Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Telemach?

Telemach?

Moja izkušnja z odzivnostjo Telemacha je pa odlična. Vedno. Imamo TV, internet, telefon in 4 mobilnike pri njih. Kadarkoli jih pokličem, se mi takoj oglasijo. In zadevo rešimo vedno v istem dnevu.
Dva tedna nazaj smo kupili nov TV in nekateri programi niso delali. Sem klicala dopoldne in me je zelo prijazna gospodična vodila skozi postopek nastavitev. Ker še vedno ni delalo, sem klicala še enkrat, tokrat si je druga gospodična vzela podatke in rekla, da pride serviser v dnevu ali dveh. Prišel je še isto popoldne, zamenjal stare antenske kable in konektorje, vse zrihtal v 15 minutah. In še blazno prijazen je bil.

Jaz jih lahko samo pohvalim.

Si pa predstavljam, na kakšen način komunicirate nekateri. Sploh preko mejlov. Službeno dobivam mejle, ki nimajo ne repa ne glave. Brez osnovnih podatkov , imena, kraja, naroč. številke, opisa težave. In totalno nerazumljivi in neprijazni. Na take mejle pa tudi jaz sploh ne odgovorim.

lažne reklame.
ah a mi da pišemo maile brez podatkov.
No, ti razložim kako so telemachovci perfect glede njihove dokumentacije…
ko ti že ravno o osnovnih podatkih – se dotični sploh predstavijo ne z imenom in priimkom, da bi stranka lahko vedela s kom natančno govori. Ko jih posebej poprosiš po priimku, ti ga ne povedo, ker ga oni nočejo!
Toliko o tem…
da ne govorim,da sem jaz kot stranka njihove izdane uredne dokumente imela, oni so pa meni trdili,da ne obstajajo,da niso bili nikoli podpisani – torej so oni lastne uradne dokumente – pogodbe izgubili in meni kot stranki trdili, da jih nisem nikoli podpisala.
Toliko glede natančnosti dokumentacije in skrbnosti zanjo in njihovi skrbnosti za osnovne podatke in dokumente!
totalna njihova šlamparija.

lažne reklame.
ah a mi da pišemo maile brez podatkov.
No, ti razložim kako so telemachovci perfect glede njihove dokumentacije…
ko ti že ravno o osnovnih podatkih – se dotični sploh predstavijo ne z imenom in priimkom, da bi stranka lahko vedela s kom natančno govori. Ko jih posebej poprosiš po priimku, ti ga ne povedo, ker ga oni nočejo!
Toliko o tem…
da ne govorim,da sem jaz kot stranka njihove izdane uredne dokumente imela, oni so pa meni trdili,da ne obstajajo,da niso bili nikoli podpisani – torej so oni lastne uradne dokumente – pogodbe izgubili in meni kot stranki trdili, da jih nisem nikoli podpisala.
Toliko glede natančnosti dokumentacije in skrbnosti zanjo in njihovi skrbnosti za osnovne podatke in dokumente!
totalna njihova šlamparija.
[/quote]

Zakaj moraš ti vedet ime in PRIIMEK? Saj ni to vsak posameznik s.p., da bi mogla to vedet. In kaj boš naredila? Čez 3 mesece bo dal odpoved in kaj ti bo priimek? Ga boš šla iskat na dom?

In domnevam, da take maile ignoriraš? Smem vprašat, kje delaš, da si to lahko dovoliš?

En laik ne razume in če bi bila dovolj strokovna na svojem področju, bi tudi pri laiku razvozljala, kaj pravzaprav želi.Ali ga dodatno povprašala. Tako lahko prideš do obojestranskega sodelovanja.
In ni čudno potem, da ljudje pizdijo, ce ti tako prijazno in prosto po prešernu odgovarjaš, na kar se ti sprdne.
Sem Telemachu enkrat pošiljala eno fotokopija in prosila, da mi potrdijo, da so prejeli in dokumentirali, gluhi kot ti. In pri takih ignorantih pač ni zaupanja, da mejl morda zaradi slabe volje ali ignorance zaposlenega ne bo romal v koš.
In pol, ko vidiš reklamo, koliko št. uporabnikiv že imajo, si lahko misliš le, da je bistvo le v povečevanju številke.

Telemah ima zanič servis za stranke.

na službene e-maile ne odgovarjaš?
ti si pa gotovo iz javne uprave, samo tam lahko preživite brez dela…

Da dopolnim. Do tega trenutka še ni bilo odgovora od Telemacha. Že od včeraj zjutraj.

Zakaj moraš ti vedet ime in PRIIMEK? Saj ni to vsak posameznik s.p., da bi mogla to vedet. In kaj boš naredila? Čez 3 mesece bo dal odpoved in kaj ti bo priimek? Ga boš šla iskat na dom?
[/quote]
zato, ker lažejo, govorijo neresnice, obljubljajo in nič ne naredijo – in potem ko poveš kdo ti je to po imenu povedal se izgovarjajo da ne vedo katera Ana je to govorila, ali celo take, da osebe s tem imenom sploh pri njih ni… so kontaktne osebe, dajejo uradne informacije in so se dolžni predstaviti z imenom in priimkom, da vemo za katero osebo gre.


zato, ker lažejo, govorijo neresnice, obljubljajo in nič ne naredijo – in potem ko poveš kdo ti je to po imenu povedal se izgovarjajo da ne vedo katera Ana je to govorila, ali celo take, da osebe s tem imenom sploh pri njih ni… so kontaktne osebe, dajejo uradne informacije in so se dolžni predstaviti z imenom in priimkom, da vemo za katero osebo gre.
[/quote]

A ti razumeš, da tam dela preko 100 ljudi, pa da imajo še zunanje klicne centre? Za zunanje pa res ne vejo, kera Ana je to! Pa od kje naj ti to ve? Še za notranje ne pozna vsakega od 100 ljudi, pa zakaj bi moral to držat v glavi?


zato, ker lažejo, govorijo neresnice, obljubljajo in nič ne naredijo – in potem ko poveš kdo ti je to po imenu povedal se izgovarjajo da ne vedo katera Ana je to govorila, ali celo take, da osebe s tem imenom sploh pri njih ni… so kontaktne osebe, dajejo uradne informacije in so se dolžni predstaviti z imenom in priimkom, da vemo za katero osebo gre.
[/quote]

Veš kaj, ni naloga zaposlenega, da se predstavi z imenom in priimkom. In če bi bila, ne bi nobem več delal tam! Ker, kdo bo pa podpisal to? Jaz če imam s.p., se predstavim z imenom in priimkom. Če pa delam za 600€ pa se ne rabim predstavljat. A ko je kakšna afera z mlekom, kličeš Ljubljanske mlekarne, pa želiš ime in priimek delavca za trakom?

Veš kaj, ni naloga zaposlenega, da se predstavi z imenom in priimkom. In če bi bila, ne bi nobem več delal tam! Ker, kdo bo pa podpisal to? Jaz če imam s.p., se predstavim z imenom in priimkom. Če pa delam za 600€ pa se ne rabim predstavljat. A ko je kakšna afera z mlekom, kličeš Ljubljanske mlekarne, pa želiš ime in priimek delavca za trakom?
[/quote]

Klicni center na Telemachovi upravi deluje odlično in tam se ljudje predstavljajo z imenom. Ampak se ukvarja samo z mobilnim delo poslovanja. Tam vse v nulo štima. Model trojčkov pa je v totalnem razsulu. Uporabnika pa res nima kaj zanimat, za koliko denarja kdo dela. Normalno, če rešuješ problem, te zanima, s kom ga rešuješ, da se lahko sklicuješ na to osebo, ko se pogovarjaš naslednjič z drugo osebo. Če ne morejo postavit tja kompetentnih ljudi, ki stojijo za svojimi besedami, naj pospravijo in gredo domov. Govorimo o KLICNEM CENTRU, ne delavcu, ki dela telefone na Kitajskem, zato je tvoja primerjava z delavcem za trakom res debilna. Na A1 se zmeraj predstavijo.

A ti razumeš, da tam dela preko 100 ljudi, pa da imajo še zunanje klicne centre? Za zunanje pa res ne vejo, kera Ana je to! Pa od kje naj ti to ve? Še za notranje ne pozna vsakega od 100 ljudi, pa zakaj bi moral to držat v glavi?
[/quote]
saj ravno zato bi se morali in bili dolžni predstaviti z imenom in priimkom. Povsod je to praksa. samo pri njih je, ker jim je prikladno,da lažejo in zavajajo stranke, potem pa kao se nikogar ne najde. ker lažejo se nočejo v celoti predstaviti, pa bi se bili dolžni – če delajo s strankami so se dolžni predstaviti.
Sploh, ker oni od stranke zahtevajo vse zasebne podatke – in če jih so dolžni povedati kdo jih z imenom in priimkom, da vemo, kdo upravlja z njimi in kdo vpogleduje vanje.

Pri https://www.hot.si/ se vedno predstavijo z imenom. Tudi po e-mailu so odzivni. 10 – 15 minut in dobiš odgovor.

Delam v lastni storitveni firmi. In ko dobim povpraševanje v stilu (izmišljena dejavnost):

Hoj,
kolk stane da mi pridte nardit peč za centralno

Jaka

ja, zadevo ignoriram, ker nimam časa komunicirat z idioti, ki ne zmorejo navesti vsaj:
– imena in priimka,
– naslova, kjer se bo storitev izvajala,
– količine in vrste dela/materiala, ki ga potrebujejo
– telefona, kamor ga lahko pokličeš za dodatne info in hitrejše dogovarjanje

Komot preživim brez takih.

A mu ne moreš s tretjo alineo odgovoriti in dodati, da naj pošlje podrobnejše informacije za konkretni odgovor?
In če tako splošno vpraša, kot verjetno še 5 podjetij, zadostuje ime. Ko bo dobil pa kaj več od ignorance, bo verjetno podal še kakšen podatek.
Ignoranca je hujš kot pa če bi mspisala vsaj Hvala za vaše vprašanje al kaj podobnega. Z ignoranco pa ne nudiš zagotovila, da če bi se res kaj delalo, da tudi tam ne bi bilo ignorance. Ker se tebi zdi nepomembno.
Če pa sodelujete le z velikini in pomembnimi podjetji in navaden smrtnik ni pomemben, pa lahko tudi s tem seznanite ljudi. Vam potem noben ne bo več pisal.

Če bi imel pod sabo 10 delavcev, ki bi enako ravnali, bi bil pa ogenj v strehi.


saj ravno zato bi se morali in bili dolžni predstaviti z imenom in priimkom. Povsod je to praksa. samo pri njih je, ker jim je prikladno,da lažejo in zavajajo stranke, potem pa kao se nikogar ne najde. ker lažejo se nočejo v celoti predstaviti, pa bi se bili dolžni – če delajo s strankami so se dolžni predstaviti.
Sploh, ker oni od stranke zahtevajo vse zasebne podatke – in če jih so dolžni povedati kdo jih z imenom in priimkom, da vemo, kdo upravlja z njimi in kdo vpogleduje vanje.
[/quote]

V podatke vpogleduje Telemach d.o.o. Kot podjetje.
Ti pa moraš zaradi GDPR povedati ime, priimek, naslov (ulico in hišno številko), davčno številko, če želiš, da ti povejo kaj o računih ali kaj o paketu, ki ga imaš. Karkoli boš želel spreminjati, boš moral povedati ime, priimek, naslov (ulico in hišno številko), davčno številko naročnika. Torej tistega, ki je naročen.
Če boš želel, da ti nudijo tehnično pomoč, boš moral povedati ime, priimek in naslov (ulico in hišno številko), in to dvakrat, če boš pritisnil napačno tipko.
Ker pač takšna je praksa. Zakaj?
Jaz imam soimenjakinjo. Ime in priimek ista, tudi biva blizu mene (vsaj do takrat je, dokler se nisem preselila). In sedaj pomisli, da kličem na telemach zato, ker mi ne dela televizija. Se predstavim z imenom in priimkom. Kaj pa če sva obe na telemachu in imava obe televizijo pri telemachu? Seveda morajo vedet tudi naslov (ulico in hišno številko), da lahko pogledajo v sistem, kakšno opremo imam. Če bi bilo dovolj ime in priimek, bi potem njej resetirali TV sprejemnik, namesto meni. A bi ti bilo to v redu, če bi se to zgodilo tebi? Potem bi ona klicala na telemach, da kaj se grejo, pa jaz bi klicala čez 15 minut, ker mi tv še vedno ne bi delala.
In veš, davčna številka je v sistemu, saj imajo bazo podatkov. Ampak to še ne pomeni, da ti bodo brez davčne karkoli povedali. Moraš razumeti, da oni te ne vidijo v obraz, nimajo tvoje osebne izkaznice pred sabo in ne vedo, kdo si.
Predstavljaj si, da jaz kličem za sosedo in se predstavim kot ona, ime, priimek, naslov (ulica in hišna številka); to vse dobim na internetu že na google maps in v imeniku – povežem. Če bi oni samo s temi podatki govorili po telefonu o postavkah na računu, kaj je plačano in kaj ni; potem bi lahko jaz za celo vas preverila, kdo je dolžnik in kdo ne, kdo si privošči 3 tvje, 5 mobilcev itd.
A si predstavljaš, kakšna kraja podatkov je to?
In ja, če ti ne rešijo zadeve, pač petkrat pokličeš in petkrat poveš ime, priimek, naslov (ulico in hišno številko), davčno številko.
Tudi če pišeš na info mail, se moraš vedno predstaviti z imenom, priimkom, naslovom (ulico in hišno številko), davčno številko.
Brez davčne ti ne bodo šli karkoli spreminjat. Še davčna ni več tako skrivno varovan podatek, in ti jo lahko ukradejo, pa se izdajajo zate.

V podatke vpogleduje Telemach d.o.o. Kot podjetje.
Ti pa moraš zaradi GDPR povedati ime, priimek, naslov (ulico in hišno številko), davčno številko, če želiš, da ti povejo kaj o računih ali kaj o paketu, ki ga imaš. Karkoli boš želel spreminjati, boš moral povedati ime, priimek, naslov (ulico in hišno številko), davčno številko naročnika. Torej tistega, ki je naročen.
Če boš želel, da ti nudijo tehnično pomoč, boš moral povedati ime, priimek in naslov (ulico in hišno številko), in to dvakrat, če boš pritisnil napačno tipko.
Ker pač takšna je praksa. Zakaj?
Jaz imam soimenjakinjo. Ime in priimek ista, tudi biva blizu mene (vsaj do takrat je, dokler se nisem preselila). In sedaj pomisli, da kličem na telemach zato, ker mi ne dela televizija. Se predstavim z imenom in priimkom. Kaj pa če sva obe na telemachu in imava obe televizijo pri telemachu? Seveda morajo vedet tudi naslov (ulico in hišno številko), da lahko pogledajo v sistem, kakšno opremo imam. Če bi bilo dovolj ime in priimek, bi potem njej resetirali TV sprejemnik, namesto meni. A bi ti bilo to v redu, če bi se to zgodilo tebi? Potem bi ona klicala na telemach, da kaj se grejo, pa jaz bi klicala čez 15 minut, ker mi tv še vedno ne bi delala.
In veš, davčna številka je v sistemu, saj imajo bazo podatkov. Ampak to še ne pomeni, da ti bodo brez davčne karkoli povedali. Moraš razumeti, da oni te ne vidijo v obraz, nimajo tvoje osebne izkaznice pred sabo in ne vedo, kdo si.
Predstavljaj si, da jaz kličem za sosedo in se predstavim kot ona, ime, priimek, naslov (ulica in hišna številka); to vse dobim na internetu že na google maps in v imeniku – povežem. Če bi oni samo s temi podatki govorili po telefonu o postavkah na računu, kaj je plačano in kaj ni; potem bi lahko jaz za celo vas preverila, kdo je dolžnik in kdo ne, kdo si privošči 3 tvje, 5 mobilcev itd.
A si predstavljaš, kakšna kraja podatkov je to?
In ja, če ti ne rešijo zadeve, pač petkrat pokličeš in petkrat poveš ime, priimek, naslov (ulico in hišno številko), davčno številko.
Tudi če pišeš na info mail, se moraš vedno predstaviti z imenom, priimkom, naslovom (ulico in hišno številko), davčno številko.
Brez davčne ti ne bodo šli karkoli spreminjat. Še davčna ni več tako skrivno varovan podatek, in ti jo lahko ukradejo, pa se izdajajo zate.
[/quote]

Ne nima cel telemach pravice do osebnih podatkov ima doticna oseba, ki takrat dela s stranko. Ocitno ti marsikaj ni jasno glede zakona o varovanju podatkov. Nima pravice kar vsak na telemachu dostopati in broziti po bazi podatkov, za to mora obstajati razlog in dovoljenje na strani lastnika podatkov.
In zato so se dolzni predstaviti z imenom in priimkom ce od stranke zahtevajo osebne podatkepodatke kar jih v tel. Pogovoru, so se dolzni tudi oni predstaviti kdo so, ker imamo pravico vedeti kdo vpogleduje v nase podatke in njihova dolznost je da to povedo.
Pojma nimate vi tam na telemachu, gnili ste do podna, tako kot lazete strankam, tako tudi o teh stvareh nimate niti osnovnega pojma.
Malo se izobrazi.

Ne nima cel telemach pravice do osebnih podatkov ima doticna oseba, ki takrat dela s stranko. Ocitno ti marsikaj ni jasno glede zakona o varovanju podatkov. Nima pravice kar vsak na telemachu dostopati in broziti po bazi podatkov, za to mora obstajati razlog in dovoljenje na strani lastnika podatkov.
In zato so se dolzni predstaviti z imenom in priimkom ce od stranke zahtevajo osebne podatkepodatke kar jih v tel. Pogovoru, so se dolzni tudi oni predstaviti kdo so, ker imamo pravico vedeti kdo vpogleduje v nase podatke in njihova dolznost je da to povedo.
Pojma nimate vi tam na telemachu, gnili ste do podna, tako kot lazete strankam, tako tudi o teh stvareh nimate niti osnovnega pojma.
Malo se izobrazi.
[/quote]

V podatke vpogleduje Telemach d.o.o. Kot podjetje.
S tem sem mislila, da ni potrebno, da se pove priimek, ker se ve, kdo gleda v podatke, tj. Telemach d.o.o.

Nima pravice kar vsak na telemachu dostopati in broziti po bazi podatkov, za to mora obstajati razlog in dovoljenje na strani lastnika podatkov.
V podatke se vstopa takrat in samo takrat, ko stranka pove svoje podatke. Takrat in to je to. Konec.

V podatke vpogleduje Telemach d.o.o. Kot podjetje.
S tem sem mislila, da ni potrebno, da se pove priimek, ker se ve, kdo gleda v podatke, tj. Telemach d.o.o.

Nima pravice kar vsak na telemachu dostopati in broziti po bazi podatkov, za to mora obstajati razlog in dovoljenje na strani lastnika podatkov.
V podatke se vstopa takrat in samo takrat, ko stranka pove svoje podatke. Takrat in to je to. Konec.
[/quote]

Ti nimas osnovnega pojma… sorodni primer… ce te ustavi policaj in od tebe zahteva tvoje podatke imas vso pravico od njega zahtevati, da se legitimira torej predstavi z imenom in priimkom kdo je. Ni dovolj da ti rece do vasih podatkov dostopa policija jaz sem franc. Dolzan se je predstaviti kdo je on kot predstavnik policije, ki zahteva tvoje podatke.
In enako velja tudi tu … zaposleni kot predstavnik podjetja zahteva strankine osebne podatke in kot tak se je enako dolzan.predstaviti kdo je on osebno z imenom in priimkom, ki te podatke v imenu podjetja zahteva.

no za primer, jaz mam T2 že od začetka (kakih 10 let nazaj) in zadovoljen u nulo…ne vem če mi je v tem času odkar sem pri njih 5 x ribnu net…. 1 x je ribnu ko so stručkoti, ki so nekaj kopali presekali kable in smo bli 2 dni brez vsega…ampak to ni glih krivda T2ja. Drugače pa o njih samo dobro

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Ti nimas osnovnega pojma… sorodni primer… ce te ustavi policaj in od tebe zahteva tvoje podatke imas vso pravico od njega zahtevati, da se legitimira torej predstavi z imenom in priimkom kdo je. Ni dovolj da ti rece do vasih podatkov dostopa policija jaz sem franc. Dolzan se je predstaviti kdo je on kot predstavnik policije, ki zahteva tvoje podatke.
In enako velja tudi tu … zaposleni kot predstavnik podjetja zahteva strankine osebne podatke in kot tak se je enako dolzan.predstaviti kdo je on osebno z imenom in priimkom, ki te podatke v imenu podjetja zahteva.
[/quote]

Ok, se vdam. Whatever.

Telemach ni operater, … ne vem, kaj točno oni delajo. Slišal sem že ogromno slabih izkušenj z njimi in se tudi nisem spuščal v kakršen koli posel.

Glede na zadnje izkušnje z info. pri svojmu operaterju, vse vedo že iz tel. številke. So takoj vedeli zaradi katerega problema kličem …

Še moja izkušnja. Naročnik od samega začetka, še od časov, ko Telemach še sploh obstajal ni, pri njegovih pravnih predhodnikih. Ker sem hotela naročiti storitev “Ogled za nazaj”, sem 26.9. storitev naročila preko njihove telefonske številke. Razloženo mi je bilo, da bo potrebno menjati opremo (sedaj ima v televizorju kartico) in da bo v roku nekaj dni tehnik prišel opraviti zamenjavo opreme, kar bo potrebno plačati. Pustimo ob strani, da je zadnjih nekaj let potrebno plačati vso opremo, ampak OK.

Ker do 1.10. ni bilo obljubljenega klica tehnika, se klicala na isto telefonsko številko ponovno. Ob tem se je izkazalo, da moje naročilo v Telemachovem sistemu sploh ni zabeleženo. Ponovno so sledile obljube o prihodu tehnika.

16.10. sem klicala ponovno, klica tehnika in vklopa storitve namreč še vedno ni bilo. Spet naročila ni bilo v sistemu. Jasno, obljube o prihodu tehnika in gotovem beleženju naročila v sistemu.

Ker do 22.10. ni bilo ne tehnika, ne menjave opreme, sem ponovno klicala. Verjeli ali ne, mojega naročila spet niso našli. Ne obstaja; ampak sedaj ga bodo zagotovo predali naprej.

Danes smo 25.10., tudi do danes ne duha, ne sluha o vklopu storitve. Zato sem jim ravno obljubila, da bom svojo izkušnjo delila na forumih in odšla k drugemu operaterju. Telemach očitno ne želi služiti, stranke pa so jim zadnja skrb.

Mimogrede, ni prva tovrstna izkušnja. In res je, niso edini.

New Report

Close