Tehniška gimnazija Kranj – "Iskra"
Sin bi se rad vpisal na Tehniško gimnazijo, bivšo Iskro v Kranju. Plus je sigurno to, da pridobi precej znanja iz strokovnih predmetov, a o šoli slišim vse mogoče: da so na šoli sami fantje in je zato preveč “testosterona”, fantje ne pridobijo dovolj socialnih veščin, da je precej nasilja, poslušam celo o nekih “kriminalnih združbah”? Nivo znanja splošnih predmetov naj ne bi bil prav visok? Prosim koga, ki je šolo obiskoval ali ki ima otroka tam, da mi iskreno pove kaj več – če šolo priporoča ali ne. Hvala.
Če hoče it na gimnazijo, naj gre na gimnazijo. Če mu kremšnita ni všeč, je ekonomska / Prešernova super.
Če hoče it prav na tehnično, naj pa gre tja. Ali pa kakšen program računalništvo, ti tudi da ful znanja, če ga v te IT vode nese.
Na šoli je res precej fantov, ampak seveda tudi nekaj deklet. Kar se tiče socialnih veščin, itd., je pa glupo govort ker je Iskra šola kot vse druge. To je isto kot da bi rekla, da dekleta na ekonomski ne dobijo dovolj soc. veščin, ker jih je več kot fantov.
Če obstaja kakšna kriminalna združba, lol, pa to ni unikatna značilnost Iskre. Pač nekaj posebnežev je na vsaki šoli, tudi taki ki so leni za šolo pa ki se s postranskimi stvarmi ukvarjajo. Travo npr. kadi vsaj nekaj dijakov na vsaki šoli (tudi kranjska gim. aka kremšnita ni izjema kar se tega tiče). Če je to “kriminalna združba” pa ne vem. Pač je Kranj Kranj, enaki problemi kot v vseh večjih mestih.
Naj se otrok odloči kaj ga res zanima oz. če ga nič, potem je splošna gimnazija najbolj ziher opcija.
Mislim, da naj se sin sam odloči, kam se bo vpisal. Naj gre na informativne dneve, pa bo kaj več izvedel o programu in šoli.
Moj sin je hodil na to šolo in je danes dr. računalništva, tudi nečak je hodil in oba sta uspešna v svojem poklicu.
Socialne veščine človek doma pridobi.
Kar se pa skupin tiče: moj sin je rekel, da pač ne smeš izzivati in drugim v nos skakati, po drugi strani pa ne smeš biti mevža, pa ni nobenih težav. Nečak je pa v 2. letniku imel neke težave, ampak on je malo naješen. Pa se je vse lepo uredilo.
Oba sta pa rekla, da je to super šola.
Kaksno povprecje ocen je imel v osnovni soli oz. koliko zbranih tock. Zanima me koliko prakticnega znanja odnesejo iz strokovnih predmetov? Moj sin se tudi navdusuje za tehnisko gimnazijo, smer ravunalnistvo. Povprecje ima 4,5. Matematiko ima 4. Malo me skrbi kako bo zmogel.
Hvala
[/quote]
Moj je bil v os vseskozi odlicen, v devetem razredu je imel dve stirici v spricevalu. Zdaj v 1.letniku tocno te gimnazije ima povprecje 4.75.
Če bi ga zdajle vprašala – kaj misliš, bi šolo priporočil tudi drugim? Bi se sam še enkrat vpisal, če vi se zdajle vpisoval? Kako komentira šolo?
[/quote]
Ja, bi jo. Še enkrat bi šel enako. Nič ne jamra, nič posebnega ne pove. Ima par sošolcev za malo boljš prijatelje in to je to. Lani je sicer kolebal med gimnazijo in skofjo loko, dobro, da se je odločil kot se je.
Kaksno povprecje ocen je imel v osnovni soli oz. koliko zbranih tock. Zanima me koliko prakticnega znanja odnesejo iz strokovnih predmetov? Moj sin se tudi navdusuje za tehnisko gimnazijo, smer ravunalnistvo. Povprecje ima 4,5. Matematiko ima 4. Malo me skrbi kako bo zmogel.
Hvala
[/quote]
Je bil odličnjak vseh 8 let v OŠ – za povprečje in število točk pa res ne vem, je od tega zdaj že 15 let. Pa tudi nikoli nisem prav pikolovsko spremljala njegovih točk in povprečja. Ker je bil aktiven tudi na raznih tekmovanjih, je imel Zoisovo štipendijo. Komot bi se vpisal tudi na klasično gimnazijo, pa je rekel, da piflal se pa ne bo. Mu je bolj ustrezala šola, ki poleg splošnega ponuja tudi precej praktičnega znanja. Je pa odvisno od karakterja in prizadevnosti vsakega posameznega dijaka.
Moj nečak je pa izdelal OŠ z dobrim uspehom, pa je bil potem na Iskri med bolj uspešnimi, končal je fakulteto in je uspešen v firmi, kjer dela.
Ne vem zdaj, kako imate v družini urejeno. Mene n.pr. nikoli ni skrbelo, kako bo sin zmogel šolo. Sem mu že v osemletki povedala, da se uči za sebe in ne za mamico. Pa da naj dobro premisli, kaj si želi postati v življenju, in potem vztraja. Pa da zmeraj obstaja alternativa; če se mu bo kje zalomilo, naj poišče drugo pot. Tako pri nas, pri vas pa ne vem. Vsekakor je srednja šola vsaka po svoje težka, brez prizadevnosti ne gre. Kolikor sem lahko videla pri znancih, so uspešni tisti, ki so bolj zvedavi in korajžni; zaspancem nobena šola ne da dovolj podlage za pot v samostojnost.
Svetujem, da greš z njim na informativni dan, pa boš še sama presodila.
V mojih časih (osemdeseta) je šlo na gimnazijo 15 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} osnovnošolcev, danes jih gre na splošne gimnazije 50 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Seveda je sedaj zaradi tega nivo zahtevnosti padel tako na splošnih gimazijah kot na tehničnih gimnazijah.
Srednja tehnična šola Iskra mi je dala odlične dobre osnove za univerzitetni študij na Fakulteti za elektrotehniko. Srednjo šolo sem zdeloval z dobrim uspehom, fakulteto sem izdelal brez težav z povprečjem 9.
Delež tistih, ki niso izdelali prvega letnika je bil enak za maturante kranjske gimnazije, ali maturante srednja tehnične šole. Uspeh je bil odvisen od sposobnosti posameznika, ne od srednje šole is katere je prihajal.
Moj sin je bil odličnjak, preskočil en razred v OŠ, imel ob koncu OŠ 3 cm razno-raznih priznanj s tekmovanj, povprečje je bilo 4,9 (zaradi športne, ker je totalno anti) in je šel na tehnično gimnazijo. Uspeh je malo padel, ne prav dosti, predvsem ga tepe tam, kjer je treba veliko in dosledno delati, ker tega preprosto ni vajen. Se bo pa navadil! Nad šolo je navdušen, nad veliko večino profesorjev in nad veliko večino sošolcev. Za vožnjo porabi več kot uro dnevno v eno smer, pa mu nikoli ni težko vstat, tako zadovoljnega ga v šoli nismo videli vsa leta prej.
Znanja da toliko, kolikor ga kdo hoče vzet. Na tehničnem podoročju sigurno ogromno. SPlošni predmeti (npr. ZGO ipd) niso ravno vrhunski, pa saj tega od tehnične gimnazije tudi ne pričakujem. Glede na to, delajo splošno maturo, je jasno, da morajo pri maturitetnih predmetih dosegati zahtevan nivo. “Kriminalne združbe” – jih še nismo srečali. Name je šola naredila zelo dober, pozitiven vtis, par profesorjem je malo lesenih, ampak večina je zelo OK. Punc je res manj, so pa. Za “mušter”. Razred deluje dobro, že samo to, recimo, da ni treba fehtarit za pomoč, ampak si sami med sabo pomagajo, dostavijo gradivo, skupaj (preko neta) rešujejo težje naloge, iščejo rešitve meni veliko pove o klimi v razredu. In če ti mulc pri 15tih reče, da raje vstane ob 5h in se pelje 1,20 h tja v šolo kot bi šle 15 min peš do najbližje klasične gimnazije, je verjetno povedano vse.
“Na informativnih dnevih se bo nauču o šoli”. Večje bedarije še nisem slišal – informativni dnevi so nabiranje glav in laganje na polno o šoli. Realnost izveš če greš na šolo in dijake sprašuješ kako je. Se veliko veliko več izve, kakšen forum šole prav tako, mogoče tudi kak učitelj neuradno. Vse ostalo je eno samo laganje.
Vsekakor pa, najprej se je treba v šoli dobro počutit – tiste pravljice o znanju so bolj laž, sploh na slvoenskih šolah. To kar danes na računalniškem faxu predavanju, bolj sodi v muzej… pač slovenski kader z nekaj izjemami pojma nima in predavajo še vedno tisto kar so 20 let nazaj.