Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem štarter oz. zaganjač – oslabljeno

štarter oz. zaganjač – oslabljeno

Glede štarterja me nekaj zanima, zadnje čase, če avto stoji en teden avta ne morem več vžgati, porabnika nimam nubenega, da bi vedel npr, da bi bila v predalu luč ki je pregorena, potem v pritljažnem prostoru tudi luč ne gori, ko je avto ugasnjen, pa tudi drugod ne gorijo luči.
Potem pa sem šel primerit akomulator pa je rekel, da je akomulator tudi vredu, in da je za zamenjati ali obnoviti štarter, ker zadosti ne obrne, če avto stoji npr 4dni,
In me sedaj zanima, če ta štarter dobro ne obrne ali se lahko zamenja s kakšnim rabljenim npr da se ga dobi pri karničarju v dvorjah na gorenjskem, ker tam preden a štarter ga tudi proba če dela, in se mi zdi, da bi bilo ga dobro zamenjati, če je ta že tako slab, ker se mi zdi, da se lahko po tistem štarterju ko pa pogleda, če dela oz preizkusi na takem aparatu, če je dovolj dober se mi zdi, da se to da, ker je brez veze obnavljati, če bi bil potem isti kot pa tisti pri karničarju a kako.
hvala za odgovore
lp.

Sklepam,da si nekje iz gorenjske,če ravno Karničarja omenjaš,nevem kako je to pri njem.Mimogrede,njegova hčerka je bila moja sošolka v poklicni šoli,hehe.Vem,nima veze,pa vseen.
V glavnem možno je,da bi kdo to obnovil,nisem siguren,ampak mislim,da se s podobnimi stvarmi ukvarja nekdo v Britofu,v bližini Avto Močnika,kjer prodajajo Nissane,Fiate in Mazde.Če pa bi rabil,še kakšno cifro od kakšnega mehanika pa jaz vem za enega iz okolice Preddvora,ni pooblaščen,šravfa pa vse znamke,toda kakšne nove in drage modele se pomojem ne loteva,kakšna menjava olja,zavor in takih ostalih mehanskih sklopov pa mislim,da bi tudi pri teh avtih naredil.

Če avto vžiga prvi in drugi dan, četrti pa ne več NI kriv štarter! Napaka je nekje pri izgubi napetosti v akumulatorju, ta pa nastopi, če je akumulator slab, nima tekočine, stik med ploščami ali pa napaka na alternatorju (diodna plošča).
Poizkusi v tem času, ko ne rabiš avta 4dni, odklopit akumulator (odvij klemo). Po 4ih dneh jo priklopi nazaj in če bo avto normalno vžgal imaš uničeno omenjeno ploščo ali kak drug porabnik, če ne bo vžgal je zelo verjetno akumulator fuč.

kaj pa je ta plošča točno kje je to, a je ta plošča v akomulatorju a kje.

Sem pa iz okolice medvod pa zmerom če kaj tko kaj rabljenega rabim, grem h karničarju.
Ker tukaj na tem koncu ko so medvode ni nubenega takega, še v škofji loki ne, ker ti ne znajo nič povedat kaj je sploh ker en tko gvovori en pa drugač.
Pol pa izveš, da ti je en avtoelektričar čisto narobe povedal drug pa veliko bolše.
Tako, da so kakšni avtoelektričarji tudi malo preveč pametni nekateri.
Ker ne znajo normalno izmerit kaj je sploh napaka.
Namreč peljem izmerit takrat akomulator pa reče da je akomulator čisto vredu pa samo šterter premalo obrne.
Drug pa, da se lahko tudi več reči lahko pogleda, če kaj jemlje elektriko, ne samo akomulator.
lp.

Zadeva je na alternatorju, ker alternator v osnovi daje izmenični tok, ki ga ta plošča preusmerja v enosmernega.
Je kar zakomplicirana ta reč za navadne smrtnike, nimaš kaj tam iskat, če se vsaj malo ne spoznaš na te reči 😉
Znajo, znajo 😉 samo nočejo ti povedat, želijo, da jim avto pustiš tam, da ti napišejo kak masten račun na lepem papirju….. 😉

Če zaganjač dela, danes in jutri ne pa pojutrišnjem spet dela…itd je zelo verjetno, da z njim ni nič narobe, če hkrati akumulator izgublja napetost. Če zaganjač crkne, crkne za zmer 😉

******** [i]Ne govoriš ničesar, o čemer je vredno govoriti, če s tem nikogar ne vznemiriš. (Galvin K.)[/i]

a se potem ta plošča drži zraven alternatorja, a kej je to, a treba menjati alternator ali se mora kaj na tej plošči urediti, in ali se ta plošča vidi kje ko odpreš pokrov motorja.
Se pravi štarter ni, če še obrača okol. Samo en mehanik je rekel, da mogoče zaradi tega avto ne zalaufa npr po petih dneh ker šterter nima več tolko moči, da obrne ali je to res ali ne, ne vem.

Vglavnem ste rekli da štarter nebi mogel biti, akomulator je bil izmerjen se je ugotovilo, da je akomulator tudi vredu, tista luč v predalčku je pregorena in ne dela, v pritlježnem prostoru pa se lučka tudi ugasne, radio se tudi ugasne, če avto ugasneš, centralno zaklepanje je vredu, avto nima alarma, vse luči v avtomobilu so ugasnjene tako da ne vem, kaj bi še lahko bilo, v tem napaka.

Naredil bom tako, da bom akomulator izklopil pa pustil npr 4 dni čisto pri miru, pa po petih dneh znova priklopil in, če slučajno takrat vžge kaj bi bila lahko napaka.
Kaj pa, če npr takrat tudi ne vžge tudi če je bil akomulator izklopljen, kaj pa je potem napaka lahko.
hvala

Zaganjač ima toliko moči kolikor je napetosti v akumulatorju, zakaj napetost pada je pa druga zgodba.

Če bo avto normalno vžgal po štirih dneh, ko bo aku. odklopljen potem je nek porabnik na avtu. Če ne gori nobena lučka, ni prižgan radio ali kaka druga (skrita) stvar, ostane še diodna plošča, ki je sestavni del alternatorja.
Če pa ne bo vžgal je pa uničen akumulator, ki je v stiku in ne more zadržat napetosti daljši čas. Vzrokov je lahko več, nap. da ni tekočine v njem (dolije se destilirana voda) ali so se pa svinčene plošče razpadle in se je po dnu aku. naredil stik. To se lahko zgodi čeprav je akumulator nov, če je uničena diodna plošča, takrat alternator poni izmenični tok in “skuri” akumulator.
Lahko je pa kaka čisto banalna napaka nap. oksid na klemah ali kje kak slab stik in enkrat zaganjač dobi tok, potem spet ne….

******** [i]Ne govoriš ničesar, o čemer je vredno govoriti, če s tem nikogar ne vznemiriš. (Galvin K.)[/i]

Še nekaj me zanima, avto je stal 2 dni ko ga poskusim vžgati prvič se motor malo zavrti ampak ne začne tečti, potem spet drugič spet noče tudi, če dam gas takoj ko se vžge in potem kar ugasne kot da bi izgubljal zagon, potem tretjič pa vžge in to spet tako da se je v auspuhu slišal tak čuden zvok kot da bi bil auspuh izsušen vglavnem tak čuden zvok kot da bi se nekaj cvrlo in potem zalaufa, potem pa ugasnem pa še enkrat vžgem in je vžgal čisto lepo normalno, kaj bi to lahko bilo, da se take čudne zadeve pri avtu dogajajo

a je mogoče ta zadeva pride z auspohom zato če se npr pri speljevanju ne da veliko gasa da se sliši pri speljevanju tako kot da bi mev automatik avto čeprav ni automatik.
A treba dati mogoče pri speljevanju več gasa da se sliši malo bolj, a je mogoče to vzrok.

No pa še tole, da je po dveh dneh ko sem avto vžgal trajalo 3x, da je avto vžgal, in še to komaj, a je mogoče to štarter da premalo obrne a kako, da ne zažene motorja zadosti, a je mogoče kaj v elektriki, ali alternator ker akomulator sem šel potem še enkrat izmerit pa je rekel da je akomulator vredu, pa alternator in štarter tudi no kaj bi potem lahko še bilo, da se je avto tako čudno obnašal zadnjikrat.

Pravijo pa tudi da lahko tudi radio žre elektriko čeprav je radio navidezno ugasnjen čisto, samo nekateri pravijo, da lahko tudi to jemlje nekaj, samo kako, a mogoče kakšen kabel od radia a kaj, ne vem.
hvala za odgovore

Motor… po napisanem nič ne slišim kako se ti cvre auspuh zato ti ne morem odgovorit…. 😉

******** [i]Ne govoriš ničesar, o čemer je vredno govoriti, če s tem nikogar ne vznemiriš. (Galvin K.)[/i]

Kaj pa to da je po dveh dneh avto vžgal zelo težko ko je samo dva dni stal, pa je bil akomulator priklopljen
4x sem moral obrniti ključ, da je avto zagnal in še to komaj.
Vglavnem je že skoraj zalaufal pa se motor ni hotel do konca zavrteti.
Kaj bi lahko bilo to, a je to ta porabnik štroma a kaj, da je tako vžgal.

Snemi ta štarter iz avta in ga shrani, ostalo pa pelji na odpad. 😉

Lahko je čuda stvari od ključavnice, ki nima stika, oksid na klemah, pregosto olje, zlaufan motor brez kompresije, porabnik, ki izprazne aku…..itd.itd Napako je relativno lahko odpravit le najt jo je večinoma zelo težko zato se dela po principu izločevanja. Pregledaš neko zadevo in vidiš ali je vse ok potem naslednjo in naslednjo, kar vzame veliko časa+rabiš izkušnje. Sam očitno ne boš kos zadevi, ker ne poznaš stvari niti osnov ne, zato ti tudi naši nasveti ne bodo kaj prida koristili, žal.
Najdi nekoga, ki ti bo konkretno pregledal avto in ti bo pripravljen zadevo popraviti, dati kak nasvet.

samo avto ni ravno za odpad ane, če je tako
Samo zanima me vzrok tega kaj jemlje elektriko oz, da včasih tako težko zalaufa
Radio sem že izklopil, tako da bom videl kasneje, če je bil radio, čeprav je navidezno ugasnjen.

New Report

Close