testi vozil
počasi imam že dost teh testerjev.
test za osebna vozila bi moral zgledat tako!!!
prvo naj primeren klanc. zelo dolg in vedno bolj strm. proti vrhu mora bit nagib max.
potem pa začneš. 1 test brez zaleta. spelješ in gasa. kolko da mašina in menjalnik največ.
2. test z zaletom
3. test, speljevanje v klanc in pospeševanje.
bremze sene testirajo na ravnem 10 x za poredoma. ampak greš spet na klanc in se spustiš dol brez motorja. samo bremze. da jih zašmelca.
vse te teste se opravljaz polnim tankom in zasedenimi vsi sedeži. in ne z suhicami in suheci, ampak nekimi deci. torej 180 pa 90 kil vsaj.
tak ose dela tudi losov test in test porabe.
in če še ne veste, v 25 letih avtomobilizma sem ednino v brušuri od alfe 156 zasledil podane vrednosti in dopis. testirani pri polenm rezorvarju in 4 osebami po 75 kil.
men ne bo nihče prodajal audija a6 S line ali neko športno podvozje, ker te fedre zelo poslabšajo nosilnost.
zame trd avto ni športen.