štarter oz. zaganjač…

Nujno rabim pomoč, ko obrnem ključ za zagon avta, se sliši smo tole na takle način: rrrrrrrrrrrrr.
In me sedaj zanima ali je šel mogoče štarter do konca da dela takole: rrrrrrrrrrrrr… ko obrneš ključ,
To če se ne motim se slišijo krtačke od štarterja tako da je to dokončno šlo al kako.
Samo sedaj me zanima če se avto potisne po klancu ali se bo prižgal ali ne, da se lahko pelje to zamenati.
hvala za odgovor.


Mislim sam upam naj al kaj, ali nebi vžgal, če bi ga potsnil po klancu dol.
Samo problem je to, če po koncu klanca nebi vžgal, potem pa bi bilo avto vleko pa nazaj gor, ali pa vleka z avtom.
Zanima me ali je to štarter, saj drugega enostavno ne more biti, če se tako sliši ane.
Pa ali mi ta štarter lahko zamenja kakšen znanec, ki se razume na avte, ker sedaj mi ne vžge, razen če bi ga potisnil po klancu.


t.i štarter/zaganjač..
..ima dve stopnji delovanja..
..najprej elektromagnetna sila potisne rotor z zobnikom naprej da se vzobi z vztrajnikom..
..šele nato se začne obračati rotor za zagon motorja preko vztrajnika..
..
če dela samo rrrrrrrrrrr..brez da se sliši obračanja motorja/kompresija..
..potem ne dela prvi del delovanja štarterja..torej potisk in se samo sliši vrtenje rotorja v prazno..
..če so hin krtačke potem ponavadi tudi ne obrne..
..če samo dela tk/tk/tk..to se sliši klik elektomagneta ko sune rotor v zobnik..rotor pa ne obrne
..toliko


Kako je sedaj to, će zaganjač ne bo delal , da ni kriv alternator, saj se zamenja samo zaganjač/štarter ane, ker ne verjamem da če bi na drug avto priklopil da bi kaj delalo, najbolje da zamenjam ta štarter oz, mi ga bo en znanec ki se malo bolj razume na avtomobile, pa na avtoodpad ga bom šel iskat pa je ane.


Pri meni alternator ni stalno polnil in se je enkrat akumulator toliko izpraznil, da ni več vžgal. Ko sem akumulator napolnil je vžgal, isto bi dosegel, če bi priklopil na drug avto. Tudi jaz sem najprej pomislil na zaganjač. Če zaganjač kljub dobremu akumulatorju ne bi sukal motorja, potem je napaka izključno na zaganjaču, to sem hotel povedati.
Je pa pri zaganjaču verjetno enostavneje in pametneje zamenjati samo ščetke, kot menjati z drugim, kateri ima ravno tako ščetke pri koncu, ne vem, le ugibam, tudi jaz nisem ravno strokovnjak na tem področju?

a veste kaj je pa zanimivo sedaj, sploh ni biv štarter za zamenjati tako kot je rekel mehanik,
Ker, ko sem avto vžgal se je slišalo kot, da bi biv štarter, pa tudi mehanik mi je rekel da je štarter ker je delalo tole rrrrrrrrrr.
Ampak v resnici sploh ni bilo treba štarterja zamenjati ker ni biv štarter samo slišalo, se ja tako kot bi biv vglavnem vsi so tako mislili, in ko je začev pregledovati ta štarter tam spodaj je avto kar na lepem že prižgal, pa sploh ni bilo treba menjati štarterja, jest sem sam pogledal kako je sedaj to mogoče, ampak je biv kriv samo akomulator ker v eni dizi ni bilo destilirane vode in ko sem obrnil ključ, se je slišalo zarad tega tole rrrrrrrrrrrrr, isto kot štarter v resnici pa sploh ni biv, ampak samo premalo napolnen akomulator in magnet ni mogel zagnati motorja in se ja zato slišalo rrrrrrrrrrrrr, jest pa sem mislil, da je štarter, tako da je sedaj vse vredu, in dela tako kot mora.
lp