Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Število obezno prebranih knjig 2 razred

Število obezno prebranih knjig 2 razred

40 knjig obvezno za 2. razred? Si prepričana, da ste dobro razumeli? Pa v drugem razredu vsi že tako tekoče berejo? Čeprav sem sama knjižni molj od 5.leta, mislim, da je to prava pot, da priskutiš branje otrokom, ki se šele uvajajo vanj (tisti, ki sami preberejo po 40 knjig pa tako ali tako ne potrebujejo bralnih vzpodbud)

Ne vem no, pri nas je za drugi razred bralna značka (4 knjige in 2 pesmici prebere otrok samostojno), časa imajo do maja. Knjižni molj obsega 15 samostojno prebranih knjig. Vse so po lastnem izboru. Knjiga je določena le za Cankarjevo tekmovanje (neobvezno).

Pa še – omenjate vsakodnevno glasno branje. Zakaj?? Poskusite vi sami brati 15 minut na glas (recimo Dostojevskega, ali pa tudi Medveda Puja), pa da vidimo, na kateri strani se vam začne jezik zapletati.

In berete (v množini)? Šolsko delo mora biti tako, da ga povprečni otroci zmorejo sami, v drugem razredu pa sploh v tekem obsegu, da ga lahko dokončajo v času PB (tudi morebitno obvezno branje).

da nisi ti ena od njih … namreč funkcionalno nepismenih

to pomeni, da ne razumeš prebranega in … ne, ni ok da bi otroke kar silili z branjem če jim branje ni ok … ker to pomeni, da bi jih lahko tudi silili s hrano, ki jim ni ok, pa še s čim drugim.

[/quote]
samo, da se dlakocepi, pa smo srečni…

sicer pa: ja, otroke se tudi sili, da delajo stvari, ki jim niso blizu. mislim, da je redkokateri otrok tak, ki sam od sebe rad računa, redko kateri je tak, da rad sam od sebe bere, redko kateri otrok je tak, da z veseljem čez kozo skače… itr. gre se za seznam tistih stvari, ki smo jih kot družba opredelili kot dobre in potrebne za normalno funkconiranje človeka. Če bi izbiral otrok, bi cel dan jedel sladoled, čokolado, piškote, gleda tv in računalnik, se zvečer zavalil oblečen v posteljo in to je to.
Starši smo tisti, ki jih vzgajamo, ne pa da se vzgajajo sami.

Ti živiš na luni? Obstajajo (in ni jih malo) otroci, ki v drugem razredu ne zmorejo v enem tednu prebrat knjige. Jaz sem jih mojemu brala sama (učiteljica je to vedela) a smo imeli le bralno značko (5 knjig v letu) ostalo ni bilo za oceno in so brali le po priporočilu in po svojem izboru.
2. razred!
A to potem ocenjuje? Pretirava, prav gotovo.

In če jih ne bodo prebrali? Bo kazen kakšna? Ponavljanje razreda? Zapor? Denarna kazen?

da nisi ti ena od njih … namreč funkcionalno nepismenih

to pomeni, da ne razumeš prebranega in … ne, ni ok da bi otroke kar silili z branjem če jim branje ni ok … ker to pomeni, da bi jih lahko tudi silili s hrano, ki jim ni ok, pa še s čim drugim.

[/quote]
samo, da se dlakocepi, pa smo srečni…

sicer pa: ja, otroke se tudi sili, da delajo stvari, ki jim niso blizu. mislim, da je redkokateri otrok tak, ki sam od sebe rad računa, redko kateri je tak, da rad sam od sebe bere, redko kateri otrok je tak, da z veseljem čez kozo skače… itr. gre se za seznam tistih stvari, ki smo jih kot družba opredelili kot dobre in potrebne za normalno funkconiranje človeka. Če bi izbiral otrok, bi cel dan jedel sladoled, čokolado, piškote, gleda tv in računalnik, se zvečer zavalil oblečen v posteljo in to je to.
Starši smo tisti, ki jih vzgajamo, ne pa da se vzgajajo sami.[/quote]

Ne dlakocepi, pač pa je razmišljanje, ki ga zagovarjaš ravno v nasprotju s cilji, ki naj bi jih tudi po tvojem dosegli, se pravi, da bi otroci radi brali. Če hočeš vzgojit bralca, ga ne boš s siljenjem, da danes bere Trnuljčico, ker je na spisku, jutri Frančka, naslednji dan pa zgodbo o nogometu. Pač tudi pri spodbujanju branja je treba uporabit kakšen trik raje kot pa prisilo. Me prav zanima, ali RES misliš, da bo raje bral tisti otrok, kateremu boš rekel (čeprav veš, da Trnuljčice noče videt od blizu): daj prinese Trnuljčico, bova zdaj brala, ali tisti, ki mu boš rekel, daj prinesi eno knjigo, bova zdaj brala …. Ali pa prinesi Gašperja (ki je njegova priljublena knjiga), bova brala naprej, me prav zanima, kaj bo pa danes Gašper ušpičil? Res verjameš, da bo prvi otrok postal bralec iz lastnega veselja in vzgiba?
Važno je, da se otroci naučijo brati! Da dobijo veselje do branja. To vedo tudi tisti, ki pripravljajo sezname za bralno značko. Zato je (vsaj na naši šoli) seznam za bralno značko zelo dolg plus možnost še izbire kakšne knjige čist po svoji izbiri, da vsak lahko najde nekaj kar je NJEMU všeč.
Pa še nekaj: v 2. razredu eni otroci res berejo slikanice s komaj kaj teskta, kot tukaj pišete. Drugi pa berejo že kar spodobno dolge tekste. Naj tudi te silimo brat neke knjige, ki so jih že prerasli? Zakaj? da si ne bodo mislili, kaj da so? Da jim priskutimo branje?

Tudi mi imamo doma drugosolko. Ki bere knjige z malimi tiskanimi crkami. Loti se brez tezav Pike Nogavicke. Jih pa v razredu res ni veliko. Eni berejo v veselje, eni na silo. So pa ze lani imeli Bralno hisico, v katero smo starsi vpisovali dneve, ko so brali/zlogovali, uciteljica pa ji hje ob komcu leta nagradila.

Sem pa tusi v Svet starsev. In bom zapisala se enkrat. Ko boste starsi med seboj izbrali nekoga v ysvet starsev, ki to ne bo zaradi pozicije, ampak zaradi otrok, noste tudi o tem govorili na roditeljakem sestanku, pa na Svetu starsev tudi.

Dovoljujem pa tudi, da je seznam opcija in ne obveza.

New Report

Close