Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Telekom – čudne položnice

Telekom – čudne položnice

Sem že več kot 10 let naročnik telekoma. Imam tablico in prenosnik. Oboje z neomejeno internet. Oboje tudi uporabljam izključno za internet. Tablica niti nima funkcije klicanja. Sms-ov s tablice ne pošiljam. Za take osnovne stvari uporabljam predplačniški telefon.
Naročnino na prenosnik oz internet na njem imam nekaj čez 20e, prav tako na tablici. Ena položnica se kar naprej viša. Za januar in februar je bila nekaj čez 30e, za marec pa 80e. Pred tem nikoli nisem imela problemov s tem.
Sem pa že pred leti slišala, da imajo ljudje probleme z zelo visokimi položnicami brez razloga. Nisem verjela, evo dokler sama nisem doživela. Včasih mami naložim 10e, ker ima predplačniški telefon. Sama za svoj predplačniški kupujem kartice. Redkokdaj si naložim iz naročniškega. Pa tudi, če bi mami naložila 10e in sebi 10e na mesec ne bi prišlo iz nekaj čez 20e naročnine kar na 80e ???????!
Pri nekaterih operaterjih po parih letih naročniškega razmerja dobiš zastonj tablico, pri telekomu pa ti v nebo povišajo naročnino al kaj?????

ja verjetn.

Mi lahko le ugibamo, če pa pišeš na Telekom in naročiš razčlenjeni račun, kjer imaš vidne vse odhodne klice oziroma stroške, boš takoj vedela, pri čem si. Če se s kakšno postavko ne boš strinjala, lahko vložiš reklamacijo.

Na telekom sem klicala že večkrat, tudi zaradi drugih stvari, pa vedno dobim isti odgovor. Ko sem pisala na mail pa odgovora sploh nisem dobila.
Nimam kaj z razčlenjenim računom, ker gor nima bit kaj edino naročnina za internet, drugega ne uporabljam na prenosniku in tablici. Edino če so oni sami kaj vštulili notri. Jaz od telekoma nimam nič drugega – tablico in prenosnik. Vse ostalo imam pri drugih operaterjih. Še tega ne bi imela, če ne bi takrat nujno rabila prenosnika. Tablico sem dobila za rojstni dan.
Zanima me, če ima še kdo pri telekomu tako visoke položnice ne da bi vecel zakaj?

Na telekom sem klicala že večkrat, tudi zaradi drugih stvari, pa vedno dobim isti odgovor. Ko sem pisala na mail pa odgovora sploh nisem dobila.
Nimam kaj z razčlenjenim računom, ker gor nima bit kaj edino naročnina za internet, drugega ne uporabljam na prenosniku in tablici. Edino če so oni sami kaj vštulili notri. Jaz od telekoma nimam nič drugega – tablico in prenosnik. Vse ostalo imam pri drugih operaterjih. Še tega ne bi imela, če ne bi takrat nujno rabila prenosnika. Tablico sem dobila za rojstni dan.
Zanima me, če ima še kdo pri telekomu tako visoke položnice ne da bi vecel zakaj?
[/quote]

Tudi smo ze klicali na telekom zarad spake a racunu in vedno so nam odgovorili. Cudi me, da tebi ne obrazlozijo povisanega zneska na poloznici in kot pravis veckrat pises pa da vefno dobis enake odg….z nekom neki ne stima…

Aja mimogrede, niti ne rabim razčlenjenega računa, saj si vse lahko ogledam v aplikaciji Moj telekom. Tam ne vidim nič zaradi česar bi bila tako visoka položnica. Enkrat sem mami naložila na predplačniški telefon 10e in enkrat 5 e.


Jp, pa prilepi sem. Ker tako na blef ni drugega za razumet, kot da ne znaš brat porabe, ki jo imaš v aplikaciji.

Torej, ce prav razumem, dejansko vse vidis v aplikciji Moj Telekom, a se vedno ne ves, od kod povisan racun? Potrm najbrz ne gledas dobro, se ti ne zdi? Nekje ocitno je poraba in v aplikaciji bi jo morala videti. Da ti nikoli ne odgovorijo, pa tudi jaz nikakor ne verjamem.

Kaj pa ce je mama bekako vklopila ali si sama nalozila denar na racun?

V specifikaciji moa biti razvidno, kaj je tisto, kar povečuje strošek. Če misliš, da je neupravičeno, napiši dopis za reklamacijo računa, v osmih dneh, ali prej, če je naveden krajši reklamacijski rok.
Osebno račun zmeraj poravnam v nespornem delu, se pravi tisto, kar veš, da moraš plačati, kar v dopis tudi napišem (npr račun je dne tega in tega plačan v nespornem delu po postavkah….), ker ti pol ne morejo kar tak naredit izklopa, razen če ti v odgovoru dokazujejo nastali strošek kot upravičen, ti pa na to ne odreagiraš. Prav tako napišem tudi v nalog pod vsebino, npr. delno plačilo ali plačilo po reklam.računa.

Če mi ne priznajo, čeprav imam prav, sicer potem poravnam, ker se mi ne da urejat zadev s sodišči, ampak v primeru ponudnikov, kjer imaš konkurenco, pač prekineš pogodbo in greš drugam, oziroma počakaš na iztek pogodbe in greš pol drugam. V primeru vodne oskrbe, recimo, kjer te možnosti nimaš, je pa treba vedet, da imajo v ozadju ves pravni aparat, in če hočeš doseči svoj prav, bo potrebno na neki točki investirati v odvetnike. To je pa po presoji, ampak meni se za 30 eur ne da, pri nas pa nimamo takih odvetniških firm, ki ponujajo te pritožbene postopke kot recimo odškodninske po poškodbi, kar recimo vidimo v ameriškem pravu.

No, tole še. Vse to se ureja po mailu. Vedno dobiš avtomatski generiran odgovor, da sotvoj zahtevek spreleli. Če kateri ponudnik tega nima vklopljeno, forvardiraš svoj dopis, da se vidi komu si prvič poslala, še enkrat na isti naslov, poiščeš pa še kak drug elektronski naslov. Običajno poiščem predsednika družbe, direktorja in dopisem, da do sedaj nisem prejela sporočila, da je bil moj zahtevek sprejet v reševanje. In potem dobiš nazaj mail, kjer dobiš v enem sporočilu vse elektronske naslove in imena od direktorja navzdol do tistega zadnjega, ki mora rešiti tvojo reklamacijo. Vedno deluje, še v vsaki firmi je(delam na tem področju)

A ti kateri od otrok, kdorkoli morda kuri dodatne GB ( pokuri paketne, pa potem dodatno), pa ti tega ne veš? Da ko ni priklopljen na Wifi, , pa visi na Youtube ? :). Zna naštepat na 80 eur, ja….

Prisežem, večkrat sem klicala, ko sem imela različne probleme, vedno isti odgovor – odgovor je bil vedno “mi ne vidimo nobenega problema”, potem sem nehala klicat se je vse “samo od sebe uredilo”. Potem sem imela spet probleme, sem pisala na mail, odgovora nisem dobila. Ko grem osebno tja so pa vedno prijazni. Samo podpora po telefonu je eno (določeni ljudje), po mailu drugo, v prodajalni pa tretje.
Nimam otrok, da bi mi nabijali stroške. Mami naložim denar in to je to. Ko tablice ne uporabljam je pa tako ali tako ugasnjena.

Oprosti ampak jaz ne razumem tvojega pisanja, če takole razlagaš ko kličeš, nič čudnega da dobiš take odgovore.
Telefon imaš na predplačniške kartice in plačuješ internet za prenosnik in še posebaj za tablico? Račun je samo za naročnino in se ti povečuje že več mesecev? V tvojem pisanju veliko stvari nw drži.

Oprosti ampak jaz ne razumem tvojega pisanja, če takole razlagaš ko kličeš, nič čudnega da dobiš take odgovore.
Telefon imaš na predplačniške kartice in plačuješ internet za prenosnik in še posebaj za tablico? Račun je samo za naročnino in se ti povečuje že več mesecev? V tvojem pisanju veliko stvari nw drži.
[/quote]

Ja točno tako, plačujem samo naročnino. Klicati in prejemati klicev na tablici ne morem,ne vem zakaj. Redko kda pošljem kak sms, večinoma pa tudi to ne. Na prenosniku pa kot vem se običajnih kliciv ne da opravljat. No jaz nobenih klicev nisem še koristila na prenosniku. Prenosnik imam za internet in za word, občasno excel. Tablico za internet in kake aplikacije. Nikoli pa si še nisem naložila plačljive aplikacije. Tako je, kaj naj bi rekla, da bi bilo vam prav? Povem tako kot je.
Recimo moj znanec ima nek trojček ali nekaj takega, pri telekomu, plačuje naročnino nekaj čez 50e, pa je, sicer že nekaj časa nazaj, dobil 2x položnico čez 100e. Pa verjamem, da to nista edina primera.

Oprosti, ampak tole je čisti nesmisel. Na vsakem računu je specifikacija. V kolikor imaš mobilni internet, ki je neomejen, lahko plačaš max 26 eur. V kolikor imaš pa katerega od paketov, kjer je sicer višja hitrost in data količinsko omejena, pa sicer načeloma z raznimi dokupi dodatne date lahko povišaš strošek. Na računu pa VEDNO piše vse in tu ni skrivnosti. Kakor ti razlagaš, je, kot da bi imela npr. naročnino 20, nato nobene postavke in na koncu znesek 80, namesto 20. To ne pije vode, ne glede kako se trudiš z lažjo. In da ne odpisujejo? Spet laž. Lahko so v zaostanku zaradi trenutnih razmer, odpišejo pa vedno ali pa na podlagi vsega pokličejo. In da na liniji nič ne vedo in se samo uredi? Lepo prosim. Kako vem? Ker imam sestro, ki dela v dotičnem podjetju, delal pa sem tudi sam vrsto let do nedavnega kot študent. Vsako razmerje, načeloma, ima 80 eur limita za Moneto/Valu in tu imaš dodatno porabo in vedno tudi piše. Vedno lahko pokličeš in ti Moneto izklopijo, optimiziraš paket, zahtevaš izklop dodatnih storitev, če imaš naročen stalni zakup (nekateri naročniki so namesti enkratnega naročevali stalni). Tako da… Prosim, neka javna gonja… Še vedno se je ugotovilo, iz katerega naslova so stroški in ne skrbi, nikoli niso skrivnostne okoliščine. V vseh letih sem slišal marsikaj… In nikoli doživel skrivnostna povišanja.

Pišeš samo traparije. Noben ne ve kakšno pogodbo si sklenila s telekomom in kaj imaš naročeno. Od tega je pač odvisna višina računa na položnici. Niti ne vemo a imaš kaj zakupa interneta ali enot za telefonske klice. Govoriš o predplačniškem telefonu, ne poveš kako ga polniš, kupiš polnitev na pumpi, trafiki? ali filaš iz druega telefona, ki ga imaš v naročniškem razmerju…. Praviš, da iz tablice nič ne kličeš, saj tud ne morš, če nimaš sim kartice not.
Kot so že povedali, na vsaki položnici ti piše, koliko kaj stane in kaj imaš zakupljeno. TZi pa očitno niti ne veš kaj imaš naročeno, ne znaš brati položnic.

Telekom je na MONu registriran uporabnik, poišči njihov kontakt tu, se registriraj in jih še tu preko ZS vprašaj, ponavadi hitro odgovorijo.

Boš morala pa bolj razjasniti svoja vprašanja (tudi Telekomu), npr napiši kateri paket naročnine uporabljaš.

Če kaj pomaga: pred leti je meni nabil račun sms na firmo Dimoco (ali nekaj takega), med srfanjem po spletu, sem kliknila na neko nagradno igro, dala svoje podatke, se seveda strinjala s pogoji uporabe (brez da bi jih šla dejansko brati) in sem si v parih mesecih nabila precej stroškov, ker stane njihov povratni sms. Ker je bil račun na trajniku, nekaj časa sploh opazila nisem višjega računa. Well..sem dobila lekcijo:)

OMOJBOG

….

Delam za konkurenco, ampak OMOJBOG take stranke.

Nisem popolna kot zaposlena, se pa trudim, in vsaka telekomunikacijska firma želi čimveč biznisa, ampak vsak strošek ima neko ime, začneš lahko s tem, da ugotoviš, katere postavke so zaračunane, potem pa, kaj pomenijo (če ne veš) in ali so morda neupravičeno zaračunane in v tem primeru podaš reklamacijo.

Verjetno boš kmalu rekla, da “ne dobivaš položnic” … potem pa da “nisi uporabljala” …. in da zahtevaš direktorja haha

Saj tudi če ni razčlenjen račun, ti piše gor nekaj …. verjetno nisi dobila samo končnega zneska 80€?

Pozdravljeni !
Jaz imam telekom , vse tv, internet in narocnino .
Je specifikacija in vse razvidno .
Nikoli ne posiljajo kr enih zneskov, meni je to tut nerazumljivo .
Jaz uporabim kdaj Valu , ko placam al petrol obcasno in vse tocno pise vsak nakup .

Lp .

Zdravo.

To moram povedati.

Ker nisem plačala par obrokov so mi v 3 mesecih nabija 600 eur, ki pa sem se potem zmenila, da jih bom odplačevala na obroke in sicer po 150 eur. Sedaj je od tega že 2 meseca kaj sem vse plačala in, ko sem dobila plačo na račun so mi odtenki do minimalne plače kar lepo vsoto denarja. Na plačilni piše sodna izvršba odvetnica ta pa ta.

Ko sem jo poklicala in povedala ime priimek in, da naj mi obrazloži zakaj, so mi odtegnili mi je rekla, da nisem plačala obroko.

Jaz imam vse odrezke, da je poravnano.

Torej zahtevam denar nazaj.

In, ko je ugotovila, da imam res plačano, ko sem ji poslala slike odrezkov na Gmail, mi je odgovorila, da bodo 100 eur nakazali mi nazaj ostalo pa je za stroške obravnave?? Halo kdo je zdaj tu nor.?

Kaj naj naredim?

New Report

Close