Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Telemach – Tehnična podpora

Telemach – Tehnična podpora

Imam eno izkušnjo kjer mi je dvignila slušalko ženska na podpori ki je bila tako pametna “jaz vidim kaj imate, nihče nima nobenih težav samo vi” ker vem kaj je narobe, ker sem se šolal o računalništvu in tehnologiji, sem kontaktiral podporo po mailu vse razložil povedal o dveh napakah kje… in so vse rešili. zanima me ali je to vedno tako ko dvigne ženska ali imam samo smolo ker vedno ko se oglasi ženska ne rešim ničesar. zanima me kako je pri vas.

Pol mam jaz tud smolo. Eno leto ze klicarim, da so problemi, pisem na reklamacije…ampak pri njih je vse ok.
Niso sposobni zagotovit storitev, ki jih redno placujem, ce grem pa stran pa 90 eur penalov zaradi pogodbe (osnovne, brez kakih nakupov).
Naj mi kdo pove lepo prosim, kaj se naj storim, kam se se naj obrnem?
A bo res treba do varuha potrosnikov al kam se?

Kaj vam pa ne deluje?

Internet katastrofa, tv zamik da ne govorim. Javila nickolikokrat, 2x je prisel tehnik na dom, pa nic boljse.

Imate modem kaj je že genexis hybrid pri nas mora biti zlepljen da tv deluje ko so prišli menjavat so dali rabljenega prišla sta nekšna tujca ki jih telemach najema in sta delala 3 ure in nista znala popravit potem si prišli popravljat teleingovi delavci ki so takoj odkrili napako in jo odpravili namreč bil je poškodovan optični kabel zunaj stavbe, tista nista naredila niti testa da bi to odkrila. če na kombiju ne piše telemach jih kar odpravite ker so to najeti delavci ki nimajo pojma o telemachu.

Hvala.

Meni se je ena oglasila in kos em povedal kaj je narobe slišal sem samo “UFFF”.
To mi j ebilo dovolj da znam da mi ne bo pomagala – in ni!

Poleg tega, če tretje leto pišem in kličem zaradi predplačniške SIM kartice za katero mi na telemach portalu ne prikažejo dobroimetje.
Res je – tretje leto.

Včasih sem se znal pogovarjati po 45 minut z podporo. Prevezivali so me po trikrat na druge številke in noben nima pojma kaj narediti.

Dobil sem vse možne odgovore razen rešitve težave.
Pošljem jim screenshot portala na katerem se vidi številka SIM kartice, drugi podatki ampak ne dobroimetje in dobim odgovor da nisem registriral kartico!!!
Halo – poslal sem screenshot!

Na koncu sem se obrnil na Tržni inšpektorat RS in zdaj čakam odgovor.

Enako je za internet in televizijo – vse obljubljajo dobiš nič (razen položnice).

Telemach podpora je najslabša podpora ki obstaja!
Tukaj so samo da se oglasijo ker morajo imeti podporo ampak nikoli ne dajo neobene rešitve.


A je težko vprašat, s katerimi podatki naj registriraš? Mogoče se je pa v sistemu kaj spremenilo-v treh letih.

New Report

Close