Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Taxi Metro – nevljudnost in nesramnost

Taxi Metro – nevljudnost in nesramnost

Meni se je zgodilo podobno ! Ker sem klicala nekje sredi noci, ob cca 3h mi je ocitala da sem pijana ?!?!?! in da me tako ne bojo prevazali ?! OMG !!
A ce klices ponoci si pijan ?
Pa seenkat mi je sikala kje tocno sem in sem ji rekla na postaji na dalmatinovi in ona se kr vztraja na kateri tocno… hmm… kasneje sem se prepricala da je postaja na Dalmatinovi SAMO ena ! Da ne govorim o tem da mi je takrat prkinla in ko sem nazaj klicala mi ni dvignila !
To je ena in ista oseba, jo ze poznam po glasu, nesramna ko sam hudic ! Le kdo ji je kriv da ima tako sluzbo da mora delat vsa sitna ponoci !

seveda moras povedati tocno gps lokacijo,a naj taksist isce stranke okoli al kaj.najprej je treba pogledat kje se nahajamo in sele potem poklicat taksi,kako bi pa funkcionirala taksi sluzba ce bi iskali stranke naokoli,strinjam pa se,da bi v centrali morali biti bolj prijazni

jez osebno mislm da ta operaterka potrebuje enga da jo dobr poseksa
če je res tako tečna boste vidl da bo potem

čisto kul ženska

vsem lep pozdrav

jaz sem full zadovoljen z taxi – legende,so cenejši od metroja,da o prijaznosti sploh ne govorim,koker vem,so sami prijazni vozniki.še slovensko znajo govort,kar je redkost po taksi firmah

Čisto osupnila sem ob nesramnosti dispečerke. Taksi sem naročila, a ga ni bilo. Ko sem skušala preveriti, kje se je zadržal, so trdili, da me je čakal – kar vsekakor ni bilo res (morda je čakal na napačnem mestu?). Ko sem se o tem hotela pogovoriti in se pač znova dogovoriti za prevoz, je dispečerka samo grobo in nesramno prekinila. Ponovno sem poklicala (z druge številke, na prvo se ni javila), takšna nesramnost se mi namreč zdi nezaslišana, predvsem pa sem hotela razčistiti problem, a dispečerka mi je zabrusila: Ne kličite več! Vsekakor ne bom, bom poiskala drugo taxi službo. VSEM MOČNO ODSVETUJEM TAXI METRO!

Jaz osebno sem zelo zadovoljna z Taxi Laguno … z njimi se vozim že 8 let in morm priznat da NIKOLI NIKOLI nisem imela nobenih težav niti z dispečerkami niti z šoferji … Parkrat sem šla z kolegicami tko malo ven in, ker je vedno druga klicala taxi, so večinoma izbirale Metro – in se ne peljem nikoli več z njimi – OBUP od obupa …. Šofer smrdel, kadil v avtu, po tleh papirčki, smeti nasploh, prazna piksna, avto k da bo lihkar razpadel, muska – eetaq narodna ( balkan ), pa nimam nič proti, ampak če že voziš stranke, imej radio prižgan itd. Sj brezveze, da sploh razlagam tud o tem, da smo se skor zaleteli in to ni blo prvič, ampak zadnjič definitivno!!!! Zato TAXI LAGUNA RULZ =D

tukaj se večino bunijo zaspanci in tisti ki so bli tolk nabiti z alkotom da so kozlali vsaj 2 x preden so taxi naročili, tko da itak brezveze brat o takih ljudeh ki svojih napak ne vidijo vsak ki naroči taxi čez 10 minut pomeni da bo tax čez BERI 10 minut tam in normalno je da po 15 minutah odpelje ja valda naj te gre še zbudit al kaj ???
Dej folk beri malo kaj pišeš in predvsem prvo poglej v ogledalo preden odpišeš karkoli tukaj……..
Metro zakon ste Najcenejši ŠE VEDNO kljub nekim nategom tujih firm z nekimi nizkimi cenami ki se potem izkažejo za dražje od Metroja.
Kljub temu da ste najcenejši ali pa tudi ne ste edina TAXI FIRMA ki ne nateguje folka s cenami malo gor malo dol se ve kaj govorimo!!!!
Če bi bil metro toliko v kurcu kot govorite ga že nebi bilo več tko pa imajo še vedno skozi polno dela ko druge taxi firme stojijo…le zakaj če so tolk slabi ???
Zato enostavno ker so najboljši, v vseh pogledih ….tudi pri drugih firmah delajo neslovenc z neznanjem slovenščine in nepoznavanjem ljubljane in tud smrdljivi pač to pride na določeno kvoto nek procent takih ljudi ….jebi ga
Lepo se imejte in še vedno se furam z njim …..
LULČEK

Zame je TAXI RONDO najboljsi! Nikol nism caku vec kokr 5 minut!! Evo vam stevilka ce jo boste rabl! 080 – 900 – 900 (je zastonj 🙂 )!

Vem da je v zadnjeh 2 mesecih Interturs sprejel vsaj 10 metrojevih taksisto,ZAKAJ.

Pozdravljeni!

Ker se vsi tako pritožujete nad taksi službo metroja, vam bo povedala nekaj dejstev!

1. Vozila ne morejo bit dotrajana, saj NE smejo bit starejša od 10let – mogoče se vam zdi to veliko, ampak si lahko pogledate na avto.net kako zgledajo ta vozila …

2. (govorim za ponoči) … več kot polovico strank NE zna naročat taksija in so že ko dvignemo telefon tako odurni, kot da smo tisti ki dvigujemo telefon manj vredni!
… Vam dam nekaj primerov naročanja taksija pa se zamislte kako bi vi reagiral!
a) metro prosim
b) tuki na bavarcu en taksi
a) na kateri strani
b) ne vem
a) ja kam se peljete?
b) jah kako kam? kle na bavarcu sm!
a) a greste proti bežigradu ali na drugo stran?
b) proti centru
….
a) metro prosim
b) rabm taksi za 5 oseb
a) metro nima enoprostorcev, niti kombija
b) a lahko kšnga šarana?
a) metro nima enoprostorcev, a vam lahko ponudm dva taksija
b) ja dobr no pol pa dva
(ponavadi se še dle kregajo da hočejo enoprostorca, čeprav razložimo da ga nimamo, na koncu hočejo še popust)
a) metro prosim
b) a lahko tuki taksi
a) kje?
b) a veste tuki k je ta plakat k je gor reklama za harynorman
a) … gospod ne razumm vas … ne vem kje je ta plakat, kje v Lj pa ste??
b) ja tuki no … ne vem kordinat lokacije
in kako nej taki stranki pomagam? če ne ve niti kje v Lj je?? Po tem dobivam raznorazne kletvice/psovke!

Na miklošičevi obstajajo trije Hoteli Union … vsi se imenujejo Grand Hotel Union in potem imajo še 4. ime!!!!! Exequtive, Central in Biznis!!!
Če kličete pa sprašujete kok še rabi taksi da pride, počakite na liniji, da uprašamo taksista kok še rabi, ne prekinjite!
Živali vozimo, samo ko kličete morte povedat da mate žival, katero, pa kok je velika … in počakate na liniji da mi uprašamo če mamo koga da bi peljal žival pa kok časa rabi da pride, ker ni vedno nekdo k bi vozu žival čist bliz.
Če nimate drobiža, povejte da imate samo 50 ali 100€ v kosu in bo pršu po vas taksist ki ima tok menjalnine, ker ne more met vedno vsak taksist tolk menjave, sploh če je šele začeu delat!

3. Taksija ponoči – sploh ob petkih ali sobotah – ne dobite zlahka ker telefoni takooo zvonijo da na našo žalost ne moremo vseh dvignt, ampak to sedaj nadgrajujemo!

4. Stranke naročajo taksi, jih taksi čaka 15 min in se seveda odmakne in gre po nove stranke, saj je z brezveznim čakanjem izgubu čas in denar … stranka zopet kliče in se krega z nami da je naša redna stranka in da hoče taksi nazaj! … Seveda ga ne želimo poslat nazaj, saj stranka z zamujanjem odžira denar taksistu in s tem tudi hrano … ker taksist se s tem denarjem ki ga naredi prav tako kot ostali z drugo plačo preživlja in plačuje stroške! Zakaj bi pošiljali nov taksi nazaj, če so stranke neresne in odžirajo taksistu denar in čas!?? Taksisti so plačani od narejenega prometa in ne na uro! Če bi bili plačani po uri bi vas lahko čakali celoo večnost!
Za tem ko taksija ne želimo poslat nazaj nam stranke jebejo matr in to dobesedno … da ne govorimo o tem da smo use sam ljudje ne!

5. Če se Vam mudi na avtobus NE kličte taksija zadnjo sekundo, ampak vsaj 10 do 15 min prej! Sploh če ste izven Lj obroča – nad obvoznico! Obstaja gužva, rdeči semaforji in še živčni ljudje, k se jim isto mudi in bedaki ki ne znajo vozit! A mislite da je nam useeno če ljudi pustimo na “cedilu”?? V resnici to ni lih naša krivda, če stranka prepozno naroči taksi in želi čudež od nas, ampak poslušamo pa vseeno (predvsem kletvice)!

Ljudje k naročete taksi sploh ne razmišljate, kako je težko delo taksista ali pa dispečarja! Stranke se derejo in obnašajo kot kralji ali kraljice!

Da ne govorimo o pozabljanju stvari v taksiju … ok, pač pozabite … želimo pomagat, želimo vedt točno uro in lokacijo od kje do kje ste se vozili pa ne znate povedat! In se derete na nas kok smo nevljudni in da ne želimo pomagat!! Če nam uspe ugotovit pa želite da taksist TAKOJ pripelje recimo mobi nazaj in to še zastonj! Da ne govoerimo o tem da, če izgubljenega predmeta ne najdemo da smo use najslabš!
Po tem k stranka zapusti taksi se v isti taksi usede še mnooogoooo strank in marsikatera stranka vaše igubljeno ukrade! In kaj lahko mi nrdimo? Poslušamo vaše dretje!!! Kot da smo mi krivi da ste vi izgubili predmet in da ga je potem negdo ukradu!!!

Če naročite taksi je vaša dolžnost da ste v roku 5-8min zunaj, ker strank NE kličemo, da jih čakamo!

Strank s pijačo in hrano NE vozimo! Strank, ki so preveč alkoholizirane prav tako ne, ker je to naša pravico, da tako stranko odklonimo!

Če naročate taksi na avtobusno postajo, nam povejte ime postaje in v katero smer se peljete, ker imata po dve in dve postaje isto ime! Na vsaki postaji piše ime postaje!!! Če nam povete ime postaje točno vemo kam vam ga pošljemo! Mislim da ni težko prebrat s postaje ime!

Novi stadion Stožice – na vhode ne vozimo, ker lahko čakate celo večnost pa ga ne boste dobili, ker vam ga bo nekdo “ukradu”! Taksiji pobirajo na avtobusnih postajah na Vojkovi cesti! Najlažje na končni postaji 20ke v BS3!
Prav tako v KMŠ taksi ne hodi, zaradi razbitih steklenic in podobnih stvari! Taksi pobira na postaji Tobačna v smeri Vič ali center!

DO BACHUSA SE ŠE VEDNO NE DA, ker je Kongresni trg še vedno zaprt!

Zavezani smo, da po naročilu taksi na naslov prispe v 5-10min … zato ne rabite vsakič spraševat kok časa bo taksi potreboval! Če ga po 11h minutah še vedno ni, vas najbrž ne najde, ali pa se je vanj vsedla napačna stranka, zato takrat zopet pokličete in vprašate kaj se z vašim taksijem dogaja – mi vamo bomo z veseljem povedali kaj se dogaja in vam poslali nov taksi ali pomagali taksistu da se lažje najdete!!!

Tisti ki imate pritožbe, vas naprošam da pokličete v našo bazo in se nad taksistom pritožite! Z veseljem bomo urgirali saj je v našem interesu da ste z nami zadovoljni! Edino kar je, je to da morate vedet npr. registrsko številko vozila, ker drugače pri 200tih taksistih ne moremo ugotovit nad kom se pritožujete, saj ima kar nekaj voznikov podobnih vozil!

HVALA BOGU PA ŠE VEDNO OBSTAJAJO PRIJAZNI LJUDJE, KI ZNAJO NAROČATI TAKSI IN TAKI NAM DAJEJO ENERGIJO IN ZAGON ZA DELO!

V IMENU VSEH TAKSI FIRM – TAKSISTOV IN DISPEČARJEV!

SREČNO NOVO LETO VAM ŽELIM!

Pozdravljena, Metrojeva dispečerka. 🙂

V osnovi se strinjam takorekoč z vsem, kar si napisala, imam pa nekaj pripomb in dodatkov.

1.) Drži, da vozila (taxiji) v Metroju ne smejo biti starejša od 10-ih let, drži pa tudi to, da so to vozila, ki dnevno prevozijo 200-300km in več in so večinoma 24 ur na dan v pogonu, kar pomeni, da so nekatera po nekaj letih že krepko dotrajana. Tako, da sama starost vozila ne pove dosti. Veliko pomembnejše je, kako kvalitetno je samo vozilo že v osnovi (razlike so med npr. Opel Astro in Mercedesom) in predvsem, kako voznik skrbi zanj.

2.) S tem, da nekatere stranke ne znajo naročati taxija, se popolnoma strinjam. Večinoma je tudi tako, da se ravno tiste, ki ne znajo, tudi najbolj pritožujejo. O vsem slišanem bi se zagotovo dala napisati knjiga anekdot. Ostaja pa dejstvo, za katerega strankam predlagam, da si ga zapomnijo – dispečerke vas iz taxi centrale NE VIDIJO, kar pomeni, da jim morate vi POVEDATI, kje ste. PREDEN pokličite taxi, se pozanimajte, KJE STE, kajti če še sami ne veste, potem ne razumem, kako lahko pričakujete, da bo vedel nekdo, ki vas ne vidi in ne pozna.

3.) Hoteli na Miklošičevi ulici so poglavje zase. Vsi so Union-i in velika večina strank misli, da je to dovolj. Žal ni, poleg tega pa so hoteli tudi ravno toliko narazen eden od drugega, da se z enega vhoda na drugega ne vidi. Ni vam potebno vedeti tistih treh imen (Executive, Business in Central) – dovolj sta tudi dve drugi varianti: poveste lahko, da je to npr. Union, ki je najbližje Prešernovemu trgu, Union, pred katerim je fontana oz. vodomet ali Union, ki je poleg Casino-ja oz. nasproti Nobel bureka. Vse to imate pred sabo in vidite. Nenazadnje pa lahko vedno pogledate na fasado in poveste, ali ste na številki 1, 3 ali 9. In problem bo rešen.

4.) Če vam dispečerka že ob oddaji vašega naročila (torej ob vašem klicu) ne pove nobene posebnosti okrog čakalne dobe, potem to pomeni, da je čakalna doba običajna, brez posebnosti, kar pomeni cca. 5-7 minut za znotraj avtocestnega obroča (obvoznice), cca. 10 minut za izven ter cca. 15 minut za bližnje obrobje Ljubljane (npr. Brezovica ali Medvode). Kakršnekoli morebitne posebnosti okrog čakanja so vam v dispečih dolžni omeniti že sami. Urgirajte, ko taxija ni pri vas v običajnem ali v obljubljenem času.

5.) Ob konicah (torej ob popoldanski gneči, slabem vremenu ali ponoči za vikende) je katerokoli taxi službo na 080 (brezplčne) linije težko dobiti, Metro pa še posebej, saj je največji taxi v Sloveniji in ima posledično tudi največ dela. V centrali vedno delata po 2 naenkrat – eden sprejema vaše klice, drugi pa jih oddaja voznikom. Koliko telefonov lahko tisti, ki se pritožujete, da ne dobite linije, dvignete naenkrat (in tudi v koliko slušalk lahko istočasno govorite)? Dvomim, da več, kakor v eno – kot dispečerji. In tako, kakor v Mercatorju počakate, da pridete na vrsto – tako je tudi v Metroju. Če prekinete linijo, boste seveda spet padli na konec vrste – in ponovno čakali. Nekoliko lažje boste dobili linijo na njihov GSM 041/240-200, vendar – ko je gneča, je gneča. In za gnečo zagotovo niso krivi dispečerji, ki sedijo v pisarni. Tako, kot tudi niso krivi za vreme in za vse zabave v mestu.

6.) Če gledamo strogo po pravilih, bi MORAL imeti vsak voznik VEDNO pri sebi drobiž za do 100€ menjalnine, pa četudi ste njegova prva stranka. V praksi se to (žal) ne izvaja, vendar tega kljub temu ne gre grajati tako zelo, kakor nekateri počnejo. Saj v teoriji naj bi bile tudi stranke vedno točne – pa niso. In za tisti čas, ko jih vozniki čakajo (ta čas je seveda omejen), niso plačani.

7.) Domačih živali NE VOZIJO vsi vozniki, niti tega po nobenem zakonu niso dolžni, tako, da se ne razburjajte, če takšnega voznika ne dobite takrat, ko želite. Na voljo imate vedno najmanj dve možnosti. Lahko oddate prednaročilo (kar pomeni, da npr. ob 10-ih dopoldan pokličete in poveste, da boste ob 14-ih potrebovali taxi zase in za svojega psa), lahko pa tudi pokličete TAXI-ZOO, ki ga imamo v Ljubljani. Oni so namenjeni prav prevozom živali, ne glede na vrsto in velikost. Ko pa se vi in vaš hišni ljubljenček peljete z običajnim taxijem, pa upoštevajte vsaj nekaj osnovnih stvari, ki so pri tem (dokaj) pomembne:
– če se z vami pelje vaš pes, naj bo primerno “opremljen”, kar pomeni z nagobčnikom in na vrvici. Če boste sedeli spredaj, ga imejte pri svojih nogah in poskrbite, da ne bo skakal naokrog in s tem motil voznika ter ogrožal njega IN vas.
– voznik NI DOLŽAN dovoliti, da vaš pes sedi na zadnjih sedežih, sploh pa, če nimate odejice zanj. Vsaj pes, če ni ravno “plešast”, za sabo pušča dlake – in gospod v poslovni obleki, ki se bo za vami peljal na sestanek, ne bo nad tem čisto nič navdušen. Vozniku pa prav tako ni ne v interesu, ne v finančno korist, da za vami oz. vašim psom NA SVOJ RAČUN vozi avto v pralnico. In ker nima pravice, da znesek za čiščenje zahteva od vas, ima pravico, da zavrne vožnjo.
– če se z vami pelje vaš mucek ali druga domača žival, jo imejte primerno “zapakirano”, kar pomeni v prenosni košarici, kletki ali terariju (ja, tud legvani se vozijo z Metrojem). Mucki, ki so na vrvici in ki so navajeni vožnje, so redkost, ampak takšnim se dovoli, da se peljejo kakor psi.

8.) Če naročite taxi in ugotovite, da zaradi česa nepredvidenega (npr. ne najdete stanovanjskih ključev) ne boste uspeli do njega priti pravočasno, potem bodite dovolj pošteni in POKLIČITE ter POVEJTE, da boste zamudili. V takšnem primeru vas bo taksi VEDNO počakal. Edino, kar je, je to, da vam bo čakanje nad 5 minut zaračunal, kar pa ni nezakonito in je tudi fer do taksista, ki je plačan od prometa, ne na uro. Razumite to tudi vi, kot stranke – ni kriv taxist, da vi zamujate.

9.) Izgubljene stvari so poglavje zase, res je. Taxi-centrala NI Urad za najdene predmete, zato vse vaše grožnje s policijo, inšpekcijo in mediji NE ZALEŽEJO, saj noben taxi NI DOLŽAN najti nečesa, kar ste VI IZGUBILI in to PO LASTNI KRIVDI. Če boste imeli srečo in, iskreno povedano, če boste naleteli na poštenega taxista (vsi namreč vemo, da vsi niso pošteni), potem boste, če je taxist vašo stvar našel, le to tudi dobili nazaj. Bodite pa kot prvo veseli, da ste naleteli na poštenjaka in, kot drugo, strpni. Niste edno živo bitje na tem svetu, zato je treba na dostavo počakati. Ste morda kdaj pomislili, da je voznik zaseden z drugo stranko, tačas, ko vi urgirate za najden/iskan predmet? In kaj naj on zdaj naredi – to stranko vrže ven, da bo takoj prišel do vas? Z malce zdrave logike – no go. Tudi tukaj morate, pa če vam je prav ali ne, počakati, da pridete na vrsto. In ker voznik ni kriv, da ste vi nekaj izgubili, tudi ni dolžan, da vam to potem zastonj pripelje. Vožnja JE PLAČLJIVA po taximetru in to od lokacije, kjer se taxist v tistem trenutku nahaja, pa do vas. V kolikor tega ne želite, pa obstaja tudi druga možnost in to je, da taxist ob zaključku svoje delovne izmene vaš predmet dostavi v taxi-centralo, kjer ga lahko vi kadarkoli potem osebno in brezplačno prevzamete. NE MORETE pa zahtevati, da ga takoj pripelje tja. Pripelje za zvečer, ob zaključku dnevne izmene, ali zjutraj, ob zaključku nočne izmene.

10.) Stranke se kliče samo v res izrednih primerih in na lokacijah izven Ljubljane. Dispečer si bo že ob vašem klicu zapisal tudi vašo telefonsko številko, ste pa vi tisti, ki mu morate povedati, če boste dosegljivi na katero drugo številko, ne na to, s katere kličete. Kajti če se na tisto, s katere kličete, ne bo nihče javil oz. bo nedosegljiva, potem taxija k vam ne bo. Niti štartal ne bo. To je samo v izogib neprijetnostim z nekaterimi, ki taxi naročajo samo za lastno zabavo – da se izza okenske zavese iz sosednje hiše smejijo človeku, ki pošteno služi svoj denar. Pa razumi, kdo more.

11.) Večina taxi služb v Ljubljani POŠILJA taxije tudi do vhodov stadiona Stožice, venda se od vas pričakuje, da boste povedali številko vhoda oz. izhoda. Je pa res, da gre vse skupaj taxo za vas, kot tudi za taxista, veliko hitreje (pa tudi ceneje za vas), če taxi naročite na prej omenjene avtobusne postaje. Vendar pokličite šele, ko STE ŽE TAM. V nasprotnem primeru vam ga bodo v tisti gneči zagotovo ukradli. Če pa boste vi ŽE stali na postaji, ko naročate, potem ga boste pa VIDELI, ko se bo pripeljal in NI možno, da vam ga kdo vzame.

12.) Prav tako večina taxijev PRIDE do KMŠ-ja, je pa res, da vas bodo zaradi prej omenjenega veliko raje počakali na avtobusni postaji ali pa vsaj na ovinku.

13.) So pa soločene lokacije v Ljubljani, katerih se taxisti izogibajo zaradi takšnih in drugačnih težav na tisti lokaciji. To ne pomeni, da ste vi tisti, ki ste naredili te težave, niti ne pomeni, da so problematični vsi s tiste lokacije. Pomeni samo to, da so tudi taxisti previdni. Te lokacije so predvsem določeni lokali, ki niso ravno na najboljšem glasu (npr. Janez bar in Venera bar), določene ulice (npr. oželjeva ulica, Mazovčeva pot) in določeni predeli mesta (npr. Rakova jelša čez obvoznico ter Cesta v Gorice, makadamski predel). Če se zaradi tega ali onega znajdete na kateri od omenjenih lokacij, potem ne vpijte na dispečerja, ker tudi on ni tisti, ki bi tam naredil probleme. Tudi grožnje s čimerkoli ne pomagajo ne vam, ne vašim morebitnim sosedom. Vse, kar boste s tem dosegli, bo samo to, da si bodo v centrali zabeležili vašo telefonsko številko in vam nanjo NIKOLI VEČ in NA NOBENO LOKACIJO ne bodo poslali taxija. Raje mirno vprašajte, do kam taxi še pride in se poskusite peš premakniti do tja. Matere z otroci, starejši in invalidi so večinoma izjeme (taxi po njih PRIDE tudi tja). Najbolj priporočljivo pa je še vedno, da si shranite mobi-številko od kakšnega taksista, s katerim ste zadovoljni – in pokličete njega, ko ste tam. Po svoje stalne stranke načeloma vedno pridejo, razen, kadar zaradi zasedenosti ne morejo. Takrat vam pa tako ali tako to povedo in vam, če se vi strinjate, pošljejo svojega sodelavca.

14.) Za pritožbe čez KATEROKOLI taxi firmo je VEDNO bolje, da pošljete e-mail. Le ti ponavadi sicer pridejo v centralo, vendar ne poznam centrale, ki ne bi bila dolžna takšnih e-mailov preposlati direktorjem. In VEDNO imate pravico od dispečerja zahtevati kontakt od direktorja, če želite z njim osebno govoriti oz. svojo pritožbo povedati direktno njemu. Vam pa bodo v dispeču povedali, od katere do katere ure j direktor dosegljiv – bodite razumni in kličite v tistem terminu. Tudi direktorji so ljudje, ki se proti večeru ukvarjajo s svojimi otroci.

15.) Za konec pa še tole… Taxi ne obstaja POSEBEJ ZARADI VAS OSEBNO, ampak obstaja ZA VSE NAS. Če želite imeti svojega osebnega taxista, ki vam bo 24 ur na dan na voljo dobesedno v vsaki minuti, potem ga lahko najamete – začetna cena je cca. 300€ na dan (za daljše najeme je cena nižja po dogovoru) + prevoženi kilometri. V kolikor tega ne želite narediti ali pa niste zmožni plačati, potem razumeti, da niste edina stranka, temvč ena od strank. Enakovredna ostalim, kar pomeni, da morate, če želite taxi, počakati – kakor vsi ostali. Če ste s.p. ali podjetje, potem z eno od taxi služb sklenite pogodbo – taxi boste dobili nekoliko hitreje in morda celo nekoliko ceneje (s posebno pogodbo med taxi službo in vami se sme cene zakonito določiti po prosti presoji).

Če pa še koga še kaj zanima… just ask. 🙂

Zanimiva razlaga in z večino se strinjam,razen
7.) točka. V Metroju ni prednaročil,če ima stranka žival
12.) točka Metrojevi taxisti ne hodijo do KMŠ-ja ; sta zraven dve postaji vsaka v eno smer
14.) Pritožbe je najbolj poslati na e-mail,
če je glede šoferja je zaželjeno da povete kje vas je pobral,ob kateri uri in datum,še boljše pa če imate njegov račun,ker vam ga je dolžan izročiti po zaključeni vožnji
Glede dispečerstva pa isto.Opišite svoj dogodek,pripišite uro in datum

Kar se KMŠ-ja tiče, je bilo napisano, da tja pride VEČINA taxijev. Pravzaprav je Metro ena redkih izjem, ki do tja (vsaj do začetka parkirišča) NE vozi. Kar pa jih sploh NI za zameriti, glede na običajno stanje omenjenega parkirišča pred klubom. Zagotovo si namreč nihče ne želi najmanj porezanih gum.

No vsi vi operaterji mi lahko razložite, kakšen razlog bi lahko imela operaterka za takšno obnašanje,kot sem ga doživela danes, pri čemer moram dodati, da je to moja prva slaba izkušnja pri metroju, zato je bila tudi toliko bolj presenetljiva. Najprej je fant klical taxi in rekel: ”Dober večer,a lahko en taxi pred koloseja”. Operaterka je rekla, da bo prišel. Čakala sva deset minut in ker ga ni bilo, je poklical še enkrat,in ji normalno povedal, da taxi čakava že 10 min in ga še ni in če bo prišel, na kar je ona odgovorila z: ”Taxi je tam že bil in je odšel,ker vas ne bo čakal tako dolgo”. Ko ji je skušal razložiti, da ga še ni bilo, ker sva bila ves čas tam, mu je odložila slušalko. Nato se na to številko ni več oglašala, zato sem jaz iz svojega telefona naročila taxi. Spet sva čakala 10 minut, taxija od nikoder, zato sem ponovno poklicala in vprašala kje je, na kar mi je odgovorila, da naj počakam, da vpraša taksista in mi v roku 2 sekund (kar je nemogoče postaviti vprašanje,kaj šele odgovoriti) odgovorila, da je taxi tam že bil in je že nekoga pobral, čeprav VEM da ga ni bilo, ker sem bila cel čas tam in je bilo prazno parkirišče, tako da bi ga videla, če bi bil slučajno na drugem koncu parkirišča. Nato me je vprašala če naroči nov taxi, vendar nisem hotela, ker se mi je vse skupaj zelo zamerilo, nakar mi je vmes, ko sem odgovarjala, odložila slušalko. Tako sem raje poklicala laguno,ki je prišla v roku 5 min in naju po pol ure čakanja končno odpeljala domov.

Nič in še enkrat NIČ ne daje njej pravice, da z strankami govori s takim tonom in da vrže dol slušalko. Razumela bi, če bi bila jaz žaljiva do nje, ker pa nisem bila, se tudi ona ne bo tako pogovarjala z mano. Nekateri ljudje so popolnoma nesposobni za opravljanje še tako lahkega dela, kot je oglašanje na telefon in posredovanje informacij. Upam, da bom našla številko vodstva metroja in to prijavila, tako bo lahko nehala opravljati delo, ki ga ni sposobna in ga dejansko sploh ne opravlja, saj očitno kar vsem meče slušalke dol in ji tako ni niti potrebno naročiti taxija.

Ne vem ti povedat, vem pa da edino ona torej Dispečerka ki je delala ti lahko pojasni zakaj je bilo tako, vem le to da npr oseba 1 pokliče v Domžale na ljubljansko cesto 68 taksi in ko pride taksist v Domžale, je ta oseba naenkrat nedosegljiva na telefon.. vse ok pač tudi to se dogaja. Čez 15 minut pokliče druga oseba na Ljubljansko cesto 70 v Domžalah taksi in ga naroča. No v takem primeru se ne pošilja taksija ,kajti 99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} oziroma kar 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} je to ena in ista stranka oziroma pač njegov kolega, ki je poklical taksi . V takih primerih se ne pošilja taksija kajti dobili so en taksi in ta taksi se je sam vrnil nazaj v Ljubljano brez stranke in zato se zdi nesmiselno delat škodo taksistom z praznimi kilometri. Kaj ste vi imeli z dispečerko bi znala le ona najbolje opisat dogodek tukaj, verjetno pa je začutila nekako da je to ena in ista stranka, je pa tako in to je čista realnost !!! Beri dobro!!!
V Nedeljo kot sem razbral se je to zgodilo in v nedeljo je izredno malo taksistov na cesti kajti večina si vzame prost dan.
In že tako je teško dobit včasih na kak del oziroma predel Ljubljane taksi vozilo, kajti v tistem predelu ni enostavno nobenega ali pa so vsi zasedeni in peljejo v drugo smer in ko ti eden zadržuje tako taksista na naslovu in ga potem tudi ni v taksi in ti imaš poleg odprtih v bližini 2 ali 3 pozive npr. v tvojem primeru lahko je imela dispečerka poleg še odprt poziv pri atlantisu in pa še City parku in se razume v takem primeru imajo tisti pozivi prednost pred tvojim kajti ni bilo nikogar, v kolikor pa se ve da je to ena in ista stranka se pa definitivno tja ne pošilja nazaj, kajti je že tako preveč obremenjen tisti predel z pozivi in že za tiste klice ki jih je dispečer-ka sprejel. Kaj in kako se je pa pri vaju tole odvijalo pa bi bilo lepo slišati še drugo plat, saj v večini primeru je kaj takega kar je bilo bistvo vsega, tista točka kjer človek reče dokončno NE nenapisano ali pa ponavadi zamolčanoni pa mišljeno zate da ste kaj zamolčali
Lep pozdrav.

kaj se vi stranke pritozujete,ko ste pa stokrat hujse kokr taksisti.mislite da ce placate taksi 2 eura,da ste kupili in avto in taksista,glih tko se obnasate, ja.dal vam bom nekaj primerov.pada dez,stranka pride v avto z mokro marelo jo otrese v avtu in polozi na armaturo.ali stranka pobere potovalke predno jaz izstopim iz avta in ji pomagam,ona umazano potovalko iz luze polozi na zadnji sedez.ali menjajo radijske postaje brez da bi prej vprasali,odpirajo okna brez vprasanja,loputajo z vrati,skratka vedejo se zelo nekulturno in nerazumljivo.se nekaj bi rad pojasnil vam strankam.recimo se vsedete v taxi in poveste taxistu lokacijo kam naj vas pelje,taxist si pac zbere eno pot in vas pelje in cez nekaj casa mu vi pripomnite,zakaj gres po tej poti,taxist rece ,ker je najblizja,nato pa stranka ne ni ta pot najblizja.takim strankam jaz recem,taksist ni jasnovidec,da bi vam lahko prebral misli in vedel po kateri poti se hocete peljati,ce imate posebne zelje potem to prej poveste,ker ce taxist prej vprasa po kateri poti hocete mu stranka odgovori.vi ste taxist vi morte vedet.nekatere stranke pravijo jaz bolj poznam to pot,ker se vsak dan peljem v sluzbo po tej poti,jaz jim pravim,da se oni peljejo zjutraj v sluzbo in popoldan nazaj,to je 2x po tej cesti,jaz sem se pa kot taxist ze 15x peljal danes po tej vasi cesti in vam nic ne pomaga ce se tukaj vozite v sluzbo,ker imam sigurno vse bolj nastudirano kot v,i intervale semaforjev,gnece itd.povedal bi vam da ce placate taxi,ne pomeni,da sta avto in taxist vasa,vi kot stranka odlocate samo o poti in koncni destinaciji,vse drugo odloca taxist,kje bo prtljaga,kam boste dali deznik,,ali boste odprli okno,ali bo klima prizgana itd.konec koncev je taxist tisti ki prezivi 12 ur v avtu in on je tisti ki odloca, ne pa stranke.stranka ima vedno prav,to pravilo na zalost ali pa na sreco ne velja pri nas taxistih.to sporocam tudi dispecerjem,da bodo malo bolj uvidevni kar se tega tice in ne vzamejo vse zdravo za gotovo,oziroma na slepo verjamejo kar se stranka pritozi nad taxistom,naj pred tem slisijio se drugo zgodbo,kaj bo taxist povedal glede tega

Uf, ja, takega prevoza, da moraš tako tečnobo prenašat, pa sigurno ne bi plačala. Pa tudi, če bi res bilo 2 eur.

to se pa tud jaz s teboj strinjam Yo_ hahahaha…….raj peš kot trpet LoL

Pozdravljeni!

Malce stara tema je že, vendar se mi zdi tematika še vedno aktualna.

Sama se vedno peljem z metrojem.

Včasih sem se tudi z intertursom pa so se mi zamerili, ko me je eden od voznikov ogoljufal na silvestrovo. Trdil je da se na silvestrovo plača dvojna tarifa od taximetra. Par dni prej mi je o dražji tarifi na slivestrovo razlagal tudi eden od njegovih sodelavcev, zato sem verjela in plačala. Nazajgrede pa mi je prijazni sodelavec razložil, da je tarifa na taximetru že povišana in da me je moški ogoljufal. Slučajno sem si zapomnila številko taxista. Dal mi je telefonsko številko šefa, ki sem ga naslednji dan klicala. Rekel je, da me pokliče naslednji dan in nato se ni več javljal. Torej jim je kratko malo vseeno!

Mislim, da v so med taxisti tako kot med vsemi ljudmi, tako slabi kot dobri, tako smrdeči, kot dišeči:) Ker je pač metro po številu taxistov največji taxi v lj je število obojih pač večje.
Najboljše je si izbrat taxista, ki ti je simpatičen in dovolj dišeč:) (čeprav poleti pri 12 urnem delavniku je to redkokdo-žal) in klicati direktno njega. Večina ti jih potem tudi če ne delajo pokličejo nesmrdečega kolega:)
Sama imam po novem izbranega luštnega mladega štajerca, ki preverjeno ne smrdi:))) in je prijazen in ustrežljiv. To je vse kar rabim.

Se pa strinjam s predhodniki, da je dispečerka v metroju res zelo neprijazna in edina od vseh dispečerk iz vseh taxi podjetij, nad katero se masovno pritožujejo, tako mi stranke kot tudi taksisti s katerimi sem se peljala. (Predvidevam, da gre za isto osebo, ki komunicira z njimi in nami)

Res mi ni jasno, kako da nihče pri metroju ne naredi ničesar v zvezi z obnašanjem ženske o kateri je kar naprej brati in slišati. Razumem, da ta služba še zdaleč ni lahka in da so dostikrat tudi klicatelji nevljudni in primitivni ter da je delo stresno in naporno.

Sama imam izkušnjo, da je, ne glede na moje poznavanje bontona in potrpežljivost in natančnosti o poziciji, gospa vedno osorna in zadirčna. Osebno nimam nič proti njen, sem pa mnenja, da ni tip človeka, ki naj bi delala z ljudmi. Razen v primeru, da osvoji veščine bontona in potrpežljivosti.

Lep pozdrav vsem

velik strank je takih, da zahteva od taxista da opravi vse, pomaga pa nič.

npr. ti ki si naročila taxi v kolosej (vprašanjeee), razumi vendar da je kolosej OGROMEN prostor, in nemogoče je da bo taxist točno vedel kje si. Ko naročiš in čakaš taxi moraš biti VIDEN. ne pa nvm nekje na klopci čakat…

pa tudi, taxisti so samo ljudje, niso vsevedi. če se v kakšni situaciji ne znajde mu pomagaš, jaz sem se peljal s taxijem pa ni točno vedel kam zavit in sem mu pomagal, pa tudi opozoril sem ga če za kako enosmerno ulico ni vedel. ne moreš reču taxistu “to morate pa vi vedet”, s taxijem greš zato da prideš do cilja čim hitreje, ne pa da preizkušaš kaj taxist ve pa kaj ne..

če ti taxist smrdi, pa ga ne vohajte xD jaz se vedno usedem na zadnji sedež. taxist je zato da vas pelje, kakšno reče če vam je dolgčas, pa to je to. plus, osebno verjamem da je to naporna služba, tako da ne more biti ves čas kot iz škatlice.

zanima me pa tudi, zakaj je v Metro samo ena dispečerka??? sploh mi ni jasno kako da ima en človek toliko dela.. sem 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} da se da zrihtat da je več uslužbencev ki delajo na tem, do zdaj sem bil prepričan da tako tudi je. povežete linije, date npr. 3 dispečerje pa poteka bolj gladko… (seveda mislim 3 ki delajo ob istem času)

do zdaj sem se že mnogokrat peljal z različnimi taxiji in nikoli nisem imel težav.

Svetoval bi pa smao še to da VEDNO vprašajte koliko vožnja približno stane. enkrat sem se usedel v cestni taxi in za vožnjo ki so jo v Metro zaračunali 5 eur, plačal 18 eur…

no, pa lp vsem 🙂

Nevem ,zakaj ljudje samo svojo rit gledate ,postavite se v kožo taksista !!!!!!!

Dela za drobiž in naj ima vozilo razreda s500 ja mal za lase prevlečen vozim nekatera ugledna
podjetja in imam lep kruh ampak PLJUVATE po teh ,ki vam zagotavljajo prevoze .
Zakonodaja na področju javnih prevozov je smešna in neurejena zato za sabo povleče veliko neugodnosti za stranke.
Take spremembe kot so npr. enotne tarife(od 70 centov do 1,20 eura)in omejena mesta in licence v taksiju bi Vam prinesla veliko bolj urejene zadeve !!!!!!!!!
Imam urejene stranke ,ki me pokličejo na tel. in nimajo problemov z DISPEČERJI in ostalimi neurejenimi taksisti ….
V Vašo vednosti iz družbe METRO imam 5 taksistov ,ki bodo zagotovili prevoz na visokem nivoju
kot taksisti v londonu ,ki 4 leta študirajo ,da postanejo taksisti.

In še zadnje vozim direktorja ene največjih in najbolj poslujočih podjetij v SLO ,ki me nebi zamenjal za tri protokol šoferje.
Dispečerji so pa zelo tolerantni v veliko primerov ,samo en nasvet raje se postavite pred hišno številko neke hiše ko naročat taksi ,ker vas bo taksist lažje našel ali avtobusno postajo ,ki ima vsaka svoje ime samo še smer ,tudi stranka mora vedeti natančno kje je za hitrejše kordiniranje taksista ne pa ”kle na viču k je špar sem ” sam da ma špar tri vhode in kaj nej se taksist vozi okoli špara no tudi vi se morate pripravit za najhitrejšo možno rešitev ”DOBER DAN špar vič, vhod SKB” ko to poveš dispečerju ti bo samo še rekel LEP DAN in bote dobili taksi kar se tiče pa novincev vsak je enkrat nov v nečem !!!!
ZATO RAZMISLITE KAJ NAKLADATE ČE BI VI VOZILI TAKSI SIGURNO TO NE BI PISALI !!!!
TO JE MOJE MNENJE ZA ZELO ZELO TEŽEK KRUH ,PRI VSEH DANIH OKOLIŠČINAH
HVALA PA VSEM RAZUMLJIVIM STRANKAM ,KI VEJO KAJ POMENI BITI TAKSIST IN TAKIH JE HVALA BOGU ŠE VELIKO 😉

In še ena stvar ko govorite o higieni je pa stvar posameznika ne pa naporen posel ,če delaš 12 ur poskrbiš za ustrezno higieno ,da pa taksist v 12 urah nima časa če smrdi se stuširat potem pa nej se vrne na dolenjsko tja taksirat ,ne bo mi pa noben govoril če se preden greš delat stuširaš in se ustrezno seveda zaščitiš z deo.,parfumi itd… sigurno ne SMRDIŠ,,,,,,,,
PREVERJENO IN DOKAZANO!!!!!!
V uradnem listu je člen ,ki govori o čistoči (vozila,taksista) in primernih oblačilih ,,,,,,tudi kratke hlače nad koleni niso primerne tako ,da nevem če sem v lj od 1500 taksistov videl 150 primernih za kot piše v licenci (zgled mesta ljubljana heheheheheh) ,da ne govorimo o poslovanju taksistov ,izvode licence za vozila talajo kot izkaznice za knjižnico pa čeprav bi vsako vozilo moglo oddajat delovne listke jih ne in ne plačujejo davka za ta vozila samo kasirajo na ČRNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kar se tiče na splošno za vse taxi službe v Lj,; dela samo ena operaterka, vse druge klice posredujejo na privat mobi-je.
Na primer:
Če pokličem taxi, a v moji bližini stanujejo trije taxisti(ne glde na katero firmo), klic se ne veže na operaterko v studiju(ki je v Stegnah 20-22), temveč na domači mobi, za vožnjo iz Črnuč do hotela Mons pa zaračuna 22 EUR.
Dobro, da me ni odpeljal v Zagreb?!
Ljudje pa ne vejo, da v bistvu taxi služb v Lj. ni!
To je le večina posameznikov, ki registrirajo popoldanski sp., in delujejo kot taxi službe.
Svojci, družinski člani na “daleč” in “poleg” so lako taxisti, a vendar ne samo to.

Ti si jedla nore gobe?

Pri metroju lahko vsak dela ki ima 5 minut casa. Nekateri so arogantni in kadijo v avtu medtem ko je stranka notri. Vec let sem se vozil z metrojem, letos pa sem zacel klicat Laguno. Tudi sam sem imel problem, da sem klical Metro, pa noben ne dvigne.
Mislim, da je Laguna na niboju, startnina je 0,83€ km pa 0,79 € in je povsem ugodno. Mogoce je Metro par centov cenejsi, vendar pri Laguni so avti cisti, vsa vozila pa so mad 2005 letnik.

New Report

Close