tudi velik procent moških gledalcev.
V 90ih so tudi produkcije v večji meri bile dražje in bolj drzne, poleg tega pa je bil to zelo zanimiv barvit čas, zdi se mi da je Mehika in nasploh latinska amerika vedno bila 10 let nazaj kot drug moderen svet, v 90ih je zgledalo kot, da si še vedno v 80ih. In to umenjam kot pozitivno stvar, to je bil del starega šarma, ki se je tam ohranil dalj kot drugje. To je eden od razlogov zakaj so bile telenovele takrat tako barvite. Naprimer Abrasame me muy fuerte (Močno me objemi) je bila ena najbolj barvitih telenovel in če pogledaš novo verzijo “Naj ti bog oprosti” se res vprašaš kam se je prišlo. Vse skupaj je namreč čista sivina, dolgčas in okornost.
[/quote]

Ja bila sem takrat premlada. A vendar sem uspela pogledati in sicer Rubi, La Madrastra, Mi Gorda Bella, Contra viento y marea… Mi je kar žal, da mi ni uspelo vseh pogledati, recimo: O Clone (brazilska iz 2001), La Usurpadora, La Intrusa, Siempre te amare, Reina de corazones… te so najjače.

Ja, ne bi mogel bolje napisati, se strinjam. Res imam lep spomin na tiste čase, bi se takoj vrnila nazaj. Ne bom sploh izgubljala besed glede turških serij. To so največje bedarije kar sem kdaj gledala. Čisto neprepičljivo, slabo odigrano. Neumna produkcija. Katastrofa.

Brazilska serija Klon= O Clone mi je bila super.


Meni tudi. Moja hčera je zaradi te telenovele začela plesati trebušne plese.


Aha sem vedel, tu se gre v največji meri za Gracielito, za to kako so stvari zastavljene v telenovelah, ki jih gledaš in ne toliko za dejanske napake. Si pač bolj romantična gospa, ki ceniš pri telenovelah druge stvari, ki jih jaz ali večina gledalk/cev ki jih poznam. Vrjetno spadaš med del ženskih gledalk(med gledalci vrjetno ni veliko takih) za katere strokovnjaki pravijo, da iščejo v telenovelah vzporedno resničnost in te sanjarije so do neke mere čustvena zadovoljitev. Pa ne me narobe razumeti da te kritiziram, ker saj nas to večina ljudi počne na takšen ali drugačen način. Zato se mi je zdelo da se pri tebi ne gre toliko za dejanske napake, ampak bolj za to kako se bo zgodba razpletla in ali bo izpolnila tvoja pričakovanja ali pa te bo razočarala. Če bi jih izpolnila mislim, da bi ji ti potem tudi oprostila te stvari, ki jih vidiš kot napake.

Medem ko nekaterim od nas je vseeno kakšen bo razplet ampak nam je najbolj pomembno kako bo izveden in kakšna bo bila splošna izvedba. Cenimo bolj način kako je posneta, odigrana, cenimo dobre režiserje kot je Beatriz Sheridan, ki so zaslužni za atmosfero in detajle. Oprostimo celo občasno neinteligentne in šibke scenarije, ker razumemo da so veliko daljši in zato zahtevnejši kot pri dve urnem celovečernem filmu in zato ne morejo biti cel čas na nivoju. Mene osebno pri veliko telenovelah prav briga, če bosta glavna lika preživela, ampak me bolj zanima kako se bo razpletlo z zlobneži. In ali bo akcija dobro posneta, če je telenovela po zvrsti napol triler(kot jih je veliko telenovel, ki jih vrtijo ob najbolj gledanih terminih na domačih postajah v izvornih državah).

Meni se zdi naprimer super, da je Gracielita umrla. To se mi je zdel edin logičen zaključek njene obsesije in samouničevanja, da se je do konca izčrpala in se počasi zastrupila z strupi, ki so se nabirali v njenem telesu zaradi pomirjeval in uspaval, ki jih je jemala uglaunem z podporo svoje družine. Če se ne motim jih ji je sicer z zadržkom predpisoval Jose Armando, njena mama pa je bila vesela, da je imela mir. Tragično, ampak vsak drug konec bi bil v tem primeru plehek in trivialen in bi vzel moč tej zgodbi.

Mi je pa bil bolj všeč glavni par Esmeralda in Jose Armando, ki sta imela bolj psihoanalitično in mentalno razmerje, in ne dejansko fizično intimno saj 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cele nadeljevanke sploh skupaj nista bila. In potem sta se psihirala in se ukvarjala z svojimi travmami, dokler se njemu ni omračil um in je po udarcu ostal slep (ko Esmeralda), pa čeprav zato ni bilo fizičnega razloga. Kar je dejanski redek fenomen, ki v resnici obstaja.

Zato razumem, da vas nekatere take telenovele pustijo na cedilu. Tuki ni strasti, še največ strasti ste našli v razmerju Gracielite, potem pa se ona spsihira do smrti. In potem se vam je težje povezati z tako zgodbo in težje se vam dopade.

Se kdo spomni telenovele La Madrastra? Na POP TV je bila predvajana v sezoni 2005-2006, glavni vlogi pa igrata Victoria Ruffo in Cesar Evora. S to sem bila obsedena, prav vsak del sem pogledala in nestrpno pricakovala naslednjega. Glavna igralka je po nedolznem zaprta zaradi umora, ki ga dejansko izvrsi nekdo drug, potem pa se vrne nazaj k svojemu nekdanjemu mozi in se odloci, da se bo borila za svoja otroka, ki ze dolgo mislita, da je ze zdavnaj mrtva.

Vsi se spomnimo. Ena najboljših telenovel vseh časov.

Zadnja telenovela, ki sem si jo po res dolgem času ogledala, je bila La patrona. Najbolj zanimiv lik mi je bila Antonia. Zanimivo mi je bilo, kako je bila skozi vso telenovelo mrtvo hladna (verjetno šolski primer psihopata) in tudi ko se je zbudila paralizirana je to sprejela dokaj mirno in ni izrazila želje po smrti, kar mi je neverjetno. Ne vem kaj je na teh ženskih zlobnicah in morilkah, ampak v vseh telenovelah sem bila popolnoma hladna ob romantičnih prizorih glavnih igralcev, jokcanje in podobne osladnosti so me vedno pustile hladno, medtem ko zlobneži (posebej ženske) nikoli. Na koncu me je njihov tragičen konec še najbolj ganil.

Sem pa spremljala tudi par delov telenovele, ki se zdaj predvaja – Cuando seas mia. Zanimivo mi je, da “dobri igralci” nikoli ne odgovarjajo za svoja dejanja. Paloma je dobila službo s pomočjo laži, lažnih referenc, pod namišljenim imenom in kolikor vem ni odgovarjala za to. Medtem ko zlobneži na koncu vedno plačajo za vse.


Aha sem vedel, tu se gre v največji meri za Gracielito, za to kako so stvari zastavljene v telenovelah, ki jih gledaš in ne toliko za dejanske napake. Si pač bolj romantična gospa, ki ceniš pri telenovelah druge stvari, ki jih jaz ali večina gledalk/cev ki jih poznam. Vrjetno spadaš med del ženskih gledalk(med gledalci vrjetno ni veliko takih) za katere strokovnjaki pravijo, da iščejo v telenovelah vzporedno resničnost in te sanjarije so do neke mere čustvena zadovoljitev. Pa ne me narobe razumeti da te kritiziram, ker saj nas to večina ljudi počne na takšen ali drugačen način. Zato se mi je zdelo da se pri tebi ne gre toliko za dejanske napake, ampak bolj za to kako se bo zgodba razpletla in ali bo izpolnila tvoja pričakovanja ali pa te bo razočarala. Če bi jih izpolnila mislim, da bi ji ti potem tudi oprostila te stvari, ki jih vidiš kot napake.

Medem ko nekaterim od nas je vseeno kakšen bo razplet ampak nam je najbolj pomembno kako bo izveden in kakšna bo bila splošna izvedba. Cenimo bolj način kako je posneta, odigrana, cenimo dobre režiserje kot je Beatriz Sheridan, ki so zaslužni za atmosfero in detajle. Oprostimo celo občasno neinteligentne in šibke scenarije, ker razumemo da so veliko daljši in zato zahtevnejši kot pri dve urnem celovečernem filmu in zato ne morejo biti cel čas na nivoju. Mene osebno pri veliko telenovelah prav briga, če bosta glavna lika preživela, ampak me bolj zanima kako se bo razpletlo z zlobneži. In ali bo akcija dobro posneta, če je telenovela po zvrsti napol triler(kot jih je veliko telenovel, ki jih vrtijo ob najbolj gledanih terminih na domačih postajah v izvornih državah).

Meni se zdi naprimer super, da je Gracielita umrla. To se mi je zdel edin logičen zaključek njene obsesije in samouničevanja, da se je do konca izčrpala in se počasi zastrupila z strupi, ki so se nabirali v njenem telesu zaradi pomirjeval in uspaval, ki jih je jemala uglaunem z podporo svoje družine. Če se ne motim jih ji je sicer z zadržkom predpisoval Jose Armando, njena mama pa je bila vesela, da je imela mir. Tragično, ampak vsak drug konec bi bil v tem primeru plehek in trivialen in bi vzel moč tej zgodbi.

Mi je pa bil bolj všeč glavni par Esmeralda in Jose Armando, ki sta imela bolj psihoanalitično in mentalno razmerje, in ne dejansko fizično intimno saj 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} cele nadeljevanke sploh skupaj nista bila. In potem sta se psihirala in se ukvarjala z svojimi travmami, dokler se njemu ni omračil um in je po udarcu ostal slep (ko Esmeralda), pa čeprav zato ni bilo fizičnega razloga. Kar je dejanski redek fenomen, ki v resnici obstaja.

Zato razumem, da vas nekatere take telenovele pustijo na cedilu. Tuki ni strasti, še največ strasti ste našli v razmerju Gracielite, potem pa se ona spsihira do smrti. In potem se vam je težje povezati z tako zgodbo in težje se vam dopade.
[/quote]

Saj meni je tudi,ko sem v drugo gledala Esmeraldo se zdela trapasta,ker mi je smešno, da Pennerealovi ne znajo narediti test očetovstva kot so tako bogati in Jose Armando je zdravnik.
Jose Armando pa zapusti Esmeraldo,ko ga ta najbolj potrebuje in zanika otroka,potem sta pa na koncu spet skupaj.
Mi je bolj všeč nova verzija Esmeralda-Brez tvojega pogleda ,ko na koncu glavni ženski lik Marina pride skupaj z Ricardom ( Alvarom ) in imata tudi še enega otroka skupaj.

Gospodarica- La patrona , to je tista telenovela z Edith Gonzales?

Meni je bila zanimiva nadaljevanka – Emperatriz,kjer je bila glavni ženski lik,po katerem se imenuje telenovela negativen od začetka do konca.

Uh, pa serija Mariana de la Noche ,iz leta 2003 z Cesarjem Evoro in Jorge Salinasom mi je bila imenitna.

Meni je pa bila super telenovela iz leta 2003 – Mariana de la Noche. V njen so igrali Jorge Salinas, Alejandra Barros, Cesar Evora in Angela Riviera itd…

Potem se m pa nora na zgodovinske brazilske telenovele kot so: -sužnja Isaura,ki je bila moja prva telenovela, pa Nuestra Terra ali naša zemlja, Hiša 7 žensk.

Tudi brazilski telenoveli Klon in Življenje se nadaljuje sta mi bile zelo všeč.
Brazilska telenovela la Vida Siga= Življenje se nadaljuje mi je bila zato všeč,ker glavna lika na koncu nista prišla spet skupaj,ampak sta bila vsak z svojim partnerjem na koncu.kar je netipično. Je pa bolj to netipično za mehiške kot pa brazilske.

Gospodarica- La patrona , to je tista telenovela z Edith Gonzales?

Meni je bila zanimiva nadaljevanka – Emperatriz,kjer je bila glavni ženski lik,po katerem se imenuje telenovela negativen od začetka do konca.

Uh, pa serija Mariana de la Noche ,iz leta 2003 z Cesarjem Evoro in Jorge Salinasom mi je bila imenitna.
[/quote]

Ne,La Patrona iz leta 2013.

Emperatriz? A lik je odigrala Gaby Spanic? Tisto telenovelo misliš?

Ne,La Patrona iz leta 2013.

Emperatriz? A lik je odigrala Gaby Spanic? Tisto telenovelo misliš?
[/quote]
Ne. Ona misli telenovelo Gospa Barbara/Dona Barbara o fatalni in brezkompromisni negativki Barbari. Posneti po noveli najbolj vplivnega Venezuelskega pisatelja Romula Gallegosa, ki je prav tako politik. Knjiga velja za najbolj znano novelo iz latinske amerike.

Ja bila sem takrat premlada. A vendar sem uspela pogledati in sicer Rubi, La Madrastra, Mi Gorda Bella, Contra viento y marea… Mi je kar žal, da mi ni uspelo vseh pogledati, recimo: O Clone (brazilska iz 2001), La Usurpadora, La Intrusa, Siempre te amare, Reina de corazones… te so najjače.

Ja, ne bi mogel bolje napisati, se strinjam. Res imam lep spomin na tiste čase, bi se takoj vrnila nazaj. Ne bom sploh izgubljala besed glede turških serij. To so največje bedarije kar sem kdaj gledala. Čisto neprepičljivo, slabo odigrano. Neumna produkcija. Katastrofa.
[/quote]
Ja se strinjam glede turških telenovel da so glupa produkcija in neprepričljivo odigrane. Še več igralci v njih izgledajo kot tesla, okorni kot roboti. Plus resno pomankanje humorja v turških telenovelah, človek se vpraša ali so mentalno invalidni, pa sej te ludje sploh nevejo kaj je ironija ali sarkazem.

Drgač pa enako je pri meni, tudi jaz imam lep spomin na tiste čase in to nasplošno ne samo kar se telenovel tiče, danes je vse nekam brezbarvno, dolgočasno in brezoblično. Ne samo v 90ih, še v 80ih v Jugoslaviji je bilo boljše, bolj barvito. Nisi imel nakupovalnih centrov a vseeno si lahko kupil različne bolj barvite in kreativne izdelke(danes pravijo naj bi bilo več izbire a vse se nekam ponavlja in podobno), ludje se sicer danes lepo oblačijo a včasih so si več drznili, bolj je bilo barvito, barviti vzorci idt. Tudi starša mi pravita da so bili mladi bolj sproščeni in si več alternativcev videl. Uglaunm seznam se sploh ne neha. Še v 90ih je bilo veliko bolje kot danes. Tako da te razumem, jaz bi se takoj vrnil nazaj.

Drgač pa a “Abrazame muy fuerte” si gledala? Ali pa “Mariana de la noche”, za katero sta ravnokar dve napisale da je bila odlična? Obe sta si podobni, enako barviti, temnačni in brutalni.

Trailer za Mariano de la noche, temačno pravljico:

Vaš link

Kako ti deluje?

Evo pa še začetni špici, ki se mi zdita res lepo narejeni:

Vaš link

Vaš link


Ja se strinjam glede turških telenovel da so glupa produkcija in neprepričljivo odigrane. Še več igralci v njih izgledajo kot tesla, okorni kot roboti. Plus resno pomankanje humorja v turških telenovelah, človek se vpraša ali so mentalno invalidni, pa sej te ludje sploh nevejo kaj je ironija ali sarkazem.

Drgač pa enako je pri meni, tudi jaz imam lep spomin na tiste čase in to nasplošno ne samo kar se telenovel tiče, danes je vse nekam brezbarvno, dolgočasno in brezoblično. Ne samo v 90ih, še v 80ih v Jugoslaviji je bilo boljše, bolj barvito. Nisi imel nakupovalnih centrov a vseeno si lahko kupil različne bolj barvite in kreativne izdelke(danes pravijo naj bi bilo več izbire a vse se nekam ponavlja in podobno), ludje se sicer danes lepo oblačijo a včasih so si več drznili, bolj je bilo barvito, barviti vzorci idt. Tudi starša mi pravita da so bili mladi bolj sproščeni in si več alternativcev videl. Uglaunm seznam se sploh ne neha. Še v 90ih je bilo veliko bolje kot danes. Tako da te razumem, jaz bi se takoj vrnil nazaj.

Drgač pa a “Abrazame muy fuerte” si gledala? Ali pa “Mariana de la noche”, za katero sta ravnokar dve napisale da je bila odlična? Obe sta si podobni, enako barviti, temnačni in brutalni.

Trailer za Mariano de la noche, temačno pravljico:

Vaš link

Kako ti deluje?

Evo pa še začetni špici, ki se mi zdita res lepo narejeni:

Vaš link

Vaš link
[/quote]

Res je! Ko je planet tv po dolgem času ponovno predvajal mehiško telenovelo (Esmeraldo) sem izkoristila priliko ker je bila epidemija. Sem res pošteno pogrešala tiste barvite, briljantne telenovele. Tudi zdaj spremljam Cuando seas mia, sam zdej mi je dosadna, ker je zgodba dobesedno razvlečena. 238 delov, brez temačnih, ali vsaj rahlo žalostnih prizorov. Nič ubojev (sem bolj mahnjena na takšna dogajanja, zato je sta moji najljubši telenoveli La Mujer de Judas in La Madrastra) Ampak je pa zelooo barvita. Tako da, komaj čakam, da izvem, katera mehiška telenovela bo po tej nadaljevanki. Držim pesti za La Madrastro ali Usurpadoro.

Žal nisem gledala obeh omenjenih telenovel. Sem pogledala na youtubu, trailer je čist hud. Upam, da jih bo tudi planet kdaj predvajal.

Obe začetni špici sta kvalitetno in briljantno posneti. Pri meni je tako, da sem občutljiva, če kdo spusti začetno ali sploh zaključno špico! Meni sta to zelo pomembni haha. Planet pa kar preskoči 🙁 Am the only one? lol.

Saj meni je tudi,ko sem v drugo gledala Esmeraldo se zdela trapasta,ker mi je smešno, da Pennerealovi ne znajo narediti test očetovstva kot so tako bogati in Jose Armando je zdravnik.
Jose Armando pa zapusti Esmeraldo,ko ga ta najbolj potrebuje in zanika otroka,potem sta pa na koncu spet skupaj.
Mi je bolj všeč nova verzija Esmeralda-Brez tvojega pogleda ,ko na koncu glavni ženski lik Marina pride skupaj z Ricardom ( Alvarom ) in imata tudi še enega otroka skupaj.
[/quote]
Ubistvu nisi čisto razumela kaj sem želel povedati, probaj prebrati še enkrat. Jaz pravzaprav vidim Esmeraldo v pozitivni luči. Mislim, da je ena najboljših telenovel. V svojem sporočilu le opisujem razliko med gledalci in njihovimi različnimi dojemanji.

Pravzaprav ne, nova verzija “Sin tu mirada” se mi ne zdi boljša od Esmeralde, nima ne šarma in stila, ki bi se lahko kosal s tem iz “Esmeralde”, je neizrazita po najmanjšem odporu ponovno posneta stara zgodba, da spet malo zaslužijo.

Poleg tega pa je intelektualno sploh ne doseže. Da je v njej Essmeralda(oziroma kot ji je v novi verziji ime) ostala skupaj z Alvarom se mi zdi absurdna sprememba scenarija.

Naprimer ali ni v “Esmeraldi” nihče od vas gledalcev opazil, da je bila Hortencia psihopat???

Čeprav je bilo to pri njej sofisticirano in neopazno. Za razliko od Georgine. Georgina je bila v večji meri psihopat, medtem ko sta bila Fatima in Lucio v manjši, a pri njemu se je v večji meri šlo za obsedenost, pri njej pa za to da je bila bolj osnovna plehka oseba.
Medtem ko Hortencia svoje psihopatije ni izdala niti z pogledom in je za večino gledalcev vrjetno bila le prijazna tetka, dobronamerna in razumevajoča do vseh, a to je bil le del njene manipulacije v resnici pa ji ni bilo mar za nikogar drugega razen za sebe in za sina. In to je bila ena najbolj mojsterskih potez telenovele Esmeralda.

Hortencia je videla v Esmeraldi najboljšo izbiro za svojo bodočo snaho in je neopazno pletla niti da bi to dosegla. Z svojim sinom je imela patološki odnos in videlo se je da je hladnokrven kot so to včasih mamini sinki, negotov in do neke mere manipulativen, a ne pretirano. Esmeralda pa se je počutila, da jima veliko dolguje in ni razumela, da mora samo pobegniti čimdalj od teh ljudi. Čeprav je bil on vseeno toliko zrel in dostojen, da je na koncu sam sprevidel, da je najbolje prekiniti ta odnos.

Tako da trapasta se mi zdi kvečjemu nova verzija Sin tu mirada, pač samo spreminjanje scenarija brez globjega pomena za potrebe nove priredbe z katero bojo zaslužili. To so zame trivialnosti: pač ta je ostala z tem, una ni umrla bla, bla… S tem nič ne dodajo k globini in smislu zgodbe, kvečjemu globino in smisel odvzamejo.

Glavni lik Jose Armando pa je bil psihično nestabilen, poškodovan od patriarhalnega okolja v katerem je odrastel in njegovih zahtev. In tudi če bi jo prosil, da naredi DNK test a misliš, da bi se ona kar strinjala? Kvečjemu ga bi nekam poslala glede na to kakšna je bila. Te stvari, ki jih nekateri očitate, dejansko sploh niso napake. Gre se za to da nekateri lažje razumete, ko je osredotočenost na zgodbi(kot je ponavadi tako v ameriških filmih) v smislu “ta je rekla to, una je rekla tist, potem je una krepnla, nato pa je tistga razneslo”. Ko pa je osredotočenost na psiholoških profilih likov se pa ne znajdete najbolje. Kot se tudi ne znajdete kot sem že prej omenil v tej temi, ko se gre za kulturne razlike, drugačno mentaliteto od naše. Zato boste lažje spremljali, kar gledate, takrat ko bo največja osredotočenost na zgodbi, dogajanju. Pa da me ne bo gdo narobe razumel, tudi meni je všeč ko je akcija, sploh če je bolje narejena kot v ameriških bedarijah, saj sem to že umenil prejšnjikrat.

Res je! Ko je planet tv po dolgem času ponovno predvajal mehiško telenovelo (Esmeraldo) sem izkoristila priliko ker je bila epidemija. Sem res pošteno pogrešala tiste barvite, briljantne telenovele. Tudi zdaj spremljam Cuando seas mia, sam zdej mi je dosadna, ker je zgodba dobesedno razvlečena. 238 delov, brez temačnih, ali vsaj rahlo žalostnih prizorov. Nič ubojev (sem bolj mahnjena na takšna dogajanja, zato je sta moji najljubši telenoveli La Mujer de Judas in La Madrastra) Ampak je pa zelooo barvita. Tako da, komaj čakam, da izvem, katera mehiška telenovela bo po tej nadaljevanki. Držim pesti za La Madrastro ali Usurpadoro.

Žal nisem gledala obeh omenjenih telenovel. Sem pogledala na youtubu, trailer je čist hud. Upam, da jih bo tudi planet kdaj predvajal.

Obe začetni špici sta kvalitetno in briljantno posneti. Pri meni je tako, da sem občutljiva, če kdo spusti začetno ali sploh zaključno špico! Meni sta to zelo pomembni haha. Planet pa kar preskoči 🙁 Am the only one? lol.
[/quote]
Enako jaz sem tudi bolj mahnjen ravno na zlobneže in morilce v telenovelah, ki zagrešijo vse te napete umore. Mislim, da to velja za večino gledalcev, da nas pritegnejo te napete zgodbe ravno zaradi negativcev, katerim negativci iz ameriških serij in filmov ne sežejo niti do kolen.

V “Entre el amor y el odio” je naprimer zlobnica zbolela z gobavostjo in začela razpadati. Poleg tega je glavnega zlobneža(ki mi je bil res simpatičen) živega zažgala a je preživel in zgledal kot zombi. Nato sta kot dve pošasti hodila naokoli in delala teror. Poleg tega je bil velik oboževalec Napoleona Bonaparteja in se oblačil v njega.

Orginalen zlobnež, tu je prizor kjer ubije teto od Fride:
https://youtu.be/oPsk38hPgzc

Tukaj zažge obraz dedka od Ane Kristine, glej od druge minute naprej:
https://youtu.be/1SeiuYz7Ct0

Takole blazen je bil dober del časa:
https://youtu.be/QRBnSfsIzwg

Glavni zlobnici:
https://youtu.be/QZtnUESYhiY

Pa začetna špica:
https://youtu.be/-2D2tvixJxo

Veš zakaj je tako barvita? Morda ti bo zanimiv podatek, da so telenovele, ki jih umenjaš ti in te ki sem ti jih umenil jaz od istega producenta Salvadorja Mejie. Torej po vrstnem redu; Esmeralda, La Usupadora, Abrazame muy Fuerte, Mariana de la Noche, La Madrastra. Vmes je bila pa posneta še Entre el amor y odio.

In kako ti deluje njen zlobnež?

Drgače pa ja Judeževa žena, to so vsi gledali takrat, ne glede na spol. Opasna je bila, ene 25 mrtvih če se ne motim. Bila pa je le ena izmed serije telenovel o zamaskiranih serijskih morilcih z srhljivo masko. In glede na njen uspeh se res sprašujem kake svetovalce imajo na POP tv da niso predvajali še ostalih.

Lepo da ti je bila Esmeralda briljantna in všeč z svojo barvitostjo. Veliko ljudi jo ni razumelo, kot se že umenil v tej temi mi je bila Esmeralda (in Angela) izjema ki mi je bila všeč, ki ni imela zlobnežev, ki ubijejo najmanj dva človeka ali pa so ponavadi večinoma serijski morilci. Me je prepričala z drugimi kvalitetami medtem ko Cuando seas mia mi je pa tako kot tebi dolgočasna in ji manjka kvalitet, ki jih je imela Esmeralda, niti njeni liki večinoma niso tako izraziti kot v Esmeraldi. Poleg tega je zavlečena. Tudi njena nova verzija Destilando amor, ki so jo vrteli na pop tv-ju je bila čisti dolgčas.

Glede začetnih in končnih špic se tudi strinjam. Že če gledaš film in naredi vtis nate, je potem del celote da še slišiš pesem v zaključnih špicah in še prebereš kašn podatek. Pri telenovelah sta špici del obreda. In pol naprimer nakoncu nekoga ubijejo in rabiš še tisto zaključno špico, tako pa niti sape ne zmoreš zajet in izdihnit ko ti že nabijejo u faco neko zoprno reklamo. Nadležno.

Pa oprost za pozen odgovor. Si raje vzamem čas in konkretno odgovorim, ne samo v dveh stavkih.

Naslovna pesem Med ljubeznijo in sovraštvom mi je bila zelo všeč.
Uh najboljša med vsemi telenovelami mi je tudi bila venezuelska iz leta 2002- Mujer de Judas-Judežinja, ker je bila drugačna od vseh drugih, bolj krimi srhljiva serija kot telenovela. Veliko jih je gledalo v mojem okolju to nadaljevanko, pa sploh prej niso gledali telenovel.
V bistvu je se mi zdi Mujer de Judas priredba ena druge venezuelske telenovele in zanimivo v obeh igra glavno vlogo ista igralka – Astrid Herrera nekoč Gruber ( Altagracia)ali ena izmed judežinj. Judežinja je pobrala veliko nagrad in je bila tudi zelo dobro ocenjena in to z 8,8.

Cuando seas Mia ,ali Kdaj boš moja sem gledala ,ko se je prvič predvajala do 100 dela, potem sem nehala gledati, ker je res že bila razvlečena.

Zanimiva mi je bila tudi telenovela,ki se je predvajala tam nekje leta 1997n na Hrt 1 z Edith Gonzalez in Saul Lizasom v glavnih vlogah z naslov La jaula de oro -Zlata kletka po naše. Torej gre se za dvojčici-Oriana / Carolina ,ki ju igra Edith Gonzalez. Edith igra tui na začetku mamo dvojčic, torej ima 3 vloge. Carolina umre že v prvem delu telenovele. V bistvu je bila umorjena. Njen mož,ki igra Saul Lizaso ,pa hoče ugotoviti,kdo jo je ubil. Vrne se v njen rojstni kraj ,kjer pozna njeno sestro dvojčico Oriano,ki je zaročena z
živčkotom Flaviom. Oriana je bolj prestrašena ,če jo primerjamo z njeno sestro. Plaha in s polnimi strahovi,ker jo je v mladosti zlorabljal boter,ki je neki hudi kriminalec. Izkaže se pozneje ,da je boter s pomočjo Flavia dal ubiti Orianino sestro dvojčico
Carolinin mož se zaljubi v svojo svakinjo Oriano in ona v njega. Skuša jo rešiti pred nasilnim zaročencem Flavijem in botrom. Flavia začne proti koncu serije pečti vest in naredi samomor. Oriano in njenega svaka skuša na koncu ubiti Flaviotova sestra,ki postane prav tako zlobna kot njen brat. Pravzaprav se na koncu njuna osebnost spremeni. Flavio na koncu
prizna svoje napake in ga grize ,kar je naredil v preteklosti,njegova sestra je na začetku bila mirna ,ampak potem postane proti koncu nora.
Zelo dobr atelenovela in vrhunska zasedba.

Res je! Ko je planet tv po dolgem času ponovno predvajal mehiško telenovelo (Esmeraldo) sem izkoristila priliko ker je bila epidemija. Sem res pošteno pogrešala tiste barvite, briljantne telenovele. Tudi zdaj spremljam Cuando seas mia, sam zdej mi je dosadna, ker je zgodba dobesedno razvlečena. 238 delov, brez temačnih, ali vsaj rahlo žalostnih prizorov. Nič ubojev (sem bolj mahnjena na takšna dogajanja, zato je sta moji najljubši telenoveli La Mujer de Judas in La Madrastra) Ampak je pa zelooo barvita. Tako da, komaj čakam, da izvem, katera mehiška telenovela bo po tej nadaljevanki. Držim pesti za La Madrastro ali Usurpadoro.

Žal nisem gledala obeh omenjenih telenovel. Sem pogledala na youtubu, trailer je čist hud. Upam, da jih bo tudi planet kdaj predvajal.

Obe začetni špici sta kvalitetno in briljantno posneti. Pri meni je tako, da sem občutljiva, če kdo spusti začetno ali sploh zaključno špico! Meni sta to zelo pomembni haha. Planet pa kar preskoči 🙁 Am the only one? lol.
[/quote]

Tudi jaz držim pesti, da bodo predvajali La Madrastro, noro dobra in zelo napeta telenovela! Pa sicer skoraj ne gledam TV, ampak to pa bi z veseljem, čeprav sem jo “že” 2x.

Tudi jaz držim pesti, da bodo predvajali La Madrastro, noro dobra in zelo napeta telenovela! Pa sicer skoraj ne gledam TV, ampak to pa bi z veseljem, čeprav sem jo “že” 2x.
[/quote]

Novo ali staro verzijo? Tudi nova verzija ,ki je bila posneta med 2019 in 2020 je bila zelo uspešna kot stara verzija. Tudi jaz bi rada gledala Mačeho, čeprav je nisem nikoli gledala. Vsi so La Madrato hvalili.

Zdaj pa vas je že velik omenil La Madrastro.

Ampak umenjate samo eno verzijo, mar ne veste da je POP tv vrtel dve???
In tista verzija, ki jo niste videli je imela še boljši in bolj napet zaključek. Zamaskirana serijska morilka je bila Carmela in ne Demetrio.

Evo vam začetno špico:

LA MADRASTRA oz.tokrat naslov Forever:

https://youtu.be/17hJe7NQFuY

Bila je prva telenovela, ki je skupaj z Kasandro sledila veleuspešni Esmeraldi. Mehičani(Televisa) so jo posneli za ameriški trg, zato ker američani niso dovolj sposobni za kaj podobnega(imajo tiste soap opere, ki so neka blesava razvlečena jajca, ki ne dosežejo ravni telenovel).

Jo ni nihče gledal?
Če na kratko upišem drugačen zaključek, ker predvidevam, da bo vas ljubitelje La Madrstre tole zanimalo;
Torej kako skrivni morilec na začetku ubije tisto žensko veste. Nato se skrije v skrivni prostor v tisti sobi in dolgo čaka, da policija itd.odidejo in nato brez prič pobegne(a seveda ne neopaženo, ga vidijo). Nato začne pobijati vse po vrsti.
V novi verziji, ki ste jo gledali je bil to transpolni Demetrio, katerega obraza ni nikoli pokazalo, do razkritja pride nekje proti koncu. Ampak v Forever je pa bilo vse to še boljše. Carmelo so cel čas kazali v obraz, ampak nihče ni vedel, da je to ona, niti to da je ženska, saj je bila v bizarni transvestitski opremi in pod močnimi ličili neprepoznavna. In to je bilo resnično srhljivo. V enem prizoru odide v neko stanovanje se pretihotapi za hrbet ženski v kuhinji, jo zadavi, nato odide v spalnico in drugo žensko zaduši z pouštrom, nato pride v hišo moški in ona mu razbije flašo na glavi in prižge plin.
Potem proti koncu sta se Fabiola in Daniela odločili da pobijeta vse tako, da jih razstrelita. Vsi se zberejo v neki hiši in onidve gresta v prazen prostor kjer nastavita bombo, vendar ker nista profesionalke jo nastavita tako, da začne odštevati samo 10 sekund do eksplozije, kar je bila ena najbolj domiselnih for v telenovelah. Zato zdirjata ven in zakričita; “bomba!” obenem pa z vrati po tleh zbijeta tipa, ki zato obstane najbližje eksploziji. Nato jih ko bežijo eksplozija vse zabriše po tleh.
Samo sem bil ful razočaran nad tem kako je bilo posneto, 1 od 10 dam oceno. Več kot očitno je da tam v Ameriki niso imeli na razpolago dobrih kaskaderjev in tehnikov za take prizore, kot jih imajo v Mehiki. Pa saj vidite kako so posnete razne ameriške serije od Begov iz zapora in podobno, ki jih bedaki gledajo, oziroma odrasli in neodrasli dečki in prepametne ženske, ki ne gledajo cukra od telenovel, ki ga mi gledamo, da nebojo diebetisa dobile. No to so mi ene izobražene a obenem zabite trape rekle.
No uglaunem, potem je šlo že vse tako daleč, da je Esteban zahteval družinsko srečanje v neki dvorani, ki so jo stražili varnostniki in vsem zagrozil, da če bo gdo odšel bo poslal za njim poklicnega morilca. Nato so izprašali vse, da so mogli pojasniti nejasnosti in tako so prišli do morilke, torej Carmele, ki je potegnila pištolo in jo namerila v njih. Njena skrivnost je bila razkrita in sicer da je (pozabil ime, Angel morda?) njen sin. Nato je pobegnila ven in vsi se zagnali za njo in jo je ko je bežala čez cesto zbil avto in jo pustil paralitično, tako da je ostala še naprej doma v družinski hiši. V svoji sobi obkrožena z svojimi porcelanastimi lutkami in brez alkohola seveda saj se ni mogla premikati, da ga bi cukala. Njena jezna sestra Alba pa je prvič pokazala razumevanje do nje in ji rekla, da če bi ji razkrila, da je ona zamaskirana morilka bi ji pomagala pobijati ljudi. Nato je vzela pištolo in odšla na poroko od Estebana in Marie in začela streljati v ljudi, nato pa je ustrelila še sebe v glavo. Pač tko na ameriški način, strelski pohodi pa to. Sam je bilo premal krvavo in realistično posneto, ker je bilo za ameriški trg, sej veste kot so Prison breaki in podobno, čim manj krvi more bit. Uglaunm Esteban je ostal invalid in Maria srečna znim, pa še serijsko morilko, ki ji je uničila živlenje je mela doma paralitično.
Kako se vam zdi?

Sicer so pa hkrati s Forever ali takoj po njej začeli vrteti še eno mehiško telenovelo posneto za ameriški trg: “Shadow”. (obe sta bili posneti isto leto, 1996) za to pa mislim da je bila grozljivka po žarnu in ne samo triler.
Začetna špica:

https://youtu.be/q26lnVEAcE8

Gledala jo je moja babica, ki je bila obsedena z nerazrešenimi umori in je imela doma na tone detektivskih romanov in tudi grozljivk, ki si jih je po pošti naročala iz angleških trgov. Obenem pa je gledala telenovele in mi je pripovedovala o tej telenoveli. Jaz bi jo še raje videl kot Forever, saj je bila napisana od Carlosa Olmosa, on je pa pisal odlične scenarije za temnačne telenovele. Naprimer za Sin pecado concebido/Brezgrešno spočetje. Zame ena najboljših telenovel kar so jih vrteli na POP tv, boljša od La Madrastre.
Jo je gdo gledal?

Naprimer nikoli nebom pozabil prizora ko je zlobnica Raquel (ki je glavni ženski lik zmanipulirala da ji donosi otroka) predala v seniku svojo nedolžnost ljubimcu in ga z šraufencigerjem zabodla v glavo, nato pa jo je na najbolj strahoten način umorila njena babica druga glavna zlobnica, ki ju je opazovala med seksom in ni bila zadovolna, da je njena vnukinja z navadnim šoferjem.

Smrt od Raquel (nato pa plus še smrt od Soraye) :

https://youtu.be/B78PgrLbUcI

Hvala za podrobno vsebino, sliši se zelo zanimivo in napeto.
Jaz sem imela v mislih telenovelo iz leta 2005 (https://www.imdb.com/title/tt0430839/), v kateri sta glavni vlogi igrala Victoria Ruffo (Maria) in Cesar Evora (Esteban). V Sloveniji je bila predvajana različica, v kateri je morilec Demetrio, ima pa tudi ta še “alternativni konec”, v katerem pa je morilka Fabiola. Na YT so celo posnetki, npr. https://www.youtube.com/watch?v=jounc2tTVN8.

Ta mi je bila res čista bomba, špica od telenovele! Edina telenovela, pri kateri sem včasih celo mižala, ker mi je bilo grozno – črni plašč, rokavice, tisti koraki, ko si vedel, da bo nekoga napadel ipd. Mene je daleč najbolj navdušila, pa sem jih v najstniških letih gledala kar nekaj, ampak obvezno so morale biti mehiške ali venezuelske, ker mi turški jezik res ni všeč, niti način njihovega igranja/vsebina, zato turških nikoli nisem gledala. Jezik mi namreč vedno mora biti vsaj malo všeč, da lahko gledam serijo/nadaljevanko/film.

Hvala za podrobno vsebino, sliši se zelo zanimivo in napeto.
Jaz sem imela v mislih telenovelo iz leta 2005 (https://www.imdb.com/title/tt0430839/), v kateri sta glavni vlogi igrala Victoria Ruffo (Maria) in Cesar Evora (Esteban). V Sloveniji je bila predvajana različica, v kateri je morilec Demetrio, ima pa tudi ta še “alternativni konec”, v katerem pa je morilka Fabiola. Na YT so celo posnetki, npr. https://www.youtube.com/watch?v=jounc2tTVN8.

Ta mi je bila res čista bomba, špica od telenovele! Edina telenovela, pri kateri sem včasih celo mižala, ker mi je bilo grozno – črni plašč, rokavice, tisti koraki, ko si vedel, da bo nekoga napadel ipd. Mene je daleč najbolj navdušila, pa sem jih v najstniških letih gledala kar nekaj, ampak obvezno so morale biti mehiške ali venezuelske, ker mi turški jezik res ni všeč, niti način njihovega igranja/vsebina, zato turških nikoli nisem gledala. Jezik mi namreč vedno mora biti vsaj malo všeč, da lahko gledam serijo/nadaljevanko/film.
[/quote]

Meni je bila super naslovna pesem Madraste,ki jo je pela zelo znana italijanska pevka- Laura Pausini. Sem si pesem nenehno vrtela takrat in še danes jo rada poslušam.

Osebno sem pa jaz nora na brazilske telenovele, posebej zgodovinske.

Če se spomnim sužnje Isaure, Mala gospodična, Naša zemlja – Nuestra Terra, Hiša sedmih žensk . Same top zgodovinske brazilske nadaljevanke.

Potem še nezgodovinske kot so Klon, La Vida De Gente in še mnogo takih.

Malo sem pokukala kakšne brazilske sedaj predvajajo na Hrt, pa sem zdržala samo sedaj z
brazilsko serijo Bom Sucesso do 100 dela. Mi je preveč pocukrana. Tako kot prejšna brazilska moderna telenovela ,ki se je vrtela na hrt 1 – Karibska roža.

Te omenjeni mi nista ravno všeč.

Drugače pa mi je bila zelo všeč tudi venezuelska telenovela- Mis tres armanas ; Moje 3 sestre. Pa perujsko -čilska nadaljevanka Cosas del Amor-Ljubezenske zadeve iz leta 1997.

New Report

Close