Svinjina v šoli – muslimani
robi9, 24.09.2024 ob 14:44
darwindarko, 24.09.2024 ob 14:34
robi9, 24.09.2024 ob 14:28
darwindarko, 24.09.2024 ob 13:28
Zartrose, 24.09.2024 ob 13:23
vzamejo naj brezmesni meni, če ga šola ponuja. včasih smo imeli eno malico in eno kosilo. kdor ni jedel mesa, ga je dal sošolcu, stvar rešena, jaz pa sem dobila kak višek solate tistega ki je ni maral 😁
Ne, ker bi to bila neenakost. Tudi v trgovini je tebi in muslimanu enako ponujeno. Na voljo imaš tako ti, kot on zase primerno in hoteno hrano.
Tako mora biti tudi v ustanovah, kjer so ljudje siljeni se nahajat. To niso le šole ampak tudi zapori.
Davke, da se prehrana lahko ponuja plačujejo tako muslimani, kot nemuslimani.
Če si v bajto si poklical, da v njej stanujejo ljudje različnih kultur potem pričakuj, da se bo to v bajti tudi poznalo.
To ni čisto tako, da imamo v ustanovah vsi hoteno hrano ponujeno.
Jaz bi samo bio hrano, popolnoma naravno, nešpricano….A misliš, da mi bodo zato v službi ponudili takšno hrano ?
Zakaj ne ?
Sem jaz vreden manj od Muslimanov, ki imajo meni brez svinjine ?
Zakaj se menze prilagajajo Muslimanom, nam ljubiteljem ekološke hrane pa ne ?
Zato se po mojem mnenju sploh ne gre za hrano, ampak za princip in politično, oziroma ideološko izsiljevanje in s tem prevlado nam nami in našo kulturo.
Tako počasi se kuha ta ničvredna čreda.
Seveda nimaš.
Kot prvo je služba tvoja izbira. Šola je obvezna. Služba ni obvezna.
Restavracija ni obvezna. Imaš na voljo več restavracij z različno prehrano. Lahko izbiraš.
Šole, kamor prihajajo šoloobvezni otroci pa morajo biti drugačne. Morajo imeti izbiro.
Če je nimajo so ponovno proti človeku, kot že v drugih tematikah.
Kaj se dogaja v smislu politike in družbe je nekaterim seveda jasno, drugim ni.
Da skrajšam. Šole bi morale futrat s tistim s čimer se udeleženi prehranjuje.
Če nekdo uživa črvičke in jih doma redno je, ker jih lahko kupi v trgovini, kot prehrano potem naj se mu ponudi črvičke.
Če nekdo uživa svinjino, drug pa ne, naj se jima ponudi kar imata lahko tudi doma.
Ponavljam ni moj problem, če šola tega ne zmore zagotoviti.
Dobro, no, služba res ni obvezna.
Pa to nima veze, zato je ta tvoj komentar brez smisla.
Potem pa rečem tako, da hočem za svojega otroka, ki hodi v obvezno OŠ, samo ekološko hrano.
In zakaj tega šola ne bo upoštevala, upošteva pa bo muslimanske želje po menijih brez svinjine ?
To pomeni samo to, da smo že zdaj Slovenci manjvredni od Muslimanov.
To pa zato, ker smo si sami krivi, ker ne cenimo ne sebe, ne svoje kulture, ne lastnega jezika, ne lastnega gospodarstva. Ta narod ima hud kompleks manjvrednosti, zato živi v prepričanju, da je sosedova trava bolj zelena. Zato smo prodali sebe, prodali svojo zemljo, prodali in uničili lastno gospodarstvo in kmalu bomo še uničili sebe, kot narod.
Povej mi iskreno.
Sem ti jaz Darko dejal, da ne smeš zahtevati za svojega otroka v šoli to kar si omenil?
Mar je to, da, če ti ne zahtevaš za svojega neko neizpodbitno pravilo, da tudi drugi ne smejo zahtevati za svojega tisto kar oni smatrajo, da bi njihov otrok moral dobiti?
darwindarko, 24.09.2024 ob 14:48
Povej mi iskreno.
Sem ti jaz Darko dejal, da ne smeš zahtevati za svojega otroka v šoli to kar si omenil?
Mar je to, da, če ti ne zahtevaš za svojega neko neizpodbitno pravilo, da tudi drugi ne smejo zahtevati za svojega tisto kar oni smatrajo, da bi njihov otrok moral dobiti?
Ti si mi dejal, da služba ni obvezna in da zato meni služba ni dolžna nuditi ekološkega menija.
Če bom zahteval zase ekološki meni, se bodo samo smejali iz mene.
Če pa Musliman zase zahteva meni brez svinjine, pa se nihče ne smeji, ampak jim ugodi.
Pa čeprav za nikogar služba ni obvezna.
Zato ti pravim, da ti zagovarjaš diskriminacijo.
robi9, 24.09.2024 ob 14:53
Ti si mi dejal, da služba ni obvezna in da zato meni služba ni dolžna nuditi ekološkega menija.
Če bom zahteval zase ekološki meni, se bodo samo smejali iz mene.
Če pa Musliman zase zahteva meni brez svinjine, pa se nihče ne smeji, ampak jim ugodi.
Pa čeprav za nikogar služba ni obvezna.
Zato ti pravim, da ti zagovarjaš diskriminacijo.
Toliko sem napisal v temi teksta, da pameten lahko prepozna moje stališče.
Govoriti,da jaz zagovarjam diskriminacijo je neumno in neutemeljeno, lažno.
Če ne razumete kaj pišem potem vprašajte za dodatna pojasnila.
Omenjaš, da se ti bodo smejali. Je to moj problem? Je tvoj problem, če mene ne jemljejo resno pa bi me morali? Čigav problem je?
Kaj meni jamraš, da muslimane resno jemljejo tebe pa ne? Sem ti jaz kriv?
Sem jaz kriv, če slovenski narod ali del njega svoje otroke ne ceni tako močno, kot pa muslimani svoje in to pokažejo z dejanji?
Kar se mene tiče lahko otrokom nudijo tudi masaže v šoli in jih razvajajo, kot bi si to želeli njihovi starši. Nisem proti temu pa naj si gre za muslimanske otroke ali pa druge.
Ne obešaj mi laži in lažnih predstav.
darwindarko, 24.09.2024 ob 14:58
Toliko sem napisal v temi teksta, da pameten lahko prepozna moje stališče.
Govoriti,da jaz zagovarjam diskriminacijo je neumno in neutemeljeno, lažno.
Če ne razumete kaj pišem potem vprašajte za dodatna pojasnila.
Omenjaš, da se ti bodo smejali. Je to moj problem? Je tvoj problem, če mene ne jemljejo resno pa bi me morali? Čigav problem je?
Kaj meni jamraš, da muslimane resno jemljejo tebe pa ne? Sem ti jaz kriv?
Sem jaz kriv, če slovenski narod ali del njega svoje otroke ne ceni tako močno, kot pa muslimani svoje in to pokažejo z dejanji?
Kar se mene tiče lahko otrokom nudijo tudi masaže v šoli in jih razvajajo, kot bi si to želeli njihovi starši. Nisem proti temu pa naj si gre za muslimanske otroke ali pa druge.
Ne obešaj mi laži in lažnih predstav.
Niso nobene lažne predstave, ampak izhodišča iz tvojih izjav.
Na moj komentar o ekološki hrani si odgovoril, da služba ni obvezna.
Jaz pa ti pravim, da tudi za Muslimana služba ni obvezna. In če ti sam ne bi bil diskriminatoren, ne bi pisal takšnih izjav in mene postavljal v manjvreden položaj, ker bi že sam prišel na idejo, da tudi za Muslimana služba ni obvezna.
Tvoje izhodišče je diskriminatorno. Ne krivim pa te, da ti ti kriv za takšno stanje.
robi9, 24.09.2024 ob 14:49
Pa še to…
A za Muslimane pa služba je obvezna, zame pa ne ?
Če si se že zapičil v ta izgovor….
Potem Muslimanom tudi ne bi smeli dati menijev brez svinjine, ampak jim v odgovor povedati, da služba ni obvezna in da naj gre domov.
A ni tako, da ne bomo delali diskriminacije ?
Jst se nisem nič zapičil. Samo razbilnjam, bedarije, ki se pišejo.
Če je muslimanom uspelo, da so njim na čast menjali v službi meni, jedilnik jim je pač uspelo.
Če ga zate niso ali za druge ni moj problem. Če bi muslimanov ne uslišali so imeli prav tako pravico zapustiti službo, kot vi.
Jst ne odrekam tebi ne muslimanom, da jeste kar sicer jeste, dokler s tem ne delate zločina proti človeštvu. Pa jedli v službah ali v šolah. Kar pomeni,da nisem nestrpen ampak nastprotno. Zelo strpen sem. Razumem tebe in razumem muslimane.
Sem za izbiro: ješ ali ne ješ. Ali še bolje: se prilagodiš ali odpeketaš v obljubljeno deželo, kjer ti je zagotovljena prehrana po želji – šiptarija, Afganistan, Iran, za bolj izbrane okuse morda Dubaj. Tu bi morali biti brezkompromisni, saj ne gre le za vprašanje hrane. Če kje, potem pri njih velja, da ponudiš prst, nato hočejo roko. Mi pa naivne poslušne ovčke padamo na njihove zvite fore. Smatramo jih že za nove gospodarje, ki se jim moramo klanjati in lezti v rit. Politikom višjega ranga se to vsaj splača. Da bi v tej zavoženi podalpski tvorbi, ki je svojo suverenost že prodala, imeli politika z vsaj j od jajc, je pa čista utopija.
robi9, 24.09.2024 ob 15:05
Niso nobene lažne predstave, ampak izhodišča iz tvojih izjav.
Na moj komentar o ekološki hrani si odgovoril, da služba ni obvezna.
Jaz pa ti pravim, da tudi za Muslimana služba ni obvezna. In če ti sam ne bi bil diskriminatoren, ne bi pisal takšnih izjav in mene postavljal v manjvreden položaj, ker bi že sam prišel na idejo, da tudi za Muslimana služba ni obvezna.
Tvoje izhodišče je diskriminatorno. Ne krivim pa te, da ti ti kriv za takšno stanje.
Predlagam ti da bereš moje izjave večrat, če se ne sovpadajo z mojim odzivom. Če bom jst diskriminatoren bom to priznal.
Vpliv, moč, ki jo imaš ti ali muslimani ni v moji moči. Ali to razumeš ali ne?
Če nekje nate gledajo, kot na smet na muslimane pa na kot vredne to ni moja zasluga niti ni moj problem. Lahko se zavzamem, da bi bil ampak ni, če se ne.
Na ta komentar imaš že v drugih mojih komentarjih odgovor.
Jst sm zato, da se diskriminacija ne dogaja v teh tematikah. Če se, če tebe drugače jemljejo v službenih kuhinjah, delodajalec nisem jaz za to kriv.
Če se slovenci naprimer pustijo tepsti in da se z njimi igrajo oblasti, muslimani pa se ne pustijo ne gre zameriti muslimanom, ker so trdni v svojih stališčih ampak bi se slovenski narod lahko nad seboj zamislil zakaj on ni tako trden pri svojih.
Pri nas doma se nikoli ni jedlo pujsa, pa ne samo pri nas. Na kraj pameti ni nikomur padlo it v šolo in piskat o prascu. Si otroku pripravil hrano doma. Problem rešen. Kaj koga briga kaj mi doma jemo in kakšne vere smo. Muslimani pa ne bi bili muslimani, če ne bi povsod povdarjali svoje vere in vsiljevali svojega načina življenja in jedilnika.
darwindarko, 24.09.2024 ob 11:47
daisycutter, 24.09.2024 ob 11:43
darwindarko, 24.09.2024 ob 11:37
Svinjina v šoli – muslimani
Mushroom
23.09.2024 ob 22:20 zadnji odgovor 24.09.2024 ob 10:32
Zakaj bi se morali prilagajati kateri koli verski skupnosti? V Sloveniji je uživanje svinjine del naše kulinarične tradicije, čeprav ne preveč pogosto. Tisti, ki jih to moti, lahko poiščejo okolje, kjer tega ni.
——————————————————————————————————————————
Šola, indoktrinacijski center NI restavracija.
V usta so vam položili besede in ste jih ponavljali: ( šoloobvezni otroci).
Če so šoloobvezni in je šola obvezna pomeni, da človeku ni dopuščeno, da se šolanja ne udeleži.
Ker šola ni restavracija, ki ima izbran meni, jedilnik in se tega drži ampak, kot ponavljate je izobraževalna ustanova = USTA—-NOVA, se pričakuje, da ravno tam se nahaja zbrano znanje in vedenje o človeški družbi na vseh področjih, vključno z njegovo prehrano.
Otrok, kateremu ni dovoljeno jesti svinjine in se ga vzgaja v veri, da je ne sme jesti se nad njim ne sme vršiti pritisk, da bi to jedel. Če se nad njim vrši pritisk s strani ustanove, da naj nekaj je s strani staršev pa da naj tega ne je, je to trpinčenje. Trpinčenje otrok.
————————-
USTAVA RS
34. člen
(pravica do osebnega dostojanstva in varnosti)
Vsakdo ima pravico do osebnega dostojanstva in varnosti.
35. člen
(varstvo pravic zasebnosti in osebnostnih pravic)
Zagotovljena je nedotakljivost človekove telesne in duševne celovitosti, njegove zasebnosti ter osebnostnih pravic.
41. člen
(svoboda vesti)
Izpovedovanje vere in drugih opredelitev v zasebnem in javnem življenju je svobodno.
Nihče se ni dolžan opredeliti glede svojega verskega ali drugega prepričanja.
Starši imajo pravico, da v skladu s svojim prepričanjem zagotavljajo svojim otrokom versko in moralno vzgojo. Usmerjanje otrok glede verske in moralne vzgoje mora biti v skladu z otrokovo starostjo in zrelostjo ter z njegovo svobodo vesti, verske in druge opredelitve ali prepričanja.
54. člen
(pravice in dolžnosti staršev)
Starši imajo pravico in dolžnost vzdrževati, izobraževati in vzgajati svoje otroke. Ta pravica in dolžnost se staršem lahko odvzame ali omeji samo iz razlogov, ki jih zaradi varovanja otrokovih koristi določa zakon.
Otroci, rojeni zunaj zakonske zveze, imajo enake pravice kakor otroci, rojeni v njej.
56. člen
(pravice otrok)
Otroci uživajo posebno varstvo in skrb. Človekove pravice in temeljne svoboščine uživajo otroci v skladu s svojo starostjo in zrelostjo.
Otrokom se zagotavlja posebno varstvo pred gospodarskim, socialnim, telesnim, duševnim ali drugim izkoriščanjem in zlorabljanjem. Takšno varstvo ureja zakon.
Otroci in mladoletniki, za katere starši ne skrbijo, ki nimajo staršev ali so brez ustrezne družinske oskrbe, uživajo posebno varstvo države. Njihov položaj ureja zakon.
61. člen
(izražanje narodne pripadnosti)
Vsakdo ima pravico, da svobodno izraža pripadnost k svojemu narodu ali narodni skupnosti, da goji in izraža svojo kulturo in uporablja svoj jezik in pisavo.
63. člen
(prepoved spodbujanja k neenakopravnosti in nestrpnosti ter prepoved spodbujanja k nasilju in vojni)
Protiustavno je vsakršno spodbujanje k narodni, rasni, verski ali drugi neenakopravnosti ter razpihovanje narodnega, rasnega, verskega ali drugega sovraštva in nestrpnosti.
Protiustavno je vsakršno spodbujanje k nasilju in vojni.
————————————————————————
Dodatek komentarju:
Če ste spoštljivi in ste na druženje povabili človeka, ki ne je mesa, potem mu tega seveda ne boste vsiljevali.
Če ste spoštljivi in ste na druženje povabili človeka, ki ne pije alkohola mu tega seveda ne boste vsiljevali.
Če ste spoštljivi in ste na druženje povabili človeka, ki ne je svinjine, mu te seveda ne boste vsiljevali.
Povedal sem, da muslimani so prav tako ljudje, ki delajo in plačujejo davke tako imenovani slovenski državi.
Ker so sprejeti v slovenski narod, med slovenski narod, kot enakopraven pomeni tudi, da imajo možnost soodločanja na vseh družbenih in državnih ravneh. Prej se boste nekateri tega zavedali bolje bo in manj nestrpnosti. Če vam nekoč gosti, sedaj pa sonarodnjaki s katerimi živite niso všeč pa se morate pogovoriti s tistimi, ki so jih povabili, vabili v deželo in jim ustregli, da tu živijo svoje življenje, kot domačini in ne več, kot tujci. Če ste vi tisti, ki ste tistim, ki so jih vabili, povabili , omogočili enakopravnost in dom na domačih tleh dali oblast pa se pogovorite sami s seboj, kajti, d aje tako, kot je ste vi sami storili in sebi se zahvalite ali pa sebe grajajte.
Dej ne provocirej u tri krasne, kdo pa sili koga kaj jest?
Za nobeno provociranje ali provokacijo se ne gre. Gre se za spoštovanje ljudi.
Ne boš ponujal vsakodnevno človeku v jed nekaj kar ne je, kar ne uživa in ni del njegove prehrane.
Če nimaš osnovnega znanja, razumevanja in spoštovanja se sploh nimava kaj pogovarjat.
Šola ni verska ustanova, zato se pri ponujanju hrane absolutno ne sme prilagajati verskim ideologijam.
Ker smo sekularna država, v javnih šolah nimajo kaj početi izsiljevanja ali želje zaradi verskih ideologij.
Zato, Darko, tvoja trditev, da je šola dolžna dati vsakemu, kar si zaželi, popolnoma neustrezna.
V socializmu smo imeli en meni. Pa se ne spomnim, da bi se kdo kaj preseraval. Kdor pa se je, pa je takoj bil na zagovoru pri razredniku. Takrat smo hrano spoštovali, dandanes pa razvajena mladina s polno ritjo ničesar ne ceni več, niti ne ve, kaj sploh hoče.
robi9, 24.09.2024 ob 15:44
Šola ni verska ustanova, zato se pri ponujanju hrane absolutno ne sme prilagajati verskim ideologijam.
Ker smo sekularna država, v javnih šolah nimajo kaj početi izsiljevanja ali želje zaradi verskih ideologij.
Zato, Darko, tvoja trditev, da je šola dolžna dati vsakemu, kar si zaželi, popolnoma neustrezna.
V socializmu smo imeli en meni. Pa se ne spomnim, da bi se kdo kaj preseraval. Kdor pa se je, pa je takoj bil na zagovoru pri razredniku. Takrat smo hrano spoštovali, dandanes pa razvajena mladina s polno ritjo ničesar ne ceni več, niti ne ve, kaj sploh hoče.
Spet pozabljaš s kom govoriš.
Šola je še kako verska ustanova, saj se gre za indoktrinacijo in vnašanje verovanj tako v državno oblast, kot druge oblasti, politične siteme itd.
Nobena država nismo. Zapiši si že enkrat za uho. Ti nisi država, jst tudi ne.
Da. Šola je dolžna dat za žret vsakemu tisto, kar žre. To da je dolžna je moje stališče. Kaj je po državnih zakonih dolžna pa ni moje maslo.
Kaj je bilo v socializmu in sedaj ni, tudi ni moje maslo.
Buntanje, da v muslimanskih deželah ne bi ustregli otrokom, da jedo svinjino tudi ni moje maslo.
Muslimanske dežele so kot kaže drugačne od Slovenije. Torej slovenija se baha da je vsem ustrežljiva torej naj jim USTREŽE.
darwindarko, 24.09.2024 ob 15:53
Spet pozabljaš s kom govoriš.
Šola je še kako verska ustanova, saj se gre za indoktrinacijo in vnašanje verovanj tako v državno oblast, kot druge oblasti, politične siteme itd.
Nobena država nismo. Zapiši si že enkrat za uho. Ti nisi država, jst tudi ne.
Da. Šola je dolžna dat za žret vsakemu tisto, kar žre. To da je dolžna je moje stališče. Kaj je po državnih zakonih dolžna pa ni moje maslo.
Kaj je bilo v socializmu in sedaj ni, tudi ni moje maslo.
Buntanje, da v muslimanskih deželah ne bi ustregli otrokom, da jedo svinjino tudi ni moje maslo.
Muslimanske dežele so kot kaže drugačne od Slovenije. Torej slovenija se baha da je vsem ustrežljiva torej naj jim USTREŽE.
Šola ni verska ustanova, čeprav uči o verovanjih.
Zato šola ne sme razlikovati otrok na podlagi vere ali jim dajati neke hrane na podlagi njihove vere.
Zato pa ti pravim, da si diskriminatoren, ker hočeš, da šole so diskriminatorne in da upoštevajo verska preseravanja.
Če naj bi bila slovenija prej dežela slovencev, če naj bi bila dežela katoličanov, kristjanov, povsod pa slišiš večinoma samo še tuji jezik, gledaš obraze tujih narodov, ki so muslimani in je vsak dan tega več se je treba počasi ali pa hitro osvestiti, da ta dežele ni več takšna, kot je nekdaj bila.
Tisti, ki lajate proti temu pa hodite na volitve, da ste izbrali to, kar je deželo spremenilo pa lajajate v luno, če hočete, saj ste sami klicali po tem kar sedaj imate.
darwindarko, 24.09.2024 ob 15:57
Torej še enkrat:
Dali bi muslimanom iz tujih dežel državljanstvo , možnost zaposlitve, redne, šolanje, džamije, zemljo, hiše, družbeno udejstvovanje, ne bi pa jim dali govejega zrezka , puranjega, piščančjega namesto svinjskega???????????
Kaj vam dogaja? Ste na glavo padli?
Ravno zato, ker šola ni verska ustanova.
Pa si tega ne daš dopovedati.
Zato si izmišljuješ, kot da je, da bi lahko upravičil svoje trditve.
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 14:11
daisycutter, 24.09.2024 ob 14:02
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 13:58
daisycutter, 24.09.2024 ob 13:40
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 13:35
daisycutter, 24.09.2024 ob 13:26
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 13:22
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 13:17
daisycutter, 24.09.2024 ob 13:06
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 12:55
mijav mijav, 24.09.2024 ob 12:49
ne razumem hudobije, 24.09.2024 ob 12:44
Obveščam vas, da raje umrem od lakote, kot pa se pritaknem črvov. Ki so sedaj v EU dovoljeni kot prehrana. Mislim, da je pri muslimanih enako – raje umrejo, kot pa se dotaknejo svinjine.
Če želite tisti, ki vam je tako težko zagovarjati dva, samo dva različna menija, od katerih je eden brezmesni, imeti na vesti smrtne žrtve, pa izvolite! In naj vam pujsi po grobu rijejo!
si polna predsodkov kot kanta za smeti odpadkov. Saj imate muslimani menda ravno toliko možganov kot vsi ostali ljudje. Pri današnjem razvoju znanosti, ko veselo tapkaš po tipkovnici in uporabljaš vse pripomočke, pa po drugi strani slepo verjameš nekim predsodkom izpred 1500 let?
Predsodke imam. Do ljudi, ki za nek nesmiselni princip, ki jim ne koristi in tudi ne škoduje, namenoma delajo škodo drugim ljudem.
Kakšno škodo bi imeli vsejedci, vključno s svinjinojedci (tudi sama spadam mednje), če bi poleg mesnega menija v šolah ponujali še brezmesni meni? Nobene. Samo dojeti bi morali, da sovraštvo in delanje škode drugim ni primerno in ni sprejemljivo.
Evo, nov slogan za slovenske nacionaliste: “Na svinjini stoji ali pade slovenski narod!”
Princip je enako nesmiseln če nečesa nočeš, kot če nekaj hočeš, to ti je menda jasno?
Sem napisala, koliko zahtev je že za šolske jedilnike s strani alergikov, laktozno netolerantnih, vegetariancev, veganov itd itd. Vsi ti (kolikor vem) morajo imeti od zdravnika potdilo, da jim določena hrana škoduje.
Če začnemo še z verskimi jedilniki, je ver na svetu okoli 3000, pa če vzamemo samo tiste najbolj prisotne v Sloveniji, jih je ene 10.
Verski jedilniki spadajo v verke ustanove, v državnih ustanovah se jedilniki delajo glede na kvaliteto, kalorije, vsebovanje vitaminov, dobre za rast, zdravje otrok, kalcij kaj pa jest vem kaj še vse, glede na ZNANSTVENE izsledke kaj je dobro za rast otrok in ne glede na taužent verskih knjig.
Običajno si pametno in razumno dekle. Tukaj pa skupaj s slovenskimi nacionalisti tuliš v isti rog in iščeš vse možne razloge, kako problema ne rešiti. Škoda. Ampak lahko seveda misliš, govoriš in počneš, kar želiš (dokler ne trčiš na svobodo misli, govora in dejanj drugih).
se nanaša na komentar daisycutter
Očitno za mnoge v Sloveniji velja slogan “na svinjini stoji ali pade slovenski narod!” (Pravzaprav je na svinjino bolj mahnjen srbski narod. Slovenci se na svinjino spomnijo samo, ko razmišljajo, kako nagajati tistim, ki je iz različnih razlogov ne jedo).
Vse kar mislim je to, da se šolski jedilniki v DRŽAVNIH ŠOLAH naj ne bi določali glede na verske zahteve.
Jedilnik za odraščajoče otroke je že tako težko sestaviti glede na izbirčnost otrok, cene, zdravje, in taužent izjem.
Vera v šoli nima kaj iskati, pa če sem zaradi tega hudobna, ok. No vidiš, zdaj pa lahko greš nazaj na svoj nick. (oziroma na enega izmed)
Pravzaprav sodi pravica do veroizpovedi med človekove pravice. V šoli naj bi bilo poskrbljeno za človekove pravice. Tukaj ločenost države od religije ne igra vloge. Me pa zanima, kaj ima izbirčnost otrok opraviti s prilagajanjem jedilnika? Ja, vem, da veliko, če nočeš vse pripravljene hrane zmetati v smeti in imeti lačnih otrok. Ampak točno to se ti bo zgodilo, če boš hotela imeti na jedilniku svinjino brez izbire česa drugega. Del otrok ne bo jedel. Hrana bo šla v smeti, otroci bodo lačni., ša še proteste boš morda imela, kako se ne spoštujejo človekove pravice. In zakaj? Iz nekega ljudem škodljivega principa. Noro.
Al je šola ločena od vere, al pa ni. Nobena vera ne more imeti nobene besede do tega, kaj se bo ali ne bo v šoli dogajalo. V šoli veljajo zakoni in pravila, pa ne verska.
Človekove pravice niso kršene, svinjine nihče nikogar ne sili jesti, ravno tako se vegetarijancev ne posiljuje z mesom, pa laktozno netolerantnih z mlekom.
Kje vidiš kršitev?
Kršitev vidim v tem, da se vztraja na problemu (otroci ne bodo jedli, ker ne smejo), ko obstaja enostavna rešitev, ki je dva menija.
Zakaj pa samo dva? Aktivnih ver v Sloveniji je ene 10, če se gremo verske jedilnike.
Že zdaj ima večina šol brezmesne jedi poleg mesnih, ampak to menda ni dovolj al kako? Kaj točno konkretno bi pa bilo dovolj?
Če imajo v šolah bresmesne jedi poleg mesnih, je to super. V čem je torej problem?
O verskih jedilnikih pa ne govorim jaz, ampak ti. Rešitev problema, da pač nekateri ne jedo svinjine, drugi ne mačk, tretji ne črvov in tako dalje, je pač v tem, da poiščeš najmanjši skupni imenovalec in ponudiš rešitev – dva menija, eden z mesom, eden brez. Vsak dan.
Seveda gre za verske jedilnike, kaj pa?
Če nečesa ne ješ iz verskih razlogov in zahtevaš prilagoditev jedilnika svoji veri, potem je to verski jedilnik. Kaj pa če bi se priselili (ali razmnožili) židje, ki ne jedo hrane, ki ni košer? A to tudi ni verski jedilnik?
Hrano lahko zavračaš iz kaprice, zdravstvenih razlogov, izbirčnosti, kulturnih razlik ali vere. Od vsega tega je v šoli lahko razlog za prilagoditev SAMO ZDRAVSTVENI, vsi ostali so dobra volja in možnosti.
Jedilnik v šolah se lahko izbira iz veliko razlogov, jaz pa še vedno trdim, da verski ne smejo biti med njimi. Ne katoliški, ne pravoslavni, ne protestantski, ne muslimanski – če vzamemo samo glavne.
robi9, 24.09.2024 ob 16:02
Šola ni verska ustanova, čeprav uči o verovanjih.
Zato šola ne sme razlikovati otrok na podlagi vere ali jim dajati neke hrane na podlagi njihove vere.
Zato pa ti pravim, da si diskriminatoren, ker hočeš, da šole so diskriminatorne in da upoštevajo verska preseravanja.
Šola je verska ustanova. Šola uči, da je svet nastal z velikim pokom. Iz kaosa je nastal red. Dokazov ni, gre se za verovanje. V šolah ti bodo povedali, da ima oblast država.
V Islamskih verskih ustanovah ti bodo povedali, da ima oblast Allah, Bog in je ustvaril svet.
Pri kristjanih, verskih ustanovah ti bodo povedali, da ima oblast Jezus Kristus sin božji, Bog je ustvaril svet.
Ostalo pa brez veze, da sploh komentiram, sem se že dotaknil omenjenega iz razložil.
darwindarko, 24.09.2024 ob 16:09
Šola je verska ustanova. Šola uči, da je svet nastal z velikim pokom. Iz kaosa je nastal red. Dokazov ni, gre se za verovanje. V šolah ti bodo povedali, da ima oblast država.
V Islamskih verskih ustanovah ti bodo povedali, da ima oblast Allah, Bog in je ustvaril svet.
Pri kristjanih, verskih ustanovah ti bodo povedali, da ima oblast Jezus Kristus sin božji, Bog je ustvaril svet.
Ostalo pa brez veze, da sploh komentiram, sem se že dotaknil omenjenega iz razložil.
Daj ne serji, ker tvoje bluzenje nima več nobenega smisla z dejanskim stanjem in samo temo.
Jst sm na strani ljudi. Kristjani so ljudje, muslimani so ljudje itd.
Če ljudje jedo goveji zrezek ali svinjski sem na strani ljudi.
Nisem na strani ustanov.
Skupine, ki sužnjijo otroke so proti meni saj sem človek. Otroci besedni termin je pravna fikcija oseb, poimenovanje, v bistvu so mladi ljudje. Sem na strani ljudi.
Zavzemam se za to, da bi dobili jesti tisto kar je njim običajno, da jedo izven ustanove, kot so vajeni in je to v razumnem, smiselnem početju.